Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem.Słuchajcie mam takie pytanie. Istnieje passat 1.8t czyli z turbo w benzynie - dość popularny. Wnioskuje że ma turbo ok może 0.5 bara może lekko więcej produkowany wszakże seryjnie. mam taka wizje aby moje złotko w takie coś wyposażyć. nie mam problemu z częściami bo tu w UK to pełno tego siedzi na złomach.Oczywiście wiem że może coś być nie sprawne ze złomu,ale tu leżą auta czasem tylko po wypadku ze wszystkimi częściami za śmieszne pieniądze. Myślałem o wymontowaniu całej turbiny z osprzętem nawet kolektorem wydechowym aby przerobić jeden z baranów od mojej i połączyć mocowanie turbiny...co o tym sądzicie czy dało by radę??? Mam znajomego na złomie i za psie pieniądze pusci mi części za flaszke żóbrówki :D .W seryjnich silnikach nie ma takiego zaroru który syczy przy odłączeniu i nie ma wskaźnika doładowania.Czy to oznacza że to tylko dodatek który nie jest konieczny???

 

Proszę o rady

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

nawet sobie nie zdajesz sprawy ile wiedzy trzeba pochlonac zeby doladowac baware. ja juz w swoja dmucham 0,3, bedzie 0,5 bar a wydaje mi sie ciagle ze jestem idiota. :shock:

moja propozycja- zlec to komus kto sie na tym zna i bedzie wiedzial jak ten zaworek co syczy podlaczyc.pzdr

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano
Czołem.Słuchajcie mam takie pytanie. Istnieje passat 1.8t czyli z turbo w benzynie - dość popularny. Wnioskuje że ma turbo ok może 0.5 bara może lekko więcej produkowany wszakże seryjnie. mam taka wizje aby moje złotko w takie coś wyposażyć. nie mam problemu z częściami bo tu w UK to pełno tego siedzi na złomach.Oczywiście wiem że może coś być nie sprawne ze złomu,ale tu leżą auta czasem tylko po wypadku ze wszystkimi częściami za śmieszne pieniądze. Myślałem o wymontowaniu całej turbiny z osprzętem nawet kolektorem wydechowym aby przerobić jeden z baranów od mojej i połączyć mocowanie turbiny...co o tym sądzicie czy dało by radę??? Mam znajomego na złomie i za psie pieniądze pusci mi części za flaszke żóbrówki :D .W seryjnich silnikach nie ma takiego zaroru który syczy przy odłączeniu i nie ma wskaźnika doładowania.Czy to oznacza że to tylko dodatek który nie jest konieczny???

 

Proszę o rady

 

Moja RADA : POCZYTAJ a stwierdzisz ze nie jest to proste . Ty sie martwisz przymocowaniem turba a to jest moze 5-10% trudnosci wykonania i zmuszenia do prawidolowego dzialania calosci.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Czołem.Słuchajcie mam takie pytanie. Istnieje passat 1.8t czyli z turbo w benzynie - dość popularny. Wnioskuje że ma turbo ok może 0.5 bara może lekko więcej produkowany wszakże seryjnie. mam taka wizje aby moje złotko w takie coś wyposażyć. nie mam problemu z częściami bo tu w UK to pełno tego siedzi na złomach.Oczywiście wiem że może coś być nie sprawne ze złomu,ale tu leżą auta czasem tylko po wypadku ze wszystkimi częściami za śmieszne pieniądze. Myślałem o wymontowaniu całej turbiny z osprzętem nawet kolektorem wydechowym aby przerobić jeden z baranów od mojej i połączyć mocowanie turbiny...co o tym sądzicie czy dało by radę??? Mam znajomego na złomie i za psie pieniądze pusci mi części za flaszke żóbrówki :D .W seryjnich silnikach nie ma takiego zaroru który syczy przy odłączeniu i nie ma wskaźnika doładowania.Czy to oznacza że to tylko dodatek który nie jest konieczny???

 

Proszę o rady

 

Moja RADA : POCZYTAJ a stwierdzisz ze nie jest to proste . Ty sie martwisz przymocowaniem turba a to jest moze 5-10% trudnosci wykonania i zmuszenia do prawidolowego dzialania calosci.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
z tego co czytałem to murze się tutaj z kolegami zgodzić ze całe strony są o tym co i jak i jakie trudności są a co do zaworu upustowego to w seryjnych tez jest tylko chyba porostu nie jest tak z konstruowany aby syczał bo zawory można zimnic i zwykły tds będzie syczał
Opublikowano
Źle mnie zrozumieliście albo źle to ująłem.Wcale sie nie obawiam podpiecia turbo bo to jest pikuś. Mam wizje jak to zrobić na podstawie swoich przemyśleń i rad zawartych w necie. Ja sie tylko spytałem na temat zaworu upustowego bo zauważyłem że w passacie w benzynie 1.8t (jest w benzynie)nie ma odgłosu syczenia jak np przy subaru czy mocniej doładowanych samochodach.
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.