Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witaj

Do ksenonów musisz mieć żarnik D1S, firmy philips lub osram. Wymienia się parami. Są droższe od H7.

 

Ps. Jak tam renifery?

 

Pozdrawiam z Poznania.

 

I jeszcze jedno pytanko, jest możliwość sprawdzenia w warsztacie lub samemu czy to oby na pewno żarniki a nie przetwornice(jeśli przetwornice to też się wymienia obie), nie jestem pewny na 100% czy obie lampy przygasają, a jak patrze na nie z zewnątrz to akurat działają bez zarzutów

 

pozdro

  • Odpowiedzi 173
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witaj,

Jeśli migocze Ci jeden ksenon to zamień żarniki, jeśli migotanie ustanie to masz odpowiedz.

Jak w dalszym ciągu bez zmian to coś z przetwornicą.

 

Ps. U Ciebie trole, a u nas smerfy?

 

Pozdrawiam.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Opublikowano

Miałem dziwną usterkę - awarię, która mogła skończyć się holowaniem gdzieś na autostradzie ale wystąpiła na parkingu. Mianowicie ułamał mi się trzpień od rolki paska wieloklinowego. Ten . który jednocześnie mocuje alternator. Przy uruchamianiu stuknęło coś i zapaliło się światełko braku ładowania. Szczęśliwie zdarzyło się to w przeddzień wyjazdu (jestem w Danii) i mogłem kupić część za parę złotych (koron) i sam wymieniłem i wyszedłem bez większych strat ;) .

Nowa część jest znacznie lepiej wykonana, więc sądzę, że ta usterka występuje częściej skoro ją poprawili.

Pozdrowienia od lenia
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Niedawno pożegnałem się z moją byłą :wink: -> BMW E90 320d 2005r. (seria 163KM potem chip 195KM).

Jak kupiłem auto miała przejechane 97 tys.km po półtora roku na liczniku znalazło sie 147 tys.km

Czyli 50 tys.km zrobione przezemnie.

Co do usterek przez ten okres użytkowania były to:

- czujnik ABS-u

- rurka odpowitrzająca paliwo ze zbiornika

- i .... TYLE :D

Co do wad samochodu mogę zaliczyć:

- "trzeszczące" uszczelki

- i trochę zacinające się klamki na początku użytkowania w tylnich drzwiach

 

Czyli mogę powiedzieć że jeśli się kupi naprawdę zadbany egzemplarz i dba się o serwisy to potem on zupełnie nie sprawia problemów. No chyba że ktoś trafi na pechowy egzemplarz.

Ja złego słowa o e90-tce nie mogę powiedzieć.

Choć miałem auto podobno, jak to mówią, z chorobami wieku dziecięcymi.

 

Zobacze jak teraz będzie sprawować się e92 330d.

Pozdr.

Opublikowano
Zobacze jak teraz będzie sprawować się e92 330d.

Pozdr.

tak samo tylko naprawy będą droższe :mrgreen:

zobacz na uszczelki, w obecnym teraz masz inną budę ale porównaj gumę (jeżeli pamiętasz) do swojej E90, powinna być inna, u mnie po lifcie też jest inna i nic nie trzeszczy :cool2:

Czy ktos oprocz kolegi "grzechut" mial problem z zacinajacymi sie klamkami ?

 

Blokuja mi sie tylne, nie wiem czy wystarczy je nasmarowac czy o co chodzi ?

 

pozdrawiam

bardzo dużo osób, użyj wyszukiwarki i wpisz słowa: centralny zamek... znajdziesz tam opisane całe zagadnienie

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Zobacze jak teraz będzie sprawować się e92 330d.

Pozdr.

tak samo tylko naprawy będą droższe :mrgreen:

zobacz na uszczelki, w obecnym teraz masz inną budę ale porównaj gumę (jeżeli pamiętasz) do swojej E90, powinna być inna, u mnie po lifcie też jest inna i nic nie trzeszczy :cool2:

No zobaczymy póki co zrobiłem przgląd olejowy i wymieniłem wszystkie filtry i drążek kierowniczy z ustawieniem zbieżności o którym wiedziałem już na przeglądzie przed kupnem. Z resztą wszystko jest w porządku jak na razie, zadnych luzów, stuków i wycieków. Przebieg adekwatny do stanu auta obecnie już 55.5km (tak dobrze się mi jeździ że w dwa tygonie zrobiłem 2000km)

Co do uszczelek w coupe jest zupełnie inaczej z uszczelkami bo drzwi są bez ramek.

Niestety szumią przy 200km/h i wyżej. Max jechałem jak na razie 255km/h.

Opublikowano

 

Zobacze jak teraz będzie sprawować się e92 330d.

Pozdr.

 

Gratuluje zakupu :cool2:

 

Prosimy o sesję zdjęciową w odpowiednim dziale

 

Pozdrawiam

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano

No w sumie tak, nieduży przebieg ale auto jeździło na większych koła letnich o niskim profilu.

A moj przebieg jest nie do podważenia. Udokumentowany i sprawdzony w serwisie.

A właściciel miał nietypowy rodzaj pracy więc auto więcej stało jak jeździło.

Teraz na zime zmieniłem na 17'.

Więc jak poprzedni właściciel gdzieś trafiał pare razy w większą dziurę to mógl nie dać rady.

 

To co powiesz o tym że u ojca poszło łożysko w X6 na 23 tys.km :norty:

Opublikowano

Ja w swojej 320d, która miała 200k km przejechałem jeszcze 30k km i nic w zawieszeniu nie robiłem. Przed sprzedażą auto pojechało do ASO i zero luzów, wszystko igła. Także nie wiem, moim zdaniem ktoś jeździł bardzo nieuważnie i chyba zaliczał wszystkie dziury przez te 3 lata ;). Przebieg 55k km w coupe jest możliwy, owszem, ale po co komu diesel gdy się w ogóle nie jeździ? Diesel lubi jak się nim dużo jeździ, więc po prostu z takim autem wbrew pozorom możesz mieć trochę kłopotów. Oczywiście to jest tylko moje zdanie i mogę się mylić.

W X6 łożysko, po 23k km? Nie lubię takich rzeczy słyszeć, od razu załamuje się tym, że BMW może takie coś sprzedawać i w dodatku tyle pieniędzy trzeba za to płacić...

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano (edytowane)

Mlodzik18 Skoro ty wiesz lepiej ile moje auto ma przejechane to super jasnowidzem jesteś :cool2:

BEZ URAZY - ŻART.

Ja swoją e90-tką też trochę przejechałem, jak sprzedawałem miała dokładnie 147 tys.km i też w zawieszeniu nic nie było robione. I woogóle od strony mechanicznej było wszystko OK.

Poprostu w każdym aucie się może zużyć coś wcześniej niż normalnie.

I tym bardziej że koszt naprawy wyszedł mnie poniżej 500zł. To chyba nie mega iusterka.

Tak jak przykład kolegi z forum któremu padło turbo po około 30tys.km jeśli dobrze pamiętam.

eXiDe - nie dziękuje co by nie zapeszyć :wink:

Edytowane przez klagosz
Opublikowano
No wiadomo, ale turbo to trochę inna sprawa, można ją zarżnąć po 10k. Tak jak napisałem w coupe jest możliwy taki przebieg i nie próbuje tego podważać, tym bardziej, że auto jest krajowe, a nie z Niemiec.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
No wiadomo, ale turbo to trochę inna sprawa, można ją zarżnąć po 10k. Tak jak napisałem w coupe jest możliwy taki przebieg i nie próbuje tego podważać, tym bardziej, że auto jest krajowe, a nie z Niemiec.

Jak to inna sprawa wszystko można zarżnąć wcześniej :mad2:

Dobra skończmy bo dojdzie do sporu :wink:

 

P.S. Auto nie jest krajowe nigdzie czegoś takiego nie napisałem. Zostało sprowadzone jako niecało roczne z przebiegiem 18tys.km. Z przerysowanym błotnikiem i drzwiami. Wszystko potwierdzone przez ASO.

I faktycznie było przerysowane :!: Fot. BRAK ingerencji w elementy stałe i bezpieczeństwa żeby uściślić.

Opublikowano
No wiadomo, ale turbo to trochę inna sprawa, można ją zarżnąć po 10k. Tak jak napisałem w coupe jest możliwy taki przebieg i nie próbuje tego podważać, tym bardziej, że auto jest krajowe, a nie z Niemiec.

Jak to inna sprawa wszystko można zarżnąć wcześniej :mad2:

Dobra skończmy bo dojdzie do sporu :wink:

 

P.S. Auto nie jest krajowe nigdzie czegoś takiego nie napisałem. Zostało sprowadzone jako niecało roczne z przebiegiem 18tys.km. Z przerysowanym błotnikiem i drzwiami. Wszystko potwierdzone przez ASO.

 

HAHAHA :)

Nie wszystko można zajechać wcześniej, wiele elementów w aucie niszczy się z powodu czasu, a nie sposobu użytkowania przykład?: elementy gumowe.

Dlaczego ma dojść do sporu?

Ja tylko wyrażam swoją opinię, spokojnie :) . Gratuluję świetnego auta z tak małym przebiegiem.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Acha co do X6 to seriwsant powiedział że zwykle łożyska nie wytrzymują do 60-80 tys.km

Poprostu duża moc i waga a element jak łożysko za delikatny :mad2:

Na szęście jest gwarancja. Tylko że ograniczona do 100tys.km a ojciec od lutego ma już na liczniku dokładnie 38 tys.km bo byłem z wymianą klocków hamulcowych dwa dni temu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dla zainteresowanych trochę teorii na temat niezawodności łożysk :)

http://bearings.webpassion.pl/help_1.html

 

Reasumując nie ma reguły kiedy łożysko wyzionie ducha, nawet w przypadku gdy producent dokłada olbrzymiej staranności podczas cyklu produkcyjnego. Podobnie jest z innymi elementami/mechanizmami w pojeździe. Dlatego stwierdzenia typu "nie wiem jak bmw może serwować ludziom taki chłam za tak duże pieniądze" świadczy tylko i wyłącznie o dyletanctwie piszącego... :duh:

Opublikowano
nie wiem jak bmw może serwować ludziom taki chłam za tak duże pieniądze :mad2:

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Dla zainteresowanych trochę teorii na temat niezawodności łożysk :)

http://bearings.webpassion.pl/help_1.html

 

Reasumując nie ma reguły kiedy łożysko wyzionie ducha, nawet w przypadku gdy producent dokłada olbrzymiej staranności podczas cyklu produkcyjnego. Podobnie jest z innymi elementami/mechanizmami w pojeździe. Dlatego stwierdzenia typu "nie wiem jak bmw może serwować ludziom taki chłam za tak duże pieniądze" świadczy tylko i wyłącznie o dyletanctwie piszącego... :duh:

 

Zgadzam się :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie, podnoszę wątek bo kopię i nie mogę się dokopac. Gdzie znaleźc info na temat centralnego zamka - mam taką dyskotekę, że się połapac nie sposób. Nie dośc że padło, to mam dostęp komfortowy i zamyka, otwiera, znowu zamyka... :duh: Dobrze doczytałem że komuś pomogła wymiana bezpiecznika 57?

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Opublikowano
Wszystko się psuje, nie ma reguły.

 

Klagosz gratuluję zakupu :)

 

Oczywiście że tak przy moim poprzednim aucie OPEL VECTRA GTS 1.9cdti, BMW to ideał bezawaryjności

 

U mnie od nowości czyli przez rok wystąpiły 3 usterki i wymieniono 3 elementy:

 

1. akumulator przebieg 1000km- auto było z wyprzedaży, akumulator został zalany, uruchomiony w 2008 a ja kupiłem je w grudniu 2009 więc nie dziwię się że nawalił

 

2. wałek w kolumnie kierowniczej 3500km - powodował stuki przy ruszaniu kierownicą - były minimalne ale irytujące

 

3. uszczelniacz tylnej półosi 9000km - pocił się po prostu

 

W tej chwili mam 28000km i na razie wszystko gra, latem jeżdżę na 18" RoF zimą na 17" tradycyjnych i z zawieszeniem wszystko gra. pozdrawiam.

 

 

P.S. Powiem wam jeszcze ciekawostkę mam w domu kangoo 2008 1.5dci, samochód mam od nowości ma 49000km, broniłem się zawsze rękami i nogami przed "francuzami" i do zakupu auta skłoniła mnie cena - dobra oferta dealera. NIE MIAŁEM BARDZIEJ BEZAWARYJNEGO AUTA w swoim życiu ma prawie 50000tyś km i nic tam się nie popsuło! Jestem w szoku, auto jeździ głównie po mieście i nie ma z nim najmniejszych problemów. pozdrawiam.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dorzucę swoją ostatnią usterkę. Zaczął mi zanikać sygnał kierunkowskazów (to pikanie) najpierw na mrozie w zimie, wracał po rozgrzaniu. Potem zniknął całkiem. Komputer nic nie wykazał.

 

Musiałem zakasać rękawy i rozebrać wskaźniki. Głośniczek, który te dźwięki wydaje wyrwał się na skutek drgań z płytki. Po przelutowaniu w miejscu przerwy wszystko wróciło do normy - beznakładowo :).

Pozdrowienia od lenia
Opublikowano

Pierwszy post na forum, więc witam wszystkich użytkowników :)

 

A teraz do sedna. Posiadam 328i rocznik 2007 z przebiegiem prawie 90000 km. Miałem z nią tylko dwa problemy, obydwa związane z elektryką.

Pierwszy to oczywiście wszystkim znany problem z zamkami (wymieniłem tylko bezpiecznik i wszystko gra).

Drugi problem wystąpił całkiem niedawno, mianowicie otworzyłem wszystkie szyby w samochodzie, a potem próbowałem je zamknąc i tu pojawił się problem.

Zamknęły się przednie szyby i szyberdach, a tylnie nawet nie drgnęły. Po kilkunastu próbach zamknęła się lewa szyba a po kilkudziesięciu następnych

udało się zamknąc też prawą. Nie mam pojęcia czemu tak się stało, dlaczego się nie chciały zamknąc ani dlaczego się w koncu zamknęły (bezpiecznik się nie spalił).

Żadnych innych problemów nie odnotowałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.