Skocz do zawartości

ABS ASC, brak komunikacji z kompem, błąd 0500 - ręce opadają


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w zeszłym roku w lipcu kupilem e39 530d, rok 1999, w październiku zaczęła się dyskoteka związana z kontrolkami ABS + ASC, paliły się po czym potrafiły na miesiąc zgasnąc, potem zapalić się na całą zimę i na wiosnę zgasnąć wydawałoby się definitywnie. W czasie świecenia podłączałem samochód pod dwa komputery w dwóch róznych warsztatach, w jednym gosc był w stanie połączyć się tylko z silnikiem, i nie było tam błędów, z modułem ABS/ASC nie było komunikacji, pojechałem do drugiego warsztatu (tylko BMW robią, w Mysłowicach koło Giełdy) no i tam to w ogóle nie potrafili połączyć się z komputerem..... temat odpuściłem jak przyszła wiosna i wszystko zgasło.... W sobote byłem wieczorem na zakupach, wrociłem do domu, auto do garażu, rano w niedzielę zapalam samochód, a tu ABS+ASC pięknie mi świecą..... podłączyłem carsoft`a i po diagnozie pokaząło mi błąd "0500 Vehicle speed sensor signal faulity" skasowałem błąd i więcej już się nei pojawił, ale kontrolki nie zgasły, dodam, że CARSOFTEM też nie mogę połączyć się z ABS/ASC tak jak poprzednie warsztaty. Dodatkowo przy palących się kontrolkach zauważyłem, że samochód "nierówno przyspiesza". tak jakby coś się przyblokowywało (na pompie paliwa mam ciśnienie 3,82bar na biegu jałowym, elektrozawory wymienione na nowe pierburgi, wężyki wymienione przy elektrozaworach, EGR i turbinie, przepływomierz nowy oryginał BOSCH). Wczoraj byłem na wyjeździe, nockę przespałem w hotelu i dzisiaj rano wsiadam do Bety (zaparkowana była na podjeździe), przekręcam kluczyk, kontrolki się zapalają, wciskam sprzęgło, auto troche stoczyło się w dół "ABS i ASC" zgasło.... morda się uśmiechnęła, zapaliłem samochód, znowu świecą....ręce mi opadły :evil: czy ktoś mi pomoże w diagnozie?? może ktoś z Was z okolic śląska grzebie w tej "chorej elektronice"??? Dla pytających: tak mam sterownik ABS z końcówką 001. Ale czy to nei dziwne, że po pół roku spokoju, gdy spadły temperatury i wzrosła wilgotnośc temat powrócił??

Chłopaki pomóżcie, albo dajcie namiar na jakiegoś czarodzieja.....

pozdrawiam CIERPLIWYCH, którzy dobrnęli do końca tego "nekrologu" :cool2:

Ból przemija, chwała pozostaje kobiety lubią blizny
Opublikowano

Brak możliwości komunikacji ze sterownikiem przeważnie oznacza jego uszkodzenie. Czasami, ale bardzo rzadko, problem znika po wymyciu pinów wtyki, które lubią zaśniedzieć.

Jakbyś miał ochotę przejechać się do Krakowa, to jest tu taki spec Jarek. Ma GT1 i raczej nie ma u niego problemów nie do rozwiązania, ale zawsze może być ten pierwszy raz.

Jak się zdecydujesz to napisz na priv.

Opublikowano
objawy wskazuja na uszkodzony ster. W celu upewnienia sie mozesz podłaczyc sie carsoftem gdy kontrolki sie nie swieca. Wtedy komunikacja musis byc. Jesli tez nie ma to oznacza ze połaczenie ze sterem jest walniete ( kabel przeciety, nie łączace piny).

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.