Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam 318 E46 z 1999, dziś wyjmowałem fotel pasażera i po odłączałem kable pod spodem, a gdy go spowrotem włożyłem i podłączyłem kable spowrotem to teraz gdy przekręcę kluczyk i odpale to kontrolka od poduszki (ikonka fotela kierowcy z pasami i kołeczko przed nim czerwone wszystko) się zaświeci , po dwóch sekundach zgaśnie i się znowu zaświeci i to już na stałe, proszę o pomoc co mogłem popsuć, żadnych kabli nie pourywałem, jest tam jakaś mała puszeczka z płytką w środku która leży luzem i nie wiem gdzie ją przymocować, może ktoś ma jakieś fotki jak po pasażerem powinno być wszystko zamontowane, lub może ktoś wie jak zrobić żeby ta czerwona kontrolka zgasła.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli chodzi o kontrolke poduszki to sama juz nie zgasnie tylko musisz skasowac błąd kompem. Nastepnym razem przed takimi operacjami odepnij akumulator i nie bedzie problemu.
Opublikowano
no właśnie, bo włączyłem stacyjke jak miałem poodłączane kable pod siedzeniem a jak je podłączyłem to już nie chce zgasnąc, to będzie to musze skasować bład, a czy muszę sie gdzieś udac czy jest jakiś sposub domowy, może coś ze stacyjką i przyciskami w liczniku, bo czytałem gdzieś,
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety domowym sposobem tego nie zrobisz tylko podpiecie kompa i wizyta ok 50 zl chyba ze znasz kogos kto ma swoj interface diagnostyczny i skasuje ci błąd poduchy.
Opublikowano
Jak już Ci świeci kontrolka,to sprawdz dobrze połączenie tej kostki pod fotelem.Wiem z praktyki,że lubią one szwankować.Ja swoją wywaliłem,przewody zaizolowałem i jest git :D .Juz tłumaczę dlaczego,bo dwa razy musiałem kasowac ten sam bład(którego powodem była w/w kostka),a co zatym idzie podwójny koszt.Oby u Ciebie nie było tak samo biorąc pod uwagę,że już ja ruszłeś.
Opublikowano
no ruszyłem , bo odłączyłem i podłączyłem, ale mnie denerwuje że kontrolka się pali ciągle, szkoda że nie ma innego sposobu na skasowanie tego błędu jak tylko podłączanie pod komp, a poruszanie jej nic nie da, bo przeciez i tak lampka nie zgaśnie, wszystko mam już dobrze podłączone, ale wkur... mnie ta lampka co sie zapaliła
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

tak jak koledzy pisz tylko komp Cie ratuje. Ostatnio tzn w ten poniedziałek byłem na kasowanie własnie tego samego błedu. Cena 60 zł

 

 

No własnie interfejs + laptop spory wydatek no i trzeba sie tez na tym znać żeby pokasować błędy

Edytowane przez ziomekthx

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poradze wam zakupic własny interface ! Ja kupilem na allegro za 135 zl i sam sobie diagnozuje i kasuje błędy. Potrzebny laptop.
Opublikowano
denerwuje mnie to ze do innych bejc sa sposoby na skasowanie inspekcji oleju i servisu a do modelu e46 1999 nie ma!, kupie jakis interfajs pod laptopa ale to w innym temacie sie juz spytalem o to
  • Członkowie klubu
Opublikowano
denerwuje mnie to ze do innych bejc sa sposoby na skasowanie inspekcji oleju i servisu a do modelu e46 1999 nie ma!, kupie jakis interfajs pod laptopa ale to w innym temacie sie juz spytalem o to

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?p=32834&sid=5403e4795fa39de0d001dc028e4b8652#32834

 

nie idzie tymi dwoma sposobami skasować?

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Jak próbujesz przez zegary, to nie pojawia Ci się inspection, albo oil, tylko test od razu?

 

w tamtym wątku jest napisane, że 1998-2000 powinno pójść zwarciem w złączu

próbuj, u mnie w E36 (czyli przez zwarcie pinów) też czasami strzela focha i się nie daje skasować, a potem raptem załapuje ;)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
właśnie wróciłem od mechanika , moja bejca byla na kompie, skasowali mi blad poduszki ale nie udalo im sie skasowac OIL SERVICE, probowali tez rozn e kombinacje zwarcia pinow i sie tez nie udalo skasowac oil service, juz niewiem, moze jak ostatnio byla na servisie to servisanci jakos to zabezpieczyli
Opublikowano

ok, wkoncu udalo mi sie zrobic reset oil service w mojej e46 z 99 roku,

 

1.stacyjka na 2

2. zloczyc pin 7 i 19 na 15 sekund

3.puscic polaczenie pinow (na liczniku wlacza sie info o oil servis

4. ponownie zlaczyc piny 7 i 19 na 3 sekundy

5. wylaczyc stacyjke

6. oil service przestawil sie na 25000km inspection

 

 

tzn mam teraz komunikat inspection 25000km, tak mialo być czy to sie tez kasuje bo ma byc oil service a nie inspection

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Inspection jest na zmianę z oilservice, więc raz będziesz miał tak, a raz tak.

Choć wydaje mi się, że robiąc manewr dwa razy skasowałeś za pierwszym razem Inscpection, a za drugim Oil, więc teraz znów masz Ins ;)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.