Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mialem podobna sytuacje: chcialem otworzyc auto z pilota i nic. Tylko kierunkowskazy mrugaly. Udalo sie otworzyc tylko z kluczyka. Dalo sie za to zamykac z pilota. Po kilku probach i zamykanie z pilota przestalo dzialac. Przycisk do ryglowania (ten przy nawiewach) tez nie dzialal. Okazalo sie, ze spalil sie bezpiecznik. Sama wymiana nie pomogla. Trzeba bylo jeszcze wykasowac bledy w module JBBF (0xA6D4 relay ZV unlock i 0xA6D5 relay ZV lock).
  • Odpowiedzi 537
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zamki powyżej bodajże 2005 roku są takie same. Ważna jest tylko strona tzn prawy przód, itd. Ja w swoim e91 prelci mam wstawiony zamek który był zamontowany w bmw 7 f1 z 2012 roku i pasował bez problemu. Różnica jest tylko taka że działa z klasą i jest cichszy względem pozostałych.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam !

Jestem nowym nabywca bmw e91 320i. Jestem bardzo zadowolony z zakupu, lecz napotkalem problem, samochod nagle przestal zamykac i otwierac z obydwu pilotów. Mozna zamknac i otworzyc tylko kluczykiem. Dodam, iz centralny zamek z guzika w aucie zamyka i otwiera. Czym moze byc to spowodowane ? Czy ktos mial podobny problem i sie z nim uporal ? Ewentualnie czy ktos posiada namiar na jakiegos fachowca w Warszawie lub okolicy ktory by uporal sie z tym problemem ? Prosze o pomoc ! Z gory dzieki :)

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Prawdopodobnie zdechło Ci tzw diversity czyli wzmacniacz antenowy, to czesto sie dzieje w BMW albo modul zalewa woda albo kabelki sie przecieraja. Przyłóż pilota do tylnej lotki i wtedy spróbuj zamknąć i otworzyć auto jak zadziała to masz winowajcę

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
dziękuję kolego za zainteresowanie moim problemem w odpowiedzi. po zbliżeniu do tylnej lotki nie reaguje ani jeden, ani drugi pilot. dodam, że centralny z przycisku na desce też działa natomiast obydwa piloty nie. dalej nie wiem jak sobie poradzić z problemem. może jakieś sugestie kolegów co z tym fantem dalej robić? może ktoś miał podobny przypadek i jak go rozwiązał?
Opublikowano

Witam,

 

Mam ten sam problem, dokładnie takie same objawy! Ostatnio zauważyłem że jak otworzyłem tylną szybę (tylko szybę, bez klapy) i jak ruszałem nią w górę i w dół przyciskająć jednocześnie przycisk zamykania na pilocie to centralny zamek łapał, zrobiłem tak kilka razy no i już to nie działa więc prawdopodobnie przetarł się kabelek gdzieś w klapie...

mam uszkodzoną tylną klapę (dostałem delikatnie w tyłek na czerwonym świetle... -.-) i na dniach będzie zmieniana na nową więc do tego czasu nie będę tego szukał, ale Ty możesz co ułatwi w przyszłości innym :)

 

Napisz jak znajdziesz gdzie był problem ;)

Opublikowano
tak a propo u mnie tylna szyba odkąd posiadam ten samochód też nie działa. natomiast wczoraj przejrzałem na ile to było możliwe przewody przy przelotkach tylnej klapy i wyglądało wszystko ok. sugerowano mi, iż powodem niedziałającego zamka może być tuner FM znajdujący się w tylnej klapie. wizualnie nie wygląda żeby coś było popalone także dalej jestem w punkcie wyjścia.
Opublikowano
nie wiem, natomiast sprawdzano mi na komputerze i wyswietlono błąd A6D4 (a propo bezpiecznik 57 mam dobry). jak interpretowac wyzej wymieniony kod bledu? pomocy
Opublikowano
no niestety stoje w martwym punkcie, brak mi juz pomyslow i z nadzieja czekam i przegladam forum ze byc moze ktos mi odpisze kto mial taki problem i go usunal. zauwazylem, iz wczesniej na forum byl poruszany temat, ktos mial identyczny problem i nadzieja moja w tym, ze wyzej wymieniona osoba usunela problem napisze jak sobie z nim poradzila. nie stac mnie juz na serwisy i placenie po 500-600 zl. za diagnozy ktore do niczego nie prowadza a polegaja na wymianach modulow i slyszeniu, ze widocznie to jeszcze cos. tak wiec na obecna chwile otwieram i zamykam swoje auto za 40tys. kluczykiem, natomiast syn swoje bmw warte 5tys. otwiera z pilota co mnie strasznie irytuje :). to tyle w temacie moich zali i czekam z utesknieniem, moze ktos sie zlituje i cos konkretnego napisze.
Opublikowano
Ja miałem podobny problem.....! Za pierwszym razem były to dwa bezpieczniki,za 2 razem był to zepsuty zamek lewy przód polecam kupno w Aso bo w 2010 roku Bmw wypuściło poprawione zamki nie patrzeć na te z allegro, za 3 razem uszkodziłem kable (robiłem wygłuszenie) przyczyn może być wiele rozwiązanie jedno: Pan Seweryn dojdzie do wszystkiego i ciebie nie oszuka
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
no niestety stoje w martwym punkcie, brak mi juz pomyslow i z nadzieja czekam i przegladam forum ze byc moze ktos mi odpisze kto mial taki problem i go usunal. zauwazylem, iz wczesniej na forum byl poruszany temat, ktos mial identyczny problem i nadzieja moja w tym, ze wyzej wymieniona osoba usunela problem napisze jak sobie z nim poradzila. nie stac mnie juz na serwisy i placenie po 500-600 zl. za diagnozy ktore do niczego nie prowadza a polegaja na wymianach modulow i slyszeniu, ze widocznie to jeszcze cos. tak wiec na obecna chwile otwieram i zamykam swoje auto za 40tys. kluczykiem, natomiast syn swoje bmw warte 5tys. otwiera z pilota co mnie strasznie irytuje :). to tyle w temacie moich zali i czekam z utesknieniem, moze ktos sie zlituje i cos konkretnego napisze.

Hej zobacz mojego posta mialem to samo.

Juz naprawione w gumie po prawej stronie klapy ida przewody kiepskie miejsce dla nich i poprostu sie przecieraja.

Jest to tez kiepskie miejsce do naprawy mozesz rozciac gume i zlutowac kabelki albo jak dasz rade to ciagnac nowe przewody co i tak nie bedzie latwe.

Ja rozciolem gume tak aby tylko zlutowac kabelki zrobilem je nieco dluzsze i zaizolowalem opaskami kurczliwymi.

Gume potraktowalem narazie tasma izolacyjna.

Narazie wszystko dziala.

Czas naprawy to pol godzinki zalezy jak sobie radzisz z lutowaniem Koszt praktycznie groszowa sprawa najgorsze to ta tasma na gumie:).

Pozdrawiam

Opublikowano

[/img]http://img16.imageshack.us/img16/9074/91330550.jpg

 

 

Opis mi troche nie wyszedl na obrazie ale ogolnie w tym miejscu przetarly sie przewody.

 

 

http://img4.imageshack.us/img4/4782/3gqz.jpg

Opublikowano
Panowie, problem rozwiazany. Jak u kolegi w poprzednim poście,u mnie również był problem z przetartym kablem (kolor niebiesko-czerwony). Po przeciągnięciu nowego kabla przez przelotkę do tego celu użyłem promiennika anteny CD, problem centralnego zamka zniknął. Zaczął zamykać, otwierać i jestem happy. Ale pojawił się nowy problem. Jak to bywa w super BMW, które, mimo wszystko kocham, powstał nowy problem. Powracający check (najprawdopodobniej) uszkodzony katalizator. Założyłem emulatory ale nie tak, jak na allegro bo te nic nie dawały tylko (dla zainteresowanych 6cm. długości i średnica otworu na wiertło 6) przy zastosowaniu emulatorów z allegro check znikał na 100 km. przy zastosowaniu moich pojawia się co mniej więcej 1000 km. Radzę sobie na razie, zdejmowaniem klemy minusowej i plusowej i 15-sekundowym zwieraniem ich, co kasuje wyżej wymieniony check na wspomniane 1000 km. Czy zna ktoś skuteczniejszą metodę? Oczywiście poza wymianą katalizatora. Pozdrawiam, i czekam na odpowiedź.
Opublikowano

A propo może jest ktoś zainteresowany tarczami przednimi nacinanymi (sportowe) do BMW E36? tarcze jeździły dosłownie 2 dni. zdjąłem je, gdyż wydawało mi się, że delikatnie gwiżdżą (najprawdopodobniej ze względu na sportowe nacięcie). hamowały natomiast zaj... Chętnie tanio sprzedam lub wymienię na klocki ATE do BMW E90.

numer telefonu : 501 722 377

Opublikowano

Idąc za radą, ja również sprawdziłem przewody w tym gumowym peszlu z prawej strony i też miałem jeden przerwany (taki jakby czerwono-zielony) a na pozostałych otulina już też była popękana. Po doprowadzeniu do stanu używalności centralny zaczął działać - luksus niebywały :D

Tak więc proponuję zacząć od takiej prozaicznej i banalnej czynności przed wymianą diversity.

Opublikowano
Idąc za radą, ja również sprawdziłem przewody w tym gumowym peszlu z prawej strony i też miałem jeden przerwany (taki jakby czerwono-zielony) a na pozostałych otulina już też była popękana. Po doprowadzeniu do stanu używalności centralny zaczął działać - luksus niebywały :D

Tak więc proponuję zacząć od takiej prozaicznej i banalnej czynności przed wymianą diversity.

 

Mi tak samo doradzali diversiti wymienic.

Bo na forum jest grupa doradcow co kto wie moze sprzedaja te modoly na allegro.

Najprosciej jest sprawdzic sciskajac ta gume i rownoczesnie pstrykac kluczykiem przynajmniej ja tak znalazlem te kabelki choc to nie zawsze moze zadzialac.

Opublikowano

Witajcie,

dzisiaj pojawił mi sie problem opisywany już tutaj (ale nie wiem jak sie rozwiazal niestety), tzn przestał mi działać pilot. Nie mogę ani zamknąć ani otworzyć auta. Z kluczyka nie ma problemu, otwierają i zamykają sie dzwi, klapą i wlew, z pilota doopa, nie działa nic. Dodam że ryglowanie z przycisku wewnątrz auta działa, bezpieczniki są ok. Pojechałem do magika, elektryka, który stwierdził, że na bank mam wymienić akumulator, który akurat on ma. I teraz już niewiem co to może być? Średnio chce mi sie aku wymieniać jak nie mam z nim problemu. Panowie/Panie pomóżcie? Jak udało sie wam to rozwiązać albo co to może być???

Z góry dzięki

Opublikowano
Jestem świeżo po naprawie - sprawdź czy nie masz przerwanych przewodów w tylnej klapie (w tych gumowych otulinach). Jeśli nie to to pewnie wzmacniacz diversity.
Opublikowano

Wiesz, tezie nad tym zastanawialem, od jakiegoś czasu również mi radio nie ściąga stacji a jak rozbrałem wzmacniacz diversity i szukałem urwanych stykow/przekaźnikow to radio zadzialalo - paluch byl antena.

nieogoleniec a miałeś ten sam objaw co ja???

 

 

 

 

 

 

 

Jestem świeżo po naprawie - sprawdź czy nie masz przerwanych przewodów w tylnej klapie (w tych gumowych otulinach). Jeśli nie to to pewnie wzmacniacz diversity.
Opublikowano
Ja miałem problem tylko z centralnym (nie otwierał się z pilota), radio działało mi bez zarzutu.

Ok, udało mi sie załatwić ten diversity, ale od e91 lci, mam nadzieję że bedzie pasować do pre lci. W weekend odbędzie sie zabieg, dam znać co i jak...

Opublikowano
Ja miałem problem tylko z centralnym (nie otwierał się z pilota), radio działało mi bez zarzutu.

Ok, udało mi sie załatwić ten diversity, ale od e91 lci, mam nadzieję że bedzie pasować do pre lci. W weekend odbędzie sie zabieg, dam znać co i jak...

Już po,

Diversity okazało się zbędne. Po zamontowaniu modułu problem pozostał. Już mi ręce opadły ale jeszcze raz postanowiłem sprawdzić te kabelek w peszelach i...to było to. Pekly dość głęboko ale szło naprawić. Po operacji wszystko zaczęło działać. Problem z radiem i centralnym znikł. Znów okazało się że najprostsze naprawy są właściwe :)

Teraz zostałem z diversity. Jak ktoś potrzebuje to mam takie coś...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.