Skocz do zawartości

520d - box czy chip?


unky

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Auto na gwarancji, bezpieczniejszy byłby chyba box (chyba brak utraty gwarancji)?

Ma ktos jakieś doświadczenie z powerboxami w 520d?

Przeglądałem stronki chiptunningowe i nawet zauważyłem że w w 520d 177KM wydajniejszy jest box, co mnie lekko zdziwiło gdyż z reguły chip miał lepsze paramtery.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wypada, nie wypada.........agro boxing w bi-em dablju? :lol: 520----->525---->530----->550 droga do doskonałości, oczywiście zawsze można iść na skróty i oszczędzać czas i nerwy 520----->550 :D lub FULL LOAD czyli w skrócie M5

taaa i z każda większą pojemnością zasięg na pełnym baku zmniejsza się o 100-200 km :) czyli przy M5 to około 250-350 km :)

Moc M5 jest fajna ale..... dla mnie jeżdżącego 90% po mieście taka moc nie jest potrzebna a po drugie spalanie i karta vipowska na BP czy ORLENIE to nie jest to :) Jak będę chciał się po ścigać to założę kask i wsiądę na R1 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy troszke sie zaniepokoiłem czyżby zimne powietrze wpłyneło na moc 520d bo wczesniej (jakos w lecie) mocy było pod dostatkiem.Całe szczęscie ze paleta silników diesla spora każdy sobie cos dobierze.A boxy zostawcie kolegom z forum opla.

hej

 

Tora - nie bądź złośliwy, nikt nie twierdzi ze 520d to demon prędkości. Jest po prostu bardzo ekonomiczny.

 

A wracając do topicu - lepiej faktycznie zmień auto na większy silnik niż dokładać boxy czy chipy, rźniesz na tym silnik równo

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Wam sie turbinki w 520d trzymają?

 

Rodzinka juz wymieniala po padzie na trasie przy 70 tys. Ciekawi mnie, jak ten i tak już fabrycznie mocno obciążony silnik żyje po tuningu.

 

Mam 57 tysi i sie trzyma... ale po tuningu moze faktycznie padać

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U konkurencji takie moce jak ma najnowsza 520d wyciskane są z większych pojemności (gdzieś o 10%) jedynie passat ma 170KM czyli i tak o 7KM mniej,na przykład Acord z 2,200cm ma 150KM.

W 520d z jednego litra pojemności uzyskuje sie 88,5KM czyli wersje 530d juz na starcie powinny mieć 265KM ale najnowsze mają niestety tylko 235KM.Czyli już prędzej można dłubać przy 530d a nie przy 520d.

Ludzie zastanówcie się co chcecie chipować.

hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW wyciąga 204KM z wersji 2.0 biturbo, tylko nie wiem gdzie ją montują (kiedyś gdzieś w serii 3 widziałem).

 

Jak dla mnie, to największym mankamentem niskiej pojemności jest fakt, że trzeba silnik katować żeby jeździć dynamicznie. Ciągle na maks obroty, bo inaczej to nie jedzie. Nie ma się więc co dziwić, że wysilone podzespoły padają. Muszą.

 

Ogólnie IMO wiekszy problem niż chip to sposób użytkownia auta. Znam ludzi co wiedzą jak się użytkuje diesla, ale jak tylko wjadą na autobahn to gaz w podłoge, niezaleznie czy ciepły czy zimny, a po trasie od razu silnik na off, bo trzeba do kibelka czy po fast fooda skoczyc.

 

Niemniej jednak 2.0d deonem prędkości nigdy nie będzie, stąd zabiegi typu chip może humor i przyjemność z jazdy podniosą, ale tylko na chwile. A potem znowu będzie mało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w każdym aucie po jakimś czasie będzie mało...skoro nawet Veyrona tuningują :) a 2.0 biturbo montują w tej chwili chyba tylko w serii 1 - 123d.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w każdym aucie po jakimś czasie będzie mało...skoro nawet Veyrona tuningują :) a 2.0 biturbo montują w tej chwili chyba tylko w serii 1 - 123d.

 

Mojemu starociowi do Veyrona troche brakuje ;) a jakoś nie brakuje mi mocy - jest zawsze tyle, ile potrzebuje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

Witam wszystkich.BMW e61 520d touring 2006 88tys km manual.

Jestem własnie po zabiegu - modyfikacji programu,chipa.Na początku myślałem ze 2,0d do 5 to za mało - sprawdziłem i naprawdę jest ok, a jeździcie za grosze! Efekty są lepsze niż się spodziewałem. Dynamika i reakcja naprawdę dobra. Tuning robiłem w GODULA MOTO SPORT i za modyfikacje zapłaciłem 1750zł. Dużo/Nie dużo. Jest dobrze zrobione. A efekt z hamowni: Seryjnie zmierzone 160,6KM -> na 195KM moment 342nm->na 412nm :. Spalanie z komputera przy dynamicznej jeździe na trasie z 7,4-7,9 na (6,4-6,9), czyli spadło. Jestem zadowolony, wszystkim polecam. W 2004 robiłem w 318d również u Goduli przebieg 4tys, teraz ok 90tys.km i wszystko dobrze.

Samochód dostaje nowego oddechu - zdecydowanie na plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ,ja zapłaciłem jedyne 1000zł. w płocku firma petergum.cztery razy hamowali .

pierwszy pomiar to 159 km.i 340 n.po drugim 177km. ostatecznie wyszlo 200 km i 416n.

160 tysięcy kilometrów przejechane e 61.

auto flotowe z belgi ,w dowodzie 150 koni miało być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.Ta flotowka w automacie?.Mam automatyczną skrzynie i jestem ciekaw jaka jest jej granica max.Nm.Chce na dniach rownież zrobić program i z ciekawości pytam.Jak ze spalaniem,jest poprawa znaczy mniejsze he?.Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.