Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po za tym chłopie o jakiej ty ekologii gadasz , pouczasz kogoś żeby wiecej poczytał , więc zastosuj swoją rade do siebie i poczytaj jak w rzeczywistości są ekologiczne samochody elektryczne , ja wiem że marketing swoje robi i jak widać większość łyka to bez mrugnięcia okiem ale ja jestem troche bardziej dociekliwy ,

Rado, czy Ty na prawdę jesteś taki [MOD: ciach], czy tylko udajesz?

Ja nie pisałem nic o ekologii, a jedynie o ekonomii. Widać dla Ciebie to jedno i to samo :)

 

 

webber ale niby w jaki sposób ekonomiczny masz samochód elektryczny ? weź to rozwiń twoje pojęcie o elelektycznym samochodzie sprowadza się do tego że trzeba go ładować - sorx żenada , pomine fakt taki że na 100 km ci to wystarcza i jak z telefonem albo masz naładowany albo nie i wtedy z buta lecisz , po za tym akumulatory szybko sioę zużywają a auto już przy samym zakupie kosztuje dużo więcej , nie mówiąc że z roku na rok traci bardzo dużo na wartości

 

o czym ty piszesz webber jak by nie patrzeć elektryczny samochód to jedno wielkie nieporozumienie .

 

pomine :arrow: pominę

sorx :arrow: nie wiem, prawdopodobnie sorry

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wystarczy redukcja o jeden bieg nizej w 330i i 330d oglada swiatla tylne i nie pomoze mu nawet wrzucenie 2 - go biegu.

 

no i co z tego? to każdy wie akurat, ale w porównaniu które wkleiłem wcale nie chodzi o osiągi, tylko o elastyczność. nie jeździsz chyba na codzień muskając co chwilę czerwone pole na obrotomierzu? :roll:

 

Strasznie ubogie to twoje porównanie i chyba nie zrozumiałeś tego co zent tak naprawdę ci napisał .

http://i602.photobucket.com/albums/tt105/thunderstruck312/bmwklubforum2.gif
Opublikowano

no i co z tego? to każdy wie akurat, ale w porównaniu które wkleiłem wcale nie chodzi o osiągi, tylko o elastyczność. nie jeździsz chyba na codzień muskając co chwilę czerwone pole na obrotomierzu? :roll:

 

Strasznie ubogie to twoje porównanie i chyba nie zrozumiałeś tego co zent tak naprawdę ci napisał .

 

ubogie? a czego mu brakuje? to porownanie mialo na celu pokazanie, ze w zakresie obrotow uzywanych do codziennej jazdy to diesle lepiej się zbierają. przy 330 różnica jest niezbyt duża, ale porównanie choćby 320d z 320i (M52 i M54) daje ogromną różnicę na korzyść 320d.

Opublikowano

no i co z tego? to każdy wie akurat, ale w porównaniu które wkleiłem wcale nie chodzi o osiągi, tylko o elastyczność. nie jeździsz chyba na codzień muskając co chwilę czerwone pole na obrotomierzu? :roll:

Tylko tyle z tego, że nie bardzo rozumiesz pojęcie elastyczności z odniesieniu do jednostki napędowej.

Bardziej elastyczny nie jest ten silnik, który przyspiesza z niskich obrotów, a ten, który ma większy zakres w którym jednostka efektywnie przyspiesza. W tym rozumieniu klekocik jest mniej elastyczny od benzyny, ponieważ jego zakres efektywnej pracy jest jak wszyscy wiedzą mniejszy.

Opublikowano

no i co z tego? to każdy wie akurat, ale w porównaniu które wkleiłem wcale nie chodzi o osiągi, tylko o elastyczność. nie jeździsz chyba na codzień muskając co chwilę czerwone pole na obrotomierzu? :roll:

 

Strasznie ubogie to twoje porównanie i chyba nie zrozumiałeś tego co zent tak naprawdę ci napisał .

 

ubogie? a czego mu brakuje? to porownanie mialo na celu pokazanie, ze w zakresie obrotow uzywanych do codziennej jazdy to diesle lepiej się zbierają. przy 330 różnica jest niezbyt duża, ale porównanie choćby 320d z 320i (M52 i M54) daje ogromną różnicę na korzyść 320d.

 

niedawno ktoś się tu powoływał na artykuł , artykuł który niby pokazywał wyższość benzyny nad dislem , sam autor wręcz stwierdził że benzyna jedzie dopiero od 4500- 6500 a dislel od 2000-4500 (pomine wyjatki rozmawiamy o e46)

 

jeżdżąc dieslem stwierdze fakt że tak używam conajmniej w 90 % zakresów obrotów od 2000-4500 bo tak się dislem jeździ wiecej nie ma sensu kręcić ,

 

zadam pytanie benzynowcą w jakim procęcie urzywacie zakresów obrotów od 4500-6500 ? czy potraficie obiektywnie odpowiedzieć na te pytanie ? więc może i macie minimalnie troche większą moc ale używacie jej sporadycznie

 

ktoś mnie wyprowadzi z błędu ? a może ktoś się znajdzie kto jeździ na codzień benzyną w tych zakresach obrotów ?

 

stwierdze :arrow: stwierdzę

conajmniej :arrow: co najmniej

procęcie :arrow: procencie

urzywacie :arrow: używacie

troche :arrow: trochę

codzień :arrow: co dzień

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

no i co z tego? to każdy wie akurat, ale w porównaniu które wkleiłem wcale nie chodzi o osiągi, tylko o elastyczność. nie jeździsz chyba na codzień muskając co chwilę czerwone pole na obrotomierzu? :roll:

Tylko tyle z tego, że nie bardzo rozumiesz pojęcie elastyczności z odniesieniu do jednostki napędowej.

Bardziej elastyczny nie jest ten silnik, który przyspiesza z niskich obrotów, a ten, który ma większy zakres w którym jednostka efektywnie przyspiesza. W tym rozumieniu klekocik jest mniej elastyczny od benzyny, ponieważ jego zakres efektywnej pracy jest jak wszyscy wiedzą mniejszy.

 

to ty nie rozumiesz. co mnie z tego, że mogę sobie kręcić do 8000obr/min? będę jechał 70km/h na pierwszym biegu po mieście? zmierzam do tego, że takie osiągi w wysokim zakresie obrotów mają bardzo małe zastosowanie podczas codziennej jazdy. jak dla mnie, to dużo lepiej mieć dobre przyspieszenie z niskich obrotów niż z wysokich, bo częściej mogę z niego skorzystać.

Opublikowano (edytowane)

webber ale niby w jaki sposób ekonomiczny masz samochód elektryczny ? weź to rozwiń twoje pojęcie o elelektycznym samochodzie sprowadza się do tego że trzeba go ładować - sorx żenada , pomine fakt taki że na 100 km ci to wystarcza i jak z telefonem albo masz naładowany albo nie i wtedy z buta lecisz , po za tym akumulatory szybko sioę zużywają a auto już przy samym zakupie kosztuje dużo więcej , nie mówiąc że z roku na rok traci bardzo dużo na wartości

 

o czym ty piszesz webber jak by nie patrzeć elektryczny samochód to jedno wielkie nieporozumienie .

Heh, jednak nie udajesz. Ja chyba przestanę prowadzić z Tobą jakąkolwiek polemikę na tym forum. Nie czytałeś, nie czytasz i widać nie masz zamiaru czytać moich postów ze zrozumieniem.

Przecież ja to wszystko, o czym w tej chwili pleciesz napisałem w tym samym poście. Napisałem również, że to tylko kwestia czasu, żeby ta technologia się rozwinęła do poziomu akceptowalnego przez rynek konsumencki.

Przypomnij sobie, jak 10 lat temu chociażby wyglądały telefony komórkowe. Jaką cegłę nosił taki pan biznesmen przy sobie i na jak długi starczyła bateria. Jak drogie to były usługi i jak niewiele osób mogło sobie na to pozwolić. A dzisiaj?

To tylko kwestia czasu.

A świat musi się zmierzyć z problemem pozyskiwania energii ze źródeł ekologicznych nie tylko w odniesieniu do samochodów, ale w ujęciu globalnym. Ale to temat na oddzielną dyskusję.

Edytowane przez webber
Opublikowano

to ty nie rozumiesz. co mnie z tego, że mogę sobie kręcić do 8000obr/min? będę jechał 70km/h na pierwszym biegu po mieście? zmierzam do tego, że takie osiągi w wysokim zakresie obrotów mają bardzo małe zastosowanie podczas codziennej jazdy. jak dla mnie, to dużo lepiej mieć dobre przyspieszenie z niskich obrotów niż z wysokich, bo częściej mogę z niego skorzystać.

Żaden z przytoczonych przez Ciebie modeli nie kręci się do 8000obr, ani nie pojedzie 70km/h na pierwszym biegu, więc nie popadaj w absurdy.

Ja rozumiem doskonale o co Ci chodzi. Zwróciłem jedynie uwagę na fakt, że błędnie interpretujesz pojęcie elastyczności.

Nikt nie neguje, że doładowany diesel zbiera się lepiej w niższym zakresie obrotów od wolnossącej benzyny (poza V8, V10 itd..). I dla wielu użytkowników jest to istotny poza ekonomią argument przemawiający na korzyść klekota, pod warunkiem, że jest wyposażony w automatyczną skrzynię i nie trzeba wachlować tymi biegami na okrągło.

Ale, jak już napisał zent, kiedy potrzebujemy szybko przyspieszyć benzyną, wystarczy zredukować bieg.

Opublikowano

Heh, jednak nie udajesz. Ja chyba przestanę prowadzić z Tobą jakąkolwiek polemikę na tym forum. Nie czytałeś, nie czytasz i widać nie masz zamiaru czytać moich postów ze zrozumieniem.

Przecież ja to wszystko, o czym w tej chwili pleciesz napisałem w tym samym poście. Napisałem również, że to tylko kwestia czasu, żeby ta technologia się rozwinęła do poziomu akceptowalnego przez rynek konsumencki.

Przypomnij sobie, jak 10 lat temu chociażby wyglądały telefony komórkowe. Jaką cegłę nosił taki pan biznesmen przy sobie i na jak długi starczyła bateria. Jak drogie to były usługi i jak niewiele osób mogło sobie na to pozwolić. A dzisiaj?

To tylko kwestia czasu.

A świat musi się zmierzyć z problemem pozyskiwania energii ze źródeł ekologicznych nie tylko w odniesieniu do samochodów, ale w ujęciu globalnym. Ale to temat na oddzielną dyskusję.

 

tak webber tu się zgodze 1 raz z tobą

 

ja jestem realistą i patrze to co jest obecnie ,

 

a ty jesteś fantastą i snujesz dywagcje co by było gdyby babcia miała wąsy

 

zgodze :arrow: zgodzę

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

Wystarczy redukcja o jeden bieg nizej w 330i i 330d oglada swiatla tylne i nie pomoze mu nawet wrzucenie 2 - go biegu.

 

no i co z tego? to każdy wie akurat, ale w porównaniu które wkleiłem wcale nie chodzi o osiągi, tylko o elastyczność. nie jeździsz chyba na codzień muskając co chwilę czerwone pole na obrotomierzu? :roll:

 

Tu masz E46 330d 204PS

http://dray.pl/bmw/204ps.gif

BMW E46 330i

http://dray.pl/bmw/benzyna.gif

 

i porównaj wykresy to zrozumiesz.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

uff... to skoro już doszliście do cudownego porozumienia energetyczno-ekologicznego :lol: :lol:

to proszę wrócić do tematu wątku, OK??

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

Zent czy doczekamy się chociaż od ciebie odpowiedzi w jakim % użytkujesz obroty w zakresach 4500-6500

 

sorx ale nikt tu ameryki nie odkrywa że benzyna ma kopa w tym zakresie a disel ma od 2000-4500 , co w tym nowego ?

 

można suche fakty i statystyki przytaczać i 330i minimalnie wygrywa tylko że wy tę moc maksymalną macie od święta a my powszechnie , czy w takim razie już wiecie dlaczego mówi się że disel jest elastyczny ?

 

więc jak ? jak to jest jeździcie non stop na obrotach powyżej 4500 ?

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Członkowie klubu
Opublikowano
sorx ale nikt tu ameryki nie odkrywa że benzyna ma kopa w tym zakresie a disel ma od 2000-4500 , co w tym nowego ?

no właśnie nic :lol: :lol: :lol: ale jceel chyba znalazł w tym coś nowego, inaczej przecież by tego nie pisał? :lol: :lol: :lol:

 

wy tę moc maksymalną macie od święta a my powszechnie

parafrazując - i Ty w tizlu i ja w benzynie mam ją wtedy kiedy chcę, potrzebuję, mam fantazję - niepotrzebne skreślić :lol: :lol:

 

już wiecie dlaczego mówi się że disel jest elastyczny ?

Nie tylko o tislu się mówi, że jest elastyczny - ale Rado_! na litość boską - 50 stron jest już o tym! :lol: :lol: :lol:

EDIT: 60 stron... to już zaczyna być nudne :mrgreen:

 

więc jak ? jak to jest jeździcie non stop na obrotach powyżej 4500 ?

Nie. Ja nie.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
sorx ale nikt tu ameryki nie odkrywa że benzyna ma kopa w tym zakresie a disel ma od 2000-4500 , co w tym nowego ?

no właśnie nic :lol: :lol: :lol: ale jceel chyba znalazł w tym coś nowego, inaczej przecież by tego nie pisał? :lol: :lol: :lol:

 

wy tę moc maksymalną macie od święta a my powszechnie

parafrazując - i Ty w tizlu i ja w benzynie mam ją wtedy kiedy chcę, potrzebuję, mam fantazję - niepotrzebne skreślić :lol: :lol:

 

tak tak GR macie kiedy chcecie i benzyna wam pali 10l/100 wtedy kiedy ją mcie kiedy chcecie ,tak tak świstak siedzi i zawija w sreberka ...... :)))

już wiecie dlaczego mówi się że disel jest elastyczny ?

Nie tylko o tislu się mówi, że jest elastyczny - ale Rado_! na litość boską - 50 stron jest już o tym! :lol: :lol: :lol:

EDIT: 60 stron... to już zaczyna być nudne :mrgreen:

 

 

myśle że i 100 stron potrzeba kiedy to wkońcu załapiesz że dislem jeździmy zawsze w zakresie obrotów które mająnajwiększą moc i moment , natomiast wy nie jeździcie w tych obrotach powszechnie , myśle że conajmniej 200 s potrzeba żebyście zauważyli różnice , przecież od początku mówiłem że benzyna w statystykach jest minimalnie leszpa w osiagach od disla

więc jak ? jak to jest jeździcie non stop na obrotach powyżej 4500 ?

Nie. Ja nie.

 

domyślam się że nie , gdybyś jeździł na codzień w tych zakresach obrotów i wykorzystywał tą moc którą masz dane to spalnie nie było by 10l/100 ale dużo , dużo większe

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Członkowie klubu
Opublikowano

 

wy tę moc maksymalną macie od święta a my powszechnie

parafrazując - i Ty w tizlu i ja w benzynie mam ją wtedy kiedy chcę, potrzebuję, mam fantazję - niepotrzebne skreślić :lol: :lol:

 

tak tak GR macie kiedy chcecie i benzyna wam pali 10l/100 wtedy kiedy ją mcie kiedy chcecie ,tak tak świstak siedzi i zawija w sreberka ...... :)))

Rado_! na wszystko się zgodzę, nawet już przecież nie mówię, że Ty cały czas piszesz o jeździe oplem, a nie samochodem :lol: :lol: :lol:

ale człowieku! nie dorabiaj sobie danych :lol: :lol: :lol:

moje tankowania są w moim podpisie, a Ty ciągle 10 litrów :lol: :lol: :lol:

chyba poważnie masz problem z liczbami :lol: :lol: :lol:

 

myśle że i 100 stron potrzeba kiedy to wkońcu załapiesz że dislem jeździmy zawsze w zakresie obrotów które mająnajwiększą moc i moment , natomiast wy nie jeździcie w tych obrotach powszechnie , myśle że conajmniej 200 s potrzeba żebyście zauważyli różnice , przecież od początku mówiłem że benzyna w statystykach jest minimalnie leszpa w osiagach od disla

Zdradzę Ci coś w tajemnicy, tylko nikomu nie mów! :lol: :lol: :lol:

Wiedzieliśmy to przed założeniem tego wątku! :lol: :lol: :lol: wiem... fajni jesteśmy :lol: :lol: :lol:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

zadałem konkretne pytanie , jak oceniacie w ilu % jeździcie w zakresie obrotów 4500-6500 - jak pokazuje wykres wtedy macie największą moc i moment ? czy to takie trudne odpowiedzieć ?

 

ja klekotem w przedziale od 2000-4500 - jak pokazuje wykres jeżdże w 95 %

można się zapytać innych jak jeżdżą dislami , może ja jestem wyjątkiem :)

 

dalej GR będziesz uciekał od pytania ? moc macie ale ciekawy jest jak wy to wykorzystujecie ?

 

ciekawy jestem czy wkońcu zakumasz o co chodzi z tą elastycznością disla , i odpowiedz w końcu na pytanie a nie ciągle inne wątki , wszysko po kolei , wyjaśnie ci zacytuje itd

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Członkowie klubu
Opublikowano

i dostałeś konkretną odpowiedź :lol: :lol: :lol:

ale skoro masz ewidentne braki matematyczne :lol: :lol: to Ci odpowiem, że nie potrafię tego policzyć, żeby było miarodajne jak Twoje skrupulatnie wyliczone 95% :lol: :lol: :lol:

 

możemy uznać, że tylko raz w roku, powiedzmy na sylwestra, albo gwiazdkę :mrgreen: :mrgreen: wykorzystuję moc na torze

serio, serio :mrgreen: :mrgreen:

albo, żeby wyszło 100%, to skoro tizle jeżdżą 95%, to ja 5% :mrgreen:

 

ciekawe kiedy w końcu zakumasz o czym jest ten wątek i co piszą inni :lol: :lol: :lol:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
i dostałeś konkretną odpowiedź :lol: :lol: :lol:

ale skoro masz ewidentne braki matematyczne :lol: :lol: to Ci odpowiem, że nie potrafię tego policzyć, żeby było miarodajne jak Twoje skrupulatnie wyliczone 95% :lol: :lol: :lol:

 

możemy uznać, że tylko raz w roku, powiedzmy na sylwestra, albo gwiazdkę :mrgreen: :mrgreen: wykorzystuję moc na torze

serio, serio :mrgreen: :mrgreen:

albo, żeby wyszło 100%, to skoro tizle jeżdżą 95%, to ja 5% :mrgreen:

 

ciekawe kiedy w końcu zakumasz o czym jest ten wątek i co piszą inni :lol: :lol: :lol:

 

stary żenada

 

kto mówił że ma być skupulatne , już samo pierniczenie a jeżdżeniu na torze mnie żenuje ,

 

proste pytanie ale GR zamiast odpowiedzieć to rżnie głupa , ale skoro mówisz że to cię przerata i niepotrafisz mniej wiecej określić jak korzystasz z obrotów , to może faktycznie lepiej nie odpowiadaj

 

przyjmuje to co błazeńsko podałeś może ktoś inny będzie miał odwagę się przyznać i nie przerośnie go orientacyjnie podać %

wiem że macie trudniej , w dislu po prostu wylacznie się jeździ w tych zakresach

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Członkowie klubu
Opublikowano

żenada, to napisać żenada :lol: :lol: :lol:

a skoro nie masz poczucia humoru... cóż, gdybyś chociaż pisał, to co piszesz, z poczuciem humoru, to byłoby zabawnie, a tak klops... :beksa: :lol: :lol:

 

skoro podajemy dane, to wnioskuję, że ma być skrupulatnie - inaczej po co podawać? pi razy oko? :duh:

no ale fakt, nie pomyślałem - mój błąd - przecież dane to akurat Ty bierzesz na oko wszystkie :lol: :lol: :lol:

 

a jak pytasz gdzie wykorzystujemy moc, to odpowiadam... nie moja wina, że czujesz się z tego powodu zażenowany :lol: :lol: :lol:

 

pytasz gdzie jeżdżę w przedziale 4.5-6.6krpm

odpowiadam - na torze

pytasz jak często - odpowiadam - od święta

 

a Ty dalej masz problem... :lol: :lol: :lol: do tego Cię jeszcze zażenowałem :lol: przepraszam, nie chciałem :mrgreen:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Zent czy doczekamy się chociaż od ciebie odpowiedzi w jakim % użytkujesz obroty w zakresach 4500-6500

 

sorx ale nikt tu ameryki nie odkrywa że benzyna ma kopa w tym zakresie a disel ma od 2000-4500 , co w tym nowego ?

 

można suche fakty i statystyki przytaczać i 330i minimalnie wygrywa tylko że wy tę moc maksymalną macie od święta a my powszechnie , czy w takim razie już wiecie dlaczego mówi się że disel jest elastyczny ?

 

więc jak ? jak to jest jeździcie non stop na obrotach powyżej 4500 ?

 

Nie jeżdżę na torze, ale także nie jeżdżę delikatnie. 3.0i jest bardzo elastycznym motorem z liniowo poprowadzonym momentem obrotowym, który nie pada na łeb na szyję jak diesel - patrz wykres który podałem. Ile %? Jak mnie zdenerwuje jakiś tir lub inna zawalidroga. W ogóle nie rozumiem twojego pytania :roll: Jak wcześniej kiedyś pisałem kupiłem 3.0i bo był lepszy w dynamice od 3.0d. Porównywałem organoleptycznie nie tylko na podstawie tabelek, oba silniki z różnymi skrzyniami, nawet z napędem x. Spalanie nie było kryterium decydującym, bo mało jeżdżę. W jednym się mogę zgodzić, ten silnik nie pasuje do serii 5 i większych X'ów, bo ma za mało mocy do masy. Tam już trzeba jakieś V8 lub 3.5d. Do serii 3 i mniejszych bardzo dobry napęd.

Opublikowano

Największy problem u dieslomaniaków jest taki, że oni NIGDY dużą benzyną nie jeździli.

Duża benzyna wyposażona w podwojny vanos, służący do poprawienia elastyczności silnika powoduje że M54B30 ciągnie dość mocno od 1500 obrotów, a kończy przy 6500 orgią.

Ja wiem, że większość zachłyśniętych mocą i momentem silnika diesla NIE MA porownania, bo ich przygoda z silnikiem benzynowa kończyła się na Golfie 1,6 lub slynnym M40 z BMW. Mam do dyspozycji w tej chwili M52B28 i wspomniane M54B30 Między tymi silnikami jest przepaść. Czy uwierzycie że 528iA będąć lżejszym od 330xi pali 3 litry więcej w mieście?

Podsumowując - diesel imponuje momentem obrotowym (mnie nie), ale zanim ktoś się wypowie na temat dużej benzyny niech się nią przejedzie.

Opublikowano

Dobra GR to ci odpowiem po twojemu

 

dislem jeżdże w zakresie obrotów 2000-4500 na torze , od świeta , na codzień , zawsze - nie musze specjalnej ideologi dorabiać , że mam fantazje lub nie , że mnie stać lub nie stać i podobne dyrdymały , po prostu taka jest specyfika disla , żeby wyprzedzić tira jak to wy mówicie nie musze redukować , wystarczy że wcisne gaz

 

zent ja zabardzo cię nie rozumiem disel ma moc do 4500 max możesz kręcić do 5000 obrotów i dalej się nie da , co ty chcesz powiedzieć że benzyna nie pada na łeb przy 6500-7000 ? , miedzy dislem a benzyną jest inny zakres obrotów , a tu kolejna teoria o padaniu na łeb osiągów , chyba że ty zent myślisz że disla się kręci do 7000 stąd zapewne uwaga o padaniu obrotów :)

 

jakub o mocy od 1500-6500 moge powiedzieć o nowym benzynowym silniku 135i , a to co ty mówisz to nie ma co porównać do disla , dla ciebie to szybko .

 

no no dobre wnioski im większa waga tym większe zużycie paliwa i gorsze osiągi, do tego dodaj straty na napędzie 4x4 i całkiem dobrze rozumowane :) :cool2:

 

jeżdże :arrow: jeżdżę

codzień :arrow: co dzień

musze :arrow: muszę

zabardzo :arrow: za bardzo

moge :arrow: mogę

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

 

jakub o mocy od 1500-6500 moge powiedzieć o nowym benzynowym silniku 135i , a to co ty mówisz to nie ma co porównać do disla , dla ciebie to szybko .

 

no no dobre wnioski im większa waga tym większe zużycie paliwa i gorsze osiągi, do tego dodaj straty na napędzie 4x4 i całkiem dobrze rozumowane :) :cool2:

 

Żle przeczytałeś 528iA (e39) jest lżejsze od 330xi (e46)

Opublikowano
Największy problem u dieslomaniaków jest taki, że oni NIGDY dużą benzyną nie jeździli.

Duża benzyna wyposażona w podwojny vanos, służący do poprawienia elastyczności silnika powoduje że M54B30 ciągnie dość mocno od 1500 obrotów, a kończy przy 6500 orgią.

Ja wiem, że większość zachłyśniętych mocą i momentem silnika diesla NIE MA porownania, bo ich przygoda z silnikiem benzynowa kończyła się na Golfie 1,6 lub slynnym M40 z BMW. Mam do dyspozycji w tej chwili M52B28 i wspomniane M54B30 Między tymi silnikami jest przepaść. Czy uwierzycie że 528iA będąć lżejszym od 330xi pali 3 litry więcej w mieście?

Podsumowując - diesel imponuje momentem obrotowym (mnie nie), ale zanim ktoś się wypowie na temat dużej benzyny niech się nią przejedzie.

no już Jakub nie przesadzaj z tymi teoriami ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Dobra GR to ci odpowiem po twojemu

Próbowałeś... nie wyszło :lol: :lol: :lol:

 

dislem jeżdże w zakresie obrotów 2000-4500 na torze , od świeta , na codzień , zawsze - nie musze specjalnej ideologi dorabiać , że mam fantazje lub nie , że mnie stać lub nie stać i podobne dyrdymały , po prostu taka jest specyfika disla , żeby wyprzedzić tira jak to wy mówicie nie musze redukować , wystarczy że wcisne gaz

Rado_!, ale przecież nie musisz dorabiać ideologii, bo póki co, to przecież Ty się chwalisz, że tizlem BMW, to jeździsz od święta :lol: :lol: :lol: a jak i czym pracujesz - nikogo na forum BMW nie interesuje ;) (a przynajmniej nie powinno)

Daj w końcu innym spokojnie używać samochodu jak im się podoba ;)

Nie lubisz redukować, wolisz się trząść - Twoja sprawa, Bóg z Tobą, mnie nic do tego o ile Ty też to zastosujesz.

Byle bym na Ciebie nie trafił po trasie Wwa-Radom, bo się przerażę tego pocisku :lol: :lol: :lol: ale to już mój problem w sumie :mrgreen: :mrgreen:

 

no no dobre wnioski im większa waga tym większe zużycie paliwa i gorsze osiągi, do tego dodaj straty na napędzie 4x4 i całkiem dobrze rozumowane :) :cool2:

Nie chce mi się sprawdzać wag, wierzę, że Jakub to sprawdził, ale to co teraz napisałeś ma się kompletnie nijak do tego co napisał Jakub :lol: :lol:

i tak jest z Tobą cały czas, nie zwracasz uwagi na to, co piszą inni, tylko przekręcasz na swoje :duh:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.