Skocz do zawartości

Usterki E90


Urbi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani
Jest jest, mi też profilaktycznie wrzucili nowy soft ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 173
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dzisiaj licznik 50.500 km zamki padły :duh: nie można otworzyć z pilota tylko z kluczyka - drzwi kierowcy. iDrive wszytko zresetował, prosi o płytę DVD z nawigacją po włożeniu dalej nic zamki nie chodzą.

 

Po wizycie w ASO - podobno jest to znany problem i jest nawet akcja serwisowa :)

 

co jest przyczyną problemu z zamkami? nowy soft rozwiazuje problem?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Czy ktoś wie jak odczytać wersję softu i kiedy byly wprowadzane kolejne wersje.

Kupiłem auto w kwietniu 2008 (pierwsza rejestracja 09-2006) od dilera niemieckiego. Jesli była akcja serwisowa to pewnie przed sprzedaniem zrobiono upgrade - tam są bardziej przestrzegane procedury. Przed wydaniem samochodu zrobiono przegląd z wymiana oleju, płynu hamulcowego itp. pomimo że termim wymiany był we wrześniu a ja nie prosiłem o to - powiedziano, że u nich są takie procedury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy akcja ta dotyczy także właścicieli BMW już po gwarancji kupionych z rynku wtórnego?

Jeśli nie to ile kosztuje wizyta w serwisie na upgrade?

 

czy ta dokładnie akcja nie wiem, ale z reguły akcje serwisowe dotyczą wszystkich aut - również tych po gwarancji i z rynku wtórnego (mi w jedynce wymieniali - już co prawda nie pamiętam co, ale w ramach akcji mimo że gwarancja się skończyła)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Wymiane softu możesz sobie zrobić na życzenie w dowolnym ASO BMW;) Trwa to ( z ewentualnym wgraniem nowej mapy silnika od 4-8h) , koszt w ASO w Goerlitz okolo 120 eur z VATEM ( wraz z umyciem samochodu i odkurzeniem) a w PL Inchape BMW chyba 1200zl O_O

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wymiane softu możesz sobie zrobić na życzenie w dowolnym ASO BMW;) Trwa to ( z ewentualnym wgraniem nowej mapy silnika od 4-8h) , koszt w ASO w Goerlitz okolo 120 eur z VATEM ( wraz z umyciem samochodu i odkurzeniem) a w PL Inchape BMW chyba 1200zl O_O

1200 z umyciem czy bez? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiane softu możesz sobie zrobić na życzenie w dowolnym ASO BMW;) Trwa to ( z ewentualnym wgraniem nowej mapy silnika od 4-8h) , koszt w ASO w Goerlitz okolo 120 eur z VATEM ( wraz z umyciem samochodu i odkurzeniem) a w PL Inchape BMW chyba 1200zl O_O

a masz doswiadczenie z serwisami niemieckimi?

Jak wypada porównanie/

Na powyższym przykladzie, to nasze blado... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy ktoś z was wgrywał nowy soft,

w ramach tej akcji serwisowej w ASO w Poznaniu :?:

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie od 150tys do 175tys:

 

- naprawa zamków w tyle

- naprawa sprężarki klimy

- wymiana koła pasowego

 

320d

 

Co do zamków to zadałem sobie trud naprawy osobiście. Oba silniczki w zamkach źle polutowane od nowości. Poprawiłem i działają. Myślę, że większość awarii zamków o których się słyszy to wina nierzetelnego dostawcy silniczków dal BMW. Ale to moje zdanie.....

Pozdrowienia od lenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie z tym kolem pasowym to bylo tak, ze na wolnych obrotach przy zmianie z D na P byly wieksze wibracje, i silnik mial twardsza prace. Podczas mocnego przyspieszania tez troche dziwnie silnik pracowal. Obojetnie czy silnik cieply czy zimny. Po wymianie nic takiego sie nie dzieje. Wymiana byla spowodowana tym, ze przy odpaleniu auta spadl pasek. Wtedy laweta i do serwisu. Aha dokladnie to chodzi o amortyzator drgan (potocznie kolo pasowe).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
A macie może jakiś film lub plik audio z dzwiekiem uszkodzonego kola pasowego??

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do "dziqsek", objawy zepustego kola dwu masowego (pasowego):

1) drzacy (mocniej niz za nowoci) lewarek od biegow,

2) przy "gazowaniu" slizganie sprzegla, auto w odczuciach kierowcy zachowuje sie tak jaby zerwalo przyczepnosc opony/jezdnia a w rzeczywistosci slizga sie sprzeglo,

3) nierowna praca silnika szczegolnie na niskich obrotach/luzie...

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do "dziqsek", objawy zepustego kola dwu masowego (pasowego):

1) drzacy (mocniej niz za nowoci) lewarek od biegow,

2) przy "gazowaniu" slizganie sprzegla, auto w odczuciach kierowcy zachowuje sie tak jaby zerwalo przyczepnosc opony/jezdnia a w rzeczywistosci slizga sie sprzeglo,

3) nierowna praca silnika szczegolnie na niskich obrotach/luzie...

pozdr.

 

ale koło pasowe i koło dwumasowe to dwie różne rzeczy z tego co wiem

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze wszystko zostalo tu pomieszane :lol: Jeszcze raz: przyczyna spadniecia paska, i mocniejszych wibracji na wolnych obrotach byl amortyzator drgan http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC31&mospid=48480&btnr=11_3313&hg=11&fg=18

Przypomnialo mi sie jeszcze, ze przy gaszeniu pojawial sie krotki pisk z okolic paska.

Na filmiku i tak nie bedzie widac roznicy. Oczywiscie slizganie sprzegla nic do tego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, wielkie sorrrrki, pomylilem kola :(, objawy, o kotrych pisalem dotycza tylko usterek kola 2-masowego, jesze raz przepraszam za zamieszanie...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można wiedzieć jakie są objawy uszkodzonego koła pasowego?

 

A u mnie (E90 320 D) spadał pasek od wspomagania co jakiś czas bo koło pasowe się kosiło pod kątem. Nie było jakichś hałasów czy stuków. Po wymianie - a trochę się chłopcy namęczyli w warsztacie, żeby odkręcić śrubę - nie ma problemów.

Pozdrowienia od lenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można wiedzieć jakie są objawy uszkodzonego koła pasowego?

 

A u mnie (E90 320 D) spadał pasek od wspomagania co jakiś czas bo koło pasowe się kosiło pod kątem. Nie było jakichś hałasów czy stuków. Po wymianie - a trochę się chłopcy namęczyli w warsztacie, żeby odkręcić śrubę - nie ma problemów.

 

Tzn. że kupiłes unfala...

Edytowane przez FUX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Można wiedzieć jakie są objawy uszkodzonego koła pasowego?

 

A u mnie (E90 320 D) spadał pasek od wspomagania co jakiś czas bo koło pasowe się kosiło pod kątem. Nie było jakichś hałasów czy stuków. Po wymianie - a trochę się chłopcy namęczyli w warsztacie, żeby odkręcić śrubę - nie ma problemów.

 

Tzn. że kupiłes umfala...

 

Unfall jak już...

Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.