Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Heyaho,

 

4 miesiące z E91:

 

- siłownik centralnego zamka

- stuki z tyłu, jeszcze nie wiem co to

- stuki z przodu, poduszka silnika

- nowe koło pasowe

- turbinka poci sie na łączu elastycznym przy intercoolerze

- nowe paski, te zdjęte z auta były w miare świeże, ale piszczały

- wszystkie filtry + olej Total Quartz MC3 5w30 low SAPS (o dziwo narazie nie bierze go wcale, ten olej musi sie saczyc juz dlugo)

- klocki tył + czujnik ATE

Poprzedni właściciel zrobił przez ostatnie 15 tys przed sprzedaza:

 

- filtr odmy

- koło dwumasowe + sprzęgło

- filtr FAP

- rolki + paski

 

pozdrawiam

Edytowane przez seb
  • Odpowiedzi 173
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Witam Forumowiczów,

dołączając do tematu, E91 ex AG kupiony w maju 2008 r. u dealera przy stanie licznika 5143 km:

lato 2009 i 2010 - bezpiecznik centralnego (opcja komfortowego dostępu),

jesień 2009 - lewy ksenon wpadł w lekki róż, wymieniony,

styczeń 2011 - (stan licznika 66 tys.) skrzypienie w lewej tylnej zwrotnicy (opisałem w swoim pierwszym poście), nadal o.k.

Samochód użytkowany przede wszystkim po S7 i Wawie, klika tras długich. Serwis na czas, powoli, powoli przymierzam się to klocków i tarcz (BC pokazuje 8 tys. tył, 17 tys. przód).

Pozdrawiam.

Edytowane przez toker
Opublikowano
Witam. Moja z 2009 roku, przebieg 36tkm., przy przejazdach przez poprzeczne nierówności skrzypi jak stara Nysa. Czy ktoś to przerabiał? Wybiorę się chyba do serwisu bo strasznie mnie to irytuje. Innych usterek brak i oby tak dalej.
Opublikowano
Witam. Moja z 2009 roku, przebieg 36tkm., przy przejazdach przez poprzeczne nierówności skrzypi jak stara Nysa. Czy ktoś to przerabiał? Wybiorę się chyba do serwisu bo strasznie mnie to irytuje. Innych usterek brak i oby tak dalej.

Witam,

przeczytaj mój pierwszy post na forum, może to Ci pomoże w redukcji skrzypienia, a jeżeli masz jeszcze gwarancję to polecam wizytę w serwisie. Niech pracują nad poprawą.

Pozdrawiam.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie.

 

Posiadam BMW E90 rocznik 2006. 85000km

Auto kupilem w BMW Polska Wroclaw ktore stalo 1 rok w BMW Munchen z a pozniej uzytkowane 15.000 km przez pracownika fabryki.

Usterki

1)Po 70tys popsul sie centalny zamek. Nie moglem auta otworzyc z kluczyka. Serwis mnie chyba oszukal biorac 300zl za zlutowanie jakiegos ukladu. Okazalo sie ze problem jest w wymianie bezpiecznika.

2)Po 70tys takze zaczal wlaczac sie czujnik od filtra czasteczek stalych. Serwis BMW stwierdzil ze koszt nowej 4000zl. Zasugerowali ze trzeba przejechac dluga trase 600km aby filtr sie sam oczyscil. Zrobilem tak . Czujnik juz nic nie pokazywal. Na wszelki wypadek w serwisie wyczyscili mi filtr czasteczek chemia specjalinie do tego stworzona

3)Po 80tys na autostradzie samochod zaczal zwalniac do 40km/h. Przyspieszanie powodowalo pisk w silniku. Okazalo sie ze trzeba wymienic turbosprzezarke. Regeneracja 1500zl . Nowa w serwisie 5500zl. Wybralem oferte na allegro 3000zl firma sprzedaje nowe turbosprezarki Mitsubishi. Potwierdzilem jej oryginalnosc u produccenta Mitsubishi w Holandi. To pomoglo auto odzyskalo moc.

4) Po 80 tys okazalo sie takze ze piszczy alternator , mechanik sprawdzi co trzeba z tym zrobic.

Ciekawy jestem co jest zaplanowane z usterek w przyszlosci bo po poscie poprzednika stwierdzam ze mam dokladnie takie same usterki . Czyzby E90 mialo te same geny co moje i mialo zaprogramowane te same awarie?

Pozdrawiam

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Czytałem kolego. Opisaliście odgłosy z tylnego zawieszenie a mi rypi przedni zawias lewy i prawy :?

 

Mi też ale tylko na śpiących policjantach, podjechałem do mechanika popsikał jakimś smarem w sprayu i przeszło powiedział że to częste w BMW i Renaultach

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Czytałem kolego. Opisaliście odgłosy z tylnego zawieszenie a mi rypi przedni zawias lewy i prawy :?

 

Mi też ale tylko na śpiących policjantach, podjechałem do mechanika popsikał jakimś smarem w sprayu i przeszło powiedział że to częste w BMW i Renaultach

 

Też tak mam, ale to raczej odgłos gumowy - pewnie coś przy amorku, olałem sprawe :D

Opublikowano

Doszło mi do listy:

 

4x świece FEBI / 135zł

8 uszczelek pod kolektor ssący /120zł ASO

lewa poduszka silnika /100zł org. nówka z allegro, ktoś kupił ale w końcu nie założył (w ASO i tak tanio bo 160zł)

2 uszczelki intercoolera + 1 uszczelka łącząca rure intercoolera z EGR`em /60zł ASO

tuleja pływająca /76zł ASO

robocizna 450zł

naprawiony sterownik świec

 

Do zrobienia:

 

- lekki stuki z tyłu podczas ruszania (nie jest to zawieszenie, raczej hamulec ręczny lub coś przy wale)

- piszczący nawiew

 

pozdrawiam

Seb

Opublikowano
Doszło mi do listy:

 

4x świece FEBI / 135zł

8 uszczelek pod kolektor ssący /120zł ASO

lewa poduszka silnika /100zł org. nówka z allegro, ktoś kupił ale w końcu nie założył (w ASO i tak tanio bo 160zł)

2 uszczelki intercoolera + 1 uszczelka łącząca rure intercoolera z EGR`em /60zł ASO

tuleja pływająca /76zł ASO

robocizna 450zł

naprawiony sterownik świec

 

Do zrobienia:

 

- lekki stuki z tyłu podczas ruszania (nie jest to zawieszenie, raczej hamulec ręczny lub coś przy wale)

- piszczący nawiew

 

pozdrawiam

Seb

 

Kolego ile masz przebiegu w aucie i z którego roku jest że aż tyle inwestycji mialeś w auto...?Mówie aż bo skoro tego było - sam przyznaj..

Opublikowano

Witam,

u Kolegi Seba "3" z 2005 roku, tak ma opisaną w avatarze, ale faktycznie ilość dokonywanych napraw może świadczyć o większym przebiegu.

Opublikowano (edytowane)

Hey,

 

Auto jest z 2005r. Powiem wam Panowie, ze wszystko zalezy od podejscia. Kupujac moja 3`ke ogladnalem ze 20 sztuk miedzy 50 - 60 tysiecy zlotych.

 

Oczywiscie wszyscy zapewniali, ze auto jest cacy, lać i jezdzic. Niestety zawsze okazywalo sie inaczej, duzo nie mialo mocy, robily cztery slady, zero serwisow, krecone przebiegi, wymieniona polowa karoserii, powycinane DPF`y w stodolach itp itd.

 

Ja po prostu musze miec sprawne auto, wiec wymieniam co trzeba a nie zaklamuje prawdy wstrzykujac olej pod tuleje :mrgreen:

 

pozdrawiam

Edytowane przez seb
Opublikowano
Hey,

 

Auto jest z 2005r. 186 tysiecy. Powiem wam Panowie, ze wszystko zalezy od podejscia. Kupujac moja 3`ke ogladnalem ze 20 sztuk miedzy 50 - 60 tysiecy zlotych.

 

Oczywiscie wszyscy zapewniali, ze auto jest cacy, lać i jezdzic. Niestety zawsze okazywalo sie inaczej, duzo nie mialo mocy, robily cztery slady, zero serwisow, krecone przebiegi, wymieniona polowa karoserii, powycinane DPF`y w stodolach itp itd.

 

Ja po prostu musze miec sprawne auto, wiec wymieniam co trzeba a nie zaklamuje prawde wstrzykujac olej pod tuleje :mrgreen:

 

pozdrawiam

 

Dobrze prawisz kolego :), ja też lubię jak wszystko gra tip-top i nie ma żadnego drutowania.

 

Haha z tym olejem, sam widziałem jak koleś w A6 wstrzykiwał ;P :D.

Opublikowano

nic tylko pozazdrościć kolegom zakupów, 2005/2006 i większość ok 150.000 przebiegu (ale fakt ciężko na allegro znaleźć coś bardziej wyjeżdżonego).

a pisanie o bezusterkowości w samochodach z przebiegiem 30.000 - 50.000 km to chyba żart.

może niedługo będziemy się zachwycać że przez pierwsze 5.000 km nic się nie zepsuło.

Opublikowano

Moja jest z 2005 i ma przejechane 210 tyś. pełna dokumentacja serwisowa, kupiłem z przebiegiem 175 tyś w Belgi w komisie BMW i do dzisiaj serwisowana.

Usterki, nie powiem nie chce wywołać wilka z lasu :mrgreen:

ale jak czytam jakie przygody niektórzy mają to wydaje mi się że może moje auto to jakieś inne jest czy co. :8)

Albo może poprzedni właściciel wszystkie wady tego modelu zniwelował (naprawił) :?:

Jak robiłem przegląd przedzakupowy w BMW to jednoznacznie stwierdzili że auto jest ideał, jedyne zastrzezenie było do słabego akumulatora.

 

Teraz jestem na etapie poszukiwań E92 ale mam coraz więcej wątpliwości czy warto zmienić. :mad2:

Opublikowano
Mi też ale tylko na śpiących policjantach, podjechałem do mechanika popsikał jakimś smarem w sprayu i przeszło powiedział że to częste w BMW i Renaultach

 

Witam, mam podobny problem, jak przejeżdżam przez „śpiocha” to słychać jakiś odgłos coś jak tarcie, obcieranie (nie podłogą o próg) :norty: cos w przednim zawieszeniu. Dziwne, bo nie słychać tego odgłosy jak „bujam” przodem na postoju. Wiesz może skąd dobiegają te odgłosy, co ma mechanik ewentualnie posmarować?

 

Jeszcze jedno, bardziej słychać w duże mrozy

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Tuleje pływające lub osłony amortyzatora - to są rzeczy do posmarowania w pierwszej kolejności

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano (edytowane)
Tuleje pływające lub osłony amortyzatora - to są rzeczy do posmarowania w pierwszej kolejności

 

 

Ok., dzięki w przyszłym tygodniu odwiedzę mechanika bo ujawnił się jeszcze jeden problem, mianowicie delikatnie słyszę rurę wydechową jak drga o karoserią :duh:

 

Ale poza tymi pierdołami na razie nie mam problemu (odpukać) z autem chociaż mam go dopiero 6 miesięcy i zrobiłem 10 tk. Jak go kupiłem to wymieniłem wszystkie świece (1 była spalona) i uszczelniacz badajże wybieraka w skrzyni biegów. Koszt w ASO za świece i uszczelniacz około 1500 zł (z robotą) poza ASO 600 zł

aktualny przebieg 135 tk

Edytowane przez Greeg78
Opublikowano
Mam dokładnie to samo, psikałem WD40 i pomogło ale na tydzień, nie mam zamiaru psikać tego co tydzień :x pocieszenie jest tylko takie że jak zrobi się ciepło to w moim aucie troszke to cichnie
  • 4 lata później...
Opublikowano

Witam. Jestem nowy na forum. Stoję przed zakupem auta. Myślałem że już mam upatrzone auto ale tak pomyślałem że czemu nie brać pod uwagę bmw??? Mój typ do tej pory to ford focus mk3 st 250 (po zakupie byłby remapowany) ale zawsze przykuwało moją uwagę bmw z silnikami benzynowymi 6 cylindrowymi. Zacząłem zatem czytać o bmw e90 325 lub 330. Tych drugich na rynku jest stanowczo mniej i ciężej o dobry egzemplarz. Osobiście i tak auto kupowałbym u Niemców w salonie z gwarancją (żadne zakupy taniego shitu u turasów - brudasów, mam żonę anglistkę i to Ona załatwia mi papiery, zajmuje się całą procedurą w salonach u Niemców bo zawsze znajdzie się tam osoba z angielskim, ja tylko mówię co i jak Ona tłumaczy i załatwia sprawy :-). Na auto chcę wydać ok. 80tyś. zł. Można znaleźć tam naprawdę świeże auta z przebiegiem ok. 50-60tyś. nie bite za ok. 60tyś. np.:

 

http://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-325i-Klimaautomatik-1-HAND-SCHECKHEFT/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,mke:3500,mdl:-21,frn:01-2008,frx:12-2013,ful:petrol,pwn:147,vcg:limousine/pg:vipcar/202873007.html

 

Jedna rzecz o którą się obawiam to awaryjność. Gdzieś czytałem że silniki benzynowe są ok. ale w młodszych egzemplarzach e90 montowano awaryjny bezpośredni wtrysk paliwa, druga sprawa to że deska rozdzielcza trzeszczy, czy jest coś w tym prawdy???? focus st mk3 250 przyciągnął mnie tym że praktycznie jest to auto bezproblemowe a sam napęd totalnie bezobsługowy. Jak to wygląda w bmw e90 325 218koni, po 2009r. ?????? wiele artykułów przede mną na tym forum ale od czegoś muszę zacząć :-)

Opublikowano
I z pewnością od tego trzeba zacząć żeby bryknąć się e90 z silnikiem 218koników :-) (ciekawe jak to będzie się zbierało bo obecnie mam bravo II 1.4 t-jet po remapie na 180 koni i 273Nm, dodam że niby fiat a naprawdę jestem miło zaskoczony tym autem, mam go już 4 lata) kumpel z pracy ma bmw 5 touring 525 diesla (2008r) i podoba mi się pozycja za kierownicą - bajka! w sumie bmw w ogóle ma fajnie skonfigurowany układ na fotelach przednich. Akurat u kumpla bmw ma masę usterek, coś z kluczykiem (gniazdem na nie), niedogrzany motor mimo wymiany 2szt. termostatów i parę innych tematów ale Jego bryczka to właśnie taka kupowana po ,,taniości" a to zawsze czkawką się odbija. Ta usterkowość mnie ciekawi w e90 325 218 koni, bo wątpię że znajdę coś dziewiczego w 330. Dodam że 17lat temu pracowałem w serwisie bmw Fiałkowski w Zielonej Górze :-) trwało to rok, ale później studia i od tamtej pory praca jako urzędnik, czyli za biurkiem ale dalej jakiś sentyment pozostał. Jedyne wady z tamtych lat jakie pamiętam to wiatrak z wisko, zawieszenie (tuleje), elektryka ale to w autach mocno eksploatowanych a same motory R6 bezproblemowe a katownicy nimi przyjeżdżali. Także sentyment do tej marki z dawnych lat pozostał. Kontakty już od daaawna utraciłem z tamtym serwisem i znajomymi dlatego to forum będzie mi bardzo pomocne jeżeli chodzi o opinię użytkowników tego auta.
Opublikowano

Odpowiadając na Twoje pytania, przed zakupem zwróć uwagę na:

#1 Termostat i elektryczna pompa wody ( w zależności od przebiegu )

#2 Piezoelektryczne wtryskiwacze

#3 Żarniki świateł ( zwróć uwagę na barwę )

#4 Drgania karoserii ( poduszki pod silnikiem)

 

Na pewno znajdzie się parę innych bolączek, ale to chyba takie bardziej typowe.

Opublikowano
Witam. Jestem nowy na forum. Stoję przed zakupem auta. Myślałem że już mam upatrzone auto ale tak pomyślałem że czemu nie brać pod uwagę bmw??? Mój typ do tej pory to ford focus mk3 st 250 (po zakupie byłby remapowany) ale zawsze przykuwało moją uwagę bmw z silnikami benzynowymi 6 cylindrowymi. Zacząłem zatem czytać o bmw e90 325 lub 330. Tych drugich na rynku jest stanowczo mniej i ciężej o dobry egzemplarz. Osobiście i tak auto kupowałbym u Niemców w salonie z gwarancją (żadne zakupy taniego shitu u turasów - brudasów, mam żonę anglistkę i to Ona załatwia mi papiery, zajmuje się całą procedurą w salonach u Niemców bo zawsze znajdzie się tam osoba z angielskim, ja tylko mówię co i jak Ona tłumaczy i załatwia sprawy :-). Na auto chcę wydać ok. 80tyś. zł. Można znaleźć tam naprawdę świeże auta z przebiegiem ok. 50-60tyś. nie bite za ok. 60tyś. np.:

 

http://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-325i-Klimaautomatik-1-HAND-SCHECKHEFT/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,mke:3500,mdl:-21,frn:01-2008,frx:12-2013,ful:petrol,pwn:147,vcg:limousine/pg:vipcar/202873007.html

 

Jedna rzecz o którą się obawiam to awaryjność. Gdzieś czytałem że silniki benzynowe są ok. ale w młodszych egzemplarzach e90 montowano awaryjny bezpośredni wtrysk paliwa, druga sprawa to że deska rozdzielcza trzeszczy, czy jest coś w tym prawdy???? focus st mk3 250 przyciągnął mnie tym że praktycznie jest to auto bezproblemowe a sam napęd totalnie bezobsługowy. Jak to wygląda w bmw e90 325 218koni, po 2009r. ?????? wiele artykułów przede mną na tym forum ale od czegoś muszę zacząć :-)

Wątek o poszukiwaniu samochodu znajduje się tu:

viewtopic.php?f=70&t=242291&start=2775

i tu możesz pytać o konkretne auta.

-------------------

Artur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.