Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Temat o którym prawdopodobnie piszesz, dla potomnych viewtopic.php?f=70&t=218636

 

Szukałem poprzecieranych przewodów, ale przy pierwszym podejściu nie znalazłem. Jutro odizoluję wszystkie o których mowa w temacie i dam znać.

 

Dziękuję za poskładanie faktów w całość, bo coś mi ten Tuner FM w komplecie z pilotem nie dawał spokoju. Pzdr

Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

3 przewody w skrajnym prawym peszlu przetarte, wyciąłem tyle ile się dało i dolutowałem nowe fragmenty. Radio FM działa. Centralny zamek z pilota działa.

 

Teraz czas na otwieranie szyby z guzika. W tym przypadku szyba po zamknięciu odskakuje sama, niekiedy od razu, niekiedy po kilku sekundach. Po odłączeniu guzika szyby (odpięciu kostki), wszystko wraca do normy, tylko rzecz jasna nie można otworzyć szyby w ogóle. Zamówiłem już guzik na allegro, dam znać co z tego wynikło.

Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
Opublikowano
3 przewody w skrajnym prawym peszlu przetarte, wyciąłem tyle ile się dało i dolutowałem nowe fragmenty. Radio FM działa. Centralny zamek z pilota działa.

 

Teraz czas na otwieranie szyby z guzika. W tym przypadku szyba po zamknięciu odskakuje sama, niekiedy od razu, niekiedy po kilku sekundach. Po odłączeniu guzika szyby (odpięciu kostki), wszystko wraca do normy, tylko rzecz jasna nie można otworzyć szyby w ogóle. Zamówiłem już guzik na allegro, dam znać co z tego wynikło.

Kolego, jak to ogarnąłeś? Czy przecinałeś gumową osłonę? Czy demontaż podsufitki i lotki wystarczył?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zdemontowałem wygłuszenie, otworzyłem szybę, zdemontowałem lotkę, odciągnąłem gumową osłonę maksymalnie i przylutowałem kawałki nowych przewodów. Gumowe osłony są zachowane w stanie nienaruszonym, przewód przeciągnąłem szprychą rowerową. Teraz jak wyzionie ducha, będzie trzeba przemyśleć gdzie idą przewody z wiązki bo wydaje mi się, że demontaż sufitu nic nie da, przewody chowają się w metalowy profil. Gdyby chcieć profesjonalnie to naprawić, należałoby właśnie dojść do jakiejś kostki i wymienić całą tę wiązkę.... i tak prawdopodobnie kiedyś zrobię.

 

 

Guzik szyby w klapie wymieniony na nowy oryginał. Wszystko pięknie działa.

Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Niestety dołączyłem do grona nieszcześników. Centralny zamek z pilota nie reaguje, dodatkowo zauważyłem, że zapamiętane funkcje idrive poginęły/zresetowały się. Czy w Waszym przypadku było podobnie ??

Pozdrawiam

Opublikowano
Zacznij od tych przewodów. A najlepiej zajrzyj do wszystkich wiązek w gumowych osłonkach. Ja w każdej z nich miałem po 3-4 przewody przerwane, ale akurat z I'drivem problemu nie miałem.
Opublikowano

Wziąłem się wczoraj za ten cały bałagan i zacząłem od nieszczęsnych przewodów w bagażniku tj. klapie bagażnika. Strzał w 10! Niestety moje umiejętności lutowania są średnie, pozatym lut i elastyczność mają mało wspólnego. Do połączenia przewodów zastosowałem "kostki żelki" do łączenia cienkich przewodów np. telefonicznych max 0,5mm2. Działa to wszystko pięknie. Zalałem połaczenia silikonem neutralnym, rozcięcie peszla oklejone taśmą samowulkanizującą. Zdjęcia z naprawy poniżej.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1378fb1227025b17.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/86ebbfede89cfcf6.html

Opublikowano (edytowane)

Witam kolegow...zauwazylem wczorajze drzwi przednie pasazera nie otwieraja sie z kluczyka...bolec jest ciagle wcisniety i nie reaguje na kluczyk,przycisk wewnatrz auta...mozna otworzyc tylko od wewnatrz pociagajac za klamke...sprawdzalem bezpieczniki wyglada wszystko ok...jakies sugestie??...

Z gory dziekuje..

Edytowane przez Ar2rek
Opublikowano
.....musze sprawdzic...dzis rano nie zwrocilem uwagi bo mam"komfort"i sie nie oddalalem...wiesz o co chodzi:):):):)wieczorkiem sprawdze....ale bolec sie nie rusza...
Opublikowano
Najczęstszym powodem takiego zachowania jest uszkodzony jeden z silniczków w zamku (np. drzwi się zamykają natomiast nie dają się otworzyć).
Opublikowano

Sprawdzone wszystko od nowa...bolec nie wysuwa(nie reaguje na nic/kluczyk/przycisk w aucie/pilot-kluczyk...tylko klamka w drzwiach jest wstanie go podniesc(na 2 razy tzn.1-sze pociagniecie odblokowuje drzei a 2-gie otwiera...czyli cos z zamkiem??

Ma ktos fotki jak zdjac boczek...?moze cos posmarowac trzeba albo polac cola?:):)

Opublikowano

Zamek teoretycznie da sie naprawić samemu, jednak nie polecam tego sposobu. Zdecydowanie łatwiej (i w skrajnych przypadkach taniej) będzie kupić używkę na allegro. Lista kompatybilnych:

http://www.realoem.com/bmw/pl/part?id=VC91-EUR-08-2006-E90-BMW-330d&mg=41&sg=40&diagId=41_1973&q=51217202146

Jeśli chodzi o demontaż boczka:

1. Zdejmujemy listwę ozdobną (podważamy śrubokretem z jednej strony i wypinamy z kolejnych zatrzasków)

2. Zdejmyjemy osłonę rączki (uchwytu)

3. Odkręcamy 4 wkręty

4. "Wyszarpujemy" boczek.

Opublikowano

Witam wszystkich

Podłączę się do tematu. Uszkodzony miałem w aucie w prawych przednich drzwiach rygielek a mianowicie ciągle był w pozycji zamkniętej( tak kupiłem auto). Centralny zamek działał prawidłowo. Rozebrałem boczek i wymontowałem zamek( największy problem był z jego wyjęciem bo przeszkadzały szyny od mocowania szyby). Zamek rozebrałem bo okazało się, że pękło plastikowe oczko, które podnosi i opuszcza rygiel. Naprawa prosta bo plastik ładnie połączyłem zgrzewając lutownicą a dodatkowo wtopiłem dwie połówki szpilki dla wzmocnienia. Wszystko śmiga fajnie ale mam do was pytanie jak zamknę auto z pilota to od środka nie mogę otworzyć drzwi żadną klamką. W wcześniejszych autach zawsze mogłem. Czy w BMW nie ma takiej możliwości.

Pozdrawiam

Darek

Opublikowano
Przez ostatni rok lub dwa - dwa razy miałem problem z zamkiem pasażera z przodu. Za pierwszym razem kiedy przestał zamykać, wykręciłem go, przedmuchałem i przesmarowałem - i zaczął działać. Po kilku miesiącach w zimie znów przestał zamykać i zacząłem szukać innego, ale po paru dniach znów zaczął działać i na razie działa.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Wszystko śmiga fajnie ale mam do was pytanie jak zamknę auto z pilota to od środka nie mogę otworzyć drzwi żadną klamką. W wcześniejszych autach zawsze mogłem. Czy w BMW nie ma takiej możliwości.

Przy jednokrotnym wciśnięciu przycisku zamykania wewnętrzne klamki są ryglowane, żeby złodziej po zbiciu szyby nie był w stanie otworzyć sobie drzwi. Jak wciśniesz przycisk zamykania dwa razy to blokada zostanie wyłączona (będziesz mógł otworzyć od wewnątrz). Pamiętaj, że jak masz alarm to dwukrotnie wciśnięcie zdezaktywuje również czujki ruchu wewnątrz samochodu. Generalnie dwukrotne wciśnięcie używane jest, gdy chcesz zamknąć auto podczas gdy w środku ktoś siedzi.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jeśli można, dołączę do tematu gdyż nie chciałbym zakładać kolejnego.

A mianowicie w mojej e91 LCI domykanie szyb z pilota nie działa. Można trzymać przycisk i trzymać ale nic się nie dzieje. Natomista gdy włożę klucz do zamka w drzwiach i przekręcę w prawo to szyby się otwierają a jak w lewo to się zamykają...., a z pilota nie :( Moje pytanie czy da radę aktywować bez programowanie czy raczej nie ???

Opublikowano
Jeśli można, dołączę do tematu gdyż nie chciałbym zakładać kolejnego.

A mianowicie w mojej e91 LCI domykanie szyb z pilota nie działa. Można trzymać przycisk i trzymać ale nic się nie dzieje. Natomista gdy włożę klucz do zamka w drzwiach i przekręcę w prawo to szyby się otwierają a jak w lewo to się zamykają...., a z pilota nie :( Moje pytanie czy da radę aktywować bez programowanie czy raczej nie ???

 

Trzeba zakodować tą funkcję np. NCSem. Musisz poszukać w jakich modułach trzeba zrobić kodowanie. Ja robiłem to w E61 LCI oraz E81.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Witam, siadł mi chyba zamek od pasażera cały bo nie otwiera ani nie zamykał się wcześniej z pilota, wcześniej dałem radę otworzyć za pomocą klamki od wewnątrz i zamknąć wciskając bolca. Teraz niestety nie dam rady otworzyć drzwi, nawet za pomocą klamki od środka... Teraz jak ciągnę za klamkę od środka to dzyndzel sie unosi do połowy ale później go coś blokuje. Rozkręciłem bok tak żeby dostać się do zamka ale praktycznie nie da się tam nic zrobić żeby otworzyć te drzwi. Spotkał się ktoś z podobnym problemem? Macie pomysł jak te drzwi otworzyć, bo bez tego nie ma szans wymienić zamka :/
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Co odpowiada za zamek centralny w drzwiach? Mam taki problem ze jedne drzwi sie nie otwieraja ani nie zamykaja - wyglada to tak jakby silownik nie mial sily wciagnac cypelka lekko go dociskajac zamyka sie ale otwiera sie tylko klamka, co musze wymienic?

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.