Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a ja powiem krótko: przedni napęd jest dobry dla dziewczynek! ;) żuk, nie żuk, tylni napęd "rzondzi" :D

A tak na serio M3 jest naprawdę fajnym i dzikim autem, do tego ten głos... Ja bym z tych waszych propozycji wybrał właśnie M3. I jeszcze jedna sugestia... Co powiecie o Alfa Romeo GTV 2.0T? Co prawda "tylko" seryjnie 150KM, ale tanim kosztem można z nich zorbic duuuużo więcej.

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Jakdla mnie to z M3 moze konkurowac tylko alpina B3 ostatecznie M5

4 cylindry to dla dzieciakow :D

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

\oj to widze ze kolega niejezdzil nigdy HONDA. Vtec wymiata i to konkretnie!! mialem juz 3 vteci u siebie w garazu i bylem z nich bardzo bardo zadowolony

Wywolam wojne napewno tym co napisze ale wszystkie auta po prostu katuje i jezdze bardzo szybko i z hondami nigdy NIGDY niemialem ZADNYCH problemow oporcz tych ktore sam spowodowalem a z BMW to az szkoda gadac :/

jakby honda robila RWD to bym tylko honda latal !! (s2000 za drogie :( )

mialem prelude JDM mk4 2.2 vtec z kolektorami dolotowymi skunk2 wydech dcsport i komputerek przerobiony na kopie spoon i powiem ze autko do 9000 obr/min ciagnelo jak szalone.moc okolo 250 koni tylko ale dawalo niezle rade.Mialem szpere ale jak inni koledzy pisali to jest walka z autem przy takiej mocy niema co gadac pomimo szpery

nielatam po torach bo niemam jak sie na nie dostac pomimo ze mieszkam i pracuje zaraz kolo jednego z nich ale naprawde ostro jezdze :)

Spujzcie na s2000 moim zdaniem to swietne autko ale bardzo niedoceniane

spujzcie :arrow: spojrzcie :duh:

.....When you are leaving skid marks between corners, this means that you have enough POWER....
Opublikowano
kolego dla mnie poprostu honda nie konkuruje z BMW to sa rozne auta Choc niepowiem mialem civic VTI robiony na czesciach MUGENA / SPOONA i wymiatala ale jaka to konkurencja dla m3??? wiesz to jak porownac wkretarke udarowa z mlotem pneumatycznym :D

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

wystarczy troszke podlubac i masz autko naprawde szybkie

Honda bez turba czy kompresora wyciagnela z 2.0 pojemnosci 240 koni 0-100 w 6 sekund

moim zdaniem rewelacja. zadna inna marka niema az takich mocy z litra pojemnosci nawet bmw:)

 

 

 

 

a co powiecie na skyline czy supry??

mozna je w UK kupic juz za pare tysiecy i po wsadzeniu kilku zloty mamy autko o mocy okolo 450-500 koni

.....When you are leaving skid marks between corners, this means that you have enough POWER....
Opublikowano
Bmw m3 e36 mialo "chyba" jako pierwsze auto seryjne moc 100 koni z litra pozatym sa egzemplarze o mocach ponad 600 km a i widzialem M5 e34 o mocy ponad 1000 km dlatego Honda nie robi na mnie wrazenia tak jak inne japonce :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wystarczy troszke podlubac i masz autko naprawde szybkie

Honda bez turba czy kompresora wyciagnela z 2.0 pojemnosci 240 koni 0-100 w 6 sekund

moim zdaniem rewelacja. zadna inna marka niema az takich mocy z litra pojemnosci nawet bmw:)

 

 

 

 

a co powiecie na skyline czy supry??

mozna je w UK kupic juz za pare tysiecy i po wsadzeniu kilku zloty mamy autko o mocy okolo 450-500 koni

 

Ale opowiadasz. Pierwsze m3 przekraczało 100km z litra. w wersji evo miało przy niespełna 2.3 litra blisko 250km. i to w latach 80' i nie były potrzebne jakieś v-tecki, vanosy itp wynalazki. Po prostu moc w czystej postaci. Po za tym "gdyby bóg preferował przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach".

Opublikowano
wystarczy troszke podlubac i masz autko naprawde szybkie

Honda bez turba czy kompresora wyciagnela z 2.0 pojemnosci 240 koni 0-100 w 6 sekund

moim zdaniem rewelacja. zadna inna marka niema az takich mocy z litra pojemnosci nawet bmw:)

 

 

 

 

a co powiecie na skyline czy supry??

mozna je w UK kupic juz za pare tysiecy i po wsadzeniu kilku zloty mamy autko o mocy okolo 450-500 koni

 

To, że honda z n/a wyciągnęła 120 KM z litra to nie znaczy, że to jest dla innych producentów nieosiągalne. Po prostu, Honda ma taką filozofię, BMW taką.

Do wiadomości kolegi - BMW 320is, produkowane pod koniec lat 80-tych, 2 litry pojemności, 192 KM. Tylko się zastanów, jaka jest użyteczność takiego auta na codzień, czym się wygodniej jeździ - autem, które ma 200 Nm przy 2500 rpm czy przy 7500 rpm. Poza tym, te 6 s. do 100 to rezultat krótkiego przełożenia głównego czy tam skrzyni biegów - vmax w Hondzie do 241 kmh, czyli poziom wyraźnie słabszego i cięższego np. BMW 328 e36.

Tu:

http://wysokieobroty.moto.pl/auto/1,71361,2212688.html

znajdziesz coś o przyspieszeniu s2000. Producent deklaruje 6.2, wychodzi 7.0. Ale ważniejsze jak to przyspieszenie jest uzyskiwane, w porównaniu z Z4. Po prostu, dla każdego coś miłego. Inna filozofia i tyle.

 

Pierwsze M3 nie przekraczało 100 KM z litra - silnik 2.3, 200 KM, z katalizatorem 195 - no nijak nie chce wyjść :-D Sport Evo tez nie miało 100 KM z litra - pojemność 2.5, moc 238 KM. Też nie chce wyjść.

 

Co do Skyline - nie zarejestrujesz go legalnie w PL bez przeróbek. Supra - tak jak i Skyline, auto dla zapaleńców, którzy z założenia nie chcą pozostawać przy seryjnym silniku. Ale nie każdy chce i musi mieć 450-500 KM, pieprzyć się z tuningiem, wymianą połowy bebechów w aucie. Poza tym, porównaj sobie wnętrze Supry i M3 - tandeta vs jakość, taka prawda... No ale co kto lubi. Technika tych aut - jestem jak najbardziej za (pancerne silniki w obu, świetny układ przeniesienia napędu w Skyline - ATESSA-ETS). Mi osobiście nie odpowiadają silniki turbodoładowane, wolę średnie i duże wysokoobrotowe n/a.

Opublikowano

Ale opowiadasz. Pierwsze m3 przekraczało 100km z litra. w wersji evo miało przy niespełna 2.3 litra blisko 250km. i to w latach 80' i nie były potrzebne jakieś v-tecki, vanosy itp wynalazki. Po prostu moc w czystej postaci. Po za tym "gdyby bóg preferował przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach".

Dokładnie! Zwykłe rzędowe silniki... A nie jakieś tam kosiarki spalinowe :D

I nie czytasz uważnie kolego: "Pierwsze m3 przekraczało 100km z litra. w wersji evo miało przy niespełna 2.3 litra blisko 250km. i to w latach 80' "

Wg mnie tandetnie wykonana jest właśnie supra, z jakimś pisuarem zamiast deski rozdzielczej! Porównaj sobie e46 M3 w środku do twojej supry z plakatu...

I jeszcze coś na koniec: Skoro tak uwielbiasz suprę, to co tu robisz na forum bmw? :lol: Nikt cię nie wygania, ale wiesz jak to wygląda... ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No tak małe niedopatrzenie i kolega ma rację. Wersja evo miała blisko 2,5 pojemnośći. A odnośnie supry. Supra jest samochodem stworzony od podstaw jako samochód sportowy. I jak chcesz szukać dla niego konkurecję to weź M6 a nie m3 e46 które jest szybkim samochodem stworzonym na bazie pojazdu klasy średniej. Z resztą moim skromnym zdaniem nawet z m3 e46 supra nie ma specjalnie czym konkurować bo supra prowadzi się bardzo nieprzywidywalnie .

 

s2000 6.1 do setki hmm ale jak tam wygoda jazdy w mieście czy w trasie. Dam ci przykład z4 cabrio 3.0 231. w takiej chońdzie to nie pojedziesz na niskich czy nawet średnich obrotach. By jechała musi mieć z 4-5tysiecy. Na tor może i dobre ale na co dzień??? A w z4 jedziesz od najniższych obrotów i bez problemu wspina się do 6-6,5. Nie trzeba ciągle mieszać biegami. A patrz też na masę z4cabrio ma z 1.5tony a s200 może 1,2tony. Zresztątak samo ta Preluda o mocy 240 czy coś. Pewnie wszystko wybebeszone by była jak najlżejsza bo nawet nowy focus rs o mocy 305 i fenomenalną trakcją jak na przedni napęd nie schodzi do takiego poziomu.

Opublikowano
M6 dostaje bicie od np M5 lub nawet od M3! M6 jest mocne, ale baaardzo ciężkie! A ma taki sam motor co M5 (mowa tutaj o e60). Ty chyba kolego nie wiesz co piszesz... A M3 to nie jest sportowe auto? Jest jak najbardziej sportowe, a do tego praktyczne! Zapakujesz w nie 4-5 osób i podróżujesz normalnie... Ale jak wolisz tą wymarzoną supre to kup, nikt ci nie broni :P No i ciekawe ja to wasze hondy zachowują sie przy wypadku... Jak wy bedziedzie wyglądac, o ile bedziecie wyglądać! Np M3 E46 jest cieżkie, ale baaardzo bezpieczne auto! Dodatkowo usztywnione nadwozie w porównaniu do zwykłej E46...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
m3 e46 nie było tworzone jako osobny model tylko zostało stworzone na bazie "popularnego" modelu 3. O to mi tylko chodziło, a nie ze m3e46 nie jest samochodem sportowym. Zresztą jak pewnie zauważyłeś ze jestem za bmw.
Opublikowano
m3 e46 nie było tworzone jako osobny model tylko zostało stworzone na bazie "popularnego" modelu 3. O to mi tylko chodziło, a nie ze m3e46 nie jest samochodem sportowym. Zresztą jak pewnie zauważyłeś ze jestem za bmw.

no tak, sorry :oops: pomyliły mi się osoby ;)

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
te dwie pierwsze foty to jakiś zestaw riegera... Trochę szpeci ale na lata 85-90 to było coś. A cena dzisiaj takiego zestawu to ze 30-40 tysięcy. Ale w tle tego trzeciego audi quatrro też bajka i bardzo dobry samochód szczególnie w wersji turbo, równie rzadki okaz jak e30 m3
Opublikowano
M6 dostaje bicie od np M5 lub nawet od M3! M6 jest mocne, ale baaardzo ciężkie! A ma taki sam motor co M5 (mowa tutaj o e60). Ty chyba kolego nie wiesz co piszesz... A M3 to nie jest sportowe auto? Jest jak najbardziej sportowe, a do tego praktyczne! Zapakujesz w nie 4-5 osób i podróżujesz normalnie... Ale jak wolisz tą wymarzoną supre to kup, nikt ci nie broni :P No i ciekawe ja to wasze hondy zachowują sie przy wypadku... Jak wy bedziedzie wyglądac, o ile bedziecie wyglądać! Np M3 E46 jest cieżkie, ale baaardzo bezpieczne auto! Dodatkowo usztywnione nadwozie w porównaniu do zwykłej E46...

M5 (sedan) - 1855 kg

M6 (coupe) - 1785 kg

Z tym biciem od M3 to jednak chyba kolega przesadza :wink:

źródło: www.bmw.pl, żeby nie było, że z sufitu sobie biorę dane.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

M5 (sedan) - 1855 kg

M6 (coupe) - 1785 kg

Z tym biciem od M3 to jednak chyba kolega przesadza :wink:

źródło: http://www.bmw.pl, żeby nie było, że z sufitu sobie biorę dane.

 

 

Kolego dobrze, ale nie tylko sprint na prostej jest ważny, bo weźniesz jakiegoś starego mustanga V8 lub camaro i na prostej to m6 zostanie. Jak m6 wypadnie na torze w porównaniu z m3???

Opublikowano

M6 z tyłu? Za camaro/mustangiem? No raczej nie :D

Tor? Może być Nurburgring? Proszę:

8:07.76 - M6

8:22 - M3 e46

8:05 - M3 e92

Hockenheim:

1:14.3 - M3 e92

1:14.4 - M6

1:15.2 - M3 e90

1:16.0 - M5 e60

1:16.3 - M3 e46

 

Celowo nie podałem przedtem czasów z toru, bo na to mają wpływ różne czynniki - przede wszystkim konfiguracja toru. Na torze, gdzie jest sporo zakrętów, M3 będzie się dobrze trzymać, a tam, gdzie będzie sporo długich prostych/łuków - M6 odjedzie. No i kwestia czynnika ludzkiego - przy jeździe na wprost nie ma takiego dużego znaczenia, jak na torze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M6 z tyłu? Za camaro/mustangiem? No raczej nie :D

 

Zależy jakie camaro weźmiesz pod uwagę.

Tor no racja, wszystko zależy, ale m3 prowadzi się lekko i zwinne, a m6 niestety jest sporo cięższy i to czuć.

Ogólnie przeznaczeniem m3 jest dawanie radości jazdy na torze, a m6 to baaardzo szybkie gt i jego rajem są autostrady (nie zmienia to faktu że na torze też potrafi się pokazać z dobrej strony). Osiągi zbliżone do ferrari czy lambo a komfort a niebo większy.

W każdym bądź razie i m3 i m6 sa piekielnie dobrymi pojazdami i każdy z nich ma innego odbiorcę, a konkurencji nie nalezy szukać w śród Hond, jak to jakiś kolega na forum próbował, ale w pojazdach ze stajni merca lub audi..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.