Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A ja dojrzałem dwie zerwane u siebie l. Też niby wszystko działa.

Będąc następnym razem w ASO przemęczę ich o to.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

Wymieniłem dzisiaj moduł - radio (FM) działało na antenach z szyby i tej ze spoilera - żadnych problemów z odbiorem radia- natomiast centralny kaput :cry:

Po wymianie modułu central odzyskał sprawnośc :D

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano

Mnie przyszedł z alledrogo, koleś daje gwarancje że, niby działa. Niestety po podmianie dalej lipa. Sprawdziłem bezpieczniki też są ok. Sprubuję jeszcze aku wypiać.

POtem już nie mam pomysłów. Chyba że, typ z alledrogo posłał zepsutą część.

Opublikowano

Witam,

mój problem opisałem na "e91 padła antena?". Konsultowałem z serwisem i osobą dla mnie wiarygodną i potwierdził, że w większości przypadków pada wzmacniacz, który odpowiada za radio, centralny i chyba szybę. Wystarczy, że padnie jakaś sekcja we wzmacniaczu i trzeba wymieniać cały. Nie ma specy od naprawy. Podaż na allegro słaba, więcej do E90, a i tak widać, że mogą być z wadami (chyba).

Koszt nowe w serwisie 900 z okładem, w sieci w sklepach z częściami do BMW ok 500 i chyba trzeba będzie skorzystać z takiej oferty.

Ale zanim to nastąpi, może któryś z Kolegów w W-wie lub okolicach ma wolny egzemplarz i użyczyłby do sprawdzenia (za odpowiednim wsparciem).

Mechaniczne uszkodzenia bywają, ale są w niewielkim procencie w stosunku do usterki wzmacniacza.

Pozdrawiam i czekam na Waszą wskazówkę, pomoc, poradę.

T.

Opublikowano
Niestety to jest "fabric felher" w e91 oraz e61. Możesz jeszcze sprawdzić bezpieczniki. Pod schowkiem jest klapka i opis bezpieczników. Czasami pada bezpiecznik 57. Trza go wtedy wymienić na 20A, w standardzie jest 15A. Ale generalnie wymiana. Na alledrogo 300zł, koleś daje gwarancje ale mi przyszedł i nie działa więc jerst lipa. Nie wiem czy jest walnięty ten jego czy też może jest cos więcej. Ciężko znaleźć kogoś kto to zdiagnozuje.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Zamek musze wymienić także u siebie w przednich prawych drzwiach, zamek nowy juz mam. Ale mam jeszcze kilka pytań i jeśli ktoś, kto wymieniał zamek drzwi u siebie rozwiałby moje wątpliwości to byłbym wdzięczny.

 

Załózmy, że mam już zdemontowany boczek i odklejoną szarą piankę izolacyjną

 

1. Co trzeba dokładnie powypinać z zamka?

a) na pewno cięgno klamki wewnętrznej

b) wtyczkę elektryczna zasilajaca zamek

c) pręcik rygla (ten wyskakujący przy otwieraniu drzwi) - ponoć jest na wcisk w takim białym plastikowym elemencie zamka

d) trzeba odkrecić 3 śruby mocujące zamek, dwie od czoła drzwi + jedną od wewnętrznej strony pod boczkiem. Co dalej?

 

2. Czy trzeba wykręcić i wyjąc wkładke klamki? Wiem, ze jest tam taka czarna plastikowa zaślepka, po jej wyjęciu widać śrube, ponoć ona trzyma wkładkę, trzeba ją wykręcić i wypchnać wkładkę? Plastikowa obudowa wkładki przy klamce też wychodzi bez problemu? Jak to jest połączone z całym zamkiem?

 

3. Trzeba odpiąć jeszcze cięgno klamki zewnętrznej od zamka, da rade dostać sie tam bez problemu czy jakies triki trzeba stosować?

 

4. Czy coś jeszcze trzeba odpiąc, jakieś zatrzaski. ponoć coś trzeba kombinowac z lekkim opuszczeniem szyby, żeby przez jakis otwór cos tam odkrecić albo odblokowac, możecie coś więcej napisać?

 

5. Jeśli zamek nie dałby rade wyjśc przy prowadnicy szyby to ponoć trzeba ja lekko odkrecić na dole drzwi i troche odgiąc.

 

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Zamek musze wymienić także u siebie w przednich prawych drzwiach, zamek nowy juz mam. Ale mam jeszcze kilka pytań i jeśli ktoś, kto wymieniał zamek drzwi u siebie rozwiałby moje wątpliwości to byłbym wdzięczny.

 

Załózmy, że mam już zdemontowany boczek i odklejoną szarą piankę izolacyjną

 

1. Co trzeba dokładnie powypinać z zamka?

a) na pewno cięgno klamki wewnętrznej

b) wtyczkę elektryczna zasilajaca zamek

c) pręcik rygla (ten wyskakujący przy otwieraniu drzwi) - ponoć jest na wcisk w takim białym plastikowym elemencie zamka

d) trzeba odkrecić 3 śruby mocujące zamek, dwie od czoła drzwi + jedną od wewnętrznej strony pod boczkiem. Co dalej?

 

2. Czy trzeba wykręcić i wyjąc wkładke klamki? Wiem, ze jest tam taka czarna plastikowa zaślepka, po jej wyjęciu widać śrube, ponoć ona trzyma wkładkę, trzeba ją wykręcić i wypchnać wkładkę? Plastikowa obudowa wkładki przy klamce też wychodzi bez problemu? Jak to jest połączone z całym zamkiem?

 

3. Trzeba odpiąć jeszcze cięgno klamki zewnętrznej od zamka, da rade dostać sie tam bez problemu czy jakies triki trzeba stosować?

 

4. Czy coś jeszcze trzeba odpiąc, jakieś zatrzaski. ponoć coś trzeba kombinowac z lekkim opuszczeniem szyby, żeby przez jakis otwór cos tam odkrecić albo odblokowac, możecie coś więcej napisać?

 

5. Jeśli zamek nie dałby rade wyjśc przy prowadnicy szyby to ponoć trzeba ja lekko odkrecić na dole drzwi i troche odgiąc.

 

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.

 

Przed rozbieraniem drzwi szybę ustaw na wyżej niż połowę, ułatwi to jej wyjęcie.Ad2,Ad3,Ad5: Po odkręceniu śrubki pod zaślepką (imbus 4) ciągniesz za obudowę wkładki i ładnie wychodzi. Następnie po wyciągnięciu wkładki przesuwasz klamkę w prawo i klamkę wyjmujesz. Ściągasz gumowe uszczelnienie po lewej stronie klamki i popuszczasz śrubkę (torx chyb T20). Wyjmujesz szybę. Odkręcasz prowadnicę szyby (Kluczyk 10). Po wykonaniu Ad1 a,b,c,d zameczek wyjmujesz

Opublikowano

Witajcie! Wlasnie przydarzylo mi sie to co wiekszosci z was. Objawy: centralny zamek otwieral wszystkie drzwi oprocz drzwi kierowcy. Potem mu sie odwidzialo i otwieral tylko kierowcy i bagaznik. Ostatecznie nic nie otwieral i nie zamykal ani z pilota ani z przycisku wewnatrz auta. Moj pierwszy blad: pojechalem do mechanika zeby podpial pod komputer. Wynik: strata czasu i pieniedzy; bracia mechanicy nie mogli sie nadziwic, ze cos takiego jeszcze jezdzi (samochod jest naprawde zadbany i wszystko pracuje jak nalezy!) zaproponowali mi zebym wogole go jak najszybciej sprzedal! Pokazali mi ze wg ich komputera w samochodzie praktycznie nic nie dziala! Po czym niezle mnie skasowali (£45!) zapraszajac ponownie i nie podajac zadnej konkretnej przyczyny awarii ani nawe przypuszczen co moze byc problemem. Zgroza!

Dzisiaj po przeczytaniu Waszych postow wpadlem na pomysl, ze zanim oddam moj samochod w rece powyzszych fachurow sprobuje sam kupic modul odpowiadajacy za centralny zamek i go wymienic (sprawdzilem najpierw wszystkie bezpieczniki sa ok) w ten sposob dowiedzialem sie od sprzedawcow, ze zaden z nich poza BMW (przed ktorym kazdy mnie ostrzegal a szczegolnie moi Wybawcy Mechanicy z Komputrem -Cytuje: "O boze! w BMW zaplacisz z milion!!!" ) nie prowadzi sprzedazy tego typu czesci. Coz postanowilem: Raz Kozie Smierc!!! Zapytam w przekletym BMW ile sobie zycza za czesci? I tu przydazylo sie cos co "dobrze" przewidzieli moi kochani fachowcy: po pierwsze; dowiedzialem sie, ze trzeba wyczyscic pamiec immobilajzera w kluczyku i zmienic bezpiecznik z 15-tki na 20-stke zeby mozna bylo ustalic, ktory zamek niedziala (£60). (tego typu rozwiazanie nie zaistnialo nawet przez sekunde w glowach moich Doswiadczonych Fachurkow!) Po drugie: orginalne czesci zamienne BMW zostaly obnizone o okolo £200/para! i kosztuja jedyne £55(BMW nie chce tracic marki i wiedza,ze historia centralnego zamka to nie przypadek tylko wada fabryczna) Najdrozsza okazala sie oczywiscie naprawa, ktora potrwalaby okolo 3-4 godzin = £320

Pomyslalem, ze nie ma co sie zastanawiac niech "patalachy" z BMW se zarobia te £60 to przynajmniej bede mial jasnosc ktore drzwi trzeba naprawic.

I cale szczescie, bo kiedy mi oddali samochod okazalo sie, ze moge samochod zamykac i otwierac z klucza a centralny zamek dziala po staremu z wyjatkiem drzwi kierowcy.

Dodatkowo bez proszenia sie o co kolwiek dostalem znizke i ostatecznie zaplacilem tylko £48!!! A to tylko trzy funty wiecej niz SKASOWALI mnie Fachurkowie!

Moral: BMW JEST SWIADOME BLEDU JAKI POPELNILI FABRYCZNIE ALE NIE KAZDY JEST SWIADOMY, ZE BMW WIE CO ROBI.

Pozdrawiam serdecznie

Smigacz

Opublikowano

Przed rozbieraniem drzwi szybę ustaw na wyżej niż połowę, ułatwi to jej wyjęcie.Ad2,Ad3,Ad5: Po odkręceniu śrubki pod zaślepką (imbus 4) ciągniesz za obudowę wkładki i ładnie wychodzi. Następnie po wyciągnięciu wkładki przesuwasz klamkę w prawo i klamkę wyjmujesz. Ściągasz gumowe uszczelnienie po lewej stronie klamki i popuszczasz śrubkę (torx chyb T20). Wyjmujesz szybę. Odkręcasz prowadnicę szyby (Kluczyk 10). Po wykonaniu Ad1 a,b,c,d zameczek wyjmujesz

 

1. Jak połączona jest wkładka zamka z "modułem zamka", odkręcam śrubę pod zaślepką, wyciągam wkładke i tam jest jakiś kabelek łączący wkładkę z zamkiem czy jakiś mechanizm, który trzeba wypiąć z zamka?

2. Mówisz, ze wyjmowałeś całą szybę? W żadnej instrukcji nie czytałem, żeby trzeba było wyjąć szybę, jedynie poluzować prowadnice, żeby zamek łatwiej wyszedł z wnęki drzwi.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Przed rozbieraniem drzwi szybę ustaw na wyżej niż połowę, ułatwi to jej wyjęcie.Ad2,Ad3,Ad5: Po odkręceniu śrubki pod zaślepką (imbus 4) ciągniesz za obudowę wkładki i ładnie wychodzi. Następnie po wyciągnięciu wkładki przesuwasz klamkę w prawo i klamkę wyjmujesz. Ściągasz gumowe uszczelnienie po lewej stronie klamki i popuszczasz śrubkę (torx chyb T20). Wyjmujesz szybę. Odkręcasz prowadnicę szyby (Kluczyk 10). Po wykonaniu Ad1 a,b,c,d zameczek wyjmujesz

 

1. Jak połączona jest wkładka zamka z "modułem zamka", odkręcam śrubę pod zaślepką, wyciągam wkładke i tam jest jakiś kabelek łączący wkładkę z zamkiem czy jakiś mechanizm, który trzeba wypiąć z zamka?

2. Mówisz, ze wyjmowałeś całą szybę? W żadnej instrukcji nie czytałem, żeby trzeba było wyjąć szybę, jedynie poluzować prowadnice, żeby zamek łatwiej wyszedł z wnęki drzwi.

 

Ad1. wkładka zamka jest połączona pośrednio. Nic nie wypinasz..wkładkę wysuniesz.

Ad2. Nie musisz szyby wyjmować..ale z prowadnicą nie sprawdzałem czy wystarczy poluzować..ja wykręciłem śrubki mocujące prowadnicę przesunąłem ją i wtedy mogłem wyjąć zamek

Opublikowano

a u mnie nie funkcjonuje poprawnie zamek w przednich lewych drzwiach.

z pilota da się otwierać (rygielek się podnosi) ale nie da się zamknąć drzwi p-l (rygielek trzeba ręcznie nacisnąć i zamknąć z pilota szybę).

Reszta drzwi rygluje się i otwiera prawadiłowo.

Miał ktoś taki przypadek ?

Opublikowano
Ha - chyba mam szansę dostać te nieszczęsne blaszki - za kilka dni się dowiem, czy i za ile mogę je kupić - to jest uziemienie tylnej pokrywy tej z ruchomą szybą a na górze siedzi wzmacniacz antenowy.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

Witam, mam mały problem z zamykaniem auta z pilota: mianowicie - samochód zamykał się dotychczas normalnie z pilota, tak jak to jest przewidziane, któregoś dnia pojechałem na myjnię, samochód umyłem, jednak zaczęło podać jak z cebra, więc porobiły się wielkie kałuże na drogach, jechalem co prawda powoli, ale po zaparkowaniu auta pod centrum handlowym zauważyłem że do mnie nie mrugnął - tak jak to ma w zwyczaju, po zamknięciu zawsze mruga kierunkowskazami - właczyłem mu tą funkcję jak przeczytałem że mogą Ci sygnał zablokować, na początku zgłupiałem - nie wiedziałem o co chodzi...?!!!

 

Auto się nie potrafi zamknąć z pilota ( kluczyka ) - jedyna opcja to rozebrać kluczyk i zamknąć ręcznie, pojechałem do domu, sprawdziłem na drugim kluczyku ( myśląłem że może się akumulatorek w kluczyku wyczerpał albo coś) - ale nic to nie dało na drugim kluczyku to SAMO!!!!

 

Nie idzie auta normalnie zamknąć, tylko mechanicznie - miał ktoś z WAS taki problem, albo gdzie szukać przyczyny... - wie KTOŚ...?

 

Chyba że rzeczywiście mi kluczyk zablokowali na parkingu i teraz czekają na możliwość aby autko dźwignąć....?!!!

 

 

Pozd.

 

Bartek

Opublikowano

Kolego za dużo filmów

Jak by ci ktoś chciał dżwignąć auto to założył byś już temat : uwaga skradziono ...

 

Sprawdź bezpieczniki w e90 któryś bezpiecznik odpowiada za centralny zamek z pilota , niestety nie wiem który . Być może to jest przyczyną , nie ma możliwości aby dwa kluczyki nagle się "wyczerpały" więc tutaj przyczyny szukać tylko w samochodzie

Obstawiam bezpiecznik bo antena od pilota raczej wcześniej daje o sobie znać jeżeli coś jest nie tak

Sprawdż jeszcze czy na desce działa ci przycisk od zamykania / otwierania samochodu

Opublikowano
Kolego za dużo filmów

Jak by ci ktoś chciał dżwignąć auto to założył byś już temat : uwaga skradziono ...

 

Sprawdż jeszcze czy na desce działa ci przycisk od zamykania / otwierania samochodu

 

Ok, bezpieczniki sprawdzę, co dziwne przycisk od środka działa bez zarzutu..... - bezpieczniki sprawdzę jutro być może masz rację, bo to ogólnie dziwne by było żeby na raz dwa kluczyki padły....

Opublikowano

Bezpieczniki warto sprawdzic a jak tam będzie OK zobacz na moduł pod spojlerem - jeśli dotyczy to E91. Konstrukcja dosyc nieszczesliwa- podatna na zalania.

Ja miałem tam slady wody i moduł był do wymiany- po wymianie wszystko działało jak trzeba.

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
Bezpieczniki warto sprawdzic a jak tam będzie OK zobacz na moduł pod spojlerem - jeśli dotyczy to E91. Konstrukcja dosyc nieszczesliwa- podatna na zalania.

Ja miałem tam slady wody i moduł był do wymiany- po wymianie wszystko działało jak trzeba.

 

Bezpieczniki posprawdzane - z nimi wszystko ok, ten moduł ...? - jak go znaleźć...? - opłaca się za to samemu zabierać..? - czy lepiej od razu do warsztatu podjechać...?

 

pozd.

Opublikowano

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VU31&mospid=48831&btnr=65_1582&hg=65&fg=30

 

Bardzo łatwy demontaz i montaż oczywiście :D

Po odkręceniu nakrętek- trzymających spoiler (w klapie są pod zaślepkami) ściągasz spojler wysuwając go ku dołowi wypinasz kostka od anteny i wąz od spryskiwacza.

Masz dostęp do modułu ale bez drugiego takiego samego modelu sprawnego raczej nic nie zdziałasz. Na oko może i wode zauwazysz ale nie zdiagnozujesz na 100%

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VU31&mospid=48831&btnr=65_1582&hg=65&fg=30

 

Bardzo łatwy demontaz i montaż oczywiście :D

Po odkręceniu nakrętek- trzymających spoiler (w klapie są pod zaślepkami) ściągasz spojler wysuwając go ku dołowi wypinasz kostka od anteny i wąz od spryskiwacza.

Masz dostęp do modułu ale bez drugiego takiego samego modelu sprawnego raczej nic nie zdziałasz. Na oko może i wode zauwazysz ale nie zdiagnozujesz na 100%

 

No więc właśnie co mi to da że nawet go wyciągnę...? - jak i tak nie będę miał możliwości aby go sprawdzić, więc chyba zostawię to i przy najbliższej okazji podjadę do warsztatu aby na to spojrzeli, tylko teraz aktualnie jestem w Niemczech a tu do warsztatu to za bardzo nie mam ochoty podjechać z uwagi przede wszystkim na koszty,

będę musiał poczekać do końca tygodnia aż wrócę do POlski.

 

Ale dzięki za chęci w rozwiązaniu problemu.

 

Myślałem że będzie to kwestia bezpiecznika, to by w sumie załatwiło sprawę..

 

Dzięki jeszcze raz serdeczne i pozd.

 

Napiszę jak się temat skończył....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.