Skocz do zawartości

gdzie dorobić kluczyk bmw e60 lift Warszawa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

gdzie można zakupic czysty kluczyk i zaprogramowac go do autka? w bmw koszt to 700 zł ale moze jest miejsce w Warszawie gdzie można to zrobić jakos taniej?

Opublikowano

Następny który ma auto za ok. 150 tys zł a 700zł na kluczyk już nie ma

to masz 3 tankowania ! czy to tak dużo ? do e60 po lifcie nie dorobisz nigdzie klucza po za serwisem

Kluczyk w serwisie może cena 700 zł odstrasza ale ... bmw elektronike ma bardzo trudną jeżeli chcesz dorabiać kluczyk na własną rękę i żeby ktoś ci grzebał w EWS-ie a przy jakiś problemach stracisz gwarancje a za taki klucz zapłacisz od 500 - też 700 zł u jakiegoś Józka więc bez sensu

Do starszych modeli już kluczyki dorabiają lecz ostatnio byłem na spotkaniu (kluczyków) gdzie był pokazany sprzęt do bmw i co należy zrobić aby klucz zakodować wg. mnie 100zł różnicy pomiędzy salonem a Józkiem jest za mała żeby było to opłacalne bo w bmw nie ingerują ci w ogóle w elektronike samochodu a Józek grzebie ci w EWS-ie i dodatkowo rozbiera pół auta żeby się do niego dostać

Ostatnio sam miałem gościa który miał bmw e39 gdzieś na śląsku ktoś się ogłaszał ze dorobi mu kluczyk , pojechał gość zabrał auto na 3 dni po czym zadzwonił do niego żeby przyjechał, przyjechał a tam Pan mu mówi że wysypało się wszystko i nawet starego klucza nie może zakodować i auto nie pali , w serwisie nie chcą już nic robić bo było grzebane w EWS-ie i teraz stoi mu auto dobre 3 tyg i dalej jezdzi fiatem Pandą bo gość powiedzial mu 200 zł taniej niż w serwisie i sam teraz mówi że był głupi że się zastanawiał

Oprogramowania do BMW dopiero wchodzą i nie są nawet w 60% dobre komunikacja pomiędzy wszytskim jest ale przy dokodowaniu robi się problem i jak wywali wszystko to już koniec

a następne to pilot co z tego że dorobisz kluczyk taniej o 100-200 zł poza serwsiem jak i tak nie zakodują w 80% bmw pilota :)

 

Mija się to z celem i lepiej poczekać uzbierać i zamówić w serwisie i nie zapominać o pilnowaniu jak narazie jednego kluczyka który może w każdej chwili gdzieś się zapodziać a wtedy pamiętaj że to nie jest kwota 700 zł ale 7000 zł jak nie więcej bo (otwarcie samochodu , laweta , komplet zamków , elektryczna blokada kierownicy , EWS , 2xklucz , montaż , programowanie ( same 2x kluczyki kosztują już 1400zł komplet zamków myśle że około 1500zł ,EWS i elektyczna blokada jest z tego najdroższa , otwarcie auta od 250 -500zł , laweta w zależności od miejsca i to co jest bez cenne około 2-3 tyg straconego czasu :)

Opublikowano

no dobra przekonałes mnie bo myslałem ze 200 zł a 700 800 to jest roznica... odnosnie tego oszczedzania to kiedys do e60 sprzedawałem komplet lamp przyjechał facet lexusem is200 z 2008 roku ktory kosztował wtedy ze 200 koła , chcial lampy do e60 z 2007 roku i męczył mnie zeby opuscic mu chociaz 20 zł z nich, i dodam ze takich przypadków miałem duzo gdzie ludzie nie wiedzący co maja robic z kasą targuja sie o kilka złotych... a wiesz zrobic kilka zakupów w miesiacu i na kazdym zaoszczedzic po 500 zł to sobie przelicz... miesiac do pracy trzeba naginac dzien w dzien... wiec nie pisz mi tu nic ze ktos sie szczypie...

ale dalej odpowiedziales rzeczowo i jest ok:) pozdr

Opublikowano

Skoro wkodować nowy klucz do bmw z roncznika np. 96 czy 97 jest trudno a praktycznie nikt się tego nie tyka to co tu mówić o roczniku 2008 :) wiem o co chodzi są inne wydatki niż kluczyki , ale tak jak w e60 klucz jest elektorniczy i wg, mnie jest to bez sens że niby to nie jest klucz a kluczo-karta która i tak musisz wsadzić do stacyjki i wscisnąć przycisk start zrozumiał bym to rozwiązanie gdyby można było mieć klucz w kieszeni i naciskasz start i odpala (głupia toyota czy nawet opel astra III z systemem PEPS ma tak że karte ma się w np. w kieszeni i w samochodzie wciskasz START i odpala )

i zwykły klucz jest lepszy mniej może się zepsuć więc nie wiem dlaczego i po co BMW zrobiło bezsensowne odpalanie samochodu chyba po to jedynie jak się sypnie po okresie gwarancyjnym elektroniczna blokada ;)

Każdy wolał by zapłacić 200 zł niż 700 lecz w samochodach marki Mercedes i BMW jest to jak narazie nie możliwe , za 700 zł dostajesz klucz z pilotem grotem i zakodowany co mają powiedzieć użytkownicy auta takiego jak SMART gdzie immobilizer jest wyłączany przez wciśniecie przycisku na pilocie gdy się go nie wciśnie to nie odpali i tego też nie tyka auto o wartości 15 czy 20 tys zł a klucz kosztuje prawie tyle co do e60 z 2008r (pilot , grot , kodowanie)

Opublikowano
Da się jak najbardziej dorobić, ale niestety wychodzi to niewiele taniej w przypadku nowych kluczy. Starsze kluczyki są taniutkie, ale nowe niestety już nie więc szkoda zachodu.
Opublikowano
męczył mnie zeby opuscic mu chociaz 20 zł z nich, i dodam ze takich przypadków miałem duzo gdzie ludzie nie wiedzący co maja robic z kasą targuja sie o kilka złotych... a wiesz zrobic kilka zakupów w miesiacu i na kazdym zaoszczedzic po 500 zł

to w końcu targują sie o 20zł czy 500zł?

hej

Opublikowano
męczył mnie zeby opuscic mu chociaz 20 zł z nich, i dodam ze takich przypadków miałem duzo gdzie ludzie nie wiedzący co maja robic z kasą targuja sie o kilka złotych... a wiesz zrobic kilka zakupów w miesiacu i na kazdym zaoszczedzic po 500 zł

to w końcu targują sie o 20zł czy 500zł?

hej

Ludzie są różni kolega sprzedawał AUDI a4 przyjechała kobitka i targowala się 20 zł :) takich ludzi to nie rozumiem którzy (muszą) coś utargować

Opublikowano

zaoszczedzic 500 gdyby dało rade to dorobic gdzies w jakims punkcie gdzie sie tym zajmują... do innych marek wiem gdzie mozna dorobic w wawie kluczyki za doslownie mniej niz pol ceny wiec po co przeplacac jak jest to wykonalne?

nie zrozumie targowania ten co sam wszystko dostał od rodziny a ten co sie targuje do bólu to z przyzwyczajenia bo od małego oszczedzał i kombinował zeby cos miec...oczywiscie z róznym skutkiem to bywa... stąd ta róznica:)

Opublikowano

wiadomo, ze trzeba sie targowac tylko nie wszedzie sie da i czasem mozna zle na tym wyjsc oszczedzajac ale bywa i odwrotnie, wiec kwestia wyczucia :D

nie ma tu nic do rzeczy czy auto za 10tys czy za 500tys bo wyrzucac pieniedzy nie ma sensu, nie wiem jak sie sprawa tyczy kluczykow bmw, czy gra warta swieczki, do audi np warta bo kluczyk dorobilem w punkcie za drobne a sam scyzoryk kupilem za stowke i zaprogramowalem sobie sam nie ingerujac ani nie rozbierajac niczego :wink: laptop, fejs, program i 30sekund roboty, do rovera kumpel mial dosc spore problemy i skonczylo sie na tym, ze kupil w serwisie

Opublikowano

w AUDI jest inna bajka do 2005 r powyżej 2005 jest już szyna CAN w której zwykły vag za 49,99 nic nie zrobi

Jeżeli do AUDI miałeś PIN - 4 cyfrowy kod który potrzebny jest do zakodowania nowego klucza to zakodujesz go praktycznie każdym vagiem ale gdy nie masz PIN'u nic nie zrobisz dopóki się go nie odczyta

Rover to jest też paranoja jak pilot przestanie działać auto nie odpali a co najgorsze nie da się tego wyrzucić a piloty są słabe i bardzo drogie

 

Ten temat nie był o "Tagowaniu" więc proponuje na ten tamat już nic nie pisać:)

Opublikowano
no ja akurat tego nie robilem vagiem tylko tacho ;-) pin sam sobie zczytalem bo niestety nie mialem... oczywiscie zczytalem go tez tacho ale ten problem dosc proste programatory rozwiazuja tylko wtedy juz ingerencja dochodzi bo zegar trzeba wydlubac zeby sie wpiac w immo, wiec twierdzenie, ze nic nie zrobie jest nie na miejscu, jednak nie pisalem posta zeby sie pochwalic tylko dac obraz, ze czasem sie da cos zrobic tanio a nawet samemu a czasem serwis to najlepsza i najmniej "kolizyjna" opcja, z buniami nie mam pojecia jak sprawa wyglada ale latwo to sprawdzic: jechac do najlepszego elektronika samochodowego w okolicy wypytac co i jak i zdecydowac :D
Opublikowano
po numerze nadwozia zamawia się tylko grot klucza (wycięcie) a kodowanie odbywa się w samochodzie czyli jak nie masz żadnego klucza to tak czy inaczej musisz przyholować auto do serwisu ,w przypadku utraty wszystkich kluczy ubezpieczyciel może zażądać wymiany kompletu zamków a żeby zakodować nowy klucz i tak musi być jeden sprawny na którym auto wcześniej jezdziło aby do nowego klucza choćby nawt zakodowac elektryczna blokade kierownicy
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam,

mam jeden kluczyk do swojego auta (seria 1) i właśnie zastanawiam się czy warto dorabiać drugi. Jestem ciekawy Waszej opinii. Jeżeli zgubię to podjadę do serwisu i z tego co rozumiem na podstawie VINu w ciągu 3 dni zrobią mi kopię.

Jakie jest Wasze zdanie? Macie po dwa kluczyki? Czegoś nie przewidziałem? Zastanawiam się bo nie chcę w tej chwili wydawać 800 zł, niedawno kupiłem auto i było trochę wydatków :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

mam jeden kluczyk do swojego auta (seria 1) i właśnie zastanawiam się czy warto dorabiać drugi. Jestem ciekawy Waszej opinii. Jeżeli zgubię to podjadę do serwisu i z tego co rozumiem na podstawie VINu w ciągu 3 dni zrobią mi kopię.

Jakie jest Wasze zdanie? Macie po dwa kluczyki? Czegoś nie przewidziałem? Zastanawiam się bo nie chcę w tej chwili wydawać 800 zł, niedawno kupiłem auto i było trochę wydatków :)

 

Nie musisz wydawać 800 zł bo możesz w ASO BMW zamówić kluczyk bez pilota którym normalnie otworzysz i uruchomisz samochód i koszt takiego to max. 300 zł a może w przyszłości się przydać bo różnie to bywa.

Opublikowano
to jakie ty auto i w jakim stanie kupiles... z jednym kluczykiem??? ale pomijajac ten fakt to jezeli jestes kawalerem i scenariusz zaginiecia jedynego kluczyka cie nie przeraza to nie kupuj. to jest tak jak z kolem zapasowym... jedni lubia zycie bez niespodzianek inni lubia dreszczyk ;) a jak sie kupuje samochod za niemale pieniadze to jaki to wielki koszt 700zlych??
Opublikowano
to jakie ty auto i w jakim stanie kupiles... z jednym kluczykiem???

 

a to stan techniczny samochodu zależy od ilości posiadanych do niego kluczyków :?: :?: :roll:

Opublikowano
mysle ze tak... skoro ma jeden kluczyk oznacza to ze nie kupil w aso, skoro nie kupil w aso to to od kogos w polsce lub w niemczech.... i teraz mistrz dedukcji... :D :D :D uwaga :D kupil od rodzimego handlarza ktory klepie lub licznik kreci lub od turka ktoremu rowniez te praktyki tez mu nie sa obce... brak kluczyka moze wynikac z: albo ktos zgubil w co watpie no bo by odkupil bo auto jeszcze mlodsze bylo go z pewnoscia na to stac, albo od tego co w mojej ocenie bardziej prawdopodobne kluczyk nie zostal przekazany gdyz byl juz tak zuzyty ze mozna by bylo sie polapac ze cos z licznikiem nie tak. mowie to gdyz znam kilku niemieckich sprzedawcow wiem jak to sie odbywa no ale to moje odczucia. mam nadzieje ze nie urazilem autora pytania... jesli tak to przepraszam. mam nadzieje ze kupiles od jakiegos znajomego ktory poprostu zgubil kluczyk :) osobiscie nie kupil bym auta ktore nie ma kompletu kluczy
Opublikowano

raaany... przez moment myślałem, że jestem na forum gdzie wspólnie piszecie scenariusze telenoweli :)

 

guzior2 - dzięki za pomysł, chyba pójdę w tym kierunku.

 

Info dla pozostałych (sorry historyjek o niemcach i turkach nie doczytałem do końca) - kupiłem auta pochodzące z polskiego salonu. Przez kilka lat jeździł nim znajomy mi człowiek, zgubił kiedyś kluczyk i po prostu miał tylko jeden.

Odnośnie opinii kwoty 700 zł w stosunku do ceny auta - myślę, że każdy z Was (jak i ja) ma swoje budżety i swoje plany finansowe, ważniejsze i mniej ważne wydatki.

 

pozdrawiam

Opublikowano
nie wiem jak jest w seri1 ale w e60 masz taki kluczyk w schowku... popatrz moze nie trzeba bedzie kupowac jesli jest zastosowane to samo rozwiazanie, a co do mych dywagacji traktuj z przymruzeniem oka :D
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.