Skocz do zawartości

Pompa wtryskowa 2,5tds


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Morze koś pomorze bowiem mam taki problem,otóż gdy samochód trochę postoi około trzech-czterech godzin w wężyku który wychodzi z filtra paliwa a łączy się z pompą wtryskową pojawia się pęcherzyk powietrza dość duży i kiedy chce odpalić auto to zapali i zaraz zgaśnie.Czy może mi ktoś powiedzieć aby się tego pozbyć, co jest nieszczelne ze dostaje się tam powietrze dodam ze pompa jest szczelna i nigdzie nie widać wycieków paliwa.Pozdrawiam
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
przewody przelewowe wymieniłem zaraz na początku a mam jeszcze jedno pytanie czy ta pompka w baku ma chodzic cały czas podczas pracy silnika?Bo moja chodzi jakies 20 sekund i sie wyłacza
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
bzdura. W silnikach BMW typu diesel pompa w zbiorniku ma za zadanie podać paliwo do pompy paliwa, ta z kolei wytwarza po uruchomieniu silnika takie ciśnienie, że bez problemu radzi sobie z odległością pomiędzy zbiornikiem paliwa a pompą, więc jest to normalne, że po przekręceniu zapłonu po jakimś czasie pompka wyłącza się. Owszem jest jeden wyjątek: jeśli paliwo w zbiorniku spadnie poniżej poziomu 20 litrów pompka w zbiorniku pracuje non stop. nie poleca się więc ze względów eksploatacyjnych dopuszczać nagminnie do sytuacji jazdy w okolicach rezerwy. Co do pęcherzyka, owszem, zaworek pomoże, ale musisz pamiętać, że to początek końca pompy paliwa. Najpierw pojawiają się pęcherzyki, później zaczyna pojawiać się nieszczelność w dole i górze pompy w okolicach nastawnika dawki, spadek ciśnienia w pompie powoduje wysyłanie błędnych informacji do komputera i zaczynają się problemy z dawką paliwa. Sprawdź czy pompa jest ,,sucha,, tzn. czy w dole pompy na charakterystycznej rynience nie pojawiają się plamki paliwa, jeśli tak, to polecam wizytę u sprawdzonego mechanika, który zdemontuje pompę, uszczelni ją zregeneruje nastawnik dawki, pod warunkiem że nie jest on potencjometryczny, ustawi kąt wtrysku, elektronicznie nastawi dawkę paliwa, sprawdzi napięcie łańcucha rozrządu i wtrysk sterujący
Opublikowano
Dzięki za odpowieć pompe mam suchą uszcelniałem ja całom była tez sprawdzana na stole mierniczym pompiasz powiedział no ze nowa niejest ale jeszcze zawczesnie na remont.Co do pompki to teraz nie uruchamia sie wcale moze jet to spowodowane ze paliwem nie schodze ponizej 40 litrów a może padła całkiem pecherzyka powietrza niema ale widze ze poci mi się wtrysk sterujący.A mam jeszcze takie pytanko mam taki objaw przy zapalaniu zimnego silnika gdy zaczne go uruchamiac zaraz gdy zgasinie kontrolka od siwiec to przez kilka semund nie ruwno pracuje a potem jest ok a jak poczekam kilka sekund np. 5 jak kontrolka zgasinie to odrazu pracuje równo.Swiece są dobre bo niedawno wymieniałem.masz jakis pomysł co to może być?pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.