Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zolta naklejka to mtf-lt2 taki mialem w "starej skrzyni" w nowe mam pomaranczowa naklejke wiec ATF - i taki tez plyn wlalem , kupiony w ASO. wchodzi ...nie pamietam ile ale ok 1.5l.

 

Co nie zmienia faktu ze mechanicy z jednego z najbardziej powazanego warsztatu BMW (auto bukow) w warszawie wlali mi do starej skrzyni z zolta najlejka ATF'a i tez wszystko chodzilo OK. Wlasnie takie przypadki skutecznie zniechecily mnie do kozystania z uslug wszelkiej masci warsztatow.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Odpowiedzi 232
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ale mam fajny gadzet posrednio zwiazany z Z. :mrgreen: Dzisiaj go dostałem i bardzo poprawil mi on humor :cool2: . Wrzuce foto na dniach :cool2: (tylko wania cccccichooooo :nienie: ).

 

-------------

 

Dodatkowo naprawilem maske zgieta przez ta lafirynde z turtle waxa . Po naprawie usilnie przygladalem sie masce i nie widzialem nierownosc, wiec albo jest dobrze zrobiona albo jestem slepy :mrgreen: (plus samochod byl troche brudny) . Dodatkowo usunieto mi podluzne plytkie wgniecenie z prawych drzwi ktore oczywiscie zrobil jakis debil wychodzacy ze swojej "obory" parkujacej obok.

 

NIE robilem tego w koncu w autograd a w innej firmie w Warszawie, opisze gdzie jak umyje samochod i dokladnie go obejrze :wink: .

 

Metoda usuwania wgniecen bez lakierowania wyglada troche szokujaco (np. stukanie zwyklym metalowym golym mlotkiem po lakierze :shock: ) ale wyglada na to ze jest bardzo skuteczna, lecz niestety takze bardzo droga. Usuniece wgniecen z prawych drzwi trwalo mniej jak 5minut a cena za taka usluge jakbym robil tylko wynosilaby ok 150zl :shock: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Wspomniany gadzet :)

 

Nie "dostałem się" do kalendarza bmw-sport, ale moje autko jest teraz w znacznie fajniejszym kalendarzu :mrgreen: .

 

Jak dla mnie- jest super ! :norty: :norty:

 

To prezent ktory dostałem na imieniny od mojej dziewczyny Agnieszki. Od strony graficznej jest to jej realizacja :!: .

 

Nie wiem dlaczego fotografie niektorych stron wyszly takie jasne, w kalendarzu jest OK.

 

http://img179.imageshack.us/img179/3695/tn1g.jpg

http://img251.imageshack.us/img251/9286/tn2e.jpg

http://img217.imageshack.us/img217/9015/tn3b.jpg

http://img163.imageshack.us/img163/3631/tn4e.jpg

http://img502.imageshack.us/img502/7673/tn5q.jpg

http://img87.imageshack.us/img87/4715/tn6c.jpg

http://img225.imageshack.us/img225/679/tn7y.jpg

http://img543.imageshack.us/img543/3312/tn8f.jpg

http://img525.imageshack.us/img525/8610/tn9.jpg

http://img215.imageshack.us/img215/3537/tn10s.jpg

http://img258.imageshack.us/img258/2733/tn11b.jpg

http://img214.imageshack.us/img214/7624/tn12l.jpg

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

super kalendarz :D Nawet jest jedna fotka made by me :D z czego jestem dumny hehe.

Pozdrawiam

Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Opublikowano

Powstal tylko jeden.

 

Nie pomyslalbym w zyciu ze beda inni chetni ...w koncu na zdjeciach przewaza moj samochod :oops: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
wiesz Piotres, na 47 zdjec az na 9 jest Saronowoz wiec przynajmniej kalendarz na jeden kwartal bys mogl mu z prezentowac :P
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
galgan i parowa z ciebie i tyle :P:P

 

Moze by i wyprodukowali jeszcze jeden ..choc nie wiem ... musialbym sie dowiedziec u grafika ;) .

 

Patrz lepiej jak w sierpniu Ci sie ladnie lakier blyszczy ...az oslepia :lol: :mrgreen: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

http://img263.imageshack.us/img263/4992/wyciory.jpg

 

Niby nic a jednak cos ;)

 

Orginalne nowe wycieraczki.

 

wyrwane na allegro za 50zl :) (w ASO ok 160zl) .

 

W starych (tez mialem orginalny piora ale gumeczki byly z jakiegos supermarketu) piszczace gumeczki mnie bardzo denerwowaly, zawsze mialem wrazenie ze zaraz mi porysuja szybe (co oczywiscie bylo nie mozliwe) .

 

Chce ktos te stare piora wycieraczek ;) ?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

No wlasnie u Ciebie mnie to bardzo dziwilo ze masz te wycieraczki (u Sarona tez je widzialem), skoro dazysz do 100% orginalu.

 

Nie wydaje Ci sie ze one kapke nie pasuja do aut z epoki z3 ?

 

Bo moze tylko ja odnosze takie wrazenie?

 

Wiadomo teraz tez moglem kupic te bezszkieletowe za pewnie jakies 50zl, ale nawet jakby tych nie znalazl to wolalbym wywalic 150zl w ASO na orginaly niz kupowac te "nowoczesne" . :mrgreen:

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

te z ASO kupie jak eMa wyladuje w salonie na kafelkach i nie bede nia jezdzic :D ta na ta chwile wole zeby ladnie zbieraly no i to zawsze +1 do mocy i +3 do niutow :lol:

 

 

 

 

EDIT: jest 3am a Ty nie spisz? :norty:

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

 

 

 

EDIT: jest 3am a Ty nie spisz? :norty:

 

A Ty ? ;-P

 

Nie powinno Cie to dziwic, przeciez u Ciebie pewnie do 4-5am siedzielismy ;).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

http://img148.imageshack.us/img148/5142/86147062.jpg

 

Kupiłem zetce nowe paski i rolki. Niestety jedna rolka nie pasuje , sklep mi wymienił i wciaż nie pasuje :duh: . I nikt mi nie potrafi powiedziec jaka rolka tam powinna iść, mimo ze podałem dane rolki ktora miałem tam zalożona (była to rolka INA bez znaczka BMW wiec pewnie juz byla zmieniana) :shock: . Takich problemów z zakupem nowej części do bmw jeszcze nie miałem.

 

Na dodatek te nowe paski cos mi troszke piszcza na zimnym silniku (ale nie slizgaja sie, jest to raczej dźwięk jakby nie były idealnie dopasowane do rowków na kołach pasowych). Przejechałem z 10km na nowych paskach i wciaz to jest. To normalne ?

 

http://img18.imageshack.us/img18/1716/89341507.jpg

http://img833.imageshack.us/img833/1360/78158516.jpg

 

Kupiłem także dyfer zeby wyeliminować problem stukania przy luzowaniu napędu ale na nowym dyfrze jest identycznie. Zakup tego dyfra kosztował mnie wiele nerwów i straconego czasu, miał być z z3 3.0 a jest chyba z 2.8 97'. Stuka identycznie jak moj stary.

 

Jak widać wymiana wymagała sporo gimnastyki, bo obecnie podnośnik mam zdjęty.

 

Mam nadzieje ze sprzedawca wywiaże się z umowy i przyjmie ten dyfer spowrotem.

 

A ja mam juz dosyc tropienia tego stukania i chyba przyjme ze "ten typ tak ma" ;).

 

Takze tak ...cos ostatnio mam z tym samochodem pod gorke :? .

 

Przestały mi także grać tylne glosniki za fotelami, i nie wiem czy to kostka do radia czy samo radio nawala , czy istalacja ...ciezko jest dojsc. Poruszałem kostkami za radiem i znowu zaczeły grać ....ale ...przestał mi grać lewy przedni glośnik . Chyba poszla zwrotnica z zestawu DLS , bo tweeter wciaz gra.

 

Zaczela mi sie także pocic uszczelka pod deklem zaworów i wymaga definitywnie wymiany.

 

Takze znowu mam dosyc duzo do roboty, a czasu na te naprawy obecnie nie mam WOGOLE.

 

pozdro

Edytowane przez piotres
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

lipa z tym dyfrem :( to ten o ktroym mi mowiles?

 

co do rolek i paskow, czemu nie oryginaly z ASO? przechodzilem przez to i nie byly drozsze od zamiennikow a ich jakos powalala na kolana :roll:

 

 

tez obstawiam zwrotnice, ostatnio mnie kusi zeby znowu zabrac sie za audio u siebie :oops:

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
lipa z tym dyfrem :( to ten o ktroym mi mowiles?

 

co do rolek i paskow, czemu nie oryginaly z ASO? przechodzilem przez to i nie byly drozsze od zamiennikow a ich jakos powalala na kolana :roll:

 

 

tez obstawiam zwrotnice, ostatnio mnie kusi zeby znowu zabrac sie za audio u siebie :oops:

 

Tak to ten dyfer o ktorymi Ci pisalem.

 

Ty audio w swojej masz juz odwalone. Jak chcesz to podstawie Ci moja. Bo mnie temat audio tez juz troche umeczyl.

 

Moj samochod ma to do siebie ze jak cos sie zepsuje to strasznie ciezko jest dojsc co sie zepsulo i co stanowi problem ...nie wiem czy kazda zeta tak ma ;) ?

 

Paski z ASO byly kilkukrotnie drozsze od contitechow. Zreszta - orginalne paski ktore zdjelem byly z logami BMW i jednoczesnie contitech ...wiec orginal BMW = contitech. Rolki to samo - orginal BMW = INA.

 

Np. pasek 5pk906 do sprezarki klimy zaplacilem 29zl, a w aso 104 zl

pasek glowny 6pk1538 zaplacilem 49zl, w aso 165 zl

rolka napinacza paska klimy zaplacilem 49zl, w aso 126zl

rolka napinacza paska glownego - tego wlasnie nie moge ni huhu znalezc w zadnym katalogu :oops:

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
a na realoem znalazles nr tej rolki?? bo jesli tak to wbij go w katalog foty lub intercars i bez problemu powinienes znalezc zamiennik.Choc nie zawsze ta metoda sie sprawdza. Ja ostatnio walczylem z jednym Audi i okazalo sie ze miedzyczasie byla jakas zmiana konstrukcyjna i zadna rolka ktora jest aktualnie dostepna w handlu nie pasuje do tego auta. Nie obylo sie bez dotaczania nowych srob. Mozesz tez sprobowac zdemontowac stara rolke i z nia isc do jakiej duzej hurtowni i porownac to co maja na miescu. Pozdr
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Temat rolek ogarniety. Tzn paski i rolki zmienione.

 

Pasowanie zaciskow Porsche :

 

http://img821.imageshack.us/img821/197/tn1t.jpg

 

Biurko typowego studenta podczas sesji ;).

 

http://img824.imageshack.us/img824/3319/tn2y.jpg

 

Bardzo wytrzymaly tytanowy adapter mojej produkcji :D ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No dobra to tylko wzor na podstawie ktorego projektowal w cadzie adapter ktory dalem juz do wykonania na CNC.

 

A takze tuleje do wprasowania/ wspawania wewnatrz tarczy zeby reczny dzialal, poki co mam zaprojektowane ale nie moge znalezc ich wykonawcy.

 

Cziekawe czy cos z tego wyjdzie ? Tzn jedyne co mnie mocno zastanawia to to czy balans bedzie OK, czy nie bedzie za mocny tyl.

 

Jezdza ludzie na takich zestawach zaciskow w E30 , maja tarcze 345mm/328mm, u mnie bedzie 325/312mm wiec wydaje sie ze powinno byc ok ...ale sie okaze.

 

http://img21.imageshack.us/img21/3664/tn3sn.jpg

 

Jak to wszystko spasuje to pomaluje oczywiscie zaciski.

 

Chyba zostawie tak jak jest czyli czarny + napis PORSCHE napewno zostanie :).

 

http://img46.imageshack.us/img46/7039/tn4s.jpg

 

Mialem uraz do samodzielnego lakierowania bo zawsze mi wpadaly syfy w swiezy lakier, ale tym razem postanowilem ze sprobuje jeszcze raz korzystajac z nowo zakupionego pistoletu nieco lepszej klasy jak chinczyki za 80zl ;).

 

Na nerkach byly centki po kamyczkach, zapewne powstale w wyniku spotowych wycieczek po mazurach.

 

Wiec nerki i dysze spryskow lamp poszly do odstarzlu z mojego nowego gun'a ;).

 

http://img534.imageshack.us/img534/9757/tn6l.jpg

 

Teraz chyba wiecie dlaczego ten lakier nazywa sie COSMOS schwartz ?

 

http://img585.imageshack.us/img585/172/tn7a.jpg

 

http://img703.imageshack.us/img703/4792/tn8i.jpg

 

Lakier wygrzalem w piekarniku przy 80C przez 2 godziny.

 

Nerki juz zalozylem, moge powiedziec ze w koncu jestem w miare zadowolony z efektow wlasnorecznego malowania.

 

Zabralem sie dzis takze za wymiane uszczelki dekla walkow rozrzadu, ale okazalo sie ze jeszcze gumowe podkladki pod sruby sa twarde jak metal a nie guma ;) wiec musze zamowic nowe.

 

 

pozdro

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

http://img585.imageshack.us/img585/3572/86457677.jpg

 

Wzialem sie za wymiane uszczelki pod pokrywa glowicy. Stara uszczelka byla tak twarda ze wydawalo sie ze to plastik a nie guma :-O.

 

Dobry DIY nt zmiany tej uszczelki w M52TU/M54 :

 

http://img819.imageshack.us/img819/2699/58396742.jpg

 

Uszczelki srub takze stwardnialy i puszczaly oliwe, wiec kupilem nowe.

 

http://img33.imageshack.us/img33/8118/60236715.jpg

 

http://img593.imageshack.us/img593/1916/51197854.jpg

 

Srubki pomalowalem bo lekko pordzewialy.

 

http://img96.imageshack.us/img96/8530/40663374.jpg

 

http://img716.imageshack.us/img716/8674/69303636.jpg

 

Silikon uszczelkowy zaaplikowany zgodnie z TISem (orginalny uszczelniacz zalecany w TISie jest juz nie do kupienia ;/ ).

 

http://img27.imageshack.us/img27/5219/75974580.jpg

 

Uchwycik przewodu zlamal mi sie przy demontazu, a nie moglem znalezc go w realoem :oops: ..wiec go zespawalem i pomalowalem ;).

 

http://img51.imageshack.us/img51/8777/85585394.jpg

 

Koniec :)

 

 

http://img17.imageshack.us/img17/4637/14648594.jpg

 

http://img121.imageshack.us/img121/9201/35365809.jpg

 

http://img842.imageshack.us/img842/6590/15742830.jpg

 

Znajomy tokarz wykonal mi tuleje wciskane w tarcze tak zeby reczny dzialal z wiekszymi tarczami.

 

http://img138.imageshack.us/img138/5196/33335192.jpg

 

http://img840.imageshack.us/img840/1728/47385556.jpg

 

http://img10.imageshack.us/img10/2484/98992038.jpg

 

Nie wiem czy wrzucalem to wczesniej ...porownanie obecne/planowane tarcze ...seria 272mm nie wentylowana vs Z3M 312mm wentylowana.

 

http://img823.imageshack.us/img823/4700/67726511.jpg

 

Zaciski Porsche zawiozlem jednak do piaskowania, i beda malowane proszkowo . Glownie dla zaoszczedzenia mojego czasu zdecydowalem sie nie malowac ich w klasyczny sposob. Zabezpieczylem tloczki i uszczelniacze za pomoca kawalkow gumy i starych klockow.

 

http://img8.imageshack.us/img8/2857/23544273.jpg

 

http://img203.imageshack.us/img203/5421/80045767.jpg

 

Zdecydowalem sie ze wrzuce kolektor M54B30, obecnie go szukam ale cos nie moge go znalezc w cenie do 200zl a tyle planuje za niego dac.

Zobaczymy, moze bedzie 200KM ? :roll:

 

Zaprojektowalem i wykonalem za to juz aluminiowy adapter zeby przykrecic przepustnice na linke do kolektora M54, ktory jak wiadomo wspolpracuje z elektroniczna przepustnica.

 

 

pozdro !

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ciag dalszy drutowania ....

bardzo powoli do przodu ...chcialbym to juz wszystko ogarnac, ale czas nie pozwala :(.

 

http://img194.imageshack.us/img194/8832/45880464.jpg

 

Zaciski po piaskowaniu . Juz sa pomalowane - w koncu na czerwono - jednak zaciski porsche bezsprzecznie kojarza mi sie z tym kolorem. Czuje ze jakbym pomalowal na czarno to za pol roku bym zalowal, a jak pomalowalem na czerwono to moge zalowac tylko na poczatku :) .

 

http://img851.imageshack.us/img851/4918/88424270.jpg

 

http://img857.imageshack.us/img857/3198/47412254.jpg

 

Nowa podstopnica .

Stara miala rysy - chyba ktos w butach nabijanymi cwiekami :| . Pozatym ulamalem w niej ten zabek ktory ja trzyma .

 

http://img854.imageshack.us/img854/8984/68745152.jpg

 

http://img844.imageshack.us/img844/7448/21133982.jpg

 

Nowe szczeki recznego i klocki do zaciskow porsche.

 

http://img16.imageshack.us/img16/9585/80120095.jpg

 

http://img43.imageshack.us/img43/4357/79960457.jpg

 

A takze nowe odpowietrzniki (ktore potem zostaly poniklowane) i kapy na nie.

 

http://img819.imageshack.us/img819/8894/41242979.jpg

 

http://img859.imageshack.us/img859/2056/54936472.jpg

 

Poniklowane czesci od zaciskow .

 

http://img705.imageshack.us/img705/8771/68307378.jpg

 

http://img641.imageshack.us/img641/5572/24592388.jpg

 

Nowe (tym razem fabrycznie nowe, a nie tylko "nowe dla mnie" ;) ) glosniczki na przod - Hertz DSK 130.

 

pozdro :)

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.