Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

He he też myślałem o ''wypadku przypadkowym uszkodzeniu'' tylko nie wiem czy przy AC nie będzie problemu gdy zgłoszę że ktoś mi w nocy potłukł kamieniem.

W moim AC nie ma wzmianki o dodatkowym ubezpieczeniu.Myślę, że każde AC obejmuje uszkodzenie auta to i chyba szybę też. Z tego co piszesz jednak szyba ma duży wpływ na działanie pilotów i radia. U mnie radio ma też kiepski zasięg a piloty niestety w ogóle przestały działać.

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam ,panowie a nie taniej naprawic te szyby ,sa preparaty do laczenia tych nitek jak sie przerwie.Ale jak chcecie to je bijcie,sam bym chcial komus bmke po okladac mlotkiem :lol:
Opublikowano
co do naprawy nitek serwis co specjalizuje się w szybach Janczar Olsztyn nie chętnie się tego podejmie jest ryzyko, że nic to nie da. Mam folię na szybie i trzeba ją zerwać a to może spowodować kolejne ubytki. Co do łączenia nitek powiedzieli, że jest to nie estetyczne i widać łączenia z kilometra. Skoro tak wypowiadają się fachowcy to chyba się na tym znają.
Opublikowano
Witam ,panowie a nie taniej naprawic te szyby ,sa preparaty do laczenia tych nitek jak sie przerwie.Ale jak chcecie to je bijcie,sam bym chcial komus bmke po okladac mlotkiem :lol:

 

po pierwsze te preparaty są do naprawy przerw w obwodzie

a po drugie mamy szyby przyciemnione folią więc będzie ciężko... ;)

 

He he też myślałem o ''wypadku przypadkowym uszkodzeniu'' tylko nie wiem czy przy AC nie będzie problemu gdy zgłoszę że ktoś mi w nocy potłukł kamieniem.

W moim AC nie ma wzmianki o dodatkowym ubezpieczeniu.Myślę, że każde AC obejmuje uszkodzenie auta to i chyba szybę też. Z tego co piszesz jednak szyba ma duży wpływ na działanie pilotów i radia. U mnie radio ma też kiepski zasięg a piloty niestety w ogóle przestały działać.

 

dokup sobie do swojego ubezpieczenia pakiet szyby nie powoduje to zwiększenia składki ubezpieczenia OC i AC w przypadku szkody związanej z szybą - tylko szybą (nie dotyczy lusterek, szyberdachów, reflektorów szklanych)\ itp...) większość firm ubezpieczeniowych oferuje już taką opcję w przypadku zakupu pakietu OC/AC + szyby jest zawsze taniej ale jeśli chcesz dokupić pakiet szyby myślę że się uda i będzie taniej niż wzrost AC w przyszłym roku

ew. poczekaj aż skończy Ci się ubezpieczenie i wtedy wykup pakiet z szybami a na razie pomęczyć się :P

 

przepraszam za błędy i składnie ale % robią swoje

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dla zainteresowanych moim problemem z działającymi pilotami od centralnego zamka - problem rozwiązałem sam bez serwisu.

Ap ropo tak jak opisywałem piloty nie otwierały zamków i udałem się do serwisu gdzie zrobili mi test instalacji kasując prawie 600 zł- stwierdzili , że przyczyną jest uszkodzona antena w tylnej szybie. Diagnoza wymiana tylnej szyby - w serwisie z wymiana krzyknęli 2400 zł :duh: . Postanowiłem załatwić szybę z odzysku i udało mi się znaleźć całą kompletną tylną klapę z szybą, zawiasami, które miały całe wszystkie blaszki masujące, z lampami , spojlerem i wzmacniaczem antenowym pod spojlerem. Podjąłem się sam wymienić ową szybę i rozebrałem ją z klapy i z zawiasów , podłączyłem kostki szyby do modułu / wzmacniacza/znajdującego się pod moim spojlerem bez demontażu mojej starej szyby. Chciałem w ten sposób bez zbędnego rozbierania szyby sprawdzić , czy rzeczywiście podłączając na krótko drugą szybę piloty zaczną działać. Ku mojemu zmartwieniu piloty nie działały dalej. Wkur....m się ponieważ z drugą szybą diagnoza serwisu była zła :( . Podjąłem drugą próbę podmiany wzmacniacza antenowego z drugiej klapmy która miałem i okazało się , że piloty zadziałały bez problemu. Po wymianie wzmacniacza i skręceniu spojlera do szyby wszystko działa jak powinno. Dziwię się tylko, że serwis BMW w Olsztynie po 3 godzinnym teście instalacji, modułów i kabli itp, wydali zła diagnozę / skasowali 600 stówek / i narazili mnie na kolejne koszty jak zakup drugiej szyby. Dobrze, że nie wybiłem na ,, ubezpieczenie '' bo była by lipa :)

Teraz będę dochodził o zwrot kosztów za ich usługę i zobaczę co mi powiedzą. Zrobiłem oczywiście zdjęcia z mojej operacji podmiany szyby i zamiany modułów.

Najważniejsze, ze problem po 2 miesiącach rozwiązany. Może mój post pomoże :cool2: tym co mają podobne problemy.

Opublikowano
No to nieźle serwis dał ciała - ciekawe czy choć przeproszą za taki numer :duh:

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

Hey!

Problem polega na tym że gdy nacisnę 2x przycisk otwierania się drzwi to otwierają się wszystkie poza prawym przednim pasażerem! Ile razy bym nie klikał to drzwi pozostają zamknięte ! Ta sama sytuacja gdy wciska przycisk na srodkowej konsoli! Zaś gdy zamykam drz2wi ów felerne dzrzwi pasażera zamykają się bez problemu! macie jakies sugestie ?

Opublikowano

przerwa w instalacji ( rzadkość )

Zamek ryglujący drzwi do wymiany ( normalna rzecz ) cena w aso za nowy zamek jest niższa niż czasami na allegro używki

 

Ja obstawiam zamek ryglujący który jest razem z siłownikiem do centralnego zamka

 

Naprawić się tego nie da ponieważ jest on nitowany a po rozłożeniu możemy zrobić sobie dobre puzle :)

Opublikowano
przerwa w instalacji ( rzadkość )

Zamek ryglujący drzwi do wymiany ( normalna rzecz ) cena w aso za nowy zamek jest niższa niż czasami na allegro używki

 

Ja obstawiam zamek ryglujący który jest razem z siłownikiem do centralnego zamka

 

Naprawić się tego nie da ponieważ jest on nitowany a po rozłożeniu możemy zrobić sobie dobre puzle :)

Da się naprawić i to w miarę prosto tylko trzeba mieć części na wymianę, najlepiej dawcę czyli drugą sztukę. Bez problemu poradzisz sobie z nitami i wymianą uszkodzonych części.Jak znajdę turtorial to w załączę. Na obecną chwilę sprawne zamki nie są drogie i nie wiem czy jest sens naprawy.

Opublikowano

Witam

Mam problem z centralnym zamkiem w swoim bmw e90.

Gdy zamykam auto pilotem lub zamykam kluczykiem włącza się alarm. Pytałem się kilku osób mówili że to wina akumulatora lub kluczyka. Faktycznie wziąłem drugi zestaw zamknąłem auto pilotem i nie włączył się alarm, ale gdy odpaliłem auto tym drugim kluczykiem i chciałem ponownie zamknąć auto włączył się alarm. Pojechałem na komputer i wskazało że to błąd klaksonu. Mechanicy zaproponowali wymontowanie klaksonu lub zakup innego. Proszę o poradę

Opublikowano

Witam

Mam problem z centralnym zamkiem w swoim bmw e90.

Gdy zamykam auto pilotem lub zamykam kluczykiem włącza się alarm. Pytałem się kilku osób mówili że to wina akumulatora lub kluczyka. Faktycznie wziąłem drugi zestaw zamknąłem auto pilotem i nie włączył się alarm, ale gdy odpaliłem auto tym drugim kluczykiem i chciałem ponownie zamknąć auto włączył się alarm. Pojechałem na komputer i wskazało że to błąd klaksonu. Mechanicy zaproponowali wymontowanie klaksonu lub zakup innego. Proszę o poradę

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

Forum przeszukałem i znalazlem podobny temat odnosnie niedziałającego zamka w naszych bmw, niestety jest tam opisane wszystko nt. bezpiecznika 57 ktory odpowiada za wszystkie drzwi a nie tylko za jedne. Moj problem polega na tym iż wszystkie drzwi oprócz drzwi pasażera ryglują sie tak samo ladnie z pilota jak i guzika jak i przez idrive po ruszeniu. Natomiast drzwi pasazera ani drgna czy to chce je zamknac czy otworzyc. Przy zamku jak naciskam guzik zamykania slychac chcarakterystyczny pstryk, ale slaby i ktory niestety nie powoduje opadniecia "guziczka" w dół. Czy pewnym jest to że padl siłownik?

Czy podpiecie pod kompa cos da? Dodam ze bezpieczniki za drzwi(chyba 5 sztuk) sprawdzilem i wszystko jest ok.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i z góry dziękuje za odpowiedź!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na 99% padł siłownik, o ile się nie mylę jest to cała nierozbieralna kaseta zamek+siłownik. Można tanio kupić na alledrogo. Dla pewności zdejmij boczek drzwi i sprawdź co się dzieje.
Opublikowano

Dzieki bardzo za odpowiedź. Rozebralem boczek ale nic konkretnego nie widac, bo tak jak mowisz jest to nierozbieralna konstrukcja. Zamek już zamowilem, przegladajac czesci oryginalne okazalo sie ze takie same montuja do roznych modeli wiec kupilem z e60 bo aukcji do e90 prawy przod nie było.

Dzieki bardzo i pozdrawiam!

Opublikowano

Zamek nowy zamontowany, wszystko działa tak jak powinno, z tym że jest znacznie głośniejszy od pozostałej trójki, ale do czego to człowiek nie moze się przyzwyczaic? ;) A co do demontazu zamka to masakra. Myslalem już ze bede musiał prowadnice od szyb wyciagac, ale jak sie popiesci to sie wszystko zmiesci ;)

Dzieki raz jeszcze i pozdrawiam!

Opublikowano
Witam, mam problem z centralnym zamkiem a dokładniej z pilotem, szukałem na forum ale nie znalazłem żadnego rozwiązania, a więc zaczne od tego że 2 miesiące temu zauważyłem że pilot jakby słabiej zaczął działać tzn max z odległości 2m czasem za 2 lub 3 razem załapał, myślałem że tkwi w nim bateria i kiedyś będe musiał ją wymienić, aż do zeszłego tygodnia kiedy totalnie odmówił mi posłuszeństwa. Już wiem że baterii żednej w nim nie ma tylko akumulatorek. Po podpięciu pod komputer żednego błędu i przepalonego bezpiecznika nie wykazuje, oraz sygnał z pilota jest (elektryk sprawdzał). Oczywiście centralny zamek działa normalnie z kluczyka i od wewnątrz. Ma ktoś pomysł gdzie szukać usterki??
Opublikowano

przez Siner » 25 Maj 2012 23:22 

Witam, mam problem z centralnym zamkiem a dokładniej z pilotem, szukałem na forum ale nie znalazłem żadnego rozwiązania, a więc zaczne od tego że 2 miesiące temu zauważyłem że pilot jakby słabiej zaczął działać tzn max z odległości 2m czasem za 2 lub 3 razem załapał, myślałem że tkwi w nim bateria i kiedyś będe musiał ją wymienić, aż do zeszłego tygodnia kiedy totalnie odmówił mi posłuszeństwa. Już wiem że baterii żednej w nim nie ma tylko akumulatorek. Po podpięciu pod komputer żednego błędu i przepalonego bezpiecznika nie wykazuje, oraz sygnał z pilota jest (elektryk sprawdzał). Oczywiście centralny zamek działa normalnie z kluczyka i od wewnątrz. Ma ktoś pomysł gdzie szukać usterki??Siner 

 

Witam! Miałem ten sam problem tzn z pilota nie można było otwierać i zamykać auta. Jezdziłem z tym problemem ponad tydzień, byłem u pięciu elektyków i dopiero ostatni usunął usterkę. Okazało się, że kabelki przy antenie sa przetarte. Zajęło mu to ponad 3h, ale wszystko działa. No i radio zaczęło znaczniej lepiej odbierać i znajduje kilkakrotnie więcej stacji. Taki pozytywny slutek uboczny :D

Opublikowano

Przestał mi działać centralny z pilota.

Obajwy:

-wzmacniacz moduł antenowy już szwankuje jak to fabric fehler (nie łapie radio) linki jak to wyglada poniżej

http://allegro.pl/wzmacniacz-modul-antenowy-bmw-3-e91-i2344283684.html

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VS91&mospid=49552&btnr=65_1582&hg=65&fg=30&hl=9&lang=pl

-central z pilota przestał działać (z kluczyka działa bez zarzutu)

 

Jako że wiem, że, to dziadostwo jest również potrzebne do poprawnego funkcjonowania cantrala z pilota moje pytanie jest następujące:

-wie kotoś jak to zdiagnozować DISem aby mieć pewność że, część jest zepsuta

-zna ktoś jakiegoś elektronika z woj.sląskiego najlepiej z niedaleko powiatu rybnickiego

-ewentualnie ktoś z woj.śląskiego co był chętny na pomoc w podmianie ze swojego e91 w celu zdiagnozowania w 100% (tutaj oczywiscie nie oczekuje od nikogo niczego i nie ma nic za darmo)

-zna ktoś kogoś kto by miał te dziadostwo w cenie mniejszej niż 300zł?

Opublikowano

Co jak co ale to teoretycznie sam już wiedziałem.

Generalnie potrzebuje wiedzieć na 100% że, jest ten wzmacniacz felerny.

Opublikowano
qqxczek51, a koniec końców dowiedziałeś się do czego służą te pęknięte blaszki? Po kiego czorta to jest?

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

Wiedzieć na 100% znaczy podmienić diversity :-)

Ja w poniedziałek mam podmienić i zobaczę co i jak bo mam taki sam zonk. Te blaszki to jakieś uziemienie tylko po co zachodzę w głowę od miesiąca :-)

 

Niestety wzmacniacze od e90 których jest więcej nie mozna do e91 podpiąć bo piny inaczej pracują. U nas na wijściu wtyczki z prawej strony pin2 (od strony dachu - na płytce opisany jako 5) musi pojawić sie sygnał WOT cała tajemnica :-)

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.