Skocz do zawartości

jak zamontować powerboxa w 530d


kamex

Rekomendowane odpowiedzi

a dlaczego akurat powerbox?

 

ponieważ kierowca jest niespełna rozumu montując takie coś...

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

box ma wtyczki których nie można pomylić - męską i żeńską. wpinasz go pod listwę w takie same złączki, dokładnie w miejscu pomiędzy silnikiem a wycieraczkami. jaki masz box?

 

Przeszukaj forum, trochę o tym zalega postów. Są dwie szkoły - chiptuningu i boxów. Chiptuning ( a w zasadzie zmiana mapy wtrysków ) jest dokładnie dobierany pod dany ( często wyeksploatowany ) silnik co zapewnia jego efektywne wykorzystanie w całym zakresie obrotów, ale zarazem jest droższy. Box modyfikuje sygnał wpływający do listwy gotowymi programami ( zazwyczaj 8 programów ) pisanymi pod silnik danego modelu. Box jest tańszy i w opinii użytkowników wpływa negatywnie na żywot silnika, pozatym w każdej chwili można go zdjąć. Obiegowo nie poleca się obu rozwiązań do skrzyń automatycznych. W obu przypadkach spalanie wzrasta ok. 1l/100 km co jest zrozumiałe.

 

Ja używam polskiego boxa V-TECH w programie nr 6, po analizie każdego programu na hamowni. W efekcie 208 KM i 535 Nm. Mam automat i zestaw spisuje sie znakomicie.

Edytowane przez piotrass1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam , miałem e46 w którym został przy przebiegu 10tyś kilometrów zamontowany box niemieckiej firmy speed buster ,ja ten samochód przejołem z przebiegiem 110tyś gdy go sprzedałem miała 170tyś i przez ten czas nic się nie działo ani nie zepsuło , a moc była około 170ps i swietnie się nim jeżdziło , dziś mam 530d i także rozważałem montaż ale 193 ps akurat mi starcza .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kabelek z wtyczką jest pomiędzy górną pokrywą silnika a listwą pod przednią szybą na wysokości środka. Najlepsiej jest sięgnąć tam z prawej strony, choć wypięcie wtyczki nie jest łatwe i wymaga pewnej wprawy. Wyjętą wtyczkę wpinasz do boxa a drugi koniec wpinasz spowrotem do czujnika CR. Ot filozofia cała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.