Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,od niedawna jestem posiadaczem e46 2.8,wsszystko jest ładnie pięknie,ale te spalanie o których niektórzy mówią nie pokrywa się z prawdą(chyba,ze jezdzą do 100km/h)mam prawie wogóle nie uzywaną instalację od opla gsi(pół rok była w aucie),sterownik bingo s4 ,chciałbym ja zamontować,do mojej bety,co wy na to bedzie chodzić czy tylko sekwencja wchodzi w gre????????
Opublikowano

|| gen to juz historia, a w tym silniku to juz całkiem.

Wiesz taka przykra sprawa, ale co nasłuchałes sie pierdół od filozofów spalania ze 2.8 bedzie paliło tyle co 2.0 , a 2.0 tyle co R4...... nie ma to jak kubeł zimnej wody na głowie.

Sprzedaj to z tego opla co masz , i montuj sekwencje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a ile ci pali? przelicz czy wogole jest sens zakladac gaz. sekwencja troche kosztuje jak nie jezdzisz duzo to zanim ci sie zwroci to troche czasu uplynie. czytalem i slyszalem ze sekwencja PRINS jest baaardzo dobra. tez myslalem aby zagazowac swoja 2.8 ale dalem sobie spokoj. na pelnym baku robie z 500 km 98% miasto w zime z 400 km rowniez samo miasto ( trasa praca- dom) w trasie na pelnym baku zrobie z 700 km. wiec nie jest tak tragicznie z tym spalaniem.

🙃🙃

Opublikowano
koszt instalacji do 2,8 z parownikiem Gold: 3200zł, ze zwykłym chyba 3000zl. Pali średnio 1 litr więcej niż 95. Przy normalnej jeździe nie odczuwam różnicy między gazem a benzyną i puki co jestem bardzo zadowolony, zwłaszcza kiedy tankuje paliwo za 1,9zł :mrgreen:
Opublikowano
feel nie wiem dokładnie ile zrobie na pełnym baku w miescie,ale na autostradzie komputer pokazał8 litrów przy jezdzie 130 km/h,w miescie to wychodzi tak 13-14 litrów na 100km,(skrzynia automatyczna)a czym sie różni ta instalacja gold od zwykłej?
Opublikowano
Instalacja o której mówiłem to sterownik STAG 300 + wtryski Magic Jet + parownik Gold + butla w kole i montaż. Gold obsługuje silniki do 360KM, Silwer do 260KM, gazownicy twierdzili, że nie będzie różnicy przy silniku 2,8 ale wolałem mieć większy :mrgreen: Instalacja jest tak zamontowana, że jej praktycznie nie widać, jedyne co można zauważyć to parownik w miejscu gdzie jest tempomat (ja go nie miałem), reszta jest schowana. Auto było gazowane w Radomiu, jak coś to info na priv.
Opublikowano

Jak dużo jeździsz to nawet się nie zastanawiaj tylko zakładaj gaz , tylko na instalacji się nie oszczędza bo później bedziesz miałe o wiele wieksze problemy , załóż sekwencje , bezproblemowa instalacja , wrzuć jakąś wiekszą butle i śmigaj sobie ,

 

zaczniesz o wiele wiecej jeździć i sprawi ci to przyjemność bo nie bedzies z musiał się ograniczać z gazem

 

co do reszty co pisałeś to ja uważam że twoja stara instalacja się nie nadaje do tego silnika , trzeba wieksze parowniki , założą ci to , silnik bedzie się dusił ,słąba moc, bedziesz miał ciągłe problemy i w rezultacie więcej bedziesz na benzynie jeździł niż na gazie , na sekwencji nie odczujesz różnicy i spalanie również jest podobne co do benzyny ,

 

jedź do dobrego gazownika i nie oszczędzaj na instalacji - to są pozorne oszczędności , boli wydanie jednorazowo takiej kwoty ale szybko ci się to zwróci , naprawde warto

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

Na takiej prehistorycznej instalacji auto zbliży się osiągami do 320i, a strzał w kolektor to może być koszt benzyny na kilka miesięcy.

 

Jak to mówi mój kolega wiecznie pożyczający pieniądze." Stać Cię na konia, to musisz mieć na siano"

Opublikowano

nie chodzi o to czy mnie stać czy nie ,zadałem tylko pytanie czy mozna założyc zwykła instalację(bo lezy niepotrzebnie w garażu) i teraz już wiem ,że tego nie zrobię.Założe sekwencję i nareszcie odmulę swoją becię.

dzieki wszystkim za odpowiedz.

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.