Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szanowni koledzy,

 

przymierzam sie do zakupu serii "3",wymienić chcę obecne auto-czyli serię "1".

Wybór najprawdopodobniej padnie na 320i z 2006 r.

Zacząłem brać pod uwagę kupno auta w programie BPS ale w niemieckim ASO-czy ktoś z Was to robił?Jakie możecie wskazać plusy i minusy zakupu własnie u dealera niemieckiego?

 

I kolejne pytanie-mam zamiar kupić auto z ksenonami-czy "ksenon" różni się od "biksenona"?Wiem,pewnie trywialne pytanie ale niemniej je zadaje. I druga rzecz-czy to,że sa ksenony oznacza automatycznie,że auto wyposażone jest w "ringi"-te obwódki,które dodają mu fajnego wyrazu?;-) .Jeśli to dodatkowa opcja to jak sie nazywa i jaki jest odpowiednik tego w jezyku niemieckim?

Pozdrawiam serdecznie.

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano

Jeśli ksenon to i są na 100% ringi.

Nie wiem czy w E90 było rozróżnienie na ksenon i biksenon chyba tylko biksenon. Oznacza to mniej więcej tyle,że masz długie na bazie ksenonu.

było:


e46 328 Ci

e46 320D

e90 330i

e92 330i

Opublikowano

I rozumiem,że w trakcie dnia palą sie ringi (obwódki),tak?;-)

dzięki za wyjasnienie:-)

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W kwietniu zeszłego roku kupiłem takie własnie auto u niemieckiego dilera i było tańsze niż podobne u polskiego. Samochód od dilera to zakup z faktura i udokumentowana przeszłością. Został zrobiony przegląd i otrzymałem gwarancję na kolejny rok po zakończeniu fabrycznej. Dziś bym zrobił jeszcze raz tak samo. Auta z niemieckich salonów są z reguły w lepiej wyposażone. Teraz niestety euro jest dość drogie i taka okazja jest trudna do powtórzenia.
Opublikowano

ale przynajmniej jest wybór,w Polsce na przykłąd ze świecą szukać 320 lub 325 w benzynie z 2005 r lub 2006. I faltycznie-lepiej wyposażone.

Multilab-i rzeczywiscie warto im zaufac?Auta z BPS to też auta EX AG czy to klient przyszedł,zostawił swoje auto i ono po przeglądzie jest wystawiane jako BPS?

I jeszcze jedno-320i z 06 r. czy 325i z 05 r.? (obydwa po 25 tys.przebiegu)..:-).cena zblizona-ok 18500 euro (oczywiscie róznica potem w akcyzie)

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Polski diler także może sprowadzić auto z niemiec. Jak tak kupiłem swoją 1. Pan w Bawaria znalazł interesujące mnie auto na jakimś miedzy dilerskim rynku w niemczech. Auto było w perfekcyjnym stanie.
Opublikowano

Wiem Karbo-dzisiaj byłem u Smorawińskiego w tej sprawie,i..usłyszałem żebym zapomnił o roczniku 2005 czy 2006.I z pewnoscią nic do 80k złotych nie dostanę..

No to wszełem na stronę bmw.de i do wyboru do koloru takich aut-właśnie z 2006 r-sprzedawanych jako BPS i jeszcze dodatkową gwarancją-zatem albo nie chce im sie szukac albo naciągają na droższe i młodsze auta.

Poza tym-liczyłem ile mniej byś zapłacił za to auto gdybys sam je przyprowadził?Jeśli różnica to wydatek rzędu 1000-2000 zł to faktycznie nie ma co sie ruszać z domu,ale śmiem przypuszczać,ze za pośrednictwem dealera cena sprowadzonego auta w magiczny sposób zmieni się z 80 tys na 90 tys...

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano
I rozumiem,że w trakcie dnia palą sie ringi (obwódki),tak?

 

Ringi + ksenon niestety :|

E90 przed liftem (czyli do VII 2008) nie używają ringów jako świateł do jazdy dziennej (za słabe)

Można włączyć same ringi ale jako światła postojowe.

 

Ringi do jazdy w dzień to niestety dopiero w E92/93 i w E90 po lifcie.

Opublikowano

ale ring+ ksenon moge palić w trakcie dnia,tak?

 

p.s.Czy auto na rynku niemieckim ma komputer pokłądowey i komunikaty jak auta na rynek polski?Chodzi mi o to czy sa hasła w języku angielskim (mam teraz tak u siebie) czy niemieckim?

Wolę jednak akgielskie "check ok" od niemieckiego "alles gut" ;-))

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano
ale ring+ ksenon moge palić w trakcie dnia

Zawsze przy włączonym ksenonie świecą wszystkie 4 ringi.

Można sobie w menu wybrać język - z tych cywilizowanych :wink: - angielski musi być.

 

Chociaż bez i-drive nie ma wielkiej różnicy na co dzień - widać to tylko w zasadzie przy grzebaniu w menu radia i komputera.

Opublikowano

jesli chodzi o jezyk to jasna sprawa, ze mozesz miec wyswietlanie po angielsku, jesli nie zmienisz samemu w BC to jest to kwestia podlaczenia pod kompa

 

co do ringow jako swiatel dziennych w wersji przedliftowej to, jesli sie nie myle, mozna sobie ustawiac tak, zeby ringi swiecily same bez obciazania zarowek ksenonu jako swiatla dzienne, kwestia podlaczenia pod kompa u jakiegos magika.Ja nie mam akurat ksenonow ale chcialem, zeby mi mechanik ustawil opcje dziennych i mam to zrobione z wykorzystaniem zarowki od dlugich swiatel. Po podlaczeniu pod jakiegos kompa spokojnie mozna robic ze swiatlami co sie chce.

pozdrawiam

Krzysiek


Sprzedam do E90 pre lift:

1. Pasek wielorowkowy do benzyniaków N52

2. Lampy komplet ori tył, używane w bdb stanie

Opublikowano
mozna sobie ustawiac tak, zeby ringi swiecily same bez obciazania zarowek ksenonu jako swiatla dzienne, kwestia podlaczenia pod kompa u jakiegos magika

 

Same ringi można włączyć i bez komputera, pokrętłem świateł i da się tak jeździć, ale żarówki w ringach są za słabe, żeby używać ich jako świateł dziennych - wymiana na mocniejsze żarówki jest podobno problematyczna z uwagi na konstrukcję ringu, no i homologacji na coś takiego nie ma :| znaczy się jeździmy de facto bez włączonych świateł.

 

stawil opcje dziennych i mam to zrobione z wykorzystaniem zarowki od dlugich swiatel

 

no to ładnie to musi dawać po oczach - nawet w dzień :?: :?:

Opublikowano

kolego plg

 

no to ładnie to musi dawać po oczach - nawet w dzień :?: :?:

 

:) wiedzialem, ze to zdanie sie pojawi, spokojnie, nie wiem jak to jest dokladnie zrobione ale najprawdopodobniej jest ustawiony mniejszy prad , ze zarowki sie bardzo delikatnie swieca wiec nie daje po oczach,

 

co do tego, ze zarowki w ringach sa za slabe to walsnie sie zastanawialem o co tobie chodzilo jak napisales i przyznam, ze nie wiedzialem, ze w polifcie sa mocniejsze, zwracam honor

 

pozdrawiam

pozdrawiam

Krzysiek


Sprzedam do E90 pre lift:

1. Pasek wielorowkowy do benzyniaków N52

2. Lampy komplet ori tył, używane w bdb stanie

Opublikowano
nie wiedzialem, ze w polifcie sa mocniejsze

 

Po lifcie jest w ogóle inna konstrukcja reflektora w tym ringów - światło jest zupełnie inne, o wiele mocniejsze - tak jak w e92/93, poliftowych 5 itp.

Szczerze mówiąc to jest na tyle mocne, że łatwo pomylić taki ring ze zwykłym reflektorem. Ja tam wolę "klasyczne" cienkie ringi :D

 

A co przeróbek świateł drogowych na dzienne, to ja osobiście nie przepadam za takimi warsztatowym rękodziełem, skoro nie mam dedykowanych dziennych to włączam mijania. Ale skoro nie oślepiasz to :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale przynajmniej jest wybór,w Polsce na przykłąd ze świecą szukać 320 lub 325 w benzynie z 2005 r lub 2006. I faltycznie-lepiej wyposażone.

Multilab-i rzeczywiscie warto im zaufac?Auta z BPS to też auta EX AG czy to klient przyszedł,zostawił swoje auto i ono po przeglądzie jest wystawiane jako BPS?

I jeszcze jedno-320i z 06 r. czy 325i z 05 r.? (obydwa po 25 tys.przebiegu)..:-).cena zblizona-ok 18500 euro (oczywiscie róznica potem w akcyzie)

 

Zapewne i tak sie zdarza, ale samochody są po przeglądach i opisana jest ich przeszłość (wypadkowość). Samochód po przejechaniu polskiej granicy niestety drożeje. U dilerów niemieckich tez obowiązuje cena umowna, a zatem mozna liczyć na jakieś upusty. Jak napisałeś jest dużo wiekszy wybór aut i to jest prawda. Diler pomoże w uzyskaniu tablic i ubezpieczenia itp. Ja przez internet wstępnie zarezerwowałem samochód, po czym moj znajomy który mieszka w Hamburgu pojechał do dilera sprawdził samochód i zgodnośc z opisem, wpłacił zadatek i ustalił termin odbioru. Jak pojechałem po odbiór to auto czekalo z tablicami na wyjazd i ubezpieczeniem. Dopłaciłem resztę i mogłem się rozkoszowac jazdą po niemieckiej autostradzie. Z tego co wiem może byc problem z załatwieniem całej procedury kupna w 1 dzień, bo oni przed wydaniem auta muszą zrobic przegląd (olej, hamulce itp), a to niestety trwa znacznie dłużej niż u nas - tak było w przypadku mojego auta (czekałem 7 dni). Ale może to było nietypowe - nie wiem bo kupowałem w ten sposób tylko raz.

Co do auta to 325i to na pewno ma lepszą dynamikę niż 320i. Też myślałem o takim, ale moje było znacznie droższe (automat i inne bajery) i akcyza w związku z tym spora. Przy dzisiejszej eskalacji fotoradarów i policji z wideoradarami nie wydaje mi się bym potrzebował 325i (i tak w razie złapania nie wyłgasz się "na studenta" czy "emeryta ze starego portfela" i zapłacisz max. stawkę mandatu - bo jak masz takie auto to masz kasę - taka jest powszechna opinia)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiem Karbo-dzisiaj byłem u Smorawińskiego w tej sprawie,i..usłyszałem żebym zapomnił o roczniku 2005 czy 2006.I z pewnoscią nic do 80k złotych nie dostanę..

No to wszełem na stronę bmw.de i do wyboru do koloru takich aut-właśnie z 2006 r-sprzedawanych jako BPS i jeszcze dodatkową gwarancją-zatem albo nie chce im sie szukac albo naciągają na droższe i młodsze auta.

Poza tym-liczyłem ile mniej byś zapłacił za to auto gdybys sam je przyprowadził?Jeśli różnica to wydatek rzędu 1000-2000 zł to faktycznie nie ma co sie ruszać z domu,ale śmiem przypuszczać,ze za pośrednictwem dealera cena sprowadzonego auta w magiczny sposób zmieni się z 80 tys na 90 tys...

 

Ja nie liczyłem różnicy na jakimś konkretnym egzemplarzu. Ale porównywałem ceny w Polsce i NIemczech i wyszło na to że różnica byłaby około 5 - 6 tys zł.

A potem udało mi się kupić okazyjnie w Bawarii.

Opublikowano

ja mam nieco inne doswiadczenia z dealerami w DE, np. przy kupnie nowego auta nie jest tak gladko jak z uzywanym. W efekcie kupilem gdzie indziej (i taniej - przy najnizszym w historii kursie euro :P ), choc trwalo to dluzej blisko 20% roznicy oslodzilo gorycz oczekiwania:)

 

aha, pomysl moze nad wersja x, bo sprawdza sie to niezle w zimie przy takim silniku (choc cena idzie mocno w gore, niestety...)

 

vazq~

~ The Gator Nation ~
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
aha, pomysl moze nad wersja x, bo sprawdza sie to niezle w zimie przy takim silniku (choc cena idzie mocno w gore, niestety...)

 

vazq~

 

ale jak x drive to disel, a właśnie mikołajpoznań, czemu nie disel?

Opublikowano

 

vazq~

 

czemu nie disel?

 

Diesle hałasują, dymią i się psują - to tak w największym skrócie.

 

...sorry nie mogłem się powstrzymać :)

loco


'08 530iA touring xdrive; '05 118iA; '04 F650GS Dakar

['05 325i touring; '91 325i touring; '90 318iA; '01 320td; '01 530iA touring; '00 525i; '97 523i; '95 525i touring; '90 318is; '85 320i]

Opublikowano

 

vazq~

 

czemu nie disel?

 

Diesle hałasują, dymią i się psują - to tak w największym skrócie.

 

...sorry nie mogłem się powstrzymać :)

 

 

Chyba w URSUSIE C330 :mad2: :duh: :lol: :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego w ursusie były mniej awaryjne diesle jak te obecnie produkowane. Nie było pomp i wtryskiwaczy dużego ciśnienia ani turbin. Nie każdy lubi i musi jeździć dieslem. Sam miałem służbowe auta tego typu i prywatnie nigdy bym nie kupił.
Krzysztof
Opublikowano
Kolego w ursusie były mniej awaryjne diesle jak te obecnie produkowane. Nie było pomp i wtryskiwaczy dużego ciśnienia ani turbin. Nie każdy lubi i musi jeździć dieslem. Sam miałem służbowe auta tego typu i prywatnie nigdy bym nie kupił.

 

 

Tyaaa. :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.