Skocz do zawartości

[Z3M Coupe] Przeróbka anglika


Kalach

Rekomendowane odpowiedzi

Badzmy szczerzy - nie oplaca sie przekladac 2.8 lub 3.0.

 

Jesli myslisz o przekladce to tylko Z3M sie oplaca (ja bym zaryzykowal stwierdzenie ze moze nawet tylko S54 ktorej to nie widzialem jeszcze ani jednej w naszym kraju, ale w sumie ladne i tanie S50 takze warto). Dokladna przekladka to naprawde gruba robota jesli robi sie to pierwszy raz.

 

Mysle ze wiazka raczej nie bedzie wymagac wymiany (tak slyszalem ze w E36 nie potrzeba wymieniac w Z3 moze byc podobnie, ale nie musi). Kanaly nawiewow takze .

 

Co do tego angola z allegro to pozatym ze cos jest nie halo z prawym kolowrotkiem pasa ;) (sciska fotel widac na foto) to w sumie nic nie widac wiecej. Bezwypadek to raczej to nie jest (przod troche zle zlozony). Zderzaki do lakieru.

 

Tak wogole to ile kasy chcesz przeznaczyc na ten samochod ?

 

Tak sobie ostatnio myslalem dlaczego nikt nie rozwaza opcji sprowadzenia z3 S54 z USA? tam ich jednak tez troche jest , a i powypadkowe tanie na aukcjach sie zdarzaja.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze ,że nie zwróciłem uwagi na spasowanie przedniego zderzaka w tej emce. Nie uważam jednak ,żeby to dyskwalifikowało to auto. Podejrzewam ,że co najmniej10 tys będzie trzeba przeznaczyć w ten egzemplarz. Wiadomo opłaty nie będą najmniejsze i pozostaje kwestia wielu nietypowych, trudno dostępnych części jak deska rozdzielcza w tej rzadkiej kolorystyce, lusterka zew, zegary i może coś jeszcze.

 

Przyznam Tobie rację, jednak przekładka wersji innej jak Mpower za bardzo się nie opłaca. Chyba, że auto dostałbym za darmo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze ,że nie zwróciłem uwagi na spasowanie przedniego zderzaka w tej emce. Nie uważam jednak ,żeby to dyskwalifikowało to auto. Podejrzewam ,że co najmniej10 tys będzie trzeba przeznaczyć w ten egzemplarz. Wiadomo opłaty nie będą najmniejsze i pozostaje kwestia wielu nietypowych, trudno dostępnych części jak deska rozdzielcza w tej rzadkiej kolorystyce, lusterka zew, zegary i może coś jeszcze.

 

Przyznam Tobie rację, jednak przekładka wersji innej jak Mpower za bardzo się nie opłaca. Chyba, że auto dostałbym za darmo :)

 

Ja bym raczej liczyl minimum 10k zl na sama przekladke. Koszty beda rosly w dosyc szybkim tempie jesli wszystko bedziesz robil dokladnie i bez drutowania. Dla przykladu same lusterka do Z3M LHD mozey byc ciezko kupic za kwote nizsza niz 1500zl ;). Konsola srodkowa , tunel srodkowy obszyty skora, w niektorych sztukach z kolorowa tapicerka sa kolorowe deski rozdzielcze - te czesci tez bedzie dosyc ciezko kupic uzywane za dobra kase. Chyba ze np. wlozysz zwykly tunel plastikowy itp itd. Podobnie chocby wszystkie weze cisnieniowe - zalezy czy kupisz nowe orginaly z ASO czy dorobisz je sobie w odpowiednich firmach. Wszystko zalezy od tego jak podejdziesz do tej przekladki i jakiego efektu finalnego oczekujesz !

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie te niuanse miałem na myśli. Koszt lusterek jest mi znany. O ile z ich dostępnością nie ma aż tak dużego kłopotu, to z deską i tunelem mógłby być spory kłopot. Akurat w tym przypadku dążyłbym do oryginału. Jeżeli chodzi o przewody hamulcowe czy od wspomagania - zrobiłbym to co zasugerowałeś czyli zlecił dorobienie specjalistycznej firmie. Wracając do emki z ogłoszenia, czy gra warta świeczki? :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie te niuanse miałem na myśli. Koszt lusterek jest mi znany. O ile z ich dostępnością nie ma aż tak dużego kłopotu, to z deską i tunelem mógłby być spory kłopot. Akurat w tym przypadku dążyłbym do oryginału. Jeżeli chodzi o przewody hamulcowe czy od wspomagania - zrobiłbym to co zasugerowałeś czyli zlecił dorobienie specjalistycznej firmie. Wracając do emki z ogłoszenia, czy gra warta świeczki? :)

 

Skoro orientujesz sie w cenach czesci to nic prostszego - spisz wszystko co ile bedzie okolo kosztowac i policz sobie - sam jestem ciekaw ile wyjdzie. ceny czesci z aso sprawdzasz na stronie http://www.realoem.com (stad bierzesz nr czesci) a potem http://www.mototec.pl/etk.php (trzeba szybko kliknac zatrzymaj w przegladarce bo kliknieciu OK, jest tez strona boxer parts gdzie nie trzeba robic takich glupot). Sprawdzajac tzw crossy w realoem dowiesz sie ktore czesci idzie podpasowac od innych bardziej popularnych modeli jak np. e36.

 

akurat czerwona deska jest na ebay.de za 100eur ale to zadki przypadek ;).

 

Od strony prawnej rejestracja anglikow tez nie jest tak oczywista , poczytaj o tym na roznych forach polskich przekladaczy (angliki.info, angliki.fora itp poszuka w google). Akcyza - ciekawe ile wylicza wartosc??

 

Co do emki z ogloszenia to najpierw policz koszty, jesli beda akceptowalne to pojedz z miernikiem lakieru, przejedz sie nia i sam zdecyduj.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak liczylismy przekladke eMki to wychodzilo nam ponad 10 blizej 20 jezeli chce sie to zrobic nie drutujac i nie czekajac ponad roku na rozne okazje czesci. Najwazniejszym pytaniem tez jest to czy chcesz auto to palenia ch...iia czy tak jak piszesz ze dazyc do oryginalu bo przekladka nadaje sie tylko do tego pierwszego. Najtaniej jest pojechac samemu do uk i tam kupic
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeróbka z anglika nawet z zachowaniem w pełni oryginału auta (i wydaniem mnóstwa floty) nie zmieni jego numeru VIN - czyli jezeli robisz dla siebie na całe życie - ok

, ale jeżeli po jakimś czasie będziesz chciał rozstać się z autem, to zawsze będzie wiadomo, że przekładka była grana, a to u wielu osób dyskwalifikuje zakup (w szczególności przy tego rodzaju samochodach)

dlatego wydaje mi się wartym zastanowienia (po podliczeniu wszystkich kosztów związanych z zakupem i przekładką), czy nie warto jednak poszukać Zetki na kontynencie...

 

powodzenia i czekamy na kolejne Z3 M w klubie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla jednych dyskwalifikuje, dla innych nie. To tak samo z wypadkowoscia aut, jedni nie kupia auta ktore mialo malowany zderzak a innym to nie przeszkadza ze auto mialo "przygode".
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne,

 

co osoba to odrębny pogląd i słusznie.

 

w moim rozumieniu pełen oryginał oznacza zgodność stanu faktycznego auta z numerem vin, co nie oznacza, że malowany ponownie zderzak wykluczałby zakup. warto natomiast w mojej ocenie pamiętać, że samochodu pokroju Z3 nie kupuje ktoś kto nie ma bladego pojęcia o motoryzacji... bo wybrałby coś w stylu fiat siena, daewoo nubira, etc ;)

 

WAŻNE ŻEBY WŁAŚCICIEL I UŻYTKOWNIK BYŁ ZADOWOLONY I CZERPAŁ RADOŚĆ Z JAZDY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/bmw-z3-3-2-m-power-324-km-m-power-i1388560179.html

jeszcze 1000pln pewnie zejdzie z ceny :mrgreen: max 20koła przekładka konkretna i w dobrej cenie jest ema :cool2: fotka nr 2, głośniki w drzwiach i miejsce za pałąkami troszkę pleśni się pokazało :norty: może to lekki pływak?

No ale pewnie sprzedający powie, że pare razy zapomniał dach zamknąć podczas deszczu :mad2:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/bmw-z3-3-2-m-power-324-km-m-power-i1388560179.html

jeszcze 1000pln pewnie zejdzie z ceny :mrgreen: max 20koła przekładka konkretna i w dobrej cenie jest ema :cool2: fotka nr 2, głośniki w drzwiach i miejsce za pałąkami troszkę pleśni się pokazało :norty: może to lekki pływak?

No ale pewnie sprzedający powie, że pare razy zapomniał dach zamknąć podczas deszczu :mad2:

 

Nie sadze . W innych zetach tez widzialem takie zbielale kratki tweeterow,

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.