Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

mam takie pytanko:

 

1. przy spręzynach obniżających podają np. 30/15mm, albo np. samo 40mm - co to oznacza?? ze strężyny te obniżają auto o tyle mm w porównaniu do seryjnego zawieszenia?

 

2. czy slyszał ktoś o sprężynach firmy jamex?

 

3. jakia firma ma dobre sprężyny, a jaka w miare dobre w rozsądnej, konkurenzyjnej cenie :)

Edytowane przez czarny2891
Opublikowano

witam

wejdz w opcje zmien i popraw na e36

na sprezynach nie pisze przynajmniej ja sie nie spotkałem

 

pozdrawiam

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano
no nie dokladnie na sprezynach ale sa takie oznaczenia i nie wiem co one oznaczaja, tzn domyslam sie ale nie wiem czy trafnie :)
Opublikowano
Według mnie to chodzi o to o ile niżej będzie stał samochód w porównaniu do standardowych sprężyn. O ile to odnosi się do kompletu (przód i tył) 30/15 - przód o 3 cm, tył 1,5 cm.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
a jakie wg was jest najlepsze obnizenie na nasze nieszczesne drogi? mi najbardziej chodzi o to zeby wolna przestrzen miedzy kolem a nadkolem byla rowna z przodu i z tylu, ewentualnie z tylu wieksza, a w zawieszeniach seryjnych z przodu jest miejsca o wiele wiecej niz z tytlu co koszmarnie szpeci wyglad calego auta.
Opublikowano
Cze. Tak jak Peet pisal to jest obnizenie w stosunku do fabrycznych sprezyn ( przod/tyl ). Wg mnie zestaw 35/30 powinien wystarczyc na polskie drogi. Z tym ze przy wiekszych obnizeniach ( tak mi sie wydaje ) trzeba juz troche modzic z blotnikami. Ale jak mowie ja jakbym zmienial juz to na zestaw 35/30. A na polskie drogi to najlepsze sa czolgi;)PZDR
  • Członkowie klubu
Opublikowano
no czyzby nikt nie obnizal e36??

Obniżało całe mnóstwo i tyleż samo o tym pisało... jakbyś zerknął w starsze posty, to byś wiedział, że są tacy, którzy twierdzą, że to super sprawa, ale są też tacy, którzy twierdzą, że Bilstein B6 to max...

 

Gdybym wpadł kiedyś jeszcze raz na taki szalony pomysł, ale nie wydaje mi się, żebym zrobił to w codziennym aucie to poszedłbym w M-Technika (chyba -20mm).

Dla mnie Eibach -35mm (labo -30mm 0 nie pamietam) było za dużo w dół...

 

W aucie do zabawy - to co innego.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

szukalem conieco w archiwum ale ta wyszukiwarka nie zawsze dziala jak powinna:)

zapomnialem dodac ze mam zalozone dystanse na kolach wiec opony wystaja poza obszar nadkola wiec ugiecie i obnizenie musi byc na tyle male zeby nie tarlo oponami o ranty nadkoli, wiec tylu to bym wcale nie obnizal tylko usztynil a przod lekko zeby byl na takiej wysokosci jak tyl :)

Opublikowano
Jezeli chcesz miec tylko sztywniejsze to hmmm... No nie powiem ci dokladnie bo nie przerabialem tego tematu jeszcze u siebie. Ale zgodze sie chyba z GR ze fabryczne od emy by wystarczyly z tym ze jak mowisz ze masz dystanse to nie wiem czy nie bedzie za miekka. Jaki masz przeswit miedzy opona a nadkolem z tylu? A co do niefabrycznego zestawu to mozesz wybrac 30/15 albo jeszcze mniej z przodu 15/15 ale przyznam szczerze ze nie wiem na 100% czy taki zestaw jest.
Opublikowano
z tylu miedzy nadkolem a opona mam ok3-4 cm i czasem sie zdaza ze slysze jak mnie "bujnie" ze ocieram o nadkole. z przodu miejsca jest wiele wiecej wiec zastanawiam sie nad zestawem 30 do 40 / 00. nie wiem ile autko sie bedzie uginalo na sprężynach obniżających.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.