Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czołem,

jestem bardzo ciekawy kto z was posiadających nową 7 ( f01) spotkał się z problemami polegającymi i związanymi z zawieszeniem:

samochód ten ma wady w zawieszeniu i z nimi wyjeżdża z fabryki , jest sprzedawany a potem użytkownik musi zmagać się z tymi kłopotami oczywiście z wszelkimi ciężarami z tego wynikającymi.

Czy ktoś z was miał problemy:

ze stukami w zawieszeniu ( przód) - stabilizator do wymiany

piszczeniem z tyłu samochodu - nikt nie wie co to jest i od ponad 40 dni metodą prób i błędów naprawia się samochód - teraz do wymiany ida wszystkie amorki i coś co nazywane jest "bałwankami"

elektronika -

tzw. komfortowe wsiadanie - podnoszenie kierownicy - nie może zacząć działać

pamięć ustawień w kluczyku - nie działa

otwieranie tylnej klapy bagażnika - czasami działa czasami nie

 

proszę o wasze zdanie bo zastanawia mnie czy to ja stałem się ofiarą pojedynczego modelu czy też jest to problem szerszy.

Auto ma 2,5 miesiąca

Opublikowano

po dwóch miesiącach poszukiwań BMW odkryło przyczynę pisków wydobywających się w trakcie jazdy z samochodu.

Okazało się ,po wymianie amorków z przodu, że winne temu są poduszki pod silnikiem. Fabryka zleciła produkcję nowych poduszek które będą wymieniane w samochodach z rynku.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Takto juz jest, ze BMW kasiastych i napalonych na nowe modele klientow nie traktuje poważnie, tylko ma ich za testerów.

 

Tak samo było z E65. Do marca 2003 testowali, a potem po cichu poprawili co sie da.

Opublikowano
Takto juz jest, ze BMW kasiastych i napalonych na nowe modele klientow nie traktuje poważnie, tylko ma ich za testerów.

.

to samo mowiłem mojemu szefowi jak zamawiał to auto ale zrobił jak chciał...

Opublikowano
ale za to można poczuć podniecenie podobne do tego, które czuje oblatywacz przed testem nowego samolotu ;)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
NIe wszystkie auta mają takie przypadłości, tylko pierwsze egzemplarze i chyba tylko w 730d taka kicha z zawieszeniem wyszła.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam.

Po przeczytaniu powyższych postów mogę potwierdzić problem z zawieszeniem w BMW F02. Po przejechaniu 2 tyś km. dochodziły stuki z przedniego zawieszenia (objaw jak cięgna stabilizatora). Serwis po jezdzie próbnej wymienił stabilizator (zintegrowany z Dynamic Drive) i ucichłow w samochodzie. Na moje pytanie czy nowy stabilizator jest wolny od wad poprzedniego nie umieli mi powiedzieć. Dzisiaj mam ok. 15 tyś km i jest nadal cicho. Co do innych wymienionych problemów to nic nie występuje, choć gdy oglądałem pierwsze egzemplarze było widać na nich pewne "niedoróbki". Dlatego też zamówiłem samochód w marcu.

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mozesz napisac cos wiecej o F02, jak sie sprawuje, no wiesz - jakies superlatywy, ewentualnie co Cie zaskoczyło na korzysc a co na niekorzysc?

 

Ja najchetniej chciałbym się dowiedziec jak wypada w porównaniu do E65 w ocenach subiektywnych uzytkownikow.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
jezdze od przedwczoraj F01 i powiem ze samochod super , naprawde bardzo cicho w srodku, plynie sie po trasie,fajne bajery, tylko silnik kijowy bo 730d , ale do spokojnej ekonomicznej jazdy moze byc
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jezdze od przedwczoraj F01 i powiem ze samochod super , naprawde bardzo cicho w srodku, plynie sie po trasie,fajne bajery, tylko silnik kijowy bo 730d , ale do spokojnej ekonomicznej jazdy moze byc

 

no jak sie jezdzi M5 to 3 l diesel to faktycznie moze byc malo, pewnie 99 % ludzi jadac taka siodemka było by wniebowzietych :)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich zainteresowanych F 01..

Od pierwszego dnia użytkowania auto stukało z przodu i popiskiwało z tyłu.

Stuki z przodu był to aktywny stabilizator układu Dynamic Drive, po jego wymianie stuki ucichły i jest ok.

Był jeszcze problem z zestawem głośnomówiącym Bluetooth, nie działają telefony Nokii z symbolem E..., Samsung GALAXY Y działa dobrze

Edytowane przez tomek k
Opublikowano
wymienili stabilizator już podobno mój jest 4 generacji,

wymienili jakieś sterowniki stabilizatorów i wgrali nowe oprogramowanie do sterowania stabilizatorami,

dodatkowo zamontowali jakieś dysze zmniejszające przekrój węży hydraulicznych które podłączone są do stabilizatora przedniego)

wymienili amortyzator tylny, tuleje wahaczy, poduszki tylnego wahacza ) niestety nie ma poprawy.

 

Był jeszcze problem z zestawem głośnomówiącym Bluetooth, musiałem zmienić telefon z NOKI na Black Berry

 

Tak ogólnie auto jest świetne i z niczym więcej nie mam problemów,

 

No tak, auto jest super bo nie rozwaliło się w drobne części :duh: Jak dla mnie lista usterek które wymieniłeś jest nie do pomyślenia w aucie za 300k+ PLN :mad2:

Opublikowano
Dlatego najlepiej jeszcze poczekać z rok zanim się kupi F01-02 :) Aż auto będzie dobrze przetestowane i takie niedomagania wyeliminowane.

 

No tak, a jeśli ktoś nie może czekać ? Jeśli potrzebuje auta na teraz ? To ma iść kupić S-klasę lub A8 które są już jakiś czas na rynku i raczej nie będą się tak sypać ? Dziwna polityka BMW :mad2:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)
W końcu popiskiwanie zawieszenia zostało wyeleminowane, podobno były to poduszki pod silnikiem. Edytowane przez tomek k
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W końcu popiskiwanie zawieszenia zostało wyeleminowane, to były poduszki pod silnikiem.

Te wszystkie wcześniej wymienione części takie jak tuleje wahaczy,bałwanki,amorek nie były potrzebne.

Dziękuję za pomoc Panu Wojtkowi, polecam serwis FOTA z Gdyni....

 

No wypoada pogratulowac że po wymianie wszystkiego co sie da, w końcu znaleźli przyczyne. Pełna profeska.

 

Na szczęście auto na gwarancji więc koszta ponosi BMW Polska a nie właściciel i to jest jedyny plus tej sytuacji :)

Opublikowano

 

Na szczęście auto na gwarancji więc koszta ponosi BMW Polska a nie właściciel i to jest jedyny plus tej sytuacji :)

 

Niby tak, ale z drugiej strony auto ktore nie jezdzi nie zarabia na siebie, a pozatym czas stracony w serwisie to strata pieniedzy dla przedsiebiorcy ....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Na szczęście auto na gwarancji więc koszta ponosi BMW Polska a nie właściciel i to jest jedyny plus tej sytuacji :)

 

Niby tak, ale z drugiej strony auto ktore nie jezdzi nie zarabia na siebie, a pozatym czas stracony w serwisie to strata pieniedzy dla przedsiebiorcy ....

 

Jak kupisz w ASO nowke, to dadza Ci zawsze w razie postoju coś zastępczego tak że jeździsz i pracujesz. Co prawda zazwyczaj jest to 5er w manualu testowe lub coś podobnego, ale jeździ wiec nie ma źle.

Opublikowano

 

Na szczęście auto na gwarancji więc koszta ponosi BMW Polska a nie właściciel i to jest jedyny plus tej sytuacji :)

 

Niby tak, ale z drugiej strony auto ktore nie jezdzi nie zarabia na siebie, a pozatym czas stracony w serwisie to strata pieniedzy dla przedsiebiorcy ....

 

Jak kupisz w ASO nowke, to dadza Ci zawsze w razie postoju coś zastępczego tak że jeździsz i pracujesz. Co prawda zazwyczaj jest to 5er w manualu testowe lub coś podobnego, ale jeździ wiec nie ma źle.

 

oO, no to good :) pewnie przekonam się za jakiś czas bo im dłużej mam BMW tym bardziej przekonuję się jak bardzo awaryjne to są auta :) ..... szkoda tylko że odkochać się jest tak ciężko :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
oO, no to good :) pewnie przekonam się za jakiś czas bo im dłużej mam BMW tym bardziej przekonuję się jak bardzo awaryjne to są auta :) ..... szkoda tylko że odkochać się jest tak ciężko :roll:

 

Nie ma to jak kupic nowke, tylko widzisz jak to jest na przykładzie F01. I tak siedzisz w serwisie. Niemniej 2 lata spokoju nie zawsze są warte tych paruset tys nadpłaty za nówke, no ale to inna historia :)

Opublikowano

 

Nie ma to jak kupic nowke, tylko widzisz jak to jest na przykładzie F01. I tak siedzisz w serwisie. Niemniej 2 lata spokoju nie zawsze są warte tych paruset tys nadpłaty za nówke, no ale to inna historia :)

 

Wkrótce przekonam się jak to jest z tymi nówkami, mogą z tego wyjść dwie opcje :

1. pierwsza nówka i ostatnia

2. każde kolejne auto nówka

 

Zobaczymy jak będzie :)

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Do tej pory nie wiele było wiadomo o awariach czy innych mankamentach nowej serii 7. Postanowiłam więc zajrzeć do sąsiadów na forum 7er.com i poczytać opinie użytkowników posiadających już swoje wymarzone F-ki. I o to co tam znalazłam:

 

 

„W naszym 7er zostało ostatnio wymienionych kilka rzeczy, mianowicie:

1. Kierunek boczny na drzwiach pasażera musiał zostać wymieniony już 2-krotnie, gdyż przy jeździe powyżej 200km/h zaczął się luzować i wisiał potem uderzając o karoserię.

2. Zarówno uchwyt na napoje z tyłu jak i z przodu haczył przy otwieraniu i musiał zostać wymieniony na nowy.

3. Tylny fotel z masażem miał luźny styk, dlatego moduł sterujący musiał zostać wymieniony.

4. Jeden z ekranów z tyłu miał błąd pixeli i został również wymieniony.

Teraz pytanie do was, czy ktoś z was również miał takie problemy w swoim aucie?

P.S. Mimo to auto jest perfekcyjne, ma wiele dodatków i wszystko działa bez zarzutu. Byłem jednak trochę zdziwiony, że 2 miesiące po zakupie samochodu, nagle pojawiły się takie usterki” – 7er.com

 

 

Czytając wypowiedzi użytkowników na forum 7er.com, którzy posiadają już swoje F01/F02 można spotkać się z częstym narzekaniem na przednią jak i również na tylną oś, a w szczególności na hałasy z niej dochodzące. Najczęściej spotykane przy nierównościach na jezdni. (skoro Niemcy mają nierówności na drogach, to nie chcę wiedzieć w jakim czasie taka F-ka zaczęła by się sypać na polskich „pięknych” drogach :what: )

Największą porażka są samochody które przez pierwszy rok służyły jako samochody służbowe, wśród pracowników niemieckich salonów BMW, bądź też Instytucji Państwowych. (no ale tutaj to chyba nie ma się co dziwić, że skoro nie moje to co będę o to dbał)

 

 

Jest tego o wiele więcej (65stron), ale na razie brak czasu na tłumaczenie. Wymienię tylko najczęściej wymieniane usterki przez użytkowników:

• Trzeszczenie w osi tylnej i przedniej,

• Problemy z Dynamic Drive,

• Bardzo złe wygłuszenie wnętrza, przy prędkości 80km/h słychać hałas z zewnątrz- powód lusterka zewnętrzne. Powyżej 140km/h trzeba krzyczeć do pasażera siedzącego obok, bo prawie nic nie słychać przez hałas dochodzący z zewnątrz,

• Hałas i trzaski dochodzące z pod maski, z silnika,

• W czasie deszczu otwierając klapę bagażnika, woda dostaje się do środka,

• Co mnie najbardziej rozśmieszyło w tych wypowiedziach to, to że pilot do otwierania bram garażowych nie będzie funkcjonować, jeżeli mamy szybę Klima-komfort. Propozycja rozwiązania przez serwis: wymienić szybę na zwykłą ;)

• Chlupotanie w baku.

 

 

Oczywiście nie wszystkie egzemplarze F01/F02 są felerne. Ale 70% przypadków narzeka na swoją wymarzoną F-kę. Najczęstsze egzemplarze z usterkami wymienionymi powyżej to 750i/LI i 730d :shock: Większość serwisów nie potrafi sobie poradzić z tymi usterkami, gdyż nie ma zielonego pojęcia za co się zabrać. (skąd my to znamy :hah: ) Ale tak to już jest z modelami przedliftowymi i to z samego początku produkcji. W przypadku e65 też było wiele negatywnych opinii, więc teraz przyszłą kolej na młodszą siostrę.

 

 

 

Źródło informacji: 7er.com

Opublikowano
czołem,

jestem bardzo ciekawy kto z was posiadających nową 7 ( f01) spotkał się z problemami polegającymi i związanymi z zawieszeniem:

samochód ten ma wady w zawieszeniu i z nimi wyjeżdża z fabryki , jest sprzedawany a potem użytkownik musi zmagać się z tymi kłopotami oczywiście z wszelkimi ciężarami z tego wynikającymi.

Czy ktoś z was miał problemy:

ze stukami w zawieszeniu ( przód) - stabilizator do wymiany

piszczeniem z tyłu samochodu - nikt nie wie co to jest i od ponad 40 dni metodą prób i błędów naprawia się samochód - teraz do wymiany ida wszystkie amorki i coś co nazywane jest "bałwankami"

elektronika -

tzw. komfortowe wsiadanie - podnoszenie kierownicy - nie może zacząć działać

pamięć ustawień w kluczyku - nie działa

otwieranie tylnej klapy bagażnika - czasami działa czasami nie

 

proszę o wasze zdanie bo zastanawia mnie czy to ja stałem się ofiarą pojedynczego modelu czy też jest to problem szerszy.

Auto ma 2,5 miesiąca

 

Jeśli chodzi o wymiane stabilizatora to u mnie jest to samo ale na tym koniec oo przypomniało mi sie o akcji serwisowej w bmw jeśli chodzi o model 740il.. nowe oprogramowanie do pomp moja stuka na zimno ale jest juz po i jest ok ( raz sie zdarzyło że chodziła na 5 cylindrach :roll:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

w mojej f01 (730d, 2009) wymieniałem już prawy stabilizator, ale znow mam wrażenie że coś jest nie tak jak być powinno. Na lato mam założone koła 20" może to jest przyczyna. Co do wnętrza to rzeczywiście jest hałas, ale znów myślę, że to z powodu kół i opon.

Do tego te bulgotanie paliwa w baku czasami rzeczywiście jest czasami denerwujące delikatnie mówiąc. Poza tym wymieniałem już tylną popielniczkę w drzwiach, ale dalej się nie zawsze zamyka i uchwyt na napoje rzeczywiście się blokuje, ale z tym sobie jakoś radzę :) chociaż należałoby chyba jednak zgłosić i wymienić na nowy?

Poza tym samochodzik ok!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.