Skocz do zawartości

E39 Jaka pompa paliwa?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Padła mi pompa paliwa (2.8 benzyna). Oryginał BMW trochę drogi. Co lepiej kupić, używany oryginał czy nowy zamiennik? Jeżeli zamiennik, to jakiej firmy? Proszę o opinie i doświadczenia. Może ktoś wie, kto robi te pompy dla BMW?
Opublikowano

witaj

osobiscie wybralbym orginal i zaplacil troche wiecej ale mial pewnosc

uzywana moim zdaniem bezsensu bo nie wiesz ile jeszcze pociagnie, a montaz z tego co mi wiadomo nie nalezy do szybkich spraw.

pzdr

Opublikowano
Oryginał (BMW nr 16 14 6 752 368, Pierburg nr 7.22013.02.0) kupisz za ok. 500 zł w InterCars.

Czy mam rozumieć, że Pierburg robi OEM dla BMW?

Opublikowano
Oryginał (BMW nr 16 14 6 752 368, Pierburg nr 7.22013.02.0) kupisz za ok. 500 zł w InterCars.

Czy mam rozumieć, że Pierburg robi OEM dla BMW?

Pierburg robi sporo podzespołów dla BMW (pompy paliwa, czujniki ciśnienia paliwa, elektrozawory podciśnieniowe do sterowania turbo i EGR itp.)

Opublikowano

Sam miałem problem z pompą paliwa w tym modelu z tym silnikiem. Skończyło się na wstawieniu nowego oryginału z allegro za 300zł. Też zastanawiałem się nad zamiennikiem, mimo, że sam wymieniłem ją i w sumie teraz to żaden problem (w godzinę wymieniam) to jednak nie bawi mnie ewentualna wymiana jakiegoś szajsu na drodze, więc polecam oryginał.

Szkoda, że tak daleko mieszkasz, bo mógłbym Ci pomóc w tej naprawie.

Opublikowano
Dzięki za informacje.

Oryginał coś koło 850 zł w Focie.

To w ASO będzie tańszy, ale po co przepłacać, jak sam napisałeś, że Pierburga kupisz za 380, a to jest na 100% oryginał. To jest tak jak z innymi częściami, np z grupy ZF (Sachs, Lemfoerder...), które w ASO są 2 razy droższe tylko dlatego, że oprócz logo producenta jest jeszcze logo BMW. Na niektórych częściach z poza ASO, logo i nr OE są po prostu zeszlifowane, bo nie mogą an nich widnieć ze względy na sprzedaż tzw. after market, a są to dokładnie te same podzespoły, nie żadne zamienniki wątpliwej jakości.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

koledzy, ktoś z Was jest w stanie w miarę dokładnie opisać procedurę wymiany pompy paliwa. Niedługo będę chciał wymienić, a nie chciałbym czegoś zepsuć.

Objaw mam taki, że po dłuższym postoju po przekręceniu kluczyka nie odpala. Muszę poczekać 20-30 sek. na zapłonie (jakbym grzał świeczki) i odpala od pierwszego. Czy to jest objaw padającej pompy paliwa?

Pozdrawiam

Pozdrawiam Jaro

http://s7.postimg.org/ipwn696zr/2014_05_17_23_34_29.png

ex e39 525i

ex e38 735iA

ex e39 540iA

Opublikowano
koledzy, ktoś z Was jest w stanie w miarę dokładnie opisać procedurę wymiany pompy paliwa. Niedługo będę chciał wymienić, a nie chciałbym czegoś zepsuć.

Objaw mam taki, że po dłuższym postoju po przekręceniu kluczyka nie odpala. Muszę poczekać 20-30 sek. na zapłonie (jakbym grzał świeczki) i odpala od pierwszego. Czy to jest objaw padającej pompy paliwa?

Pozdrawiam

Zanim wymienisz pompę, sprawdź ciśnienie paliwa za pompą i na listwie wtryskowej. Być może regulator nie trzyma, a powinno być 3,5 Bar tu i tu. Regulator w ASO kosztuje ok. 200 zł, a pompa ok. 800 zł.

Pompę masz w zbiorniku, a dostęp spod siedziska tylnej kanapy z prawej strony. Musisz wyjąć cały zestaw smoka z czujnikiem poziomu paliwa, a potem wymieniasz pompę.

Powodzenia.

Opublikowano
U mnie ewidentnie polecaiała pompa. Kupiłem Pierburg za niecałe 400 zł. Moje objawy były inne. Nie wydaje mi się, aby u Ciebie szwankowała pompa. Podłączałeś się do kompa?
Opublikowano
podłączałem i żadnych błędów odnośnie regulatora ciśnienia paliwa nie było. Miałem od dłuższego czasu błąd przepływomierza, ale już został wymieniony na nowy. W którym miejscu znajduję się ten regulator?

Pozdrawiam Jaro

http://s7.postimg.org/ipwn696zr/2014_05_17_23_34_29.png

ex e39 525i

ex e38 735iA

ex e39 540iA

  • 4 lata później...
Opublikowano

Panowie żeby nie zakładać nowego tematu podłaczę się di tego.

Wygląda na to że i mi padła pompa....trochę mnie to zagotowało - w trasie;/

Jeśli można to prosiłbym o jakieś namiary na względnie tanie sklepy gdzie mógłbym dostać tego Pierburga 7.22013.02.0 lub Oryginał BMW 16146752368.

W necie nie mogę nic konkretnego znaleźć.

Ewentualnie może jakiś zamiennik typu Bosch??

Z góry dzięki.

BardzoMiłyWłaściciel

BędzieMógłWyprzedzać

  • 1 rok później...
Opublikowano

Cześć

Odgrzeje nieco temat.

U mnie podobnie jak u kolegi jarogmur, mam problemy z zapalaniem. Jak trochę postoi to większe problemy a jak odpalam zaraz po zgaszeniu to zazwyczaj jest ok. Pompę słyszę, ale już jakiś czas temu kiedy jeszcze wszystko było w porządku, zwróciłem uwagę na nieco inną pracę tej pompy. Po dwóch miesiącach pojawił się problem z zapalaniem - dlatego na początku stawiałem na pompę. Doczytuje teraz że winny może być regulator ciśnienia - jak go wymienić?

U mnie również nie ma błędów w kompie.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.