Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Zaczęło się od tego, że spalanie kształtowało się momentami gróbo powyżej 10l/100km przy bardzo spokojnej jeździe. Okazało się, że mały wyciek oleju z silnika który zignorowałem przy kupnie, jest poważniejszy niz wyglądał. Dziś po trzech tygodniach odebrałem go od mechanika który zdiagnozował wreszcie przy mojej pomocy, że był to zapchany filtr odmy. Od razu zauważyłem spadek wskazań spalania na BC :D . Teraz moje pytanie, bo skoro w odmie przez ten filtr znalazło się mnustwo oleju to pewnie wartało by przeczyścić kilkarzeczy takich jak kolektor zawór EGR, zawór podcisnienia w kolektorze czy zawór sterujący sprężarką. O ile kolektor to prosta sprawa to jak czyścić te zaworki i czujnik doładowania? Naftą, benzyną czy jeszcze czymś innym?

Opublikowano
to może ja przy okazji zapytam, czy zdjęcie kolektora to rzeczywiscie prosta sprawa czyli odkręcam i mam na wierzchu czy trzeba jakies magiczne rzeczy robic jeszcze, a co potem ze skladaniem jest tam uszczelka jakas ktorą potem trzeba wymienic czy poprostu zakładam spowrotem bez problemu? Pytam bo chetnie bym sprawdził stan tych klapek nieszczęsnych i przy okazji przeczyścił kolektor
Opublikowano
ja ostatnio też wymienialem filtr odmy ale kupiłem cały komplet z obudową filtra a w środku był separator, mój stary filterek był siatkowy ale wszystko pasuje bez problemu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.