Skocz do zawartości

[E39] Roszczelnione lampy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Poprzedni właściciel mojego auta wpadł na genialny pomysł i z przednich świateł wymontował okrągłe soczewki wewnętrzne typowe dla BMW. Fakt faktem poprawiło to wygląd samochodu ale lampy zaczęły lekko parować od środka bo zostało to źle uszczelnione. Wiecie może jak to dobrze uszczelnić- znaczy eis wymontować ,rozebrać i czym uszczelnić. Mam Xeony oczywiście.
Opublikowano
Te lampy sprzed liftu są generalnie fabrycznie rozszczelnione, bo mają takie jakby odpowietrzniki, czyli gunowe rurki wypełnione gąbką. Sam się muszę uporać z tym parowaniem i zastanawiam się nad zaślepieniem tych rurek. Złożyć wszystko najlepiej będzie na silikon (szklarski?), tylko jakby potem trzeba było to rozmontować, to kicha...
Opublikowano
Miałem ten sam problem ale się z nim uporałem.Odpowietrzniki muszą zostać drożne,a w nich muszą być filterki z takiej gąbki.Po rozebraniu lamp posmarowałem uszczelkę wazeliną aby uszczelnić,a za razem by można było ją kiedyś rozebrać.Było lepiej ale nadal parowało.Pomogło uszczelnienie silikonem styku pomiędzy kloszem lampy,a obudową który fabrycznie powinien być szczelny.Podejrzewałem wodę,która płynie po rynience prosto na reflektor i sukces.Nie zaklejajcie odpowietrzników,bo wilgoć zawarta w powietrzu zawsze będzie osadzać się na kloszu.
niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano
A wewnętrzne soczewki okrągłe mają jakąś istotną funkcję czy raczej tylko ozdobą. Teraz mam je zdemontowane ale zastanawiam się czy założyć je tak jak powinno być.
Opublikowano
Jeśli chodzi Ci o te duże szkła jak denka od słoików (po 2 na lampę), to one mają za zadanie "sterować" strumieniem światła. Jednak warto je mieć, bo bez nich światło raczej będzie świeciło wszędzie dookoła i może oślepiać.
Opublikowano
Jeśli chodzi Ci o te duże szkła jak denka od słoików (po 2 na lampę), to one mają za zadanie "sterować" strumieniem światła. Jednak warto je mieć, bo bez nich światło raczej będzie świeciło wszędzie dookoła i może oślepiać.

 

 

ja tam w reflektorach przed liftem z fabrycznymi xenonami wywaliłem te szkła, auto "inaczej wygląda", a światło wcale nei świeci "wszędzie dookoła", by być pewny pojechałem na diagnostykę i diagnosci na moja prosbe polozyli specjany nacisk na sprawdzenie ustawienia lamp i wiązkę światł. Po pomiarach wyszło "nic nie oślepia, strumien idzie tak jak powinien, światła dobrze ustawione". Z drugiej strony można zauważyć, że tam gdzie jest soczewka skupiająca, to szkło jest gładkie a na obrzeżach "profilowane", jednak jest tam na tyle mało niekontrolowane odbicie światła, że nie powoduje to "oslepienia" innych kierujacych nawet bez tego szkła. Inna sprawa to szkła w światłach długich..... ale kto używa długich przy xenonie i gdy ktoś jedzie z naprzeciwka??:) no chyba żeby tylko dać info o niezałączonych światłach, albo że pały stoją:)

Ból przemija, chwała pozostaje kobiety lubią blizny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.