Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w 2008 w sierpniu kupilem nowe E70, sporo podrozuje wiec obecnie (wrzesien 2009) mam przejechane 60000 km.

Wieksza czesc przebiegu pokonalem na oponach letnich DUNLOP SPORT MAXX przod 275/40 20 cali i tyl 315/35 20 cali (run flat).

Ostatnio (3 miesiace temu) zauwazylem ze opony staly sie BARDZO halasliwe szczegolnie przy 80-100 km/h.

Serwis mowi, ze jesli jezdzi sie dosyc szybko to mozna sie tego spodziewac i przed nastepnym sezoniem powinny byc wymienione.

Wydaje mi sie ze to lekka przesada zeby opony nadawaly sie juz do wymiany?? Po jednym sezonie ??? Bieznik jest zupelnie OK.

Czy ktos ma podobne doswiadczenia?? Pozdrawiam.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
te opony sa poprostu straszna lipą. do tego dochodzą runflaty , przez co sa bardzo twarde.

rozmiar opon też robi swoje.pozdr

 

Kolego, ale jeśli są one tak wielką lipą i twardymi runflatami to dlaczego nie hałasowały od samego początku ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pewno jeździsz często samemu bez bagażu.

Miałem to samo - wyząbkowanie ale w E60.

Szczególnie tył. Dopiero jak zdjąłem u wulkanizatora przejrzałem na oczy.

Jeździłem na DUNLOPACH i też RF.

Też było głośno - niestety.

U mnie o tyle dobrze że po 35000 tyśącach.

Teraz mamy zimę więc założyłem zimówki.

Na wiosnę czeka mnie zakup letnich oponek.

I tu pytanko.

Może macie jekieś typy co są odporne na ząbkowanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.