Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc.

Obecnie smigam e38 735 autko spisuje sie swietnie, ogolnie bardzo jestem z niego zadowolony ale powoli zaczynam myslec o zmianie auta. Nie musze mowic ze interesuje mnie BMW Zastanawiam sie nad 5 e60 albo 7 e65

Tutaj prosze was o rade ktory silnik dobrze sie sprawuje w tych autach i jest bezawaryjny?? Najchetniej benzyna z mozliwoscia zagazowania ale nie koniecznie

Ktore roczniki sa pozbawione wad jako takich?

Jezdze ok 20-30.000km rocznie wiec przebiegi takie standardowe...

 

uzylem juz search forum :D ale mam nadzieje ze moze ktos cos chcialby dodac od siebie.

Opublikowano
Odpowiedz jest prosta - im mocniejszy, tym lepszy :) A co do zagazowania - z tego, co wiem to wszystkie silniki BMW dobrze sie daja zagazowac... Kiedys nawet widzialem Alpine B5 zagazowana od razu po odebraniu z ASO :lol:

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
Odpowiedz jest prosta - im mocniejszy, tym lepszy :)

 

to sie zgadza... jak szukalem mojej e38 wiele obejrzalem e38 bardzo chcialem silnik 4,4 ale traf chcial ze akurat 3,5 odpowiadalo moim oczekiwaniom czyli stan na bdb :lol:

 

najchetniej bralbym 550 :mrgreen:

Od ktorego roku produkcji mozna spokojnie brac 5??

slyszalem ze te z poczatki produkcji to wielkie klapy i skarbonki bez dna...

Opublikowano

skarbonki to sa disle e39, e38 i e60/61

jezeli chodzi o benzyne to jest DUZO bardziej bezawaryjna. Przy przebiegach ale 30kkm w roku zastanowil bym sie pomimo tego nad dieslem (535d:)).

pozdrawiam

Opublikowano
Nie przesadzalbym z ta awaryjnoscia. Oba modele naleza do dosc bezawaryjnych, zwlaszcza jezeli spojrzec na ilosc gadzetow, elektroniki itp.

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
skarbonki to sa disle e39, e38 i e60/61

jezeli chodzi o benzyne to jest DUZO bardziej bezawaryjna. Przy przebiegach ale 30kkm w roku zastanowil bym sie pomimo tego nad dieslem (535d:)).

pozdrawiam

 

juz jakis czas temu zastanawialem sie nad zakupem nawet nowej 5 ale po rozwarzeniu, nie oplaca sie kupowac nowki ktora po ok. 3 latach jest warta polowe ceny, dlatego uznalem ze takiego 3 latka malo wytluczonego moznaby kupic :D ale... diesle nawet w mlodych autach maja nalatane bardzo duzo kilometrow :( dlatego bardziej sklanialbym sie ku benzynie ktora w razie awarii nie pociagalaby za soba tak wielkich wydatkow jak diesel. Tak przynajmniej mi sie wydaje. Z drugiej strony gdybym mial lpg sluchalbym czy wszystko chodzi ok i w ogole pewnie bylbym przewrazliwiony... tyle co slyszy sie o roznych usterkach nawet sekwencji... a majac diesla jezdzilbym chyba bardziej spokojny o awarie chociaz tysiac aut a jedno bedzie wadliwe... roznie bywa :cry:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A co do zagazowania - z tego, co wiem to wszystkie silniki BMW dobrze sie daja zagazowac... Kiedys nawet widzialem Alpine B5 zagazowana od razu po odebraniu z ASO :lol:

 

Szefie z tego co ja wiem to właśnie ze względu , żeby się nie rozpisywać, na zawansowaną technologię nie dają się gazować, ale owszem wszystko można tylko to skraca żywotność silnika, i to nawet nie jako całej konstrukcji tylko bardzo jej elementów i zwiękasz awaryjność, co niestety nie jest tanie, ale nawet problem jest w tym że jest to upierdliwe, osobiście znajomy pojechał 540 (60) w gazie i , niestety wracał z Austrii na lawecie i jeszcze jest "pare" przypadków.....

Opublikowano
Tia, to kwestia nastawienia i gustu. Z racji tego, ze niedaleko mam gazownika, widze rozne samochody, ktore przerabia. Oprocz zupelnie "normalnych" widzialem juz pare nowych S-Klas, E65, E60, Alpiny B3 i B5, pare Cayenne, X5 itp. itd. Raczej ludzie, ktorzy kupowali te samochody nie nalezeli do tych, ktorych nie stac na benzyne - ale bulic 90€ za zatankowanie a np. 40€ - to jednak jest roznica. A podobno silniki BMW bardzo dobrze sie daja gazowac...

pozdrowienia

Krzysztof

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A podobno silniki BMW bardzo dobrze sie daja gazowac...

 

Te z bezpośrednim wtryskiem to pewnie tylko na instalkach najnowszej generacji, ciekawe czy ktoś się tego podejmuje i ciekawe ile to kosztuje i czy jest bezproblemowe. U nas gazują głównie lanosy i inne tego typu cudeńka, więc strach oddawać lepsze auto na taki zabieg.

 

Opłacać się to opłaca i ludzie zawsze będą to robić. Po prostu kasa zostaje w kieszeni. Ja zawsze uważałem że w DE jest 'normalnie' i tam uważa sie gazowanie za zabieg czysto oszczędnościowy. U nas to juz ujma na honorze ;)

Opublikowano

Temat rzeka- ja osobiście jestem za, jeżeli ktoś robi duże przebiegi.A gadki typu profanacja, wstyd nie biorę sobie do serca, za zaoszczędzone na stacji pieniadze po jakims czasie mógłbym sobie kupić drugi silnik gdyby najgorsze scenarusze przeciwników gazu się sprawdzały. A gaz w e60 jest montowany i bedzie coraz więcej tak jak to było w przypadku e39 jakieś 2-3 lata temu- również wtedy słyszałem o profanacji, że się nie da , że wszystko się rozleci a teraz co druga e39 lata na gazie.Z e60 bedzie to samo.

A dla mnie liczy się oszczędność i umiem liczyć- przybieram się do kupna mocnej benzyny w e60 i zapewne pójdzie do gazu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.