Skocz do zawartości

Problem z centralnym zamkiem w E90


paypal

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. Mam dziwną sytuacje z działaniem centralnego. Pilot jest sprawny, ale sam central nie działa.

Nie da sie wogole otworzyc auta - jedyna metoda kluczykiem. Po otwarciu kluczykiem pozostałe drzwi dalej zaryglowane - nie da sie ich wogole ruszyc. Zamkniecie z pilota działa - tj jedyne drzwi otwarte - kierowcy - sie zamykają. Działa takze otwieranie klapy z pilota.

Znalazłem podobną usterke w innym temacie - tam pomogła wymiana bezpieczników. U siebie wymieniłem wszystkie które opisane sa jako central - nic nie dało. W chwili obecnej ładuje akumulator - ktos tez pisał ze moze to byc tego wina.

 

Mieliscie podobny przypadek ? Jesli nie bezpieczniki to co ? Pozostaje wizyta w ASO ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W schowku masz rozpiske bezpieczników.Sprawdz ten od centralnego 7.5 i 15A.Możesz też odłączyć na chwilę kleme od akumulatora.U mnie na to pomogła wymiana akumulatora.

Jak masz dużą navi to zmien ustawienia dorr lok.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W schowku masz rozpiske bezpieczników.Sprawdz ten od centralnego 7.5 i 15A.Możesz też odłączyć na chwilę kleme od akumulatora.U mnie na to pomogła wymiana akumulatora.

Jak masz dużą navi to zmien ustawienia dorr lok.

 

Bezpieczniki wymieniłem wszystkie - nic nie dało. Akumulator dzis ładowałem pół dnia choc chodzi bez problemu - takze zero efektu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem i jest to podobno typowa sprawa szczgólnie dla E46, ale niestety dotyczy to również E90, u mnie uszkodzeniu uległ jeden z przekaźników w "module komfortu", który znajduje się za schowkiem. Na stykach przekaźnika robi się tzw. szpilka która nie pozwala przewodzić prądu. Najlepiej byłoby wymienić ten przekaźnik ale podobno bardzo ciężko go kupić, więc elektronik który mi to naprawił coś tam wyczyścił i zlikwidował wspomnianą szpilkę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było podobnie tylko nie działał tył, były uszkodzone dwa silniczki jednocześnie lewy i prawy. Jak sie otworzyło drzwi tylne z klamki ze środka to można było zamknąć. Ciekawe czy u Ciebie też z klamki wewnętrznej można niedziałające drzwi otworzyć?

Aha, jak działa otwieranie i zamykanie wlewu to pewnie działa też i moduł przekaźników. W tej sytuacji sprawdził bym zamki. Trzeba wyjąć zamek i podłączyć do zasilacza lub aku i sprawdzić czy silniczki działąją, tu mogę pomóc bo to robiłem. Nie mam rozpiski wyprowadzeń złącza drzwi, które jest dostępne na słupku na zewnątrz więc nie wiem jak z tego złącza można by to przetestować.

Pozdrowienia od lenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej byłoby wymienić ten przekaźnik ale podobno bardzo ciężko go kupić, więc elektronik który mi to naprawił coś tam wyczyścił i zlikwidował wspomnianą szpilkę.

 

Czyścić można, ale w E90 przekażniki są nierozbieralne. Pasujące można kupić tu:

 

 

http://elektroniksc.com.pl/?sProdukt=ep2&btnSzukaj=szukaj&btnSzukaj=szukaj&sGrupa=PRZEKA%25ACNIK

 

EP2R-B3G1T idą za podwójne w module.

Pozdrowienia od lenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec nie działa wszystko włacznie z wlewem - to apropo postu wyzej.

Dzis wogole pełne zaskoczenie - tak z głupoty naciskam otwieranie auta a tu pyk i sie otwarło :shock:

No wiec ja w szoku, i zaczynam sie bawic, trzy razy udało mi sie otworzyc i zamknac i znów doopa - przestało działać. Jedno co słychac delikatne pykniecie w okolicach bezpieczników. Mysle wiec ze motyw z tym przekaznikiem jest mozliwy. Jutro mam wizyte u elektryka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec nie działa wszystko włacznie z wlewem - to apropo postu wyzej.

Dzis wogole pełne zaskoczenie - tak z głupoty naciskam otwieranie auta a tu pyk i sie otwarło :shock:

No wiec ja w szoku, i zaczynam sie bawic, trzy razy udało mi sie otworzyc i zamknac i znów doopa - przestało działać. Jedno co słychac delikatne pykniecie w okolicach bezpieczników. Mysle wiec ze motyw z tym przekaznikiem jest mozliwy. Jutro mam wizyte u elektryka.

 

Drzwi kierowcy są obsługiwane osobno a drzwi pasażera, tył i wlew paliwa są obsługiwane osobno. Najprawdopodobniej padły przekaźniki w module sterującym, na to wskazuje incydentalne zadziałanie wszystkich drzwi.

Pozdrowienia od lenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
BMW E90 TO CHIŃSKA ZABAWKA NAPRAWIŁEM JUŻ TRZY TAKIE ZAMKI U SIEBIE PSUJĘ SIĘ TAM SILNICZEK KTÓRY WYGLĄDA JAK W ZABAWKOWYM AUTKU CHIŃSKIM ŚMIECH CO BMW NAM PROPONUJĘ ZA TAKIE PIENIĄDZE JUŻ OSOBIŚCIE MAM DOŚĆ TEGO SAMOCHODU A JEŻDŻĘ NIM DOPIERO MIESIĄC MAM SPOSÓB NA TĄ USTERKĘ UMIĘ JUŻ NAWET ROZLYGLOWAĆ DRZWI CZEGO NAWET SERWIS NIE POTRAFI ZROBIĆ JEŚLI MACJE PROBLEM TO MOGĘ WAM POMÓC PISZCIE NA GG 9211975
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,jeśli to nie tajemnica to może podziel się z kolegami z forum, jak otwierasz te zamki.

Ja też miałem z tym problem.po wymianie aku, jak ręką odjął.

Podobno jak jest słaby prąd to się tak dzieje.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było inaczej - nic nie działało.

Ogolnie okazało sie ze uszkodzony jest zamek kierowcy który dodatkowo miał zwarcie i popalił jakies tam sterowniki i przekazniki. Wszystko wymieniłem na nowe i poki co chodzi bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
witam kolegów, dzisiaj - pierwsza usterka w moim e90 , cieszyłem sie bezawaryjnoscia jakieś 2 miesiące, i dzisiaj dziecko musiało wychodzic z niego przez okno w drzwiach tylnych bo nie działa otwieranie , zamykanie działa, pilot sprawny a otwieranie nie działa, zapalaja sie światła tak jak przy otwieraniu i lampka wewnetrzna zapala sie a drzwi nie otwierają się , moge tylko wejść od kierowcy za pomoca klucza , bo innych drzwi nie moge otworzyć nawet od wewnątrz, z tego co czytam to koledzy już tez mieli taką awarie , prosze o porade od czego zacząć sprawdzać? pozdrawiam :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolegów, dzisiaj - pierwsza usterka w moim e90 , cieszyłem sie bezawaryjnoscia jakieś 2 miesiące, i dzisiaj dziecko musiało wychodzic z niego przez okno w drzwiach tylnych bo nie działa otwieranie , zamykanie działa, pilot sprawny a otwieranie nie działa, zapalaja sie światła tak jak przy otwieraniu i lampka wewnetrzna zapala sie a drzwi nie otwierają się , moge tylko wejść od kierowcy za pomoca klucza , bo innych drzwi nie moge otworzyć nawet od wewnątrz, z tego co czytam to koledzy już tez mieli taką awarie , prosze o porade od czego zacząć sprawdzać? pozdrawiam :(

 

Sprawdź bezpieczniki - parę dni temu doświadczyłem tej samej awarii :) - okazało się, że spalił się bezpiecznik i przetarł jakiś kabelek (jaki nie wiem). Naprawę zlecałem w ASO - kosztowało to 46pln.

 

PS. U mnie działał również bagażnik, drzwi kierowcy mogłem otworzyć jedynie kluczykiem, reszta zamków pozostawała zaryglowana.

 

PS.2 A tak z ciekawości - jaki przebieg ma Twój samochód? Pytam, gdyż zarówno mi jak i innemu Koledze z forum zdarzyło się to przy ok. 50 tys. km.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ,ja mam przebieg 150000km, i sprawdziłem dzisiaj bezpieczniki jeden był przepalony nr.57 -15A Po zalożeniu nowego dalej to samo, otwierała mi się tylko klapa bagaznika z pilota , pojechałem na orlen zatankować ide do kasy pstryk pilotem a tu zdziwko bo działa wszystko, dzisiaj duzo jeżdziłem i wszystko ok. może po wymianie bezpiecznika trzeba było poprostu odpalić auto , bo dziwnie tak się złożyła ta naprawa. ale zasięgałem porad elektroników to twierdzą że to wina przekażników w module komfortu pewnie jak jeszcze raz spali mi się ten bezpiecznik i powtórzy się sytuacja to od razu bede musiał zaglądnąć do tych przekazników chyba że teraz bedzie już ok. pozdrawiam, hehe a już myślałem wczoraj o sprzedaży swojego E 90. :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zarejestrowani
U mnie nie ma problemow z zamkiem, za to drzi ( uszczelki) mi przymarzaja i to mimo posmarowania i to dosyc grubo wazelina techniczna, a wczesniej jakims teflonowym mazidlem;/

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z centralnym zamkiem to raczej nie problem smarowania ale jeśli ktokolwiek chciałby przesmarować sobie zamek to ponoć bardzo dobry jest smar do broni

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.