Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

podpinam sie pod temat

Mam podobny problem w e90, piloty od razu przestały działać. Czytałem dużo tematów na ten temat i mam kilka pytań.

Gdy przykładam kluczyk do lotki (tzn zbliżam na 20-30cm) działa centralny zamek. Radio chodzi poprawnie. Przewody w peszlu w klapie na pierwszy rzut oka śa ok. Wobec tego jakie mam możliwości jeśli chodzi o awarie?

Czy jeśli przy zbliżaniu do lotki piloty działają to pewne, że zepsuł się wzmacniacz diversity? Czy szukać dalej np przerwanego kabla? Myśle, że gdyby to był ułamany przewód to pilot by nie działał po zbliżeniu do lotki, dobrze rozumiem? Podobnie sprawa z bezpiecznikami gdyby coś tam było nie tak nie dziąłałyby wcale piloty.

Wg bmwstore lista możliwych nr katalogowych tego modułu jest długa, wobec czego nie zgadnę jaki mam dopóki tam nie zajrzę i teraz kolejne pytanie jak się dobrać do tego diversity krok po kroku w sedanie? Fajnie to jest opisane dla e91 ale tu jest nieco inaczej....

sprzedam skrzynie biegów na części od mojego n47.
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 537
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam wszystkich

Na początku chce napisac ze przeorałem forum całkowicie na temat nie otwierania sie zamka centralnego z pilota. Wiem ze te tematy były poruszane i wszystko przeczytałem. Teraz opisze moj problem moze ktoś zdoła mi pomóc bo ja już nie ogarniam.

 

Jestem posiadaczem bmw 320d e91 2005r. Rok temu pare tygodni po zakupie centralny wogole nie reagował na dwa piloty. Musiałem otwierac kluczykiem po czym wlaczal sie alarm i szybko kluczyk do stacyjki. Poczytałem forum ok 1 kabelki w klapie, antena diversity (czy jakos tak) moduł komfortu albo bezpieczniki. Rok temu okazał sie kabelek ktory przedluzylem polaczylem i wszystko bylo ok przez rok do teraz. Ostatnio wychodze chce otworzyc auto z pilota NIC, mysle ok pewnie kabelek bo klapa pracuje, odwijam tasme izolacyjna z tego peszla co go cialem rok temu no i jest jeden przerwany. poskrecałem kabelek zaizolowałem ZAMEK OTWIERA I ZAMYKA, wiec zamknalem auto poszedlem do domu, nigdzie auta nie odpalałem i nie jechałem. Jak zamknalem i wszystko bylo ok tak na drugi dzien z rana jadac do pracy chciałem otworzyc i nic. Pomyslalem ze widocznie kabelek sie urwał ale kabelek był OK. Wiec:

 

- Zaczalem sprawdzac kabelek po kabelku az do samej anteny diversity w lotce WSZYSTKIE KABELKI SĄ OK, DOSŁOWNIE WSZYSTKIE

- dalej pomyslalem ze antena diversity ale tez ok bo radio gra baardzo dobrze łapie wszystkie stacje ale jak odlacze wtyczke z tymi kabelkami od anteny to radio szumi i jest lipa jak podlacze z powrotem ta wtyczke radio gra bez zarzutów, wiec ANTENA DIVERSITY odpada bo wyglada na to ze jest OK

-Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są WSZYSTKIE W PORZĄDKU

-Jakis przekaznik w module komfortu, ale przeczytalem ze podobno gdy w srodku w guzika na srodku konsoli wszystkie zamki otwieraja sie i zamykaja wiec to tez nie moze byc to. Z guzika w srodku wszystko otwiera sie i zamyka prawidłowo TAK SAMO JAK Z KLUCZYKA GDY OTWIERAM CZY ZAMYKAM WSZYSTKIE ZAMKI DZIAŁAJA JEDNAKOWO ŁĄCZNIE Z TYLNĄ SZYBA W KLAPIE (manualnie z kluczyka wszytko otwiera sie i zamyka w tym samym czasie pradiwłowo) tylko wyje ten alarm i smierdzi wiochą bo wyglądam jakbym kroił to auto MASAKRAAAAA

 

Dodam ze jeden kluczyk który uzywałem miał słaby poziom baterii a ze nie wybieralem sie w trase wzialem z szuflady nowy i uzywam nowego w pelni naladowanego (nie wiem czy to moze miec jakis wpływ)

Moze jakies zwarcie bo zle polaczylem ten kabelek albo cos_ naprawde juz nie wiem czego sie łapac i BEDE BAARDZO WDZIECZNY ZA JAKIES PODPOWIEDZI

Opublikowano

U mnie było podobnie, okazało się, że mikrostyki w obu pilotach dziwnym trafem padły. Rozebrałem pilota i zwarłem na krótko mikrostyk i moim oczom ukazał się działający centralny. Problem w tym, żę obudowa jest jednorazowa i albo trzeba kupować zamiennik ktory jest patolskiej jakości (sam kupiłem i nie polecam) albo kupić jakiś używany kluczyk za 50-100zł i spróbować go rozłupać w miare humanitarnie lub zrobić to na zwoim kluczyki. Jeżeli to nie będzie to to sprawdź jeszcze dokładniej diversity bo to, że radio gra to nie oznacza, że zamek musi działac.

 

Metoda z kluczykiem troche chałupnicza ale nie ma innej która by dawała 100% pewność, że to mikrostyk

Opublikowano

ok dzieki za info

zapomniałem dodać ze podlaczalem tez kompa i nie wykazało zadnych błędów, a jakby padło diversity to chyba cos by tam pokazalo, gdzie w trawie piszczy

Opublikowano

PANOWIE POMOZECIE COS?!?!?! . Niby ok moge kupic diversity tylko czy jest sens bo na komputerze zadnego błędu nie wykazało wiec koles powiedzial ze mozliwe ze kabelki tylko kabelki sa tez ok a te co byly uszkodzone to dosztukowałem i polutowałem porządnie. JEDEN PILOT PO WLOZENIU DO STACYJKI POKAZYWAL NISKI POZIOM BATERII, NIE ŁADOWAŁEM GO TYLKO ZOSTAWILEM Z SZAFCE A WZIAŁEM DRUGI. TERAZ JAK WSADZAM TEN CO BYL ROZŁADOWANY NAWET NIE POKAZUJE ZE JEST SŁABY POZIOM BATERII WIEC WYGLĄDA JAKBY WOGOLE NIE BYŁO POŁĄCZENIA MIEDZY PILOTAMI A SAMOCHODEM. Przykladanie do lotki tez lipa, NIC :( ale centralny OK otwiera sie i zamyka ale a kluczyka wyciagnietego z pilota, czy odłączenie na chwile akumulatora cos by dało? czy raczej bez sensu bo wszystko sie pokasuje, radio itp i czy w BMW sa w stanie (nie nabijajac mnie w butelke) sprawdzic czy piloty łacza sie z autem i gdzie siedzi problem??? czy beda dochodzic metodą prób i błędów na moj koszt :D HELP!!!

Ps. moze ktos wie chociaz jak zdezaktywować na chwile alarm zeby nie wył przy otwieraniu z kluczyka

 

pozdrawiam

Opublikowano
Pomoc juz dostałeś plus masz ją w 30 stronach tematu. Kup nowe doversity jak nie bedzie działać to odeślij i sprawdź to co Ci mówiłem.
  • 5 tygodni później...
Opublikowano

witam, dzisiaj zauważyłem ze mam tez problem z drzwiami od pasażera :mad2: natomiast probowalem juz otworzyć te drzwi na wszystkie mozliwe sposoby ; mianowicie z pilota otwieranie zamykanie manualnie z kluczyka, tez nic nie dało, w kabinie jest guzik i nim tez próbowalem. Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki które odpowiadają za zamykanie w drzwi i wyglądają na wporząsiu. Pilot działa normalnie i wszystkie guziki działają prawidlowo bo otwierają wszystkie zamki prócz pasażera nie podnosi sie "dzyndzęl" do góry i nie chowa sie nia dól. Dodam ze słychac jak cos tam puka w drzwiach jakby zamek tylko nie ma siły go wyciągnąć i schować może to siłownik ? :? moze poprostu cos co łączy "dzyndzel' z tym silownikiem ? aaaaa i nie wiem czy to wazne ale moge otworzyc drzwi jedynie jesli jestem w srodku i pociągne za klamke to wtedy sie otwierają a tak to nie regagują na nic. myslicie zeby kupować od razu siłownik ? bo dwa razy rozbierać to mi sie nie widzi ;/ raz do sprawdzenia a drugi do montażu

 

 

 

pozdrawiam kszyhuu

Opublikowano
Nie otwiera mi się centralny zamek jak już kończę jazdę tylko się zamyka przy osiągnięciu 20kmh
Opublikowano
Mógłby ktoś napisać i podać jakiegoś linka co powinienem zamówić?

 

Zamek systemowy prawy:

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/41_1973-otwieranie-drzwi-zamek-drzwi-przedni/i48481/kL/sN/r2005/m10

Wcześniej go wykręć, przedmuchaj, przesmaruj (np WD). Ja miałem dwukrotnie z nim problemy, ale zaczął działać gdy go zdjąłem, wyczyściłem itp.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Nic nie dało psikanie i czyszczenie :/ jestem zmuszony kupić jakiś nowy, ludzie pisali ze nowy można za 140zł kupić, może ktoś dać linka do tego? Ja znalazłem nowe tylko za ponad 500 :duh:
Opublikowano
Nie ma szans za 140. Lekko pójdzie z 500-600zł.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Przyszedł czas kiedy i u mnie piloty przestały działać. Kabelki sprawdzone , przedzwonione i sa w porządku. Dotarłem do diversity i jest czysto i suchutko. Moduł wyglada jak nowy co nie znaczy ze jest sprawny. Zamki z konsoli działają. Zamykają sie wszystkie i otwierają. Tylko z dwóch pilotów nic nie działa. Jaki bezpiecznik w E91 2007 odpowiada za zasilanie tego modułu? Czy ktoś zna jakie napięcia powinny byc na kostce po prawej stronie ? Czy w takiej sytuacji pozostaje tylko nowy moduł ? Czy naprawiał ktoś taki moduł? Dzięki
Opublikowano
Nie sprawdzalem. Ale czy to mozliwe aby z dnia na dzien padly w dwoch kluczykach? Moze znacie kogos gdzie mozna podeslac modul w celu sprawdzenia.
Opublikowano
Jeszcze raz sprawdziłem przewody i jeden był jednak urwany. Dodatkowo zauważyłem blaszki szt.2 te które przewodzą masę nad zawiasami. Też są już prawie na dokończeniu. Gdzie można takie kupić? dzięki
Opublikowano

Witam wszystkich. Na poczatek powiem ze przejzalem for a I nie znalazlem identycznire takiego problem jak mój.

Opisujac problem. Chcialem otworzyc samochod z pilota otwotzyly sie drzwi od kierowcy I tylne za kierowca pozostale 2 sztuki staly i zaczol wyc alarm.

Alarm wyl jakis czas zanum udalo sie go wylaczyc. Wymienilem bezpiecznik 57 i w tym samym czasie prubowalem otwierac kluczem w drzwiach od kierowcy sprawdzic czy central chodzi. I teraz jakas zamiana nastapila.

Po wymianie bezpiecznika dzialaja wszystkie drzwi oprucz kierowcy i nie dziala wlwe do paliwa. Nie dzialaja ani z klucza ani z pilota ,ani rusz cypek stoi.

Dodam do tego za i z klucza i z pilota zamykaja sie tylko 3 pary drzwi,drzwi kierowcy i wlew paliwa ani rusz.

 

Pozdrawiam i prosze o pomoc.

Opublikowano

Witam na forum. Mam podobny problem. Od jakiegoś czasu moja e91 nie rygluje zamka z pozycji pakietu komfortowego.

Z kluczyka wszystko jest ok. Nie zamyka i nie otwiera z opcji komfortowej od strony kierowcy. Od strony pasażera wszystko jest dobrze. Zamyka przez dotyka klamki

Otwiera automatycznie. Czy ktoś zna rozwiązanie? Dodam że z pilota zamyka się wszystko otwiera. Czy powodem może być bezpiecznik ? ? ?

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

cześć, nagle przestał reagować kluczyk , nie otwiera - nie zamyka, drugi mam ale tylko serwisowy bez możliwości otwierania

 

- kluczyk zespolony raczej bez baterii wymiennej

- centralny działa od środka tzn. sterując z deski rozdzielczej

- bezpieczniki sprawdziłem są ok

- ruszałem klapą z tyłu , wiązkami , brak reakcji

- sytuacja wystąpiła pierwszy raz

- samochód normalnie odpala, reszta elektroniki bez zmian

 

jakieś pomysły od czago zacząć ?

Opublikowano

Moze padla Ci diversity antena. U mnie było tak samo w e61. Podłącz kompa, powinien wyskoczyć jakis błąd.

 

 

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Z miesiąc temu miałem to samo. Rozciąłem peszel gdzie idzie wiązka i tam był pieknie przerwany kabel. Zresztą jeszcze jednemu przewodowi też niewiele brakowało do przerwania. Także na 99%tam tkwi problem.
Opublikowano
Mam identyczny problem z tym, że ja mam dwa kluczyki i jeden działa normalnie. Drugi do niedawna tez działał ale leżał kilka miesięcy nieużywany i przestał. Nie reaguje w nim żaden przycisk ale auto odpala. Zakładałem podobny temat, w którym jeden z użytkowników wkleił mi instrukcje kodowania kluczyka, niestety u mnie żaden sposób nie zadziałał ale możesz spróbować u siebie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.