Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czyli jak widać nie tylko sąsiedzi z zachodu mają takie same problemy z Fkami jak nasi Rodacy. Ehh czasy niezawodnych aut, a przede wszystkich żywotnych już chyba nigdy nie wrócą :( :cry:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ewidentnie dostawcy z Korei jeszcze sie uczą fachu, a BMW ma pod dostatkiem testerów na ~100k EUR.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Na przestrzeni okresu trzech miesięcy użytkowania samochodu wymienione na gwarancji zostało:

- dwa razy panel klimatyzacji/radia w konsoli centralnej. za pierwszym razem w ogóle przestał działać i cokolwiek wyświetlać, a za drugim razem "odpadł" przycisk od włączania/wyłączania i ściszania radia.

- system bezkluczykowego zamykania samochodu w jednych z drzwi

 

Samochód ma przejechane trochę ponad 40k km.. zobaczymy co będzie dalej.. póki co jest zdecydowanie bardziej usterkowy niż wcześniejsze E65 740d z 2003..

Opublikowano

No tak, a jeśli ktoś nie może czekać ? Jeśli potrzebuje auta na teraz ? To ma iść kupić S-klasę lub A8 które są już jakiś czas na rynku i raczej nie będą się tak sypać ? Dziwna polityka BMW :mad2:

Audi A8 i S-ka Mercedesa też mają swoje problemy. Z dużych limuzyn bezproblemowe są tylko Lexusy i Phaetony....

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A ja mam takie pytanie troszke z innej paczki ,ale nie chce zakladac nowego tematu.

Czy probowal ktos moze przerobic tylny zderzak ? w 730d wyglada to tak

http://img171.imageshack.us/img171/4404/pytan.jpg

 

 

 

zas w modelach z wiekszym silnikiem znacznie lapiej

 

http://img841.imageshack.us/img841/3760/pyt2xa.jpg

 

Chodzi mi tu o wstawienie takiej blendy

 

http://img340.imageshack.us/img340/7708/taaaaq.jpg

 

 

od modeli z wiekszym silnikiem ,zeby nie wymieniac calego zderzaka , kwestia tutaj sa te dwie aluminiowe koncowki w stylu LSów , wie moze ktos czy problemem bedzie dostanie takich koncowek lub ogolnie czy w tym wypadku nie trzeba delikatnie przerabiac ukladu wydechowego , bo z tego co kojaze w 730d wydech zakonczony jest podwojnymi rurkami , a przykladowo w 740d po dwoch stronach pojdyncze rurki , i czy te podwojne zmieszcza sie w tej aluminiowej koncowce.

Opublikowano
musisz przerobić wydech inaczej będzie wyglądało jak tuning na wsi u chłopaczków co jeżdżą wokół komina i w soboty do remizy :mad2:
Kamil
Opublikowano

Bardzo mi zalezy ,zeby tak nie wygladalo :norty:

Powiem Ci ,ze mam o tyle gorzej , że mieszkam w mazowieckim ,a w moim miescie tablice zaczynaja sie od tych magicznych liter "WSI" , nic przyjemnego :norty:

Opublikowano

Hmm no nie wiem, ja bym zostawił tak jak jest :) bo niestety ale takie przeróbki kojarzą mi się bardzo z E36 turbo allegro tuning paździerz :P

Te 2 rury razem też mają swój klimat. No ale twój wybór, wydaje mi się że taka modyfikacja by była dosyć kosztowna i nie wiem czy sensowna.

 

To jest R6 i to R6 także myślę że rury się nie różnią, ja bym wymieniał cały wydech jak już.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

Wiesz co w sumie masz racje , te chromowane koncowki wporzadku wygladaja , ale te podwojne dyfuzorki naprawde dodaja temu autu uroku. CO do zmiany calego wydechu to dopiero bylo by kosztowne , a mi zalezy bardziej na estetyce ( bo napewno nie na pokazaniu ,ze mam 5litrowa benzynowke ,gdy w rzeczywistosci siedzi 3litrowy diesel) poprostu taka wizualizacja mi sie bardziej podoba :) a te koncoweczki nie sa takie same , bo mialem do kupienia taka f01 troszke obita i miedzy innymi nie miala zderzaka tylnego , wygladalo to tak :

 

http://img17.imageshack.us/img17/5200/dsc06452q.jpg

 

 

 

A jak widzimy w 730 jest ta koncoweczka podwojna.

 

No nic dzieki za opinie .

Opublikowano

Luzik :)

 

Ja nie mówie sam do swojej E38 chciałem wyciągnąć końcówki na wierzch, bo właśnie mam 2 po obu stronach :) ale jakoś nie wyszło. Mi też się bardziej podoba tak, ale mówie te 2 razem też mają swój urok :)

 

Pozdr.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Orientuje się ktos moze czy moge sie polaczyc z f01 (w opcji mam internet ) przez wifi , albo podlaczyc telefon z internetem , i korzystac przez samochod ?

Ogolnie BMW troszke sie wyglupilo z tym internetem , w f01 mozna dokupic taka opcje , a nie mozna z niej kozystac w naszym kraju.

 

 

Gdyby ktos byl zainteresowany wymianą koncowek wydechu na takie jak sa w 740d i benzyniakach , w serwisie BMW kosztuje to okolo 4 tysiecy. ( po jednej stronie atrapa)

  • 4 miesiące temu...
  • 3 lata później...
  • 3 lata później...
Opublikowano
Do tej pory nie wiele było wiadomo o awariach czy innych mankamentach nowej serii 7. Postanowiłam więc zajrzeć do sąsiadów na forum 7er.com i poczytać opinie użytkowników posiadających już swoje wymarzone F-ki. I o to co tam znalazłam:



„W naszym 7er zostało ostatnio wymienionych kilka rzeczy, mianowicie:

1. Kierunek boczny na drzwiach pasażera musiał zostać wymieniony już 2-krotnie, gdyż przy jeździe powyżej 200km/h zaczął się luzować i wisiał potem uderzając o karoserię.

2. Zarówno uchwyt na napoje z tyłu jak i z przodu haczył przy otwieraniu i musiał zostać wymieniony na nowy.

3. Tylny fotel z masażem miał luźny styk, dlatego moduł sterujący musiał zostać wymieniony.

4. Jeden z ekranów z tyłu miał błąd pixeli i został również wymieniony.

Teraz pytanie do was, czy ktoś z was również miał takie problemy w swoim aucie?

P.S. Mimo to auto jest perfekcyjne, ma wiele dodatków i wszystko działa bez zarzutu. Byłem jednak trochę zdziwiony, że 2 miesiące po zakupie samochodu, nagle pojawiły się takie usterki” – 7er.com



Czytając wypowiedzi użytkowników na forum 7er.com, którzy posiadają już swoje F01/F02 można spotkać się z częstym narzekaniem na przednią jak i również na tylną oś, a w szczególności na hałasy z niej dochodzące. Najczęściej spotykane przy nierównościach na jezdni. (skoro Niemcy mają nierówności na drogach, to nie chcę wiedzieć w jakim czasie taka F-ka zaczęła by się sypać na polskich „pięknych” drogach :what: )

Największą porażka są samochody które przez pierwszy rok służyły jako samochody służbowe, wśród pracowników niemieckich salonów BMW, bądź też Instytucji Państwowych. (no ale tutaj to chyba nie ma się co dziwić, że skoro nie moje to co będę o to dbał)



Jest tego o wiele więcej (65stron), ale na razie brak czasu na tłumaczenie. Wymienię tylko najczęściej wymieniane usterki przez użytkowników:

• Trzeszczenie w osi tylnej i przedniej,

• Problemy z Dynamic Drive,

• Bardzo złe wygłuszenie wnętrza, przy prędkości 80km/h słychać hałas z zewnątrz- powód lusterka zewnętrzne. Powyżej 140km/h trzeba krzyczeć do pasażera siedzącego obok, bo prawie nic nie słychać przez hałas dochodzący z zewnątrz,

• Hałas i trzaski dochodzące z pod maski, z silnika,

• W czasie deszczu otwierając klapę bagażnika, woda dostaje się do środka,

• Co mnie najbardziej rozśmieszyło w tych wypowiedziach to, to że pilot do otwierania bram garażowych nie będzie funkcjonować, jeżeli mamy szybę Klima-komfort. Propozycja rozwiązania przez serwis: wymienić szybę na zwykłą ;)

• Chlupotanie w baku.



Oczywiście nie wszystkie egzemplarze F01/F02 są felerne. Ale 70% przypadków narzeka na swoją wymarzoną F-kę. Najczęstsze egzemplarze z usterkami wymienionymi powyżej to 750i/LI i 730d :shock: Większość serwisów nie potrafi sobie poradzić z tymi usterkami, gdyż nie ma zielonego pojęcia za co się zabrać. (skąd my to znamy :hah: ) Ale tak to już jest z modelami przedliftowymi i to z samego początku produkcji. W przypadku e65 też było wiele negatywnych opinii, więc teraz przyszłą kolej na młodszą siostrę.




Źródło informacji: 7er.com

 

5gt 2010 3.0d BEZ xd

Lista napraw :


1. 4 amortyzatory EDC (albo lały albo za chwilę by lały) - 13,000,00 tyś zł

2. Moduł komfortu + akumulator + alternator bo się po prostu zepsuło w jeden dzień (5500 zł po znajomości)

3. Pompa wspomagania padła (wymiana na używkę cudem zdobytą po 5 miesiącach poszukiwań ) 2700 zł

4. Miechy sztuk 2 -1200 zł

5. Wyważanie wału i wszelkie elementy połączeniowe z nim związane - 2800zł

6. Półośki sztuk 2 - 2200 zł



Najgorsze jest to że wymieniłem już praktycznie wszystko co się dało w zawieszeniu (oprócz ww części) a samochód ciągle wpada w drgania które widać i czuć na kierownicy. Kończę przygodę z BMW ponieważ zrobiłem tym samochodem jedynie 70 tyś km a dołożyłem do niego przeszło 40 tyś zł. To auto jest jakimś konstrukcyjnym nieporozumieniem , na swojej firmie posiadam 6 innych pojazdów typu Mercedes Sprinter , Toyota , Opel , VW, które tyrają od świtu do nocy dzień w dzień kierowane przez różnych kierowców i nikt ich tam nie oszczędza a jakoś przez 5 lat do całej swojej floty nie włożyłem tylu pieniędzy co do tego bmw w 1,5 roku ;-/


Dla przykładu :

Opel VIVARO (wiem zwykły prosty blaszak bez szału) przebieg na dzień dzisiejszy 330 tyś km - oleje , filtry ,opony no i jedna mega poważna naprawa ... końcówka drążka ;-)


na logikę wychodzi że im więcej zapłacę za samochód przy zakupie tym więcej będę miał potem z nim problemów. Dziękuję za BMW nigdy więcej.

Opublikowano

Cos o tym wiem :).


Ja od grudnia wpompowalem w F01 730D juz ponad 32 tys.

Ale niedlugo bedzie czas na sprezyny/amorki i wtryski :). Wiec koszta potezne. Wspomaganie zaczelo chodzic ciezko, ahhh. Dostepnosc tych pomp pod DD i integral steering to jakis dramat.


P.S. drgania wciaz mam a zrobilem duzo: prostowanie felg, nowe opony, wywazanie na Hunterze z testem drogowym, wywazany wal, nowa podpora, tuleje dyfra, tuleje tylnej belki, wahacze dol komplet, poduszki silnika, nowe tarcze, klocki, itd.


Moja lista ponizej:

Koszta-F01.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.