Skocz do zawartości

320d nie chce odpalić po braku paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!

 

Mam problem z odpaleniem auta - wszystkie oznaki wskazują na to ze zabrakło paliwa - choć pewności nie mam :?

Jechałem autem zupełnie normalnie bez żadnych problemów nagle wskazówka obrotomierza zaczeła skakać autem poszarpało i zgasło - probowalem go odpalic ale nie wiecej niz 2 razy poszedlem na stacje wlalem mu 5 litrow z paliwa ale nic nie pomoglo dalej nie moge odpalic

Jesli to zapowietrzony uklad paliwowy to jak sobie z tym poradzic :?: czy przed zapaleniem musze wlac benzyne do wkladu filtra paliwa :?:

 

POMOCY :!:

Opublikowano

Dziś rano zszedłem do auta aoto zapalilo nie bez bulu tzn musze go pokrecic ok 5-10s i zaskoczy ale objawy sa podobne tzn

 

na wolnych obrotach auto chodzi bardzo nie równo a jak todam gazu na powiedzmy 2-3 tys obr to jest ok a jak zpuszcze z gazu wskazówka zejdzie ponizej 1tys zaczyna sie to sama

 

albo nastepnym razem nie moge go w ogole odpalic i po jakis 10 sekunadach krecenia auto przestaje w ogoler krecic jak by rozrusznik nie dzialal :/

Opublikowano
Ja miałem niemal identyczny problem tydzień temu, wraz z nadejściem przymrozków. Auto trzeba było kręcić ostro, a po kilku dniach nie chciał w ogóle odpalić. Zalecono mi wymienić filtr paliwa i chyba pomogło, bo odpala od strzała, a i sama jazda się poprawiła, jest płynniejsza. Jak wymieniałem filtr, to oprócz paliwa wylało się full wody. Spróbuj, może to pomoże?!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja miałem niemal identyczny problem tydzień temu, wraz z nadejściem przymrozków. Auto trzeba było kręcić ostro, a po kilku dniach nie chciał w ogóle odpalić. Zalecono mi wymienić filtr paliwa i chyba pomogło, bo odpala od strzała, a i sama jazda się poprawiła, jest płynniejsza. Jak wymieniałem filtr, to oprócz paliwa wylało się full wody. Spróbuj, może to pomoże?!

Przedmowca ma racje mialem podobny przypadek latem jechalem nagle auto zgasnelo zapalalo na chwile i gasnelo wymienilem filtr i auto jak nowka palilo jezdzilo :D

Opublikowano

Ok a czy te objawy co opisuje moga wskazywac na uszkodzone wtryski??

 

jesli tak to czy np z jednym lub dwoma uszkodzonymi auto jest w stanie odpalic??

 

i czy jest mozliwe zeby w jednej sekundzie zepsuly sie wszystkie 4 i to tak zeby nie dalo sie odpalic auta??

Opublikowano
Kolego a jaki to silnik i jaki przebieg ? Ja stawialbym na pompe wtryskową (jesli m47). Co do zapowietrzenia - po przekreceniu zapłonu, uklad odpowietrza sie automatycznie

Xdrive

Koder

Opublikowano
i tu moje pytanie czy pompa V44 może się popsuć ot tak sobie..... np. jadę trasę ok. 2 tyś km a tu lipa pompa nagle siada .... będą wcześniej jakieś oznaki siadającej pompy?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niema zadnych oznak podobna pompa jest w focusie tddi ,wieczorem zaparkowalem w garazu a rano juz nieodpalilem padla pompa a dokladnie sterownik koszt 3tys.Z tego co wiem takie pompy mial ford opel i bmw
Opublikowano
szukałem danych na temat tego sterownika pompy i rzeczywiście one siadają ot tak sobie.... :( ale z tym kosztem 3 tyś to trochę przesada .... no chyba że sterownik nie nadaje się do naprawienia , ale podobno można go samemu wymienić ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Wymienilem filtr na nowy ale nie ma zadnej poprawy :(

sam juz nie wiem nie chce go tak meczyc z tym kreceniem bo jeszcze cos innego zniszcze :x

 

ale mam do ciebie pytanie czy jak wyjmowales filtr paliwa to ile miales paliwa w tym "pojemniku"??

 

bo u mnie paliwo jest na samy dnie praktycznie minimum a pamietam jak poprzednim razem zmienialem filtr to paliwa bylo ok polowy + to co zostalo w filtrze wiec oznaki wskazuja ze chyba paliwo nie dochodzi do filtra wiec chyba pompa tylko ktora bo z tego co wiem sa 2 jedna w baku i jedna przy silniku jest jescze chyba pompa wtryskowa ale ona jest juz za filtrem wiec to raczej nie ona

Co myslicie??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
szukałem danych na temat tego sterownika pompy i rzeczywiście one siadają ot tak sobie.... :( ale z tym kosztem 3 tyś to trochę przesada .... no chyba że sterownik nie nadaje się do naprawienia , ale podobno można go samemu wymienić ...

Moge ci pokazac fakture wymienialem 3 lata temu wejdz na forum forda to uwierzysz ile to kosztowalo,co mi zalezy oszukiwac

Opublikowano

ale dgyby byla pompa wtryskowa wadliwa to w filtrze paliwa bylo by paliwo (tak mi sie wydaje) bo pompa wtryskowa jest "za" filtrem wiec wydaje mi sie ze to raczej pompa paliwa tylko ktora bo podobna sa dwie w baku i gdzies dalej...

 

co sadzicie??

Opublikowano
Miałem kiedyś podobny problem nie można było odpalić po braku paliwa ale jak tylko lekko odkręciłem przewody na wtryskach i przekręciłem silnikiem momentalnie zapalił po prostu może czasem nie odpowietrza się układ chociaż powinien sam. Pozdrawiam
Opublikowano
Przestrzegam przed odręcaniem przewodów paliwowych przy common railu!!!!!!!!!!

Ciśnienie tam panujące może sięgać 2000 atm

Dlonie, szyje obcina bezboleśnie :wink:

 

Ludzie, tu chodzi o M47 bez CR :!: VP44 jest bardzo wrazliwa na zapowietrzenie, poniewaz samorowana jest wlasnie olejem napędowym.

 

A znaną usterkę padania sterowników naprawia sie kosztem 7zl :!:

 

Jesli, silnik nie zapala, to pierwsze co sie powinno zrobic to albo na lawecie odstawic do mechaników (tfuuu!) albo wziac kogos zyczliwego z GT1, coby przyjechal i sprawdzil o co biega!

 

A nadewszystko, jesli ktos ceni swoje ciezko zarobione pieniadze nalezy poczytac i dowiedziec się jak najwiecej - niewiedza kosztuje!

Xdrive

Koder

Opublikowano
Przestrzegam przed odręcaniem przewodów paliwowych przy common railu!!!!!!!!!!

Ciśnienie tam panujące może sięgać 2000 atm

Dlonie, szyje obcina bezboleśnie :wink:

 

Ludzie, tu chodzi o M47 bez CR :!: VP44 jest bardzo wrazliwa na zapowietrzenie, poniewaz samorowana jest wlasnie olejem napędowym.

 

A znaną usterkę padania sterowników naprawia sie kosztem 7zl :!:

 

Jesli, silnik nie zapala, to pierwsze co sie powinno zrobic to albo na lawecie odstawic do mechaników (tfuuu!) albo wziac kogos zyczliwego z GT1, coby przyjechal i sprawdzil o co biega!

 

A nadewszystko, jesli ktos ceni swoje ciezko zarobione pieniadze nalezy poczytac i dowiedziec się jak najwiecej - niewiedza kosztuje!

 

a jesteś pewien że to takie proste ...? myślisz że wymienisz jeden tranzystor i będzie OK? to poczytaj na forum elektroda.pl to zobaczysz że to nie takie proste!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

a jesteś pewien że to takie proste ...? myślisz że wymienisz jeden tranzystor i będzie OK? to poczytaj na forum elektroda.pl to zobaczysz że to nie takie proste!!

 

Oczywiście, ze nie jest, nigdzie nie napisalem ze to prawidłowa naprawa, ani ze jest prosta!

Xdrive

Koder

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Podpinam się pod temat, jak to jest z tą pompa, czy ona jest naprawdę taka wadliwa czy wrażliwa na złe paliwa?

Często słyszy się że lipa motor, lipa pompa paliwa a często bywa tak że ludzie tankują u Józka pod miastem bo tam kilka gr taniej.

Będziesz Mógł Więcej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.