Skocz do zawartości

320d sztywne koło zamiast dwumasy w M47.Jakie wady i zalety?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mogą byc luzy na poloskach, luzy w dyfrze, wypracowane gumy tylnych sanek zawieszenia. Szczegolnie jest tuleja dyfra taka jedna wredna :) na podnośnik najlepiej i sprawdzanie luzów i innych nieprawidłowości.
szukam
  • Odpowiedzi 186
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Sztywne koło zestaw valeo do m47 będzie pasować do m47n do 2003r.

 

Pasuje do m47n z 5 biegową skrzynią , bo jest ta sama, z tym samym wieloklinem. Po 2003r jest 6biegów i jest to same sprzęgło co w e9x 320d do 2007r czy jakoś tak :)

 

 

Sam szukam sztywnego koła do m47n 150hp 2004r i niestety będę się musiał poddać i założyć nową dwumasę i sprzęgło bo nie da się... Dwumas na jednomas przerabiają (500zł ) ale nie ma kto tarczy zrobić i dać na nią gwarancję.

Opublikowano
daj sobie spokój...jeżeli zamierzasz dlugo jezdzic autem kup nowe oryginalne luk'a koło. Ja kupiłem sztywne...i wszystko było dobrze ale po roku czasu cos zaczeło buczec...niewim czy tuleje czy to sprzęgło...
Opublikowano

przy sztywnym kole ponoc sa odczuwalne wieksze drgania na pedale sprzegla, ale bez sensu jest kupowac sztywne, ja za luka dalem 1840 zl bodajze a sztywne valeo koszotwalo 1500 czy 1600 zł w sumie to zadna roznica, a do m47n ten sam zestaw luka 1500 zł z hakiem :)

nowszy motor tansze graty :P

 

 

Moja rada bierz luka ja jezdze 3 miesiac i jaes jak na ori, który wczesniej siedzial

Opublikowano

Regenerowane wytrzymuje do 150kkm a nowe do 200kkm. Kto autem 10cio i więcej letnim będzie jeździł 200kkm?

 

Regeneracja dwumasy to koszt 700-800zł

Kupno nowej to koszt 1600-1800zł

Jak kraść to miliony...jak jeździć to BMW!!
Opublikowano
tyle ze zalezy to od stylu jazdy.. I jakby regeneracja tak dlugo wytrzymywala to chyba nikt by na nowe tyle kasy nie dawal.
Opublikowano
przez gajlo » 09 Wrz 2012 15:17

tyle ze zalezy to od stylu jazdy.. I jakby regeneracja tak dlugo wytrzymywala to chyba nikt by na nowe tyle kasy nie dawal.

 

Moim zdaniem nie zależy od stylu jazdy, tylko od szczęścia :D

W firmie w jednym pojeździe padło po 30 tys (oryginal) - oczywiscie gwarancja nie uznana - następnie założone drugie (też oryginal) i wytrzymało jak dotychczas 150 tys.

Styl jazdy ciągle ten sam - kilku kierowców - w p i z d e i na gaz :D nikt nie oszczędza. Wiadomo firma płaci.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.