Skocz do zawartości

328Ci Falowanie obrotów na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak wyciagniesz tloki to jest na nich nakretka ktora trzeba odkrecic. Jak odkrecisz to ukarze ci sie lozysko a w zasadzie 3 podkladki, 2plaskie lozyska i pierscien dystansujacy. Ten pierscien trzeba szlifowac przez co zmniejsza sie luz. Oczywiscie trzeba czesto sprawdzac zeby nie przedobrzyc. Jak rozbierzesz bedziesz wiedzial o co chodzi a jak nie to pisz.

I daj znac po wszystkim jak wyszlo.

Opublikowano
babyy82 dzięki za podpowiedź. Przeglądałem na stronie producenta jak to wygląda. To teraz już wiem wszystko. Zamówię sobie jeszcze uszczelkę pod pokrywę żeby mieć wszystko i czekam na przesyłkę z USA. Jak będę po zabiegu dam znać jak to będzie u mnie wyglądało. Mam nadzieje że będzie git bo przyznam szczerze że mam bzika na punkcie pracy silnika w tym samochodzie :mrgreen:
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie.Jestem po zabiegu z moim vanosem.Przesyłka doszła w tydzień jakby kogoś interesowało także w razie braku części na allegro można śmiało zamawiać. Z robotą czekałem bo kuzynek był zawalony klientami. A do tej pracy wymagany jest spokój i dobry browar hehehe. Wczoraj zrobione, dziś rano próba temp +5 stopni nawet nie mrugnął :))))) Do tego ustały takie minimalne wibracje silnika które miałem i na zimnym i na gorącym. Co prawda uszczelniacze muszą się jeszcze dotrzeć tak jak pisze na opakowaniu około 320km miejskiej jazdy. Ale myślę że będzie git bo teraz jest tak jak ma być. Silniczek pracuję idealnie.

Rozebranie vanosa jakieś 40min, poskładanie wszystkiego około 1godziny. Docieranie pierścieni jakieś 2godz spokojnej pracy i przy tym browarek :lol:

Pozdrowienia dla wszystkich i dzięki jeszcze raz za rady.

Marcin Kielce.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam czytałem o twoim problemie z obrotami ja mam dosłownie to samo jak odpale i wskazówka temperatury wychodzi za niebieskie to przyfaluje ze dwa razy i zgaśnie jak sie rozgrzeje jest ok tylko troche faluje a nawet potrafi zgasnać gdy jade tak ok 100 i włacze na luz lub gdy jade do przodu i włączam wsteczny żeby zaparkować czy w twoim przypadku też tak sie działo . Ja wymieniłem odme czyściłem silniczek wymieniałem przepływomierz i nic czy warto czyscić tą przepustnice czy odrazu wymienić te uszczelnienie na wanosach bo mam bmw e46 320i i mam już jej dość przez te obroty i ciągłe gaśnięcia . Prosze o dorade z góry pozdrawiam
Opublikowano

Cześć. Zacznij od komputera, chyba że już podpinałeś i nic nie wyszło to raczej obstawiał bym vanos. Odme bardzo dobrze że wymieniłes bo lubi się przytykać, szczególnie zimą jak się mało jeździ.

Co do gaśnęcia to ja nie miałem w sumie aż takich problemów jak ty opisujesz. Zgasła mi raz ale to było w fazie rozgrzewania silnika. Utwierdziłem się tylko do wymiany uszczelniaczy na vanosie. Od tamtej pory wszystko jest super.

Myślę że zacznij od vanosa, na pewno nie zaszkodzi a powinno pomóc. Życzę szybkiej naprawy. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.