Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Troszke się tutaj zakurzyło ...

 

Po kolei:

 

http://i.imgur.com/ESYyHHc.jpg

W lato wymieniłem filtr węglowy oparów paliwa wraz z elektrozaworem.

 

http://i.imgur.com/efj81GC.jpg

oraz zamontowałem żarówki cool blue hyper w światła mijania.

 

http://i.imgur.com/dTVkw80.jpg

 

http://i.imgur.com/IgonwVZ.jpg

http://i.imgur.com/98TxbH0.jpg

 

A kilka dni temu zmieniłem łącznik wału napędowego - Lemforder wytrzymał tylko ok 30 tys normalnej jazdy :zdziwko: .Teraz kupiłem Febi, a w opakowaniu część z oznaczeniami i wyglądem identycznymi jak stary Lemforder.

 

http://i.imgur.com/sM6k8hf.jpg

 

Coś mi się zaczął pocić silnik od dołu (przez te wszystkie lata był suchy jak pieprz) i spadała z 1 kropla/miesiąc stania :zawstydzony: . Trzeba było to ogarnać, wyciek namierzyłem spod koła pasowego wału korbowego. Nowy simering OE.

 

http://i.imgur.com/GHaj2w9.jpg

http://i.imgur.com/I9kQCvq.jpg

 

Zmieniając ten simering zobaczyłem że leci także (nawet bardziej jak spod koła) spod obudowy filtra oleju. Filtr więc zrobił OUT , no i faktycznie puszczało konkretnie. Umyłem to wszystko benzynką i zamówiłem nowa uszczelke OE za całe 25zł. Mam nadzieje że po tych zabiegach powróci susza na silniku :).

 

http://i.imgur.com/WcPVxIL.jpg

http://i.imgur.com/Lut1mIr.jpg

http://i.imgur.com/ViMBtnk.jpg

 

W planach mam montaż soczewek xenon d2s Hella E55 . Spróbuje je upchanąć, osłony planuje dać Iris z HIDretrofit.pl. Czy się uda - tego jeszcze nie wiem ;) .

 

pozdrawiam !

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 7 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 232
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Temat mocno się zakurzył, wiec czas leciutko odświeżyć.

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/1_1.jpg

 

jakies tam pierdółki z aso - mini spoilerek przed tylne koło - kiedyś juz zmieniałem ale znowu się złamał jak zaczepiłem łapa podnośnika i gumeczka przy haczyku od zamykania dachu której nie było odkąd kupiłem ten samochód, a jako że już nic innego nie zostało do uzupełnienia to wpadła i ona . co ciekawe te mała gumeczka kosztowała jakies 1,5x co ten plastik :oops: .

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/3_1.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/2_1.jpg

 

W kwestii xenonów w soczewkach Hella to też troche poszło do przodu - prawdopodobnie byłoby to już zamontowane gdyby nie fakt, że czekam już ze 2 miesiace aż sklep HIDretrofit bedzie mieć nowe przetwornice Denso Slim D2S. I chyba się nie doczekam. Wiec olewam to i kupuje takie same używki. :cool2:

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/4_1.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/5_1.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/6_1.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/7_1.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/8_1.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/9_1.jpg

 

Przednie zaciski ze 135i przefarbowałem na zaciski BMW Performance ;) czyli baza bmw phoenix yellow + klar + namalowany napis performance (grafit met.). Teraz ostro rzucają się w oczy :D .

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/13_1.jpg

 

Po myciu ostatnio zawsze ze 4 krople wody wpadały do bagażnika..wiec nowa uszczelka lampy stop.

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/12_1.jpg

 

Niestety okazało się przy próbie wymiany że jeden z wkrętów lampy dobrze zardzewiał i urwał się w plastikowym kloszu - wiec zakupiłem także nowy klosz. Jak to miło gdy okazuje się że taka spora część kosztuje raptem ok 90zł w ASO. :cool2:

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/10_1.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/11_1.jpg

 

BBS CH jeszcze w zime potraktowałem plastidipem w kolorze vintage gold i dokupiłem czerwono-złote dekielki. Z samego dipa byłem bardzo zadowolony, ładnie się nałożył i dobrze wyglądał. Ale kolor po założeniu na samochód niezbyt trafiał jednak w mój gust. Finalnie całe koła zostały sprzedane.

 

Teraz powoli szukam jakiś 18'. :norty:

 

pozdrawiam !

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Zawsze fajnie, jak coś idzie do przodu. :cool2:

Ceny ASO nieraz zaskakują (w różne strony).

Jak oceniasz jakość tych żarówek Osram? Chodzi mi głównie o jasność oświetlanej scenerii (i o to, z czym wcześniej używanym możesz to porównać?).

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Osramy hyper blue zamontowane w soczewkach do złudzenia przyminaja prawdziwe xenony - barwą światła. Jakość oświetlania na +. Napewno wolałbym je kupić za te ok 50zl niż chinskie "xenony" HID które non stop się psują. Ale akurat tu w lampach Z3 z soczewkami z accorda osramy hyper szału dalej nie robiły, dlatego też....

 

Xenony skończone :)

 

-soczewki Hella E55

-osłony Iris

-przetwornice Denso (koito) Slim

-palniki D2s Osram Xenarc 4300K

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/8_2.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/7_2.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/9_2.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/1_2.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/2_2.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/6_2.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/3_2.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/5_2.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/4_2.jpg

 

W planach świeży lakier na przedni zderzak - strasznie szybko niszczą go kamyczki :rozpacz: .

 

I felgi - szukam:

 

-BBS RC300+ RC301

-BBS CH/CH-R tył 9,5/10x18

-AC Schnitzer Type III 18'

-Breyton Race GTS 18'

 

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ;) ?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Problemów brak, w zasadzie to odkąd mam to auto to w silniku nic sie nie zepsuło, coby powodowało że auto nie ma mocy, silnik brzydko pracuje itp itd. były jakieś nieznaczące błędy przy diagnostyce np. typu poluzowana masa przy cewkach ale nie wpływało to w żaden sposób na jazde.

 

Oleju nie zjada nic, naprawde moim zdaniem bezproblemowy motor.

 

Ale w obecnych czasach jak już swapować to moim zdaniem min. na 3.0 231KM m54b30.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Zmiany na 2017r:

 

-gwintowane zawieszenie AP

-felgi AC Schnitzer Type III 8,5x18 ET43 + 205/40 i 225/40 Michelin Pilot Super Sport

-dystanse H&R 30+15mm na stronę (były wcześniej 20+12mm)

-zaciski hamulcowe tył wzorem przednim polakierowane na phoenix yellow + logo brembo.

 

-nowe kompletne drążki kierownicze Lemforder 2szt

-dokupiłem w końcu orginalna wtyczke wiatraka klimy bo nie miałem jej od początku - już chyba naprawde żadnej pierdółki w końcu nie brakuje

-nowe lewe logo OEM na skrzeli bo stare już podeszło delikatnie wodą i był malutki purchelek.

 

W końcu zetka nie pieje w góre, jak na posiadacza gwintu to wciąż jest dosyć wysoko ale tak już zostaje bo o nic jeszcze niczym nie przytarłem i żadna z opon nie trze o nic :).

 

Gwint AP jest rewelacyjny, komfort jak na seryjnym zawiasie i zupełnie nic nie przyciera mimo że opony są chyba ze 3x blizej nadkoli i błotników wzgledem serii. Bajka . Jedyny minus że przednie felgi w z3 trzeba zdystansować by przy większym obniżeniu nie przycierały od środka o sprężyne gwintu. U mnie skończyło się na 8,5 et43 + dystans 15mm wiec wyszło et 28 (przy 12mm dystanse tarło).

 

Felgi malowałem samodzielnie (podkład akrylowy wypełniający, podkład epoksydowy, baza + klar)

i wyszło myśle że dużo ładniej jak z malowania proszkowego po 80-120zł/szt...lakier jest dosyć ładnie rozlany tak pomiędzy ramionami jak i we wnętrzach felg, a nie morka z proszku że można marchewke ścierać na felgach .

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/3_3.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/4_4.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/5_5.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/6_3.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/1_3.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/9_3.jpg

 

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/10_2.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/2_3.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/13_2.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/11_2.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/12_2.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/14_1.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/15_1.jpg

 

http://i1339.photobucket.com/albums/o711/piotres1/17_1.jpg

 

 

pozdrawiam

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Zetka kilka tygodni temu zmieniła właściciela - odjechała do Radomska.

Wydaje mi się że trafiła w możliwie najlepsze ręce , właściciel wydaje się być bardziej nastawiony na dbanie o samochody niż użytkowanie ich, ma już jedna Z3, teraz będa 2 :P .

 

A u mnie po blisku 10 latach posiadania przyszedł w końcu czas na zmiany, wstępny plan zakłada E92 335.

 

pozdrawiam i dziękuje za uwagę :)

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.