Skocz do zawartości

Problem z centralnym zamkiem w E90


paypal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam problem z jednymi drzwiami z tyłu strona prawa , wszystko sie otwiera z pilota , zamyka guziczek sie chowa , tylko od środka nie mogę otworzyć klamka nie ma oporu otwierania ,czy to zamek bedzie do wymiany czy szukac winy w bezpiecznikach ale dziwi mnie ze to tylko jedne drzwi .Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja miałem problem tylko z centralnym (nie otwierał się z pilota), radio działało mi bez zarzutu.

Ok, udało mi sie załatwić ten diversity, ale od e91 lci, mam nadzieję że bedzie pasować do pre lci. W weekend odbędzie sie zabieg, dam znać co i jak...

Już po,

Diversity okazało się zbędne. Po zamontowaniu modułu problem pozostał. Już mi ręce opadły ale jeszcze raz postanowiłem sprawdzić te kabelek w peszelach i...to było to. Pekly dość głęboko ale szło naprawić. Po operacji wszystko zaczęło działać. Problem z radiem i centralnym znikł. Znów okazało się że najprostsze naprawy są właściwe :)

Teraz zostałem z diversity. Jak ktoś potrzebuje to mam takie coś...

Witam który to peszel prawy lewy kolor kabelka u mnie nagle przestało działać otwieranie/zamykanie z pilotów :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Może ktoś wie jak rozwiązać problem z kluczykiem przy E 91.Od kilku dni nie działają u mnie funkcje kluczyka ,tzn nie otwiera ,ani nie zamyka się samochód z pilota,nie działa również funkcja otwierania tylnej klapy.

Auto otwieram za pomocą ,,grota'' który jest wyjmowany z kluczyka. wkładam kluczyk-kartę do stacyjki i auto normalnie odpalam startem. Sam kluczyk jest zasilany akumulatorkiem,nie jest rozbieralny i nie występuje tam wymienna bateria.Klucz zapasowy również nie działa.

Z informacji uzyskanych w ASO wynika że kluczyk po prostu rozładował się i należy go u nich zamówić,jednak nie jest to do końca tak oczywiste,ponieważ dzwoniłem do 3 różnych serwisów bmw i uzyskałem różne informacje, Frank Cars uważa ,że najlepiej auto podjechać i zdiagnozować za co życzą sobie 200-300zł ,następnie jeśli to wina kluczyka zamówic go za 682 zł po czym muszą go przypisać do mojego auta za kolejne 300 zł, Aso w Łodzi twierdzi ,że po prostu to normalny objaw rozładowania akumulatorka w kluczyku z powodu rzadkiej eksploatacji (co mogłoby zgadzać się w moim przypadku) i należy go wymienić za co życzą sobie 700zł z przypisaniem gratis, Natomiast M-cars twierdzi ,że zamówiony na bawarii kluczyk jest gotowy do użycia bez konieczności przypisania do auta.

Z różnego rodzaju wypowiedzi na forach wynika ,że jest możliwość naprawienia kluczyka ,ale konieczne jest rozcięcie ,inni użytkownicy twierdzą ,że jazda przez wiele godzin z powoduje naładowanie kluczyka.

Jeśli ktoś ma konkretną wiedzę to bardzo proszę o radę bez zbędnych złośliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Co to znaczy rzadka eksploatacja?. Czy drugi klucz działa prawidłowo? Wg mojej wiedzy ASO zamawia klucze w centrali BMW (pewnie samo oprogramowanie do standardowego klucza, które fizycznie wgrywają sami) Cena zależna jest też pewnie od tego czy zamawiasz klucz kpl. z grotem czy bez. Powinno się też standardowo usunąć z pamięci samochodu uszkodzony klucz i dopisać nowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego jest powiedziane że to na pewno wina kluczyków?

Mam też e91 2006 rok i u mnie było podobnie. Wina była po stronie modułu-anteny (nie wiem jak to się dokładnie nazywa), a konkretnie przetartych przewodów obok tego.

Zrobił się tam syf ze starości, a wyglądało to tak że własnie nie chciało się otworzyć z pilota.

Te kluczyki raczej się nie psują, same się ładują podczas jazdy (ważne żeby co jakiś czas pojeździć na jednym i drugim kluczyku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.W ostatnim czasie przerabiałem temat niedziałającego klucza. Kluczyk jest rozbieralny link do strony z foto i opisem http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=782996. U mnie problemem był zgrzew blaszki który dotyka plus do baterii (brak styku). Przy okazji zamówiłem nową baterię i kluczyk hula jak nowy.Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A działa ci w ogóle centralny zamek, możesz go zamknąć i otworzyć od środka przyciskiem na desce? Może to tylko padł bezpiecznik, częsta usterka. Jeśli centralny działa prawidłowo, sprawdź stan przewodów w tylnej klapie, często się przecierają na zgięciach. Trzeba zdejmować te gumowe peszle i sprawdzać poszczególne przewody. Ewentualnie sprawdź stan taśm uziemiających w zawiasach klapy (są 4, po dwie na zawias). A radio odbiera ci normalnie, czy są problemy ze złapaniem stacji?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radio odbiera normalnie, co do przewodów w klapie nie wiem,sprawdzę ,jeśli chodzi o taśmy uziemiające są uszkodzone po 1 z każdej strony..Zapasowy kluczyk również nie działa.

centralny działa z grota którego wyciągam z kluczyka. wewnątrz auta również działa zamykanie i otwieranie..

najlepiej będzie jeśli podjadę do ASO i niech konkretnie zdiagnozują usterkę ,skoro u WAS zdarzały się takie problemy..

dziękuję za rady,jak rozwiążę w 100 % problem napiszę o co chodziło dokładnie :D

jestem umówiony na czwartek w ASO ,więc po wizycie dam znać co było przyczyną.

Na pewno do wymiany są taśmy uziemiające..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za podpowiedź,do tej pory byłem bardzo zadowolony z mojej e 91 ,nie stwarzała żadnych problemów po za wymianami eksploatacyjnymi.Fakt ,że auta dużo nie używam, przelot ma głównie autostradowy.

Wszystko wyjaśni sie w najbliższy czwartek.. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś byłem z opisaną wyżej awarią w ASO. Tak jak pisał kolega Lewan winą był zawilgocony moduł antenowy.Osuszyli go ,przeczyścili i działa .Trafiłem na spoko ludzi w ASO i skóry nie zdarli ,całość 430 zł.Wszystkim mającym E 91 polecam ,aby nie myć bardzo mocnym ciśnieniem tylnej klapy która zawsze jest brudna,ponieważ wspomniany moduł jest słabo uszczelniony fabrycznie i może dojść do zalania tego elementu.

Dziękuję wszystkim za rady ,zwłaszcza koledze Lewanowi, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

 

U mnie problem jest taki, ze pewnego dnia przestaly dzialac obydwa piloty.

Poczytalem troche na forum, sprawdzilem bezpieczniki (na wszelki wypadek wymienilem bezpiecznik 56 i 57), odlaczylem tez akumulator na okolo 10 minut. ale wszytko na nic.

W zaistnialej sytuacji podejrzewam, ze moze to byc wspominany na forum modul komfortu. Czy wie ktos, ktora konkretnie czesc odpowiada za centralny zamek? Jak sie do tego dostac i wymienic?

Czy mozna dostac nowa czesc poza siecia serwisowa BMW?

BMW E91 2005

 

Z góry dzieki za pomoc.

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Witajcie,

Odgrzewam starego kotleta :)

Mam problem z otwieraniem drzwi pasażera. Zamyka bez problemu natomiast nie otwiera, cycek blokujący nie podnosi się do góry.

Drzwi pasażera od wczoraj otwieram z klamki :/

Czytałem różne posty i wychodzi na to że to najprawdopodobniej wina zamka.

Mógłby ktoś na schemacie pokazać mi o jaki element chodzi..??

Temat dotyczy E91 320D

 

Aha jeszcze jedno, podpowiedzcie jak bezinwazyjnie zdjąć boczek drzwi..?? na co uważać aby nie połamac jakiś spinek zatrzasków.

 

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerwa w instalacji ( rzadkość )

Zamek ryglujący drzwi do wymiany ( normalna rzecz ) cena w aso za nowy zamek jest niższa niż czasami na allegro używki

 

Ja obstawiam zamek ryglujący który jest razem z siłownikiem do centralnego zamka

 

Naprawić się tego nie da ponieważ jest on nitowany a po rozłożeniu możemy zrobić sobie dobre puzle :)

Bzdury kolego piszesz, naprawa jest jak najbardziej do zrobienia. Miałem poprzednio Rover 75, tam są identyczne pod względem budowy zamki, wymiana silniczka (jednego z dwóch) to 40 min roboty przy już wyjętym zamku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Odgrzewam starego kotleta :)

Mam problem z otwieraniem drzwi pasażera. Zamyka bez problemu natomiast nie otwiera, cycek blokujący nie podnosi się do góry.

Drzwi pasażera od wczoraj otwieram z klamki :/

Czytałem różne posty i wychodzi na to że to najprawdopodobniej wina zamka.

Mógłby ktoś na schemacie pokazać mi o jaki element chodzi..??

Temat dotyczy E91 320D

 

Aha jeszcze jedno, podpowiedzcie jak bezinwazyjnie zdjąć boczek drzwi..?? na co uważać aby nie połamac jakiś spinek zatrzasków.

 

Dzięki za pomoc

Na 100 % padłci jeden z silniczków - standard (w roverze 75 to samo jest). Kolego, jeżeli nie chcesz się pchać w koszty nowego zamka (i słusznie) kup używkę na allegro (pół roku temu kupowałem 60 złoty zapłaciłem) swój stary rozebrałem i mam jak coś jeden silniczek na podmianę (po warunkiem że ten padnie co go mam, bo siedzą tam dwa silniczki różniące się miedzy sobą). Wymiana banalnie prosta. wpisz w Google ten numer 51 21 7 202 143 - to jest owy zamek

Koszt na bmwstore - 362, na allegro - 100, różnica jest.

viewtopic.php?f=15&t=193415 tu masz co i jak z boczkiem i samym zamkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
p.s.

 

Wlasnie dostalem maila od Inchape Wroclaw. BMW obnizylo cene zamka z silownikiem.

 

Z 450 do 134zl brutto.

 

Witam.

 

Czy może ktoś potwierdzić, czy obniżona cena na zamek ciągle jest aktualna? Przestał mi działać zamek w prawym przodzie - nie zamyka i nie otwiera.

 

Dzięki i pozdrawiam

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

 

Jak wiekoszść w temacie mam problem z pilotami.

 

Początkowo było tak ze auto czasami przeważnie rano nie reagowało na pilota, musiałem wciskać guzik otwierania z 20x i dopiero zaskakiwał. Jak już raz zaskoczył cały dzień działał a sytuacja powtarzała się kolejnego dnia rano.

 

Od kilku dni wogole nie reaguje na żadnego pilota ( mam 2 ), muszę otworzyć kluczem, chwilę pojezdzić i dopiero zaskakuje pilot - choć raz wogole nie zaskoczył i otwierałem i zamykałem z kluczyka.

 

Czy to będzie modół komfortu ? należy wymienić cały czy jest jakiś element który za to odpowiada ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam dziwną sytuację z centralnym zamkiem - borykam się z tym już rok. Na początku nie działało zamykanie z pilota (otwieranie i bagażnik działa). Zamykałem auto z kluczyka albo przez dotknięcie klamki. Sporadycznie udawało się auto zamknąć pilotem. Te same objawy są w 2 kluczykach.

 

Ostatnio przy zamykaniu auta przez dotknięcie klamki zaczęły się także zamykać lusterka- wcześniej musiałem przytrzymać klamkę ok.5 sekund.

 

Dodam, że bezpieczniki sprawdziłem. Co jeszcze sprawdzić ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.