Skocz do zawartości

jak sprawdzić rzeczywisty przebieg w e39


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam zamiar kupić e 39 za granicą i chciałbym wiedzieć chociaż jak sprawdzić rzeczywisty przebieg w aucie, wiem że jest na to jakiś sposób żeby sprawdzić ponieważ kumpel pokazał mi jeden taki sposób w e 36 i rzeczywiście ukazał się prawdziwy przebieg, niestety większy niż pokazuje, powiedział też że ten sposób nie działa w e39 ale jest jakiś dynks żeby sprawdzić tylko nie wie jak więc może ktoś ma szerszy zakres wiadomości na ten temat, dlatego bardzo bym prosił o pomoc, ta niespodzianka z przebiegiem w moim e 36 mocno nie zdenerwowała a lekarz zabronił mi się denerwować :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przebieg w KAZDYM module da się zmienić.

Jeżeli cofał ktoś kto się zna na sprawie to nie poznasz.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
mam zamiar kupić e 39 za granicą i chciałbym wiedzieć chociaż jak sprawdzić rzeczywisty przebieg w aucie, wiem że jest na to jakiś sposób żeby sprawdzić ponieważ kumpel pokazał mi jeden taki sposób w e 36 i rzeczywiście ukazał się prawdziwy przebieg, niestety większy niż pokazuje, powiedział też że ten sposób nie działa w e39 ale jest jakiś dynks żeby sprawdzić tylko nie wie jak więc może ktoś ma szerszy zakres wiadomości na ten temat, dlatego bardzo bym prosił o pomoc, ta niespodzianka z przebiegiem w moim e 36 mocno nie zdenerwowała a lekarz zabronił mi się denerwować :D
Napewno masz przebieg ponad 300 tys. A ten myk polega na trzymaniu zerowania licznika podrecznego i przekrecanie kluczykiem? Jezeli tak to daj znac powiem ci co to jest :P

 

Pozdr

BMW "Today, tomorrow, always"
Opublikowano
możesz sprawdzić na dwa sposoby po wyglądzie i zużyciu materiałów takich jak - kierownica, drążek skrzyni, tapicerka - jak są wytarte to wiesz już że ma większy przebieg, ale jak sam wiesz i to można wymienić ;) na licznik nie ma co patrzeć bo to chwila moment i masz 140k km przebiegu więc zostaje diagnostyka komputerowa i sprawdzenie w module jeszcze jest gdzieś trzecie miejsce gdzie się zapisuje przebieg ale zapomniałem :cry:
Opublikowano
Przebieg w KAZDYM module da się zmienić.

Jeżeli cofał ktoś kto się zna na sprawie to nie poznasz.

niestety ,tak jest jezeli robil to ktos kto sie zna niemozna poznac w bmkach nowych niewiem od ktorego roku chyba po lifcie przebieg jest w 4 miejscach,zegary,modul ,imobilaizer i chyba bo niepamietam komputer,w starszych bylo w dwuch zegary i modul swiatel,ale fachowiec ustawi wszedzie jednakowy,jest to tak powszechne ze pozostaja inne sposoby sprawdzania czesto niemozliwe do zastosowania jak po prostu znac wlasciciela i wiedziec jak i ile go eksploatuje
Opublikowano

tak jak koledzy wyżej piszą masz przebieg zapisany w kilku miejscach ale dobry cwaniak to może zmienić :|

 

jest jeszcze opcja jeśli auto było serwisowane w aso to po numerach vin mogą sprawdzić historę serwisową w bazie danych oraz spróbować odczytać przebieg z kluczyka

Opublikowano

...tyle, że na szczęście nie pierwszy lepszy cwaniak potrafi to zrobić, a taki co potrafi nie robi tego za darmo... i nie za 100 PLN... Jak nie zmienisz w każdym module i elektronika auta wyłapie różnice rekordów w poszczególnych modułach to na zegarach przy przebiegu zaświeca się kropka (manipulation point)...

 

P.S. Przebieg jest zapisany jeszcze w kluczyku i o ile się nie mylę, to jak zmienisz, tj. wszędzie poza kluczykiem, to przebieg w kluczyku zostaje zamrożony i "czeka" aż zostanie "dogoniony" przez ten z zegarów/EWS...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
w aso gwarantowali mi ze przebieg w kluczyku bedzie zawsze oryginalny i nie mozna go zmienic. sprawdzalem dwa razy i oba razy w kluczyku bylo o ~50k km wiecej niz na zegarze. tzn. licznik mialem cofniety o ~50k
Opublikowano
mam zamiar kupić e 39 za granicą i chciałbym wiedzieć chociaż jak sprawdzić rzeczywisty przebieg w aucie, wiem że jest na to jakiś sposób żeby sprawdzić ponieważ kumpel pokazał mi jeden taki sposób w e 36 i rzeczywiście ukazał się prawdziwy przebieg, niestety większy niż pokazuje, powiedział też że ten sposób nie działa w e39 ale jest jakiś dynks żeby sprawdzić tylko nie wie jak więc może ktoś ma szerszy zakres wiadomości na ten temat, dlatego bardzo bym prosił o pomoc, ta niespodzianka z przebiegiem w moim e 36 mocno nie zdenerwowała a lekarz zabronił mi się denerwować :D
Napewno masz przebieg ponad 300 tys. A ten myk polega na trzymaniu zerowania licznika podrecznego i przekrecanie kluczykiem? Jezeli tak to daj znac powiem ci co to jest :P

 

Pozdr

No rzeczywiście, zgadłeś kolego to ten właśnie myk o co tu chodzi?

Opublikowano

 

Pozdr

No rzeczywiście, zgadłeś kolego to ten właśnie myk o co tu chodzi?

 

Tą jest sekwencja nr fabrycznych . Niew jest to przebieg.

 

 

Zostaje ASO i własne wyczucie co do całokształtu w stanie auta.

 

Ja widziałem rok temu 7mkę która miała 490tys i w środku tak długo się przyglądałem wnętrzu aby mieć porównanie przy kupnie swojej i był kłopot bo było niczym nie różniące się od aut które mają 200 :P Teraz już wiem że tym z "200" co sie spotkałem to im było raczej bliżej do tego co miał już 500 :D

 

Ale szacunek do stanu w środku nie było nic szczególnie powycierane , zużyte itd.

BMW ma porządne wykończenie dzięki którym nieuczciwi sprzedawcy laika są w stanie na tym złapać.

 

Auta tej klasy jeżdżą naprawdę dużo i rocznie wrzucanie jemu 40-50tys to norma.

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Rozmawiałem ostatnio z kolesiem który zajmuje się cofaniem liczników i stwierdził że wystarczy mu 30min i cofnie w każdym miejscu i nie do poznania. Kluczyk, lampy i licznik...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.