Skocz do zawartości

dziwna sprawa- amortyzator


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Vitam! Od niedawna jestem posiadaczem mojego pierwszego BMW (320D tourning 2002r). Przed kupne sprawdzałem samochód i wszystko było cacy oprócz tylnego amortyzatora. test pokazał 64 i 63%, jednak mechanik przy oględzinach stwierdził że amor jest padnięty, wyciekł i do wymiany. Czemu jednak test pokazał 63%? to jak z tym amorkiem działa czy nie?! Teraz zastanawiam sie amortyzatory jakiej firmy wybrać. Dlatego proszę o rade.

 

Sprawa druga zalany był Shell 5W40 ale ja kupilem Castroll Edge 5W30 wydaje mi się że zrobiłem dobrze, a nie byłem pewien czy moge zalac Edge 0W30. Autko ma 192tys przebiegu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witaj mozesz smialo zalac castrolem ja tez na nim smigam,poprzednik jezdzil na mobilu,a co do amortyzatora jak widac ze amor jest tlusty znaczy ze olej wyciekl i wymianka
Opublikowano (edytowane)
wymienie nie wiem tylko jakiej firmy kupic, no i jeszcze kwestia gas/olej?? Edytowane przez Donpanda
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Amory możesz śmiało wymienić. Ja w poprzednim aucie czyli też e46 miałem podobny przypadek z amorami z tyłu. Miałem prawy mokry a na stacji pokazał 67% sprawności ale na szybkich zakretach auto się kładło tyłem i trzeba było uważać. Lepiej wydać te 600-700zł i bezpiecznie jeździć.
Krzysztof
Opublikowano
to jaką Firmę kris byś polecił bo głównie o to mi tu chodzi. w czwartek mam wolne a na piątek wieczór chciałbym mieć to już wszystko zrobione, będe jeszcze wyminiał wszystkie filtry, a pierwszy raz bede wymienial coś w beci, wiec chciałbym wcześniej wszystko kupic zeby od rana na spokojnie zaczać :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja kupiłem sachs'a. Lekko się zdziwiłem jak wyjąłem stare z tyłu i oprócz logo BMW było małymi literami napisane ... Sachs Bodge :norty: Dobre są też Bilsteiny ale to już zależy ile chcesz wydać. Ja staram się nie oszczędzać jeżeli od tego zależy moje bezpieczeństwo. Acha oprócz amorów kupiłem odboje, osłony ochronne i górne łożyska. Wszystko wyniosło ok 900-1000 pln. Ja miałem sedana do kombi chyba będą trochę "mocniejsze" ale cena powinna być zbliżona.
Krzysztof
Opublikowano

znalazłem w IC takie amorki Sachs'a i mają taki opis:

"Zawieszenie: dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe"- 340zł

i tak zastanawiam sie czy do mojego kombi beda dobre

 

i jeszcze pytanie: czym różnią sie amorki na dwururce od tych z jedną rurą?? i które lepsze

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolego najlepiej jak bys sobie rozkodował swój nr VIN wtedy bedziesz wiedział jaki masz zawias i akie amorki masz kupic. Mozesz mies zawieszenie M , sportowe dostosowanie podwozia no albo te o którym pisałes

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Dobra panowie jutro lece po amorki. Którą firme wybrac SACHS czy KAYABA? Czym różnią się amorki z dwururką od tych z jedną? KAYAB'y jest np. jeden model z jedną rurką, "dla samochodów bez techniki M" myślałem że te z jedną są sportowe, ale z tego wynika że nie koniecznie. Pomóżcie panowie bo jutro zakupy, w czwartek montaż a w piątek długa trasa. W przyszłości zdarzy mi się też ciągać przyczepe, to pewnie też ma znaczenie przy wyborze amortyzatora.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.