Skocz do zawartości

Problem z centralnym zamkiem w E90


paypal

Rekomendowane odpowiedzi

Te blaszki to zwykła cienka miedziana blacha, pokryta dwustronnie plastikową taśmą.

Nr części 61129114571 - wymieniłem obie ale coś nie wróżę im długiego życia. Zginają się w tych samych miejscach i to dość konkretnie. Zobaczę jak długo to wytrzyma.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam kolegów.

Mam problem z zamkiem w prawych drzwiach pasażerach. Nie działa z pilota i z guzika w środku zamykającego wszystkie drzwi. Jedyny sposób na zamknięcię ich to wciśnięcie wystającego "dzyndzla" w drzwiach przy szybie, a otworzyć z klamki wewnętrznej. Czy to uszkodzenie mechaniczne zamka i zamek do wymiany, czy może coś elektronicznie padło?

Prośba kolegów o odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ponownie.

 

Więc po powrocie do kraju udałem się do warsztatu, kolesie od razu zajęli się sprawą, mianowicie po sprawdzeniu wszystkich bezpieczników ( wszystkie OK ), zajęli się wspomnianym modułem, wyciągnęli do z pod spojlera, ale okazało się że nie ma w nim żadnych przecieków, ale w związku z tym że stała u nich podobna maszyna, wyciągnęli z niej i wpięli do mnie, z moim zrobili to samo znaczy wpięli do tamtej, i wszystko chodzi - TYLKO ŻE NIE U MNIE...?!! - w drugim aucie bez problemów hulał mój moduł..., więc nie jest to jego wina, ale znaleźli przerwany kabelek po prawej stronie w klapie bagażnika i już myślałem że będzie ok...... - jednak złudnie, gościu powiedział że wyswietla mu się jakiś błąd kluczyka, ale że przezornie miałem drugi przy sobie to powiedział abym pojeździł na tym drugim kluczyku przez weekend i może wróci do normy...

 

NIESTETY.... - nie wróciło, i teraz pytanie, jestem z Bielska Białej, macie jakiegoś elektryka, godnego polecenia, aby się tym zajął - wierzcie mi katastrofą jest takie zamykanie auta za każdym razem musisz rozebrać kluczyk, oczywiście mogę podjechać nawet 100 - 150 KM w jedną stronę jak macie kogoś konkretnego do zaoferowania, z tym że gościu musiałby mi spróbować temat ugryźć na miejscu, ponieważ nie opłaca mi się na dwa auta jechać taki hektar....

 

Z góry serdeczne dzięki ...

 

pozd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Niby w modelach z przyciskiem start/stop nie trzeba tego robić ale kiedyś czytałem że jednak ktoś programował piloty bo nie działał centralny i udało się, jak znajdę ten temat to dam link.

 

edit:

 

Na forum znalazłem taki opis.

 

Programowanie polega na:

1. wsiąść do samochodu i zamknąć drzwi (nie zamki)

2. włożyć nowy kluczyk do stacyjki

3. przekręcić na 3 sekundy do zapalenia się kontrolek (nie uruchamiać)

4. wyciągnąć

5. trzymając wciśnięty przycisk do otwierania samochodu trzy razy wcisnąć przycisk środkowy

Po tej operacji powinny się zamknąć zamki i kluczyk jest na nowo zaprogramowany.

 

Ja nie robiłem tego osobiście, na moje pytanie do gościa w serwisie czy klucz trzeba jakoś programować poszedł ze mną i coś w tym stylu robił w moim aucie.

Także te pięć stówek za kodowanie to jakaś bujda.

Chodzi tylko o to, że samochód nowym kluczem odpalimy od razu ale otworzymy go z pilota dopiero po zakodowaniu tym sposobem. Jednak moge sie mylić i klucz może w pełni działać po pierwszym odpaleniu samochodu.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu jest opisany mój problem z nie działającymi pilotami.

viewtopic.php?f=70&t=182097&p=1352806#p1352806

 

 

 

Czytałem ten post - ale u mnie sprawdzili moduł, bezpieczniki a co do szyb to przyciemniałem je jakieś 1,5 roku temu więc nie sądzę aby to było przyczyną - ale dzięki...

 

Umówiłem się z gościem z Zabrza na sprawdzenie, inny elektryk mi powiedział że trzeba całą wiązkę rozbierać i szukać po koleji... - z tym że pierwszy wolny termin ma na 15 września - przecież to sa jakieś jaja z tym centralnym ..?!!!

 

pozd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

 

Chciałem tylko napisać jak się sytuacja zakończyła :

 

W związku z okresem wakacyjnym - tak mniemam ciężko się dostać do jakiegokolwiek elektryka, ale z pomocą kolegi :"paypal",

 

który podał mi dane do elektryka w Zabrzu w końcu się udało, pojechałem do nich pierwszy raz jakiś tydzień temu,

 

na diagnozę, jednak nic nie udało im się znaleźć, umówiliśmy się na poniedziałek czyli wczoraj, zawiozłem mu samochód

 

zaraz z rana, po południu dostałem telefon że autko jest do odbioru, gościu po pierwszej diagnozie podejrzewał jakiś problem z CAS -

 

nie wiem czy dobrze piszę - ale chyba chodziło mu o komputer główny, mówił że musi go wyciągnąć i posprawdzać - bo istnieje duże

 

prawdopodobieństwo że tam jest coś namieszane - cena..? - mówił że jest to około dnia roboty i koszt wyniesie w granicach 500 zł.

 

Ale jak się okazało ktoś mi namieszał w skrzynce z bezpiecznikami, po prostu jedna kostka była jakby wyrwana, piny były luźne i to było PROBLEMEM.

 

Poskładał wszystko, i zaczęło działać normalnie - całkowity koszt usługi wyniósł 250 zł - więc nie wiele mając na uwadze to że byłem u dwóch innych mechaników

 

i żaden nie dał sobie z tym rady - rozkładali tylko bezradnie ręce.

 

Więc mogę z całą pewnością polecić Wam tego elektryka z Zabrza - warsztacik wygląda tak jakby czas się zatrzymał w latach 80, ale jak widać

 

pozory Naprawdę czasami potrafią zmylić, a gościu jest naprawdę fachowcem.

 

pozd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobrze , że nie trafiłeś do serwisu BMW w Olsztynie. Dla nich to była by dopiero zagadka nie do rozgryzienia. Wymienili by ci pół kabli w klapie , tylną szybę , moduł anteny i z pewnością kupę gratów zanim natrafili by na tą usterkę. :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
moja przypadlosc jest chyba wyjatkowa. otoz jestem po wymianie wszystkich zamkow (jakies 2~3miesiace temu) i dzisiaj zapragnąłem uzyc kluczyka aby zamknąć i otworzyć samochod. okazało się ze z kluczyka nie ma zadnej reakcji. zastanawiam się czy magik z BMW inchcape prawidłowo podpial. nie lubie do nich jezdzic, wiec pytam tutaj, co to może być? czy jest możliwe ze wiazka kabli jest uszkodzona?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie otwiera się nawet zamek w drzwiach do których wsadziłeś kluczyk? Jeżeli tak, to może być to również efekt nieudanej próby kradzieży (wyłamany zamek).

 

Pozdrawiam

 

zadnej reakcji w jakichkolwiek drzwiach. ani zamyka ani otwiera.

nie widze aby ktokolwiek manipulowal przy zamku, tym bardziej ze stawiam auto na strzeżonym parkingu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze stawiasz na strzeżonym? :wink: Łamak do zamka, to nic innego jak czysty grot klucza z bardzo twardego stopu. Wchodzi do zamka jak zwykły kluczyk, włamywacz wykorzystuje jednak kawałek rurki jako przedłużenie i z dużą siłą (zasada dźwigni) próbuje przełamać zamek (brak widocznych śladów z zewnątrz). Wiem to akurat z stąd, że koledze spłoszony włamywacz pozostawił swoje narzędzie pracy w samochodzie podczas ucieczki i policjanci wytłumaczyli co to takiego. Zamek już później nie chciał działać.

 

Łatwo to sprawdzić. Niech inny posiadacz BMW włoży kluczyk do Twojego samochodu. Jak przekręci bez większych trudności, to znaczy, że bębenek jest wyłamany.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o wkładki zamków w naszych E9x to zasada "łamaka" jest rzadko spotykana ponieważ wkładki mają sprzęgło które po włożeniu nie odpowiedniego klucza czy też łamaka i mocniejszym przekręceniu powoduje że wkladka zaczyna kręcić się nam w kółko bez reakcji otwarcia samochodu ... dlatego jeżeli złodziej podchodzi do naszych E9x to pozostawia widoczną dla oczu dziurę po wkładcę ponieważ łatwiej i szybciej jest im ją poprostu " wyrwać "

Metody łamaka w nowych BMW nie widziałem dawno , a przechodzi mi przez firmę takich samochodów naprawdę sporo .

 

Więc w twoim wypadku są dwie możliwości :

1. Nigdy nie używałeś zamka i jest zabrudzony ( brud uliczny , wlewanie do zamka samego odmrażacza ) co spowodowało brak możliwości otwarcia samochodu

2. Wkład zamka lub grot mechaniczny w kluczyku jest nie z tego samochodu tzw. sztuka

3. Jeżeli ktoś wymieniał zamek drzwi ( ryglujący ) może źle złożył

 

Zawsze możesz wykluczyć czy jest zepsuta wkładka czy coś innego

Otwórz drzwi , ściągnij zaślepkę pod nią masz TORXa chyba 30 , okręć , wyjmij wkładkę i sprawdź " w rękach " czy działa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam e91 z 2007 roku - i nie da sie otworzyc auta z pilota. Jest tak jak u innych. Bagażnik da sie otworzyc z pilota oraz da sie zamknąć drzwi od kierowcy otwarte kluczykiem - reszta zaryglowana. Bezpieczniki 57 był przepalony i po wymianie oraz po podladowaniu aku po jakims czasie zadziałało.

Czy to wina modułu ? Czytałem wszystkie posty ( raczej wszystkie - jestem po nocce) i nie znalazłem żadnej konkretnej odpowiedzi.

Może to zamek ? tylko który? Jak to sprawdzić?

Jak otworzyć zaryglowane drzwi ?

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja przypadlosc jest chyba wyjatkowa. otoz jestem po wymianie wszystkich zamkow (jakies 2~3miesiace temu) i dzisiaj zapragnąłem uzyc kluczyka aby zamknąć i otworzyć samochod. okazało się ze z kluczyka nie ma zadnej reakcji. zastanawiam się czy magik z BMW inchcape prawidłowo podpial. nie lubie do nich jezdzic, wiec pytam tutaj, co to może być? czy jest możliwe ze wiazka kabli jest uszkodzona?

 

konczac mój watek z centralnym zamkiem dodam, ze odwiedziłem serwis bmw inchcape i na gwarancji poprawili cięgno, które wysunelo się z zamka. działa i z pilota i z kluczyka

przed naprawa poprosiłem jeszcze aby sprawdzić kluczyk od innego auta i nie obrocil się bębenek, czyli wlamu nie bylo :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
panowie u mnie to komedia sie dzieje z centralnym z pilota, zamyka za każdym razem z pilota notomiast otwiera losowo, czasami po dłuższej przerwie, podobna sytuacja jest z przycisku w środku auta, problem jest o tyle dziwny ze głupieje tylko przy otwieraniu z zamykaniem nie ma problemu. Przy otwieraniu kierunkami mruga ale nie otwiera po przytrzymaniu nawet szyby opusci i szyberdach otworzy na zamknietym aucie ale nie otworzy drzwi, dieje sie to na wszystkich zamkach jednocześnie :cry:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.