Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy nigdzie nie mogę znaleźć co to za dwa błędy w zegarach BMW E39 528 97r. . Badane INPIE nie chcą się skasować. Może ktoś będzie wiedział.

 

191 IKE-EEPROM error, codingincorrect/incoplete

Error freqency : 40

Invalid working area

Error present

 

190 light module-EEPROM error

Error freqency : 40

Invalid working area

Error present

Opublikowano

takie błędy kolego powstają w skutek użycia carsofta i funkcji zmiany języka

 

trzeba na nowo zakodować owe elementy i błędy nie powinny się już pojawiać

Opublikowano
OK bardzo możliwe bo wcześniej zmieniałem język carsoftem i padła mi bateria w laptopie a po podłączeniu prądu dalej kontynuował i niby wszystko było w porządku . Dzisiaj jeszcze raz wgram język i napiszę czy się udało.
Opublikowano
Dzisiaj jeszcze raz wgram język i napiszę czy się udało.

 

niestety nawet po zakodowaniu tego carsoftem poprawnie będziesz miał błąd. carsoft nie jest zbyt profesjonalnym narzędziem i mimo występowania tej funkcji nie nadaje się on do poprawnego kodowania

 

użyj ncs który jest wraz z pakietem inpa

 

powiedz jeszcze jakiego kabla używasz ???

Opublikowano
No kabel i interfejs mam od NERWUSA dopiero tydzień czy dwa. Nie wiedziałem że carsoft nie zrobi tego poprawnie . Możesz dać mi jakąś podpowiedź jak tym ncsem to zrobić bo prawdę mówiąc jeszcze się nim nie bawiłem i nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić.
Opublikowano

możesz to zrobić wedle tego opisu i w funkcjach car&key memory ustawić odpowiedni język viewtopic.php?f=97&t=108481&start=0

 

bądź też za pomocą edycji pliku fsw_psw.man

 

jak wydobyć owy plik

 

odpalasz ncs następnie ładujesz profil expertmode po załadowaniu lecisz F1 (Vin.....) następnie F3 (ZCS f. Ecu) tu wyskoczy okienko wybierasz swój model E39 i dalej moduł z jakiego ma pobrać dane (EWS, KMB) możesz wybrać co chcesz po tym zabiegu klikasz F6 back teraz przechodzisz do lokalizacji na dysku C:\ncsexpert\work i odnajdujesz tam plik FSW_PSW.TRC skopiuj sobie ten plik na pulpit i zmień mu rozszerzenie na MAN czyli FSW_PSW.MAN tak zmieniony plik skopuj do C:\ncsexpert\work

 

plik FSW_PSW.MAN edytujesz za pomocą notatnika i szukasz w nim opcji Sprache jeśli pod opcją pisze Deutsch zmieniasz na Englisch (pamięj że wpisy powinny być w formie niemieckiej) po zmianie zapisz zmiany w pliku FSW_PSW.MAN następnie wracasz do ncs edytujesz profil expertmode(hasło do edycji to repxet) podczas edycji wchodzisz w opcję individualsierung i zaznaczasz ptaszek przy opcji car&key i pracy z plikiem FSW_PSW dajesz ok i teraz klikasz code car i powinno załadować nowe ustawienia

 

po tym linkiem masz kilka pdf opisujący kodowanie itp może się przydadzą http://rapidshare.com/files/159076435/Ncs_doc.rar

Opublikowano

Witam więc tak zrobiłem to kodowanie ale twoim sposobem nie chciało się wgrać zmieniałam sprache na englisch a on wgrywał na niemiecki kilka razy i to samo. Dopiero później spróbowałem sposobem z linka i wszystko poszło bardzo dobrze. Jeden błąd zniknął czyli codingincorrect ale został ten drugi czyli :

 

190 light module-EEPROM error

Error freqency : 40

Invalid working area

Error present

 

Nie chce się skasować może wiecie co to jeszcze może być.

Aha jeszcze sebek2407 jak byś potrzebował jakieś części używane do BMW to masz u mnie dobre rabaty.

 

Pozdrawiam

  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Proszę nie kopać trupa. Tymczasowo zamykam (proszę o priv jak coś ktoś będzie miał do dodania).
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.