Skocz do zawartości

E60 spadek wartosci po wprowadzeniu nastepcy


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w krajach jak to piszesz cywilizowanych sa inne zarobki, średnia pensja w Niemczech jest ok 4 x wyzsza niz w PL, za 73 tys Euro Niemiec kupi nową 730d a Polak za 73 tys zł - 530d - 6 letnią, przepaść prawda :(
  • Odpowiedzi 114
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

w Krakowie zeby zwracac na siebie uwage jadac autem to juz trzeba cos wiecej niz M-Power, S-sline, RS-4,6 itd... A5 to jedyne auto z popularniejszych, za ktorym sie ogladaja, takie auta jak R8, ferrari, corvette juz sa przybrame "bossami" itp

e60 to juz w ogole nie zwraca uwagi, jezdzi tego tyle, ze hoho i jeszcze troche i tak jak mowie, normalni ludzie a i troche na wsiach wiecej sie pokazalo bo jezdze audikiem do mechanika, ktory na codzien pracuje w aso ale swoj warsztat ma na zadupiu i juz u 3 jego sasiadow stoja E60

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam zamiar kupić E60 nie do pokazania się tylko kocham BMW a 5tka jest optymalnym dla mnie rozwiązaniem. 7ma za duża, 3ka za mała, SUVów zbytnio nie lubię, X1 mi się bardzo podoba bo ma w sobie mało z SUVa, ale jest jednak trochę za małe i jakiś czas będzie jeszcze trochę za drogie, więc E60 pozostaje jednak aktualnie w moich oczach najlepszym BMW. Jak bym chciał szpanować to bym szukał E65 bo to jednak większy prestiż i szpan (komfort przy okazji też ale E60 dla mnie osobiście jest wystarczająco komfortowe), ale wożenie pół tony więcej niepotrzebnie nie ma dla mnie sensu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo E60 ma najlepszy współczynnik oporu powietrza z wszystkich aut seryjnie produkowanych. Tu też widać geniusz Bungla.
Opublikowano
Powiem tyle że e60 jest optymalnym rozwiązaniem, ale e66 jest lepsza pod każdym względem i ja osobiście polecam e 66, samochód "szyty na miare" robi wrażenie dużego , a prowadzi się jak e90, żona czasem jeździ e66 to jak wsiada to zawsze narzeka że niewygodnie będzie jej jechać jak wraca to mówi zawsze to samo " jak oni to zrobili że taki wieli samochod ,a prowadzi się jak mały" i tak jest więc jeżeli ktoś ma dylemat to jak polecam e66, tylko nie e 65 bo różnica jest jednak dla mnie spora nie wspominając o stylistyce / i tu przypominam sobie jak weszła e65 to znajomy mi powiedział tak: " ta nowa siódemka wygląda jak spasiony wieloryb, a szkoda bo bmw zawsze wyglądało jak rekin na łowach" i ja się pod tym podpisuje, natomiast e66 to moim zdaniem stylistycznie najładniejsza siódemka w histori, a mechanicznie to napisze tyle że rewelacja dopracowana do perfekcji i co najważniejsze bezawaryjna i trwała , zawieszenie klasa sama dla siebie, a co mnje zdziwiło najbardziej to w tamtym tygodniu wymieniałem gumy pływające z tyłu i profilaktycznie zrobiłem przegląd całego zawieszenia i co sie okazało- po 3latach , 70 tysiącach i na 21 calach po naszych drogach- nic apsolutnie nic do wymiany zawieszenie igła.
Opublikowano
racja moja pomyłka chodzi mi o tą polifową, a kurcze powiem szczerze że jerzdrzę 3 lata i myślałem że e66 to poliftowa, a tu fakt e66 to long
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
:D No właśnie już nie chciałem być złośliwy i pytać czy wiesz w ogóle czym od 3 lat jeździsz. ;)
Opublikowano (edytowane)
jezdzilem testowo 3 litowym dieslem kumpla i szalu takiego nie bylo, dla mnie gabarytowo e60 jest lepsza bo bardziej uniwersalna, 7 to swietne auto i na pewno wybralbym w pierwszej kolejnosci ale dla mnie jednak zbyt duze, zle sie w srodku czuje, jakos zginalem w tym aucie a i moja druga polowka kazala mi sie zastanowic a jak wsiadla do e60 to odrazu stwierdzila, ze to jest to pomimo, ze e60 bylo nie bylo to klasa nizej Edytowane przez irko
Opublikowano
:D No właśnie już nie chciałem być złośliwy i pytać czy wiesz w ogóle czym od 3 lat jeździsz. ;)

 

To wyjaśnia dlaczego jak dzwoniłem do znajomego po np. żarnik, albo gumy ostatnio to ja mu że do e66, a on mi że do e65 więc kończyło się vinie, ale ja jestem czasem tempy :duh:

Opublikowano
w Krakowie zeby zwracac na siebie uwage jadac autem to juz trzeba cos wiecej niz M-Power, S-sline, RS-4,6 itd... A5 to jedyne auto z popularniejszych, za ktorym sie ogladaja, takie auta jak R8, ferrari, corvette juz sa przybrame "bossami" itp

e60 to juz w ogole nie zwraca uwagi, jezdzi tego tyle, ze hoho i jeszcze troche i tak jak mowie, normalni ludzie a i troche na wsiach wiecej sie pokazalo bo jezdze audikiem do mechanika, ktory na codzien pracuje w aso ale swoj warsztat ma na zadupiu i juz u 3 jego sasiadow stoja E60

 

 

no wlasnie o to chodzi, caly czas mowa o bossach cienkich w uszach, tylko warto czasami sie przyjrzec jak oni w srodku siedza i jakie maja miny, wczoraj widzialem znowu podobna sytuacje. Zreszta ja nigdy nie zapomne kiedys norlmalne BMW 520 E60 ale na tablicy napisane BMWM5 i wlasciciel udawal ze to m5

 

Bo E60 ma najlepszy współczynnik oporu powietrza z wszystkich aut seryjnie produkowanych. Tu też widać geniusz Bungla.

 

chrisb-large.gif

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
jezdzilem testowo e66 3 litowym dieslem kumpla i szalu takiego nie bylo, dla mnie gabarytowo e60 jest lepsza bo bardziej uniwersalna, e66 to swietne auto i na pewno wybralbym w pierwszej kolejnosci ale dla mnie jednak zbyt duze, zle sie w srodku czuje, jakos zginalem w tym aucie a i moja druga polowka kazala mi sie zastanowic a jak wsiadla do e60 to odrazu stwierdzila, ze to jest to pomimo, ze e60 bylo nie bylo to klasa nizej

 

 

no niewiem ja mam 178cm i jerzdrzę na zmiane i moim zdaniem w 7 czuje się bardziej wpasowany w samochód może kwestia foteli w jednym są zwykłe w 65 komfortowe, ale generalnie ja nie czuję tej wielkości , a pamiętam jak miałem kupić i pierwszy raz sie przymierzałem do siedem to z zewnątrz patrzę i myślę " ale słoń", wsiadam i środek wielkościowo+- jak e60 odpalam jadę i prowadzi się jak e90 co mnie zdziwiło najbardziej, zero odczucia że jakd dwu tonowym samochodem poprostu bajka

Opublikowano

 

 

ja nigdy nie zapomne kiedys norlmalne BMW 520 E60 ale na tablicy napisane BMWM5 i wlasciciel udawal ze to m5

 

Bo E60 ma najlepszy współczynnik oporu powietrza z wszystkich aut seryjnie produkowanych. Tu też widać geniusz Bungla.

 

chrisb-large.gif

 

Ja znam wariata co do e60 530d przeszczepił błotniki od M5 tylko nie wiem po co???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no niewiem ja mam 178cm i jerzdrzę na zmiane i moim zdaniem w 7 czuje się bardziej wpasowany w samochód może kwestia foteli w jednym są zwykłe w 65 komfortowe, ale generalnie ja nie czuję tej wielkości , a pamiętam jak miałem kupić i pierwszy raz sie przymierzałem do siedem to z zewnątrz patrzę i myślę " ale słoń", wsiadam i środek wielkościowo+- jak e60 odpalam jadę i prowadzi się jak e90 co mnie zdziwiło najbardziej, zero odczucia że jakd dwu tonowym samochodem poprostu bajka

 

No ok, ale jeżeli E60 jeździ się podobnie to po co jednak te pół tony wozić ze sobą co wpływa zarówno na osiągi auta jak i, co za tym idzie, zużycie paliwa. 7ma też ma większe wymiary zewnętrzne co w obecnie zatłoczonych miastach nie jest plusem.

Opublikowano

fakt różnica między 5,a 7 jest mniejsza niż między 5, a 3, ale jeżeli pytasz po co te pół tony więcej to moim zdaniem są to dobrze wydane pieniądze, uwirz mi te modele nie różnią się tylko masą :wink: , siódemka "groźnie " wygląda , ale prowadzi się jak po szynach zdecydowanie lepij niż piątka , komfort to jest poprostu rewelacja, a prowadzenie o niebo lepsze, mimo dziór płynie, a w e60 jednak czuć i słychać nierówności poprzeczne, zdecydowanie e65 tylko poliftowa jest poprostu ładniejsza i minimalnie bardziej dopracowana, jeżeli chodzi o serwis to moim zdaniem ceny są podobne , nie jest to w każdym razie kolosalna różnica, chociaż jak na razie kupowałem tylko klocki, płyny serwisowe, i żarnik, może wachacze i magiel są w innej cenie tego nie wiem nie miałem jeszcze okazji porównać

 

ps. z tymi zatłoczonymi miastami to niezły slogan, ja tam wole stać w największym korku e65 niż zasówać po autostradzie np. pasatem czy nie wiem golfem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie chodzi o stanie w korkach ale o parkowanie auta. Po drugie, nie masz racji, że 7ka prowadzi się lepiej. Ze względu na masę nie prowadzi się lepiej, chyba, że masz na myśli tylko i wyłącznie komfort jazdy, bo w zakręt szybciej i sprawniej wejdziesz 5tką, co chyba nie podlega żadnej wątpliwości.
Opublikowano
Nie chodzi o stanie w korkach ale o parkowanie auta. Po drugie, nie masz racji, że 7ka prowadzi się lepiej. Ze względu na masę nie prowadzi się lepiej, chyba, że masz na myśli tylko i wyłącznie komfort jazdy, bo w zakręt szybciej i sprawniej wejdziesz 5tką, co chyba nie podlega żadnej wątpliwości.

 

1. parkowanie jak ktoś umie to sobie poradzi, a jeżeli mówimy tk na poważnie to nie jest większa różnica między 3, a 7 jak metr więc bez przesady, marketing zostaw dla innych chwalących małe samochody

2. Jak ja nie mam racji że siódemka prowadzi się lepiej to z całym szacumnkiem do twojej osoby , nie wiesz o czym piszesz, ochłoń i pomyśl co napisałeś , pewnie w dziale e90 napisałbyś że trójka lepiej się prowadzi niż piątka, ale tak nie jest.

3. e65 jezdzi u mnie na 21", a e60 na 18", pewność prowadzenia, stabilność, miękkość, pokonywania polskich "dróg", zdecydowanie e65 poprostu płynie bez znaczenia na prędkość, a e60 no tu nie jest tak kolorowo, może dlatego że nie mam w nim serwotronika, ale ciągnie kier. na 245

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ok. Ciężko z Tobą dyskutować bo jesteś strasznie zadufanym człowiekiem i jak widać zakochanym w sobie, wszystko wiesz najlepiej i wszystko odbierasz bezpośrednio do siebie.

 

"parkowanie jak ktoś umie to sobie poradzi"

 

Chłopie, tu nie chodzi o umiejętności itd, są miejsca gdzie po prostu 7ką się nie wstawisz i tyle, niezależnie od umiejętności. A nawet jak się wstawisz to ktoś Ci zaraz obije drzwi i tyle. Oczywiście, że w porównaniu do 5tki nie są to gigantyczne różnice, ale zawsze są i jest to utrudnienie. Nie twierdzę, że 7ka to gówno bo jest większa od 5tki. Ja tylko napisałem, że jest to wg mnie wada i tyle. Dla Ciebie jak widać nawet metr nie stanowi różnicy to dyskusja jest bez sensu.

 

Proponuję Tobie ochłonąć i czytać ze zrozumieniem. Napisałem "bo w zakręt szybciej i sprawniej wejdziesz 5tką, co chyba nie podlega żadnej wątpliwości." Potrafisz zrozumieć to zdanie??? Jak mimo zrozumienia nadal nie zgadzasz się ze mną to wejdź w jakiś zakręt jadąc samemu, potem wsadź do auta 4 chłopa po 80 kg i wejdź w ten sam zakręt. Jak nie odczujesz różnicy to zapisz się do jakiejś auto-szkoły z techniki jazdy, bo nie czujesz w ogóle auta. ;)

 

Co do E90 w stosunku do E60. Tak, E90 prowadzi się w zakrętach lepiej. Czemu? Bo waży mniej. Jak nie wierzysz to zastanów się czemu M3 objedzie na torze M5 mimo, że ma 100KM mniej. I żeby nie było znowu, że nie wiem co piszę. Podkreślam, pisałem o szybszym i sprawniejszym pokonaniu zakrętów a nie komforcie pokonywania zakrętów i nierówności.

 

I na koniec. Na tym forum jest masa osób, które stać na 7kę z palcem w nosie a jeżdżą 5tką. Zastanów się dlaczego.

Opublikowano (edytowane)
Ok. Ciężko z Tobą dyskutować bo jesteś strasznie zadufanym człowiekiem i jak widać zakochanym w sobie, wszystko wiesz najlepiej i wszystko odbierasz bezpośrednio do siebie.

 

"parkowanie jak ktoś umie to sobie poradzi"

 

Chłopie, tu nie chodzi o umiejętności itd, są miejsca gdzie po prostu 7ką się nie wstawisz i tyle, niezależnie od umiejętności. A nawet jak się wstawisz to ktoś Ci zaraz obije drzwi i tyle.

Proponuję Tobie ochłonąć i czytać ze zrozumieniem. Napisałem "bo w zakręt szybciej i sprawniej wejdziesz 5tką, co chyba nie podlega żadnej wątpliwości." Potrafisz zrozumieć to zdanie??? Jak mimo zrozumienia nadal nie zgadzasz się ze mną to wejdź w jakiś zakręt jadąc samemu, potem wsadź do auta 4 chłopa po 80 kg i wejdź w ten sam zakręt. Jak nie odczujesz różnicy to zapisz się do jakiejś auto-szkoły z techniki jazdy, bo nie czujesz w ogóle auta. ;)

 

Co do E90 w stosunku do E60. Tak, E90 prowadzi się w zakrętach lepiej. Czemu? Bo waży mniej. Jak nie wierzysz to zastanów się czemu M3 objedzie na torze M5 mimo, że ma 100KM mniej. I żeby nie było znowu, że nie wiem co piszę. Podkreślam, pisałem o szybszym i sprawniejszym pokonaniu zakrętów a nie komforcie pokonywania zakrętów i nierówności.

 

I na koniec. Na tym forum jest masa osób, które stać na 7kę z palcem w nosie a jeżdżą 5tką. Zastanów się dlaczego.

 

 

Teraz jesteś psychologiem. Ok, a zakochany to jestem w sobie no bo czemu miałbym nie być.

Apropo obijania drzwi to jużw piątce dwa razy kroś miobił, a wsiódemce 90% trasy w mieście jeszzce mi się to nie zdarzyło

Daj spokój z tymi zakrętami bo to nie jest forum driftu, a jeżeli chodzi o prowadzenie to bez problemu pokonam siódemką ciaśniejszy zakręt szybciej i bardzeij komfortowo niż trójką, no jak to jest dla Ciebie nie zrozumiałe, nie wiem co Ci napisać bo tylko przytakiwanie zostało, trójkam szybsza od piątki, :duh: a piątka od siódemki :duh: (to tylko w M5)

Myśle że wiem dlaczego, z tego samego powodu co ja kiedyś tylko piątka, poprostu siódemka jest mimo wszysto droższ i myślę ze większość boi się kosztów serwisu, ja sam brałem piątkę, w 2006roku, ale jak skonfigurowałem ją jak chciałem to wyszło mi to samo ,a mam e65 więc wybrałem e65 z wielkimi obawami no bo to już limuzyna "pełną gębą", a nie wygodny "rodzinny" samochód, ale powiem tylko tylw warto było i zrobię to jeszcze raz jak będę miał do wzięcia auto a350tysi to biorę siódemkę, pod każdym względem lepsza od piątki

Edytowane przez mistszu1
Opublikowano
7mka jest za duza, za ciezka i wogole po co mam jezdzic takim samochodem skoro siedze za kierownica a nie z tylu
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Teraz jesteś psychologiem. Ok, a zakochany to jestem w sobie no bo czemu miałbym nie być.

Apropo obijania drzwi to jużw piątce dwa razy kroś miobił, a wsiódemce 90% trasy w mieście jeszzce mi się to nie zdarzyło

Daj spokój z tymi zakrętami bo to nie jest forum driftu, a jeżeli chodzi o prowadzenie to bez problemu pokonam siódemką ciaśniejszy zakręt szybciej i bardzeij komfortowo niż trójką, no jak to jest dla Ciebie nie zrozumiałe, nie wiem co Ci napisać bo tylko przytakiwanie zostało, trójkam szybsza od piątki, :duh: a piątka od siódemki :duh: (to tylko w M5)

Myśle że wiem dlaczego, z tego samego powodu co ja kiedyś tylko piątka, poprostu siódemka jest mimo wszysto droższ i myślę ze większość boi się kosztów serwisu, ja sam brałem piątkę, w 2006roku, ale jak skonfigurowałem ją jak chciałem to wyszło mi to samo ,a mam e65 więc wybrałem e65 z wielkimi obawami no bo to już limuzyna "pełną gębą", a nie wygodny "rodzinny" samochód, ale powiem tylko tylw warto było i zrobię to jeszcze raz jak będę miał do wzięcia auto a350tysi to biorę siódemkę, pod każdym względem lepsza od piątki

 

Ale nie ulega wątpliwości że 7ka jest lepsza. Z jakiegoś powodu kosztuje tyle co kosztuje. Próbuję Ci ciągle przekazać, że nie dla każdego lepszość 7ki jest na tyle duża, że warta męczenia się z jej wielkością i płacenia za nią więcej. Koszty serwisu nie są dużo większe, więc nie o to chodzi raczej ludziom wybierającym 5tkę. Po prostu każdy ma swoje preferencje i tyle.

 

Nie bardzo rozumiem na jakiej podstawie uważasz, że 3ka jest gorsza w zakrętach od 7ki. Wytłumacz mi to bo powiem szczerze, że nie rozumiem. Chyba, że Ty swoją 7ką zmieniasz prawa fizyki. ;)

 

PS. Kolega A właśnie podsumował Ci mój punkt widzenia jednym zdaniem. :)

Opublikowano
Bo E60 ma najlepszy współczynnik oporu powietrza z wszystkich aut seryjnie produkowanych. Tu też widać geniusz Bungla.

 

Az tak to bym nie przesadzal. Z tego co pamietam ten wspolczynnik dla sedana to 0.28 :idea:

Stary LS430 mial 0.25, wiec E60 ma wspolczynnik w srodku stawki

Beste Maschine der Welt
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gdzieś miałem taką tabelkę z Auto Bilda o ile pamiętam. E60 wraz z dwoma autami była najlepsza. Jak znajdę to wrzucę.
Opublikowano
Panowie powtarzacie stereotypy i zaskład z wami ze nie jezdziliście e65 po lifcie, a jeżeli to żaden go nie prowadził, jak piszecie chce mi się śmiać, ale żeby nie było nie z was, tylklo z tego że jako argumenty podajecie dokładnie to co ja miałem w głowie jak chciałem kupić e60,a kupiłem e65, że to duza ciażka limuzyna, że przecież nie mam szofera itd... NIE JEZDZILIŚCIE e65 bo gdybyscie jezdzili to zmienilibyście zdanie , to jest naprawde niesamowite jak siódema e65 poliftowa się prowadzi naprawde jets od piątki lepsza, a trójka to wogóle szkoda pisać żadnego porównania nie ma, zresztą ja też uważam ze BMW zaczyna się od pątki i sześciu garów wszystko mniejsze ok , ale prawdziwe BMW dopiero od 5 w góre, a siódemka jest the best i polecam spróbujcie przejażrrzki to będziecie w szoku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.