Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Niedawno wymieniłem tarcze przod i klocki na nowe oraz plyn chamulcowy i przy predkości ok 120 km/h gdy lekko hamuję czuje lekkie wibrwcje kierownicy , jak przychamuję mocniej to zanikają , oraz gdy droga jest nierówna to też ich nie ma .Tarcze i klocki to orygianł. Byłem na szarpakach powiedzieli że wszstko oki .Koła wyważone i sprawdzone . Już nie wiem co robić może wymienić gumy na stabilizatorze bo mogą już nie trzymac bo to autko z 1997 ??!!Może złe odpowietrzenie, sam juz nie wiem .
Opublikowano
Cześć ,u mnie jest podobnie i mechanik jak mi go sprawdzał na kanale to powiedział że do wymiany jest końcówka drążka kierownicy lewa i prawa , oraz sworzeń na wahaczu. We wtorek ma mi to wymieniać i mam nadzieje ze to będzie to i że wszystko będzie wporządku. Przy tego typu drganiach kierownicy mogą to być też wybite tuleje na wahaczu. Trzymaj się i daj znać czy sobie z tym poradziłeś :cool2:

Jeśli BMW jest chorobą ,to ja nie chcę wyzdrowieć.


Mój mały czarny Diabełek 323Ti compact

Opublikowano
fakt faktem luz na swożniu na szrapakach niewyczaisz, bo tak jest zbudowane zawieszenie, znam to z autopsji, na szrpakasz nic nie wyszło a luz był taki na swożniu że hej;). Koncówki drążków kierowniczych także maja na to wpływ, ale je raczej łatwo zauważyć

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Jeśli to zaczeło się dziać po wymianie tarcz i klocków-to tu trzeba szukać przyczyny...Sprubuj wyłączyć abs i parę razy ostrzej przychamować...POZDRO. :hand:
Opublikowano
Jeśli to zaczeło się dziać po wymianie tarcz i klocków-to tu trzeba szukać przyczyny...Sprubuj wyłączyć abs i parę razy ostrzej przychamować...POZDRO. :hand:

 

A czemuz ta rada niby miala by sluzyc - czy tarcze i klocki "uloza" sie

w wyniku hamowania na zablokowanym kole, bo taki efekt bedzie mialo

wylaczenie ABS? Nie sadze - co najwyzej moga sie bardizej skrzywic.

A ponadto po paru takich "probach" kolega ktoremu doradzasz bedzie

jezdzic na kwadratowych oponach.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
Czy po wymianie jezdziles ostro, hamowales ? Jesli tak to mogles przegrzac tarcze. Swieze klocki i tarcze musza sie dotrzec. Jesli kaciles autko i mocno dusiles hamulec zaraz po wymianie to nie jest dobrze. Mogly sie powykrzywiac. Tarcze sa bardzo wrazliwe na temperature, wystarczy np. wjechac w kaluze gdy sa gorace i juz je zalatwisz. Troche glupio ale tak jest.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
U mnie też kierownica dostawała szalonych wibracji, zwłaszcza przy 90 km/h. Dwa razy wyważałem koła z dokładnością do 1 gr, zamieniałem i nic nie pomogło. Wszyscy zgodnie twierdzili, że mam zaduże balony. Miałem felgi 15 i opony 225/60/15 i to nowe. Tak się wkurzyłem, że je sprzedałem i kupiłem 17 cali alusy i opony 235/45/17 i teraz jeździ jak igła i żadnych wibracji i drgań w kierownicy.
Opublikowano
U mnie też kierownica dostawała szalonych wibracji, zwłaszcza przy 90 km/h. Dwa razy wyważałem koła z dokładnością do 1 gr, zamieniałem i nic nie pomogło. Wszyscy zgodnie twierdzili, że mam zaduże balony. Miałem felgi 15 i opony 225/60/15 i to nowe. Tak się wkurzyłem, że je sprzedałem i kupiłem 17 cali alusy i opony 235/45/17 i teraz jeździ jak igła i żadnych wibracji i drgań w kierownicy.

 

A jak je wyważaleś żeby uzyskać taką dokładność, przecież najmniejsze odważniki są 5 gram :?:

Opublikowano

U mnie też kierownica dostawała szalonych wibracji, zwłaszcza przy 90 km/h. Dwa razy wyważałem koła z dokładnością do 1 gr, zamieniałem i nic nie pomogło. Wszyscy zgodnie twierdzili, że mam zaduże balony. Miałem felgi 15 i opony 225/60/15 i to nowe. Tak się wkurzyłem, że je sprzedałem i kupiłem 17 cali alusy i opony 235/45/17 i teraz jeździ jak igła i żadnych wibracji i drgań w kierownicy.

Kupiłem od Ciebie te felgi, i nie powiem lekko się :evil: kiedy przekraczalem 90 ale pomyslalem ze w sumie za taka cene musialo byc cos nie tak z tymi felgami. Wyszlo na to ze wystarczy zalozyc pierscienie centrujace (ranty w felgach byly zeszlifowane) i po sprawie, teraz zero drgani tez jezdzi jak igla :D . A co do wywazania to kola i tak byly niedokladnie wywazone, musialem je jeszcze raz wywazac :)

Opublikowano
No i zrobione ! W najlepszym zakładzie na wiecie czyli w WFK w Wejherowie wymienili mi końcówki górnych wahaczy i juz nic nie drga .Pozdrawiam wszystkich .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.