Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja tez sam wymieniałem uszczelniacze vanosa, w przeciwieństwie do 99% krzyczących benzyniaków.

 

To po jaką cholere bajdurzysz o jakiś kosztach? Piszesz aby pisać? Po za tym postów na temat uszczelek vanosa jest ułamek procenta w porównaniu z tymi o problemach z dieslami. A z tego co wiem to osoby o których wspominałem wymieniły uszczelki profilaktycznie, a nie bo musiały.

 

Piszę to po to aby podkreślić, że swoje wypowiedzi opieram na WŁASNEJ PRAKTYCE a nie na zasłyszanych opowieściach.

Mam też porównanie jazdy, kosztów benzyny i diesla w tej samej budzie e46 na własnej skórze.

Jak chcesz poznać temat usterkowości grzechocącego Vanosa to poczytaj trochę i się nie ośmieszaj piszac o dwóch osobach , które zmieniły uszczelniacze typowo profilaktycznie. Ja wymieniałem te uszczelniacze na pewno jako jeden z pierwszych na tym forum. Prowadziłem wtedy korespondencje z ludźmi, którzy mieli z tym problemy na tym forum, jak i na 5er.pl, bmw-sport.pl . Teraz to jest zwykła wymiana uszczelniaczy, kiedyś gdy temat był bardziej zagadkowy niektórzy wydawali fortunę na mechaników, z których każdy coś wymienił i dalej była d..... Jeden z forumowiczów nawet sprzedał auto, bo miał już dość walki z tym grzechotaniem.

 

Nadal problem uszczelek vanosa to tylko problem uszczelek, a nie wymiany/regeneracji turbiny.

 

A ja widziałem taką która stanęła na światłach i już dalej nie pojechała. Nie, to nie była ta z youtube.

 

Ile miała przebiegu ??, który rocznik ??, jak była użytkowana ?? jak serwisowana ??

 

Wtedy miała na tyle mały przebieg i wiek, ze wymiana odbyła się na gwarancji. Tyle w tym szczęścia bo kosztorys ASO podchodził pod 10kzł.

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
TC, Nie wiesz kiedy się wyłączy to coś pod maską X5 ?

 

....Jak wypali się cały olej z układu smarowania, który zasila silnik przedostając się do kolektora ssącego przez turbinke !!

Ot takie dodatkowy bonus emocji od inżynierów BMW w ramach: BMW Radość z Jazdy.

 

BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA

 

A tak przy okazji, to ja wszystkim miłośnikom BMW którzy lubią jak im pod maską coś się trzęsie i prycha, radzę społecznie zrobić instrukcję jak okiełznać to coś pod maską jak olejek pójdzie do kolektora.

 

Pozdrawiam ozięble BMW-Traktor-Klub Polska

znam mechanizm powstawanie tego zjawiska więc nie musisz tłumaczyć .....

i nie takie było moje pytanie !!!!!!!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
TC, Nie wiesz kiedy się wyłączy to coś pod maską X5 ?

 

....Jak wypali się cały olej z układu smarowania, który zasila silnik przedostając się do kolektora ssącego przez turbinke !!

Ot takie dodatkowy bonus emocji od inżynierów BMW w ramach: BMW Radość z Jazdy.

 

BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA

 

A tak przy okazji, to ja wszystkim miłośnikom BMW którzy lubią jak im pod maską coś się trzęsie i prycha, radzę społecznie zrobić instrukcję jak okiełznać to coś pod maską jak olejek pójdzie do kolektora.

 

Pozdrawiam ozięble BMW-Traktor-Klub Polska

 

Powinieneś porozmawiać z kolegą Rado!, bo to jedyny osobnik z którym można porównać Twój poziom dyskusji.

Opublikowano
TC, Nie wiesz kiedy się wyłączy to coś pod maską X5 ?

 

....Jak wypali się cały olej z układu smarowania, który zasila silnik przedostając się do kolektora ssącego przez turbinke !!

Ot takie dodatkowy bonus emocji od inżynierów BMW w ramach: BMW Radość z Jazdy.

 

BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA

 

A tak przy okazji, to ja wszystkim miłośnikom BMW którzy lubią jak im pod maską coś się trzęsie i prycha, radzę społecznie zrobić instrukcję jak okiełznać to coś pod maską jak olejek pójdzie do kolektora.

 

Pozdrawiam ozięble BMW-Traktor-Klub Polska

 

Powinieneś porozmawiać z kolegą Rado!, bo to jedyny osobnik z którym można porównać Twój poziom dyskusji.

 

kurcze, ja tak właśnie sobie pomyślałem niedawno, jakby tak im zrobić jeden wątek wydzielony i ich nasłać na siebie, mogłoby być ciekawie :8)

Opublikowano

Ja nie dyskutuje chłopaku, tylko nabijam się tu z was, a na drodze leczę.

 

Co innego gdyby BMW wsadzało lepsze silniki diesla, przynajmniej równie dobre jak te we fiatach czy Kia.

I nie jest to tylko moje zdanie ale również tych którzy żyją z napraw BMW.

 

Póki były nowe i przebieg mały, to przy odrobinie szczęścia, trafiały się dostateczne egzemplarze w E46 d.

Moc żeby w nich była konkurencyjna do wolnossącej benzyny o tej samej pojemności, trzeba chip-ować, a więc przygotować się na koszty które są kwestią czasu. Więc tym bardziej argument ten wam przepada.

Powtórzę jeszcze raz. Nie ma nawet 1 argumentu na korzyść diesla w bmw.

 

Wszystkie oszczędności na paliwie, niweluje pierwsza lepsza awaria. Ostatni argument pogrzebany. Amen.

mario
Opublikowano
Ja nie dyskutuje chłopaku, tylko nabijam się tu z was, a na drodze leczę.

 

Co innego gdyby BMW wsadzało lepsze silniki diesla, przynajmniej równie dobre jak te we fiatach czy Kia.

I nie jest to tylko moje zdanie ale również tych którzy żyją z napraw BMW.

 

Póki były nowe i przebieg mały, to przy odrobinie szczęścia, trafiały się dostateczne egzemplarze w E46 d.

Moc żeby w nich była konkurencyjna do wolnossącej benzyny o tej samej pojemności, trzeba chip-ować, a więc przygotować się na koszty które są kwestią czasu. Więc tym bardziej argument ten wam przepada.

Powtórzę jeszcze raz. Nie ma nawet 1 argumentu na korzyść diesla w bmw.

 

Wszystkie oszczędności na paliwie, niweluje pierwsza lepsza awaria. Ostatni argument pogrzebany. Amen.

kogo Ty leczysz na drodze ?????

proszę Cię nowsze 3 litrowe diesle nie mają co z Tobą robić ...... 200 KM myślisz że to nie wiadomo ile ???

tyle to ja mam w motorze :twisted: i dopiero żeby tym jeździć trzeba mieć jaja.....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Ja nie dyskutuje chłopaku, tylko nabijam się tu z was, a na drodze leczę.

 

Co innego gdyby BMW wsadzało lepsze silniki diesla, przynajmniej równie dobre jak te we fiatach czy Kia.

I nie jest to tylko moje zdanie ale również tych którzy żyją z napraw BMW.

 

Kolego musisz czasem wyjechać gdzieś po za swoją "metropolię" bo za duzo Ci się "wydaje.

Kup sobie najpierw Fiata lub KIA pojeździj trochę, potem kup BMW porównaj i dopiero sie wypowiadaj.

Zrobiles sobie moda na 201 koni i nagle WYDAJE ci sie że jesteś najszybszy w "we wsi". Być może leczysz golfy III czy vectry B ale o równaniu się z 330d możesz pomarzyć. Jak byś podkręcił auto na 203KM to pewnie nawet 330i by wymiękały :mrgreen: :mrgreen:

Edytowane przez kwiatus19
Opublikowano
Ja nie dyskutuje chłopaku, tylko nabijam się tu z was, a na drodze leczę.

 

Co innego gdyby BMW wsadzało lepsze silniki diesla, przynajmniej równie dobre jak te we fiatach czy Kia.

I nie jest to tylko moje zdanie ale również tych którzy żyją z napraw BMW.

 

Kolego musisz czasem wyjechać gdzieś po za swoją "metropolię" bo za duzo Ci się "wydaje.

Kup sobie najpierw Fiata lub KIA pojeździj trochę, potem kup BMW porównaj i dopiero sie wypowiadaj.

Zrobiles sobie moda na 201 koni i nagle WYDAJE ci sie że jesteś najszybszy w "we wsi". Być może leczysz golfy III czy vectry B ale o równaniu się z 330d możesz pomarzyć. Jak byś podkręcił auto na 203KM to pewnie nawet 330i by wymiękały :mrgreen: :mrgreen:

 

duża naklejka "PIONEER" na tylnej szybie powinna załatwić sprawę.

Opublikowano

Panowie, zgadzam się z wami, bo moja wiejska wolnossąca E46 2,5 ma tylko 6,5 - 7 sec do 100km/h (ze strzału sprzęgła), w zależności od: temp. otoczenia i ustawienia map sensora. (II bieg 110km/h/7000rpm)

 

Oczywiście, nie jest to żadna rewelacja, ale na inne pojazdy mechaniczne, wolnossące, o podobnej pojemności, wystarczy, wierz mi że wystarczy. Na 330D też.

 

a Ciebie ??

Ciebie zamiata kolego z miasta, każde Audi A4 3,0D ! Wstyd !!! Wstyd !!! Wstyd !!!

Blamaż i Wstyd !!! Wstyd i Blamaż !!!

 

Nie ma nic gorszego jak BMW nie daje rady ze świateł Audi ..... no wstyd kolego, no wstyd, wstyd, wstyd.... wasze stowarzyszenie traktor-bmw-klub-polska, pod patronatem Ursus-klub-polska przynosi nam wstyd. Dosłownie.

 

A tak przy okazji, powiem Ci przyjacielu, bo Cię bardzo polubiłem, że te wasze próby wyprzedzania w normalnym ruchu coś wam nie wychodzą, przyznam że bezcenne jest wywożenie was na czołowe, po pierwszej próbie jedziecie grzecznie z tyłu tam gdzie wasze miejsce w szyku... odważni jesteście jak widzicie znaczek na tylnej klapie, zaczynacie dopiero kalkulować czy starczy osmolonych koników, jak go nie ma albo są 2 poziome rurki. Takie z was cwaniaczki, a cwaniactwo wasze przelicza się na stan turbo waszych wozideł, (czyli stan zły, bardzo zły, tragiczny).

Masz jeden z najgorszych silników diesla na świecie i na Twoim miejscu bym siedział cichutko, odkładając pieniążki na naprawy, zarówno te bieżące co tygodniowe, jaki te miesięczne i roczne - główne. BUHAHAHA

 

Ursus C330 - dobre, polecane, zachwalane

BMW 330D - ŻENADA / mała moc, ogromna awaryjność/

 

Oczywiście rozmawiamy o E46 a nie jak kolega TC wspomniał: nowych dieslach, bo to było zejście z tematu, a jak już to niech porówna jabłko do jabłka, E46 do E90 nie da się porównać, szczególnie dlatego, bo w E90 są prawdopodobnie najlepsze diesle, jakie są dostępne obecnie na rynku.

A że motocykl ma prawie 200KM to TC powiedział chyba wszystko. Jak będzie w motorach diesel bez turbo o pojemności 1000 i mocy 200 KM to zmienię zdanie, bo obecnie w kontekście całej dyskusji, to możemy jedynie rozmawiać nad wyższością silnika diesla nad silnikiem parowym.

mario
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a Ciebie ??

Ciebie zamiata kolego z miasta, każde Audi A4 3,0D ! Wstyd !!! Wstyd !!! Wstyd !!!

Blamaż i Wstyd !!! Wstyd i Blamaż !!!

 

Nie ma nic gorszego jak BMW nie daje rady ze świateł Audi ..... no wstyd kolego, no wstyd, wstyd, wstyd.... wasze stowarzyszenie traktor-bmw-klub-polska, pod patronatem Ursus-klub-polska przynosi nam wstyd. Dosłownie.

 

Jak już piszesz o innych markach a do tego o innych generacjach aut, to przygotuj się na fakt, że A4 3.0D w mocniejszej wersji (cos koło 230KM) sponiewiera tez Ciebie.

Po za tym dla mnie oczywisty jest fakt, ze jakiego bym auta nie kupił zawsze znajdzie się cos szybszego.

Opublikowano
Panowie, zgadzam się z wami, bo moja wiejska wolnossąca E46 2,5 ma tylko 6,5 - 7 sec do 100km/h (ze strzału sprzęgła), w zależności od: temp. otoczenia i ustawienia map sensora. (II bieg 110km/h/7000rpm)

 

Oczywiście, nie jest to żadna rewelacja, ale na inne pojazdy mechaniczne, wolnossące, o podobnej pojemności, wystarczy, wierz mi że wystarczy. Na 330D też.

 

a Ciebie ??

Ciebie zamiata kolego z miasta, każde Audi A4 3,0D ! Wstyd !!! Wstyd !!! Wstyd !!!

Blamaż i Wstyd !!! Wstyd i Blamaż !!!

 

Nie ma nic gorszego jak BMW nie daje rady ze świateł Audi ..... no wstyd kolego, no wstyd, wstyd, wstyd.... wasze stowarzyszenie traktor-bmw-klub-polska, pod patronatem Ursus-klub-polska przynosi nam wstyd. Dosłownie.

 

A tak przy okazji, powiem Ci przyjacielu, bo Cię bardzo polubiłem, że te wasze próby wyprzedzania w normalnym ruchu coś wam nie wychodzą, przyznam że bezcenne jest wywożenie was na czołowe, po pierwszej próbie jedziecie grzecznie z tyłu tam gdzie wasze miejsce w szyku... odważni jesteście jak widzicie znaczek na tylnej klapie, zaczynacie dopiero kalkulować czy starczy osmolonych koników, jak go nie ma albo są 2 poziome rurki. Takie z was cwaniaczki, a cwaniactwo wasze przelicza się na stan turbo waszych wozideł, (czyli stan zły, bardzo zły, tragiczny).

Masz jeden z najgorszych silników diesla na świecie i na Twoim miejscu bym siedział cichutko, odkładając pieniążki na naprawy, zarówno te bieżące co tygodniowe, jaki te miesięczne i roczne - główne. BUHAHAHA

 

Ursus C330 - dobre, polecane, zachwalane

BMW 330D - ŻENADA / mała moc, ogromna awaryjność/

 

Oczywiście rozmawiamy o E46 a nie jak kolega TC wspomniał: nowych dieslach, bo to było zejście z tematu, a jak już to niech porówna jabłko do jabłka, E46 do E90 nie da się porównać, szczególnie dlatego, bo w E90 są prawdopodobnie najlepsze diesle, jakie są dostępne obecnie na rynku.

A że motocykl ma prawie 200KM to TC powiedział chyba wszystko. Jak będzie w motorach diesel bez turbo o pojemności 1000 i mocy 200 KM to zmienię zdanie, bo obecnie w kontekście całej dyskusji, to możemy jedynie rozmawiać nad wyższością silnika diesla nad silnikiem parowym.

 

 

Kolego, ciebie nie sposób czytać. Coś bierzesz czy jak?

Opublikowano

Kolego, ciebie nie sposób czytać. Coś bierzesz czy jak?

Ja znam takich jak on. Na śniadanie do croissanta popijają V-Power Racing 100 :)

Szkoda, że go nie było, jak był Rado, nie mógłbym się doczekać następnych odcinków tej debaty.

Mieliśmy radykalnego fana klekotów, teraz mamy radykalnego antyfana. Mi się podoba. Jestem na TAK :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak to, dostał bana, GR miał już dosyć jego osobistych wycieczek w tym temacie.

Widzę że Mple jest takim samym cwaniaczkiem jak "ci w dieslach" co próbują go wyprzedzić, bo kto to słyszał żeby diesel wyprzedzał benzynę, szczególnie taką podkręconą :duh: :norty: :duh: :mad2:

pozdrawiam

Paweł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odbanujcie go bo się przyplątał "kolega po fachu" :lol: Byłoby się z czego pośmiać :mrgreen:

Dla Was śmichy-chichy a dla Modów dodatkowa robota :roll:

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Odbanujcie go bo się przyplątał "kolega po fachu" :lol: Byłoby się z czego pośmiać :mrgreen:

Dla Was śmichy-chichy a dla Modów dodatkowa robota :roll:

 

to może by tak oddzielny wątek mple vs. Rado_!, potem łatwo usunąć :P

Opublikowano
[ ...... 200 KM myślisz że to nie wiadomo ile ???

tyle to ja mam w motorze :twisted: i dopiero żeby tym jeździć trzeba mieć jaja.....

 

Zx10r mial 184 konie chyba :twisted:

Ale temat juz dawno zszedł na psy i sa to jakies glupie najazdy miedzy forumowiczami,

Niestety zyjemy w czasach gdy motoryzacja schodzi na psy prze ekologie i akcyzy paliwo po 4,5zl to jakis absurd i jak tu przecietny kowalski bedzie w stanie utrzymac cos wiecej niz 1,6 :cry2:

Przeciez to sa kpini diesel sportowym autem :lol: Te silniki powinny byc w ciezarowkach :norty:

Może malo pala i w nowszych konstrukcjac nie ma efektu choroby morskiej na postoju :D Ale jednak tu chodzi o koszta utrzymania i tutaj diesel bedzie tanszy. Omijam fakt ze polowa aut o przebiegu 160 tys od lekarza albo starszej kobiety (bo chyba tylko takie sa na rynku :lol: ) to bzdura i przy wypada robic remont :twisted:

 

Wiec tak naprawde to kalkulator w dlon i liczymy ile KM rocznie sie robi i w ile czasu zakup diesla sie zwroci :8)

Ja stoje przed zakupem M3 e36 USA albo e46 330xd i wyszlo, że kupujac 330xd i robiac remont do idealu auto zwrocilo by sie po 4 latach

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

nurek

jak to, dostał bana, GR miał już dosyć jego osobistych wycieczek w tym temacie.

 

szkoda, cos GR sie pospieszył. przecież ten watek by nie istniał bez rado!

GR przywróc rado! na forum, uważam że rado! nikogo nie obrażał jedynie pisał czasami peony na temat diesli.

Opublikowano
Odbanujcie go bo się przyplątał "kolega po fachu" :lol: Byłoby się z czego pośmiać :mrgreen:

Dla Was śmichy-chichy a dla Modów dodatkowa robota :roll:

 

Nie zgodzę się z tobą :wink: Moderacja forum "za późno" zaczęła reagować a ten cały wątek czeka i tak jeden i ten sam koniec bo dawno temu przestał być obiektywny i teraz więcej tu nonsensu z niemałą dawką ironii i sarkazmu :wink: :cool2:

http://i602.photobucket.com/albums/tt105/thunderstruck312/bmwklubforum2.gif
Opublikowano

Moze troche odnosnie diesel vs. Benzyna na podstawie moich obserwacji w Monachium. Siedze tu juz kilka dni i najwiecej e46 jakie tu jezdza to... Cabrio, ale najciekawsze jest to ze 70% wszystkich e46 to benzynowe szostki! Diesle sa w mniejszosci. Troche inaczej jest z e90, ktorych jest o wiele wiecej niz e46 (bo e46 to juz staroc ;) ale nie wiem czy benzyna czy diesel (przez te dpf'y i poziome koncowki jak w benzynach sa problemy z iddentyfikacja).

Takie oto moje przemyslenia po kilku dniach na obczyznie :)

 

ps. Baaardzo by sie przydal 6 bieg na autostradach oj baardzo...

Opublikowano
70% wszystkich e46 to benzynowe szostki! Diesle sa w mniejszosci.

 

Ciekawe co piszesz, bo jak szukałem swojej 330i, to przewaga była po stronie diesli i były nawet tańsze od benzyny, biorąc pod uwagę takie rzeczy jak bdb wyposażenie i m-pakiet.

 

Baaardzo by sie przydal 6 bieg na autostradach oj baardzo...

 

Zgadzam się, ale od 2003r skrzynia była 6 biegowa.

Opublikowano
[ ...... 200 KM myślisz że to nie wiadomo ile ???

tyle to ja mam w motorze :twisted: i dopiero żeby tym jeździć trzeba mieć jaja.....

 

Zx10r mial 184 konie chyba :twisted:

seryjnie ma 184 KM :twisted:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Panowie, zgadzam się z wami, bo moja wiejska wolnossąca E46 2,5 ma tylko 6,5 - 7 sec do 100km/h (ze strzału sprzęgła), w zależności od: temp. otoczenia i ustawienia map sensora. (II bieg 110km/h/7000rpm)

 

Oczywiście, nie jest to żadna rewelacja, ale na inne pojazdy mechaniczne, wolnossące, o podobnej pojemności, wystarczy, wierz mi że wystarczy. Na 330D też.

 

a Ciebie ??

Ciebie zamiata kolego z miasta, każde Audi A4 3,0D ! Wstyd !!! Wstyd !!! Wstyd !!!

Blamaż i Wstyd !!! Wstyd i Blamaż !!!

 

Nie ma nic gorszego jak BMW nie daje rady ze świateł Audi ..... no wstyd kolego, no wstyd, wstyd, wstyd.... wasze stowarzyszenie traktor-bmw-klub-polska, pod patronatem Ursus-klub-polska przynosi nam wstyd. Dosłownie.

 

A tak przy okazji, powiem Ci przyjacielu, bo Cię bardzo polubiłem, że te wasze próby wyprzedzania w normalnym ruchu coś wam nie wychodzą, przyznam że bezcenne jest wywożenie was na czołowe, po pierwszej próbie jedziecie grzecznie z tyłu tam gdzie wasze miejsce w szyku... odważni jesteście jak widzicie znaczek na tylnej klapie, zaczynacie dopiero kalkulować czy starczy osmolonych koników, jak go nie ma albo są 2 poziome rurki. Takie z was cwaniaczki, a cwaniactwo wasze przelicza się na stan turbo waszych wozideł, (czyli stan zły, bardzo zły, tragiczny).

Masz jeden z najgorszych silników diesla na świecie i na Twoim miejscu bym siedział cichutko, odkładając pieniążki na naprawy, zarówno te bieżące co tygodniowe, jaki te miesięczne i roczne - główne. BUHAHAHA

 

Ursus C330 - dobre, polecane, zachwalane

BMW 330D - ŻENADA / mała moc, ogromna awaryjność/

 

Oczywiście rozmawiamy o E46 a nie jak kolega TC wspomniał: nowych dieslach, bo to było zejście z tematu, a jak już to niech porówna jabłko do jabłka, E46 do E90 nie da się porównać, szczególnie dlatego, bo w E90 są prawdopodobnie najlepsze diesle, jakie są dostępne obecnie na rynku.

A że motocykl ma prawie 200KM to TC powiedział chyba wszystko. Jak będzie w motorach diesel bez turbo o pojemności 1000 i mocy 200 KM to zmienię zdanie, bo obecnie w kontekście całej dyskusji, to możemy jedynie rozmawiać nad wyższością silnika diesla nad silnikiem parowym.

Przeczytaj regulamin forum i uwagi jakie dostałeś przy poprzednich ostrzeżeniach. Za ten post dostajesz kolejne ostrzeżenie. Zostały Ci jeszcze dwa. Nie będę tego tolerował na forum.

 

uważam że rado! nikogo nie obrażał jedynie pisał czasami peony na temat diesli.

To poczytaj dokładniej ten temat. Sorry, jego tu już nie będzie.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.