Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 232
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zaciski podeszly z bmw 135i sa to zaciski brembo 6 tloczkow

Takie:

http://www.mforum.com.pl/viewtopic.php?t=2664 ?

Poza tym przeleciałem się po wszystkich tematach pod kątem "Brembo E36" i czytałem jakie kombinacje alpejskie, wszędzie byłeś ;-). No i właśnie jak jest z tą kwestią % przód/tył. Zwyklaki ATE z tyłu i 6 tłoczkowe na przód. Można tak ?

 

U mnie kumpel dał dupy z Hartami i zamówiłem rano tarcze z Mikody GT. Tydzień w plecy. Będą na poniedziałek. Czujnik na przód już mam. Też TRW.

Mały off top bo się zabieram nie długo za zawieszenie z tyłu, łącznik może się skrzywić ?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CL31&mospid=48080&btnr=33_0998&hg=33&fg=30

pozycja 4

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Opublikowano

NIE MA BREMBO w zadnej E39, ani nawet zadnej ///M (nawet E92) . Wszystkie maja 1 tloczkowe zaciski zeliwne ;) troche kibel jak na obecne czasy wg mnie ze w E92 sa takie hample .

 

Brembo w starszych bmw bylo tylko w E31, E38 od 728 do 730.

 

Zaciski z 135i sa najlepszymy obecnie seryjnie montowanymi zaciskami do BMW (jako jedyne maja 6 tloczkow). X5M tez ma BARDZO konkretnie hample ale tam sa 4 tloczki jesli sie nie myle .

 

Te zaciski co wrzuciles link Marqz tez wyszyly odemnie, koles mial je montowac do 330Cd ale wolal kupic orginalne felgi BBS LM ;). Wlasnie mam takie tyle ze bez napisu BMW a za to logo brembo.

 

Da sie jezdzic tak jak piszesz ...wlasnie tak jezdze obecnie juz ze 2 tys. km i jest dobrze. Ale tyl wyglada zabawnie w porownaniu do przodu ...

 

Wania byloby pieknie jakby przod od z3m/m3 dal sie podpasowac do ori zwrotnic z e36 p&p ...ale niestety nie daje sie podpasowac za nic (potrzeba zwrotki z ///m) ;) . A tyl to juz wogole odpada bez alpejskich kombinacji. Takze hample z ///M E36 nie nadaja sie do Z3 nonM.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Wania byloby pieknie jakby przod od z3m/m3 dal sie podpasowac do ori zwrotnic z e36 p&p ...ale niestety nie daje sie podpasowac za nic (potrzeba zwrotki z ///m) ;) . A tyl to juz wogole odpada bez alpejskich kombinacji. Takze hample z ///M E36 nie nadaja sie do Z3 nonM.

 

 

niestety ale zawsze to taniej niz dorabianie do 6 tloczkow ;) przyznam sie ze te Twoje robia wrazenie i chcialo by sie miec takie u siebie :cool2:

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

MOD GR: Prośba o nie cytowanie całej wypowiedzi przy bezpośrednim odpowiadaniu na nią. Tworzą się przez to, zupełnie niepotrzebnie, długie posty, czasami tylko z jednym zdaniem odpowiedzi. Dzięki.

 

Jesli ma byc tanio to i tak taniej bedzie kupic zaciski i tarcze od 330 e46 bo te jak wszyscy wiedza pasuja p&p do normalnej E36. Tarcze sa 325mm wiec 10mm wieksze nawet jak w ///M E36. Nie wiem jak z rozmiarem tloczka coprawda ...

 

No hample robia wrazenie jak sie je 1 raz widzi, zdjecia napewno dobrze nie oddaja ich wielkosci ...jak je wyjmowalem z paczki to zrobilem :shock: :shock: :shock: , choc juz wczesniej zaciski z e38 brembo tez zrobily na mnie takie wrazenie swoim rozmiarem - :shock: . Teraz juz sie przezwyczailem do nich i nie szokuja.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Mały off top bo się zabieram nie długo za zawieszenie z tyłu, łącznik może się skrzywić ?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CL31&mospid=48080&btnr=33_0998&hg=33&fg=30

pozycja 4

 

 

Ale o co Ci chodzi ? nr 4 skrzywic ? To jest tylko taka przykrecana cienka blaszka ktora usztywnia punkty przykrecenia tylnej belki. Nie ma ona wplywu na geometrie jesli o to Ci chodzi.

 

Widzialem jeden przypadek ze szpilki (nr2 na schemacie) byly krzywe i to faktycznie moze miec wplyw na geometrie. Ale nie sadze zebys mial krzywe , bo nie wiem jak trzeba jezdzic zeby je pokrzywic :shock: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

No Piotres ja sie nie dziwie ze zrobily wrazenie :D ja zmienilem na te 300mm od e46 328 i tez wrazenia mialem pozytywne :D zwlaszcza ze mialem 286mm i to jednolite :]

A Piter tylnie jakie podchodza P&P ? orientujesz sie ?

Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Opublikowano

A Piter tylnie jakie podchodza P&P ? orientujesz sie ?

 

Zadne nie podchodza P&P.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Co do spryskow lamp to jednak nie jest tak prosto, trzeba jak sie okazalo zmienic moduł WI-WA na taki dedykowany do spryskow lamp zeby te spryski dzialaly jak fabryka nakazala :), bo poki co to wogole nie chce mi pompeczka dzialac ;) .

 

THX madmarx & wania za pomoc ! Bez was pewno nie predko bym doszedl w jakim kierunku musze isc zeby to dzialalo.

 

No i przerobka org. zbiorniczka nie do konca sie udala, tzn udala sie ale troche mi to pachnie drutem, bo musialem to uszczelnic klejem wokol przepustu do dolozonej pompki. A i tak w 100% nie jestem pewny czy nie bedzie przeciekac. A ze zbiorniczki na 2 pompki zaczynaja sie juz od 15zl to postanowilem zakupic takowy :mrgreen: .

 

Podsumowujac ...juz ida do mnie w 1 paczce modul do spryskow lamp i zbiornik na 2 pompki :).

 

BTW czy ktos sie orientuje czy da rade przelozyc klosze od tych lamp "soczewek" z allegro do zwyklych lamp orginalnych z3 ? I czy to bedzie szczelne i "bez drutu" ?

 

pozdro

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Jest tak:

 

http://img24.imageshack.us/img24/452/35551083.jpg

http://img688.imageshack.us/img688/1079/91527094.jpg

 

 

A moze byc tak:

 

http://i54.tinypic.com/ooaw2.jpg

http://i53.tinypic.com/289yb7k.jpg

 

lub tak:

http://i52.tinypic.com/avh7xl.jpg

http://i54.tinypic.com/sde93c.jpg

 

Jak wam sie najbardziej podoba ?

 

Jesli nie widzicie roznic ...podpowiem...chodzi o swiatla ;).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Ignoranci :oops: :mad2: ...
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Zgadzam sie z wami, mi tez na virtual tuningu z czarnymi podoba sie najbardziej ...wiec chyba wleca te "ringi" w czarny mat ! :cool2:

 

Mam do was pytanie: kto w z3 w zbiorniczku do spryskiwacza ma z tylu zbiorniczka czujnik poziomu plynu ? jak sie spojrzy z tylu zbiornika to powinien byc taki okragly czujnik o srednicy ok 30mm wsadzony w tylna scianke zbiornika.

Ktos go ma u siebie ?? :roll: :roll: :roll:

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
ja wyciagalem swoj zbiorniczek zeby go umyc i uszczelic wezyk idacy do pompy i sobie nie przypominam zebym mial cos takiego... jest na zegarach taka kontrolka czy mialo by to pokazywac na OBC?
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
No wlasnie nie ma ani na desce ani na obc chyba ...wiec nie wiem dlaczego w realoem ten czujnik niby jest w kazdej z3 ...
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

nr 4 ...jak widzisz kazda Z3 ma to "teoretycznie" ...

 

Pytam sie bo kupilem zbiorniczek na 2 pompki z e36 i mam w nim wlasnie ten czujnik i zastanawiam sie czy da sie go jakos podlaczyc ?? :|

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Czegos szukalem i przy okazji ...

 

http://img245.imageshack.us/img245/6396/36518137.jpg

http://img267.imageshack.us/img267/7004/97387340.jpg

 

Kto da wiecej ? :mrgreen:

 

Tu sa same z ASO, oczywiscie kwitkow ze sklepów także troche mi sie nazbierało ;-).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Ja moge konkurowac na najwieksza sume a nie ilosc faktur ;) tylko wszystko u ksiegowej lezy wiec nie mam co tego wyciagac :-/
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
Ja jednak dla spokoju wewnetrznego wole nie zliczac sum z tych rachunków ;).
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.