Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam taki problem: Kiedy przyspieszam swoim autem, nie moge dusic gazu do dechy, musze miec wcisniety zawsze troche slabiej w przeciwnym wypadku przerywa na maxa, nawet przy duzych predkosciach na wyskocich biegach. Jade sobie 120 km/h na piatce, wduszam do konca gaz a on rwie. Co to moze byc? Czy ktos z was mial cos takiego ?

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
odcina to nie jest bo przy 120 na 5 biegu nie bedzie odcinal :) , mnie to wyglada na uklad paliwowy , kiedy wymieniales filtr :?: ,przy normalnej jezdzie tez przerywa ?
BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano

"dexter21" ma racje.

Jest to typowy objaw na niedomaganie układu paliwowego. W momencie

dodania gazu na max zapotrzebowanie na paliwo jest ogromne. Wygląda na pompe. Albo daje za małe ciśnienie albo faktycznie filtr paliwa masz już do wymiany.

Zacznij od filtra a potem sprawdź ciśnienie w układzie.

Pozdro

Opublikowano
przy normalnej jezdzie nic sie nie dzieje. Nie odcina mi, bo nie mowie o koncu obrotow. W kazdyum zakresie obrotow tak sie dzieje i tylko jak wdusze gaz do samej deski. Tak po za tym jest wszystko ok.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Witam

A moze to tps?Jak to cudactwo rozbieralem to wyglada na to ,ze po otwarciu przepustnicy do konca tps rozlacza obwod.Celem eksperymentu przydaloby sie zaizolowac w nim pin 3 ?!

Drugie co mi przychodzi na mysl to przeplywomierz a konkretnie ten potencjometr.

Zaznaczam,ze to sa moje swobodne rozwazania.

pozdrawiam

Opublikowano
Jak dla mnie zatkany filtr paliwa albo pompa. Ewentualnie (jesli auto ma ASC) to secondary throttle, wtorna przepustnica ukladu kontroli trakcji.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
Witam

A moze to tps?Jak to cudactwo rozbieralem to wyglada na to ,ze po otwarciu przepustnicy do konca tps rozlacza obwod.Celem eksperymentu przydaloby sie zaizolowac w nim pin 3 ?!

Drugie co mi przychodzi na mysl to przeplywomierz a konkretnie ten potencjometr.

Zaznaczam,ze to sa moje swobodne rozwazania.

pozdrawiam

 

TPS raczej nie bo de facto w srodku sa dwa potencjometry i musialy

by pasc oba zeby powodowac takie efekty.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

W momencie depnięcia gazu do podłogi, przełącza się mapa czasów wtrysków na, nazwałbym ją "bezstresową", bo nie przejmuje się niczym (nawet korekcji lambda nie ma), tylko przyspieszaniem.

Wtedy jedyne, co może byc nie tak, to układ zasilania paliwem. Za niskie/wysokie ciśnienie wtedy wychodzi. Ja też sugeruję w kolejności: filtr paliwa, regulator ciśnienia w listwie, pompa paliwa.

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.