Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po pierwsze to mylisz pojęcia, EGR - exhaust gas recirculation (lub z de AGR - abgas...) jest tylko jeden. Pewnie masz na mysli elektrozaworki tzw. pressure converters które sterują pracą np. egr'u czy kierownicami turbiny. I w twoim samochodzie (M47) jest ich 3 - ten trzeci, mniejszy i inaczej pracujący jest do otwierania żaluzji za chłodnicą.

 

Co do zakresu pracy cięgna, to skoro już doszedłeś jak to sprawdzic w DISie to trzeba było zrobic następny krok i trochę poczytac co tam napisane. A pisze że cięgno podczas testu ma się wychylac max 10mm - i u mnie o tyle się mniej więcej wychyla. Zakładam, że ten test robiles disem, bo jezeli tylko na postoju gazowales i patrzyles na cięgno to jego wychylenia mogą byc różne, bo w skrócie to położenie kierownic jest również zależne od obciążenia silnika.

 

Z wymianą może byc ciężko bo samej gruszki bmw nie sprzedaje. Może jakaś używka lub jak pasuje od VAG. Oczywiscie pozostanie jeszcze regulacja, którą ciężko będzie ci zrobic samemu, może metodą prób i błędów i jazdą z komputerem do czegoś dojdziesz. Na początku jednak to dobrze zdjagnozuj problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.