Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wpisujesz ostatnie 7 znaków z VIN wyskakuje Ci Twoje auto

Przegląd części -Tylna Oś i po prawej stronie Tylna oś z zawieszeniem i na dole koło rysunków klikasz Wspornik tylnej osi/Zawiesz. kół

i tam masz czujnik ABS u mnie jest pod nr. 24 nr. części wklejasz w google i wyskakuje Ci ori. czujnik u mnie jest niebieski.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

ok, znalazłem, dziękuję za pomoc

wg numeru 34526756376 to jest niebieski czujnik i takiego muszę poszukać

 

jeszcze raz dzięki za pomoc

  • 1 rok później...
Opublikowano

No witam!

Dzisiaj wymieniłem czujnik ABS w lewym tylnym kole, i nic nie pomogło. ABS ASC się nie świeciło, gdy został odpięty już nowy czujnik ABS dopiero kontroli się zaświeciły (ABS/ASC). Więc czujnik wymieniłem na darmo, a prędkościomierz i wskaźnik spalania dalej wskazują kiedy chcą. Niektórzy krzyczą coś o sterowniku ABS/ASC, lecz jaką mam pewność, że to on, to powoduje? Skoro gdy miele, to ASC działa prawidłowo, tak samo ABS jak zahamuje . Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły, oprócz sprawdzenia kabli przy zegarach? Bezpieczników i sterownika?

Opublikowano
Firma MOTO EQUIP. Ale jakie ma to znaczenie skro czujnik jest sprawny, tak samo jak wcześniej miałem założony ATE i też był sprawny. Gdyż po odpięciu i zaświecenia się kontrolek dobrze sterował abs
Opublikowano

Dobrze sterować ABS? Po odpieciu i zaswieceniu się kontrolek nie działa ABS ani trakcja. To jak byś tych systemów nie miał i nie sciemniaj że masz je wtedy jak odepniesz czujnik bo to nie możliwe.

 

A firma, krzak i teraz może się okazać że jest on tandetny i dalej możesz mieć problemy nie ze sterownikiem a dalej z czujnikiem. Bo już nie raz nie dwa i nie dziesięć osób tak miało. Oczywiście w twoim przypadku nie musi tak być

Opublikowano
Sorry, za niezrozumienie, właśnie chodziło, ze jak odpiąłem ten nowy czujnik, to zaświeciły się kontrolki, a gdy został podpięty do gniazda, kontrolki zgasły i wszystko wróciło do normy. ABS i ASC działało dobrze i na starym czujniku i teraz na nowym działa prawidłowo. Firma krzak, zobaczymy ile pożyje... A tak do sedna to dzisiaj udało mi się rozwiązać ten problem. Wyjąłem zegary, tak jak ktoś wcześniej podpowiadał sprawdziłem wiązkę i na przewodzie masowym była jakaś dzika mufka zrobiona. Została zmierzona miernikiem okazało się, że jej rezystancja waha się od nieskończoności do pewnej liczby, której nie zdążyłem zaobserwować .Przewody zarobione od nowa. Ekonomizer jak i wskazówka poziomu paliwa się ustabilizowały. A prędkościomierz pokazuje ile jadę. Pozdrawiam.
Opublikowano
który rok auta? jaki nr sterownika? jak sterownik z końcówka 001 i raz działa i raz nie działa to pewnie padło na łączeniu między płytką a wtykiem w sterowniku abs. Co do podrób to jest loteria raz działa raz nie działa. Ogólnie nie opłaca się kupować podrób, bo ciężko jest zdiagnozować
Opublikowano
Witam! i przechwaliłem... ;// wsiadłem dzisiaj żeby podjechać do sklepu i znów nie działa. Czyli to nie ta dzika mufa, która została zrobiona przez poprzednika. Pytanko mam, ma ktoś opis wszystkich pinów na wtyczkach od zegarów. Spróbuje jeszcze przedzwonić te wiązkę, ewentualnie jakie napięcie powinienem mieć między przewodem prędkościomierza/ekonomizera, a przewodem masowym? Ktoś może się orientuje? I jakim kolorem są/jest oznaczony przewód od prędkościomierza? Oraz dokąd prowadzi wiązka od zegarów? Rok auta 2000, co do numeru sterownika to jeszcze tego nie sprawdziłem, ale wezmę to pod uwagę. Jak mówisz. loteria, czasami działa zaraz po ruszeniu tak jak wczoraj, a dzisiaj już nie działa.
Opublikowano

Moim zdaniem kombinowanie z licznikiem nic nie da bo masz typowe objawy czujnika /sterownika.

 

Gdybyś kupił normalny czujnik wiedział byś na pewno ze jest problem w sterowniku a teraz musisz Ryzykowac. Jak chcesz wyeliminować licznik to podłącz pod kompa i sprawdź prędkości kół

Opublikowano
Nie mam objawów czujnika bo gdybym je miał to by się świeciły kontrolki ABS i trakcji... Więc czujnik w lewym tylnym kole, z resztą nowy, jest sprawny, mimo, ze to firma krzak. Dobra, skoro twierdzicie, ze najprawdopodobniej jest to sterownik, to spróbuje teraz z nim. Idę go obejrzeć.
Opublikowano
Całkiem prawdopodobne, bo mam E46 z 2000r. Kur.. ciasno tam jest z tym sterownikiem ledwo łapę wsadzam. To grubsza akcja, nie na miastowe warunki :) Hmmmm, po 10 bd jechał na sonde lambde, to może niech i sprawdzą przez kompa ten sterownik? :)
Opublikowano
Hmmm, dobrze wiedzieć. Dobrze, że mnie uświadomiłeś :) no nic, będę myślał o tym sterowniku :D Hmmm, gorzej jak się okaże, że jest sprawny :D Regeneracja pokaże :)
Opublikowano

No właśnie nie zawsze kontrolki się zapalają. Zależy jak bardzo się uszkodził. U mnie na początku jak lewy tył się psul to przy ok 100km/h potrafił licznik wejść na 0 lub nawet na 200km/h zależy jak mu się podobało. Myślałem że to sterownik. Później po kilku tyg miałem błąd ASC ABS.

 

Wymiana czujnika na ATE pomogła.

Opublikowano
No dobra, czyli komp teoretycznie powinien pokazać, czy ten nowy czujnik firmy krzak, który jest wymieniony w lewym tylnym moście, pracuje prawidłowo. Ciekawe co u mnie będzie przyczyną :)
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.