Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest tego jedyny minus. Ciężej jest kontrolować szybko podnoszące się obroty zimnego silnika ( i turbo).

A mógłbyś rozwinąć swoją myśl?

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
mnie tez sie tak wydaje, kazdy wie, ze na zimnym silniku nie powinno sie mocno krecic obrotow,olej jest zimny i cala reszta,wiec szybciej sie wszystko zuzywa!! Na "D", o wiele spokojniej silnik pracuje,bo juz przy ponad 2ts/obr zmienia sie bieg, mozna jechac z ta sama predkoscia,przy mniejszych obrotach, poczekac az sie nagrzeje i wtedy "DS"!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem jak jest w E60 ale w E46 o momencie zmiany biegu decyduje głębokość i szybkość wciśnięcia pedału gazu. Zrobiłem test i zarówno na D jak i na DS przy spokojnym ruszaniu w potoku innych aut w Warszawie biegi zmieniane są przy ok. 2 tys. obr/min, na zimnym silniku. Stąd moje zdziwienie....

Zawsze jeszcze można wybrać tryb ręczny, tam sam będziesz decydował kiedy zmienić bieg

pozdrawiam

Paweł

  • 6 miesięcy temu...
  • 3 lata później...
Opublikowano

Panowie a mam takie pytanie. - czy aby zmienić bieg z D na DS to trzeba koniecznie zatrzymać samochod wcisnąć hamulec i przesunąć skrzynie w lewo na tryb DS czy mozna to zrobic w trakcie jazdy bez zatrzymywania samochodu.

 

Z góry dzieki za odp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.