Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlatego ledwo napisałem w cudzysłowiu bo wiem ze 250 jest wartością wystarczająca do jazdy, ale dla tego silnika stanowi to 60 procent maksymalnego momentu tego silnika.
  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
kolego andie, nie pisze ze silnik kręcić od 1500 do 2000 tyś tylko o wartości użytecznej obrotów czyli takie miejsce w miedzy 0a 5000tyś obrotów w których silnik ciągnie najlepiej. Wykres 330d przedstawiony powyzje dokładnie pokazał że silnk 330d ciągnie najbardziej miedzy 1500 do 3500-4000tyś co daje wartość użyteczną 2000tyś do 2500obrótów. No trochę więcej niż pisałem wcześniej :twisted: :twisted:

 

no bo to diesel. to jest oczywista oczywistość. w każdym razie pytanie jest proste: lepiej mieć (mniej więcej) 2x więcej Nm w 2x węższym zakresie, czy 2x mniej w 2x dłuższym zakresie obrotów.

 

Dlatego ledwo napisałem w cudzysłowiu bo wiem ze 250 jest wartością wystarczająca do jazdy, ale dla tego silnika stanowi to 60 procent maksymalnego momentu tego silnika.

 

i znowu małe kłamstewko. szybkie użycie kalkulatora mówi nam, że 250Nm to dokładnie 83.5% maksymalnego momentu obrotowego silnika 330i M54. takie małe naginanie różnych wartości na pewno nie ma nic wspólnego z merytoryczną dyskusją  :evil:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wykres 330d przedstawiony powyzje dokładnie pokazał że silnk 330d ciągnie najbardziej miedzy 1500 do 3500-4000tyś co daje wartość użyteczną 2000tyś do 2500obrótów. No trochę więcej niż pisałem wcześniej :twisted: :twisted:

Tak to jest jak o obrotach pisze się o ich ilości, jak zwyczajowo przyjęło się o zakresie (bo to jest istotne).

 

w każdym razie pytanie jest proste: lepiej mieć (mniej więcej) 2x więcej Nm w 2x węższym zakresie, czy 2x mniej w 2x dłuższym zakresie obrotów.

nie jest proste, wręcz skomplikowane ;)

gdyby dotyczyło identycznych jednostek, może by i było, ale dotyczy różnych ;) , dlatego 2x mniej, a szybsze jest ;)

 

i znowu małe kłamstewko. szybkie użycie kalkulatora mówi nam, że 250Nm to dokładnie 83.5% maksymalnego momentu obrotowego silnika 330i M54. takie małe naginanie różnych wartości na pewno nie ma nic wspólnego z merytoryczną dyskusją  :evil:

wszystko fajnie, ale się zagalopowałeś - lub nazwijmy to naginaniem ;) - bo to dotyczy 3.0d, nie 3.0i ;)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

nie jest proste, wręcz skomplikowane ;)

gdyby dotyczyło identycznych jednostek, może by i było, ale dotyczy różnych ;) , dlatego 2x mniej, a szybsze jest ;)

 

a) może dlatego, że ma jakieś 30KM więcej...

b) jak różnych? mamy tutaj Nm i RPM albo jak kto woli obr/min. jednostki są te same - nie wiem o co ci chodzi.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
tylko dowodzi tego że nie czytasz uważnie , wykresy już były podawane w tym wątku i widze że każdy czyta je jak chce

przyganiał kocioł garnkowi :lol: :lol: :lol:

 

skoro już się okazało, że potrafisz znaleźć wykres, to może już wiesz co znaczy 90% momentu od 2krpm w kontekście Twojej teorii o zdechłym M54B30 poniżej 3,5krpm? :duh:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Członkowie klubu
Opublikowano

nie jest proste, wręcz skomplikowane ;)

gdyby dotyczyło identycznych jednostek, może by i było, ale dotyczy różnych ;) , dlatego 2x mniej, a szybsze jest ;)

 

a) może dlatego, że ma jakieś 30KM więcej...

b) jak różnych? mamy tutaj Nm i RPM albo jak kto woli obr/min. jednostki są te same - nie wiem o co ci chodzi.

a wyklucza b, ale co tam, nie? ;)

 

dlatego nie ma odpowiedzi na Twoje niby proste pytanie

 

ad b) to teoretyzujemy czy piszemy o 3.0d vs. 3.0i? :roll:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

w ogóle, bez sensu ta przepychanka. cały czas kręci się wokół mocniejszego 330i M54 i słabszego 330d M57. weźmy sobie na przykład do porównania takie 4-cylindrowe silniki montowane w E90: 320si oraz 320d. jeden ma 173PS a drugi 177PS.

 

porównanie osiągów: http://www.zeperfs.com/en/duel1869-1540.htm

 

czekam na komentarze, kto pierwszy?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
heh... ale my rozmawiamy o e46...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
heh... ale my rozmawiamy o e46...

 

ta dyskusja zaszła już na poziom światopoglądowy, więc zasłanianie się E46 jest trochę dziwne :roll: no ale skoro tak (brak kontrargumentu) to ok - przyjmuję do wiadomości że od czasów E46 poziom zaawansowania diesla poszedł tak do przodu że aktualnie (2010) porównywalne silniki diesla BMW na rynku wygrywają osiągami z silnikami benzynowymi BMW obecnymi na rynku. o to mi chodziło, dzięki!

 

na dokładkę dorzucę jeszcze inne porównanie dwóch obecnych na rynku w jednym modelu 4-cylindrowych silników: diesla i benzyniaka - http://www.zeperfs.com/en/duel2694-1800.htm :mrgreen:

  • Członkowie klubu
Opublikowano

nie wiem, w którym momencie się przyłączyłeś do dyskusji, ale ja ciągle moderuję ten wątek w dziale E46 i ciągle nawracam go na tory...

 

i niczym się nie zasłaniam, bo nie muszę, zwłaszcza powód ciekawy wymyśliłeś

jak mi podpasuje kiedyś diesel, to sobie kupię (choć obecnie znów szukam benzynowego), bo nie wiem czy zauważyłeś, ale piszemy, że diesle nie są same w sobie be, tylko wybierając e46, mieliśmy powody, dla których benzyna wygrała, a że gadka jest głównie z Rado_! to wygląda to tak, jak wygląda :lol:

a, że od czasów E46 trochę czasu upłynęło i parę rzeczy się zmieniło, to nie ameryka...

 

równie dobrze można sobie tak wkleić

http://www.zeperfs.com/en/duel1543-1488.htm

albo tak

http://www.zeperfs.com/en/duel2643-1302.htm

i się cieszyć z tego co bardziej komu pasuje ;)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

jak mi podpasuje kiedyś diesel, to sobie kupię (choć obecnie znów szukam benzynowego), bo nie wiem czy zauważyłeś, ale piszemy, że diesle nie są same w sobie be, tylko wybierając e46, mieliśmy powody, dla których benzyna wygrała, a że gadka jest głównie z Rado_! to wygląda to tak, jak wygląda :lol:

a, że od czasów E46 trochę czasu upłynęło i parę rzeczy się zmieniło, to nie ameryka...

 

no cóż, M57 montowane w E46 są trochę (ale tylko troszkę :mrgreen:) wolniejsze od M54 330i - zgadzam się. natomiast już w E60/E90 i nowszych sytuacja jest bardziej złożona, technika diesli poszła do przodu i różnice w osiągach się zacierają :norty:

 

btw, dlaczego w E46 nie montowano M57N 218PS? :cry2:

Opublikowano
w ogóle, bez sensu ta przepychanka. cały czas kręci się wokół mocniejszego 330i M54 i słabszego 330d M57. weźmy sobie na przykład do porównania takie 4-cylindrowe silniki montowane w E90: 320si oraz 320d. jeden ma 173PS a drugi 177PS.

 

porównanie osiągów: http://www.zeperfs.com/en/duel1869-1540.htm

 

czekam na komentarze, kto pierwszy?

 

 

W tym porównaniu benzyna miażdży diesla...

 

Ma mniejszą moc, a jest szybsza, ma duuużo mniejszy moment, a ma lepsze przyspieszenie. Fakt diesel ma lepszą elastyczność, ale przy taki momencie powinno być lepiej.

 

W letni poranek porwałem się z łóżka bo uslyszałem śmieciarkę, a sobie przypomniałem, że nie posegregowałem śmieci. Na szczęście to nie była śmieciarka tylko sąsiad, który odpalił swoje X5 3.0d

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no bo to diesel. to jest oczywista oczywistość. w każdym razie pytanie jest proste: lepiej mieć (mniej więcej) 2x więcej Nm w 2x węższym zakresie, czy 2x mniej w 2x dłuższym zakresie obrotów.

 

 

Jak bym potrzebował traktor do orania pola to pewnie to pierwsze, do jazdy wybieram to drugie.

 

w ogóle, bez sensu ta przepychanka. cały czas kręci się wokół mocniejszego 330i M54 i słabszego 330d M57. weźmy sobie na przykład do porównania takie 4-cylindrowe silniki montowane w E90: 320si oraz 320d. jeden ma 173PS a drugi 177PS.

 

No tak. :duh: Prościej zmanipulować temat aby tylko nie przyznać, że nie ma się racji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

btw. zapominacie o tym, że jakkolwiek moment obrotowy byłby rozłożony to w dieslu jest zwykle jakieś 2x wyższy, więc nawet tam gdzie diesel ma 50% swojego momentu obrotowego (bardzo niesprzyjający kraniec obrotomierza) to i tak znaaacznie więcej niż benzyniak potrafiłby wygenerować.

Nie wiem dlaczego o połowe więcej, ale porównoując te dwa silniki jest to różnica na poziomie 35 procent (300vs400nm). Tak masz rację ze nawet tam gdzie diesel traci moment to i tak jest wysoki, ale w czasie jazdy takie skoki momentu czuć. Nikt tu mi nie powie ze diesel ciagnie miedzy 4000 a 5000tyśś tak dobrze jak miedzy 3000 a 4000. Ktoś napisał że swoje 330d kręci do 5000tyś. z wykresu widać dokładnie że jest to bezsensowne działanie, niepotrzebne kręcenie i piłowanie silnika. I jak już wspomniałem dla mnie liczy się płynne rozwijanie momentu u miec jego spora część w szerokim zakresie niż chwilowy strzał momentu. I mimo że mam pozytywne wrażenia jeśli chodzi o 6cylindrowe diesle BMW to i tak wolę 6cyl. benzynę BMW

Opublikowano
W tym porównaniu benzyna miażdży diesla...

 

Ma mniejszą moc, a jest szybsza, ma duuużo mniejszy moment, a ma lepsze przyspieszenie. Fakt diesel ma lepszą elastyczność, ale przy taki momencie powinno być lepiej.

 

w którym miejscu ma lepsze przyspieszenie? :shock: chyba ci się kolumny pomyliły :mrgreen: z tego porównania wynika jasno, że od czasów E46 i silnika M57 technika poszła bardzo do przodu i dzisiaj nie ma różnicy w osiągach między dieslem i benzyną. zauważ też, że mógłbym wkleić porównanie z innym (obecnym na rynku!) dieslem który ma 4 cylindry i 204KM, tutaj różnica w osiągach jest miażdżąca :mrgreen:

 

No tak. :duh: Prościej zmanipulować temat aby tylko nie przyznać, że nie ma się racji.

 

zmanipulować? to nie manipulacja, nie wymyśliłem sobie tych danych, moim celem było pokazanie że na dzień dzisiejszy (a nie w okresie produkcji E46, które już jest troche leciwe) osiągi diesli i benzyniaków idą łeb w łeb, albo nawet te pierwsze prześcigają te drugie. a poza tym to cały czas wałkujecie M54 vs M57, a są jeszcze inne silniki przecież. ;)

 

zresztą, nawet w E46 mamy dwa silniki (benzynę i diesla) o pojemności 2.0 litra, oba mają po 150KM i diesel ma znacznie lepsze osiągi. ale tego przykładu celowo nie przytaczam, bo różnią się ilością cylindrów i były produkowane w różnych latach.

 

w tej chwili mamy też 6-cylindrowego diesla biturbo 306KM i 6-cylindrową benzynę biturbo 306KM, założę się że diesel ma lepsze osiągi ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jceel: wiesz jaka byłą geneza powstania tego tematu? Miała być dyskusją nad wyborem pomiędzy używanym dieslem, a używaną benzyną w modelu E46. Rozpatrywanie w tym kontekscie osiągów nowych silników i ich awaryjności jest pozbawione sensu. Możemy przerzucać się danymi katalogowymi które nie są związane w żadnym stopniu z tematem. Za 5-10 lal ten temat będzie miał sens bo silniki się zjeżdzą i wyjdzie co są warte z przebiegami 200-300kkm.
Opublikowano
jceel: wiesz jaka byłą geneza powstania tego tematu? Miała być dyskusją nad wyborem pomiędzy używanym dieslem, a używaną benzyną w modelu E46. Rozpatrywanie w tym kontekscie osiągów nowych silników i ich awaryjności jest pozbawione sensu. Możemy przerzucać się danymi katalogowymi które nie są związane w żadnym stopniu z tematem. Za 5-10 lal ten temat będzie miał sens bo silniki się zjeżdzą i wyjdzie co są warte z przebiegami 200-300kkm.

 

ja wiem, ale dyskusja naprawdę zeszła z tego tematu już ładne kilkadziesiąt stron wątku temu :roll: ale ok, rozumiem, prosiłbym tylko o niewypowiadanie się o osiągach diesla jako takiego ogólnie a konkretnie o M57 czy M47. bo jak widać różnie z tym jest i nie ma co generalizować :mrgreen:

Opublikowano
nie wiem, w którym momencie się przyłączyłeś do dyskusji, ale ja ciągle moderuję ten wątek w dziale E46 i ciągle nawracam go na tory...

 

i niczym się nie zasłaniam, bo nie muszę, zwłaszcza powód ciekawy wymyśliłeś

jak mi podpasuje kiedyś diesel, to sobie kupię (choć obecnie znów szukam benzynowego), bo nie wiem czy zauważyłeś, ale piszemy, że diesle nie są same w sobie be, tylko wybierając e46, mieliśmy powody, dla których benzyna wygrała, a że gadka jest głównie z Rado_! to wygląda to tak, jak wygląda :lol:

a, że od czasów E46 trochę czasu upłynęło i parę rzeczy się zmieniło, to nie ameryka...

 

 

GR skoro się osobiście do mnie odnosisz to ci odpowiem

 

odpoczątku mówie i mówiłem to samo

- różnica w osiagach miedzy e46 330d i e46 330i nie mieści się nawet w 1s tylko w setnych sekundach ,

- różnica między spalaniem idzie rocznie w setki a nawet tysiącach litrów - średnio to jest conajmniej 2l im cięższa noga tym większa różnica

- różnica w samej cenie paliw jest około 40g/litr

- różnica w kupnie urzywanego e46 jest 0 ,

 

więc osobiście nie widziałem sensu kupna benzyny i jej gazowania , disle znam w praktyce od wielu lat i nie mam klapek na oczach , widze że GR już zmnieniasz zdanie , jeszcze nie tak dawno wogóle nie dopuszczałeś myśli o kupnie disla ,nie tak dawno mówiłeś że nie ma nic lepszego od benzyny

 

a wasze argumenty o traktorach , o awaryjności disli , o tym że benzyna ładniej warczy i wiele innych dla mnie śmiesznych argumetów wypowiadają się tutaj ludzie co nigdy nie mieli z dislem do czynienia albo kiedyś okolicznościowo miało kontakt z dislem przeważnie z tymi najsłabszymi dislami i porównują je do e46 330i :duh: a najcześciej to powtarzający jakieś legendy i bajki - nagminnie ferują tutaj opinie na lewo i prawo na temat disli - a jeżdżą benzyną - trochę to niepoważne , skupcie się na benzynie bo ją znacie

 

dla was benzyna wygrywa w czym ? w setnych sekundach na przyśpieszeniu ? 330i to nie mka , nie wiem czym mam się w niej zachwycić , skoro podobne ma osiagi do ekonomicznego disla - sorx wole disla - takie jest moje podejście - pomimo tego że mało jeżdże wole disla

 

urzywanego :arrow: uzywanego

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Członkowie klubu
Opublikowano
GR skoro się osobiście do mnie odnosisz to ci odpowiem

Czy Ty za każdym razem musisz udowadniać, że nie rozumiesz co czytasz? :mad2: :lol: :lol: :lol:

1. rozmawiałem z jceel, nie z Tobą i nie do Ciebie się odniosłem, tylko do typu uprawianego przez Ciebie słowotoku. Rozróżniaj pewne kwestie, jak sam nie potrafisz poproś wcześniej kogoś o radę.

 

osobiście nie widziałem sensu kupna benzyny i jej gazowania , disle znam w praktyce od wielu lat i nie mam klapek na oczach , widze że GR już zmnieniasz zdanie , jeszcze nie tak dawno wogóle nie dopuszczałeś myśli o kupnie disla ,nie tak dawno mówiłeś że nie ma nic lepszego od benzyny

A ja osobiście widziałem. Możesz w końcu to zaakceptować i przestać chrzanić, że wybór benzyny jest zły?

2. znów potwierdzasz, że nie rozumiesz co czytasz :lol: :lol: :lol:

obecnie rozglądam się za kolejnym autem, również z silnikiem benzynowym

miałem kiedyś diesla BMW - dziękuję postoję; napisałem, że jak mi kiedyś podpasuje, to wtedy, ale jeszcze nawet o tym nie myślę - złotówki na stacji paliw to nie całe życie

 

a wasze argumenty o traktorach , o awaryjności disli , o tym że benzyna ładniej warczy i wiele innych dla mnie śmiesznych argumetów wypowiadają się tutaj ludzie co nigdy nie mieli z dislem do czynienia albo kiedyś okolicznościowo miało kontakt z dislem przeważnie z tymi najsłabszymi dislami i porównują je do e46 330i :duh: a najcześciej to powtarzający jakieś legendy i bajki - nagminnie ferują tutaj opinie na lewo i prawo na temat disli - a jeżdżą benzyną - trochę to niepoważne , skupcie się na benzynie bo ją znacie

3. kolejny raz nie rozumiesz co czytasz :lol: :lol: :lol:

- większość piszących w tym temacie ma, miało nie mniejszy styk z dieslem BMW niż Ty i zdecydowanie większy z mocną benzyną

- 330i porównujemy tylko z 330d

- zalety benzyny, które Cię śmieszą świadczą tylko o Twoim pobieżnym podejściu do tematu, w którym chciałbyś mieć najwięcej do powiedzenia

- i wzajemnie - skup się na swoim tizlu, bo to niepoważne, że chcesz udawać, że wiesz wszystko na temat M54; tylko jakbyś podszedł do tego rzetelnie, to mogłoby się okazać, że powinieneś pisać raczej na forum Opla :lol: :lol: :lol: więc porządnie to przemędrkuj :lol: :lol: :lol:

 

dla was benzyna wygrywa w czym ? w setnych sekundach na przyśpieszeniu ? 330i to nie mka , nie wiem czym mam się w niej zachwycić , skoro podobne ma osiagi do ekonomicznego disla - sorx wole disla - takie jest moje podejście - pomimo tego że mało jeżdże wole disla

1. w świętym spokoju

2. w setnych sekundach

3. w zabawie

4. w kulturze pracy (błagam - nie wyjeżdżaj znów z tekstem o kulturze pracy diesla, to, że 3.0d ma lepszą od 2.0d to normalka, ale jak chcesz to porównać do benzynowego R6, to wróć do zgłębiania wiedzy)

Dla mnie te cztery punkty są ważniejsze niż złotówka na stacji paliw.

 

Dopisałbym 5. uniwersalności, ale to strasznie trudne słowo, nie będę nim męczył.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
GR skoro się osobiście do mnie odnosisz to ci odpowiem

Czy Ty za każdym razem musisz udowadniać, że nie rozumiesz co czytasz? :mad2: :lol: :lol: :lol:

1. rozmawiałem z jceel, nie z Tobą i nie do Ciebie się odniosłem, tylko do typu uprawianego przez Ciebie słowotoku. Rozróżniaj pewne kwestie, jak sam nie potrafisz poproś wcześniej kogoś o radę.

 

osobiście nie widziałem sensu kupna benzyny i jej gazowania , disle znam w praktyce od wielu lat i nie mam klapek na oczach , widze że GR już zmnieniasz zdanie , jeszcze nie tak dawno wogóle nie dopuszczałeś myśli o kupnie disla ,nie tak dawno mówiłeś że nie ma nic lepszego od benzyny

A ja osobiście widziałem. Możesz w końcu to zaakceptować i przestać chrzanić, że wybór benzyny jest zły?

2. znów potwierdzasz, że nie rozumiesz co czytasz :lol: :lol: :lol:

obecnie rozglądam się za kolejnym autem, również z silnikiem benzynowym

miałem kiedyś diesla BMW - dziękuję postoję; napisałem, że jak mi kiedyś podpasuje, to wtedy, ale jeszcze nawet o tym nie myślę - złotówki na stacji paliw to nie całe życie

 

a wasze argumenty o traktorach , o awaryjności disli , o tym że benzyna ładniej warczy i wiele innych dla mnie śmiesznych argumetów wypowiadają się tutaj ludzie co nigdy nie mieli z dislem do czynienia albo kiedyś okolicznościowo miało kontakt z dislem przeważnie z tymi najsłabszymi dislami i porównują je do e46 330i :duh: a najcześciej to powtarzający jakieś legendy i bajki - nagminnie ferują tutaj opinie na lewo i prawo na temat disli - a jeżdżą benzyną - trochę to niepoważne , skupcie się na benzynie bo ją znacie

3. kolejny raz nie rozumiesz co czytasz :lol: :lol: :lol:

- większość piszących w tym temacie ma, miało nie mniejszy styk z dieslem BMW niż Ty i zdecydowanie większy z mocną benzyną

- 330i porównujemy tylko z 330d

- zalety benzyny, które Cię śmieszą świadczą tylko o Twoim pobieżnym podejściu do tematu, w którym chciałbyś mieć najwięcej do powiedzenia

- i wzajemnie - skup się na swoim tizlu, bo to niepoważne, że chcesz udawać, że wiesz wszystko na temat M54; tylko jakbyś podszedł do tego rzetelnie, to mogłoby się okazać, że powinieneś pisać raczej na forum Opla :lol: :lol: :lol: więc porządnie to przemędrkuj :lol: :lol: :lol:

 

dla was benzyna wygrywa w czym ? w setnych sekundach na przyśpieszeniu ? 330i to nie mka , nie wiem czym mam się w niej zachwycić , skoro podobne ma osiagi do ekonomicznego disla - sorx wole disla - takie jest moje podejście - pomimo tego że mało jeżdże wole disla

1. w świętym spokoju

2. w setnych sekundach

3. w zabawie

4. w kulturze pracy (błagam - nie wyjeżdżaj znów z tekstem o kulturze pracy diesla, to, że 3.0d ma lepszą od 2.0d to normalka, ale jak chcesz to porównać do benzynowego R6, to wróć do zgłębiania wiedzy)

Dla mnie te cztery punkty są ważniejsze niż złotówka na stacji paliw.

 

Dopisałbym 5. uniwersalności, ale to strasznie trudne słowo, nie będę nim męczył.

 

nawet mi się tego nawet nie chce komentować

 

GR myśli że e46 330i to chyba nawet lepiej niż mka :) że mu się nie popsuje dlaczego ? bo to benzyna :) jak wiemy tu z forum benzyny się nie psują :duh: , kolejne hymmny o warczeniu i buczeniu - GR wywal tłumik - bedzie ci jeszcze głośnie buczał - skoro to lubisz twoja sprawa - twoje osobiste preferencje , a jak wiemy kasy nie liczysz :) tylko jedno mnie dziwi , skoro kasa się nie liczy to dlaczego takim słabym 330i się wozisz a nie mką - wiesz w mce buczenie i osiagi są z innej bajki - taki samochód warto mieć , mnie na niego nie stać bo jak mówisz licze złotówki ale dla ciebie to nic :)

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Ciekawe ile wszytskich postow na forum dotyczylo benzyny a ile diesla. Sadze ze diesla wiecej ale moze dlatego ze diesle jezdza wiecej km niz benzyna.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawe ile wszytskich postow na forum dotyczylo benzyny a ile diesla. Sadze ze diesla wiecej ale moze dlatego ze diesle jezdza wiecej km niz benzyna.

 

Nie, jeździły więcej u poprzednich właściceli za granicą, a u nas panuje 'kult dizla' i każdy kupuje dizla. Strup nie strup ważne, że na rope bo przecież taniej się jeździ. :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.