Skocz do zawartości

e34 nie daje paliwa- pompa dobra help auto stoi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiec tak chcialem odpowietrzyc uklad chlodzenia, i ok wszystko cacy, w pewnym momencie zgasilem silnik robie inne rzeczy... i klops nie odpala na bezynie... krece krece i nic

bezpiecznik ok w skrzynce bezpiecznikow, pompa paliwa podmieniona tez ok, bo stara jakos sztukowana byla. ale tez nie leci wacha ani w momencie krecenia, ani w momencie przekrecenia kluczyka

 

z na gazie odpala... tzn musi mnie ktos holowac, wtedy silnik 3 tys obr i odpala normalnie zaraz po pstryknieciu butli, niestety niemam mozliwosci odpalania z gazu, badz nie mam tego ustawionego w sterowniku... ale na gazie odpala jezdzi itd, ale jak zgasze auto wiadomo klops...

 

podmienialem przekazniki po kolorach, bezpieczniki dobre, do tego bezpieczniki pod siedzeniem sa dobre jeden brazowy byl przepalony ale tez nic nie dalo jego zmienienie,

pompa odpalona na krotko daje wache, jakby nie dochodzil prad do wtyczki....boli mnie to bardzo bo odpalala na dotyk a teraz stoi krece krece i nic.... co chwila akumulator musze ladowac bo rozladowywuje...

 

 

a tak w ogole ktory przekaznik, badz przekazniki sa od pompy, bo podmnienialem te ktore sa nad kielichem po stronie kierowcy, i nic nadal sachara w wezach paliwowych, kreci rozrusznik na gazie odpali, wiec iskra jest... bede sie modlic by moja instalka gazu miala opcje odpalanie awaryjne

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przekażnik jest od strony pasażera tam gdzie komp(ten w środku)

Jaką masz instalke lpg?

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

instalacja 2 gen bingo s, i mozliwe ze niema zaznaczonej opcji odpalania z gazu o ile w ogole w mojej instalacji jest.. bo to tak 50/50

 

czyli przekaznik jest po stronie pasazera a nie kierowcy... a ktory to jest przekaznik ??? bedzie ich kilka??

 

 

czyli jednym slowem te przekazniki ktore podmienialem przy kielichu od strony kierowcy sa niedobre?? mam silnik m30b30

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Są tam 3 przekazniki(chodzi o ten w środku).Masz tylko jeden przycisk przy centralce lpg?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
tak dokladnie.. mam instalacje bingo s4, i najprawdopodobniej ktos nie zalaczyl w opcjach odpalania awaryjnego, o ile moja centralka ma ta opcje, bo jak trzymam przycisk i 40 sek to zawor nie pstryknie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przyciśnij przycisk centralki przed wlączeniem zapłonu i trzymaj,przekręć kluczyk cały czas trzymając przycisk i sprubój zapalic(przycisk puść dopiero jak zaskoczy).Tak przynajmniej odpala się staga.Sprawdziłeś przekaznik pompy?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
niemam na podmiane tego przekaznika.... mam wszystkie z tej 2 skrzynki od strony kierowcy a od pasazera jedna sroba trzyma i niechce puscic to ja wd narazie potraktowalem i czekam .... az odtaje
Opublikowano
jedyny przekaznik ktory mial pin 30 i cos tam cos b. to byl niebieski i tez go wymienialem, przekazniki te w skrzynce nie podmienialem ale wygladaja na ok... ale pompa jak nie pracuje tak nie pracuje.... az mnie to troszke martwi... pompa sprawdzana ideal, przekazniki w skrzynce z bezpiecznikami ok, bezpieczniki ok, juz mi powoli nerwy puszczaja, bo palila na dotyk a teraz taki klops
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyjmij ten przekaznik i podaj prąd na pin 87(+12) pompa powinna działać.Po przekręceniu kluczyka tak by paliły się kontrolki powinieneś mieć napięcie na pinie 30(+12).
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
to tak robilem zwieralem pin 30 i 87 i nic pompa milczy... zwieralem piny wlasnie tam gdzie ecu oraz w tym niebieskim, nic zero reakcji pompy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podaj prąd prosto z aku na pin 87.Jeżeli pompa będzie działać to jest brak napięcia między stacyjką a przekaznikiem.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

ale na ten przekaznik co jest ecu ?? plus z akumulatora na przekaznik co jest obok ecu i pin 87 jak dobrze zrozumialem

 

 

czy ten niebieski przekaznik co mial pin 87b ?? ten w skrzynce z bezpiecznikami, ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ile masz przekazników obok ECU?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakiego koloru są te przekażniki?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

wiec dzieki wielkie:] jest wszystko jasne

 

 

szkoda ze niema pomogl bo bym dodal punkcik

 

wiec przekaznik obok ecu zostal wymieniony na jakis inny brazowy, niewiem czym sie roznia te przekazniki ale byl wpiety obok bezpiecznikow i auto funka, znow pali od dotyku..... na gazie sie nie udalo odpalac bo niestety moja instalka niema opcji odpalania z gazu....

podjechalem do mechesa, zeby mi elektronike ogarnol, zrobil porzadki z przekaznikami, dolozyl jeszcze jeden, bo jednego brakowalo... swoja droga ciekawe od czego brakowalo... wazne ze jest, jako iz mialem garsc przekaznikow z innej e34 to wlasnie szybka podmiana przekaznika na wlasnie ten brazowy i smiga auto... teraz walka z ogrzewaniem, brakiem obc i innymi piedolkami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.