Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie zawsze dwururka oznacza większy silnik

Znajomy ma nową c-klasę z silnikiem 1.6 benzyna i ma dwururkę ....

Nowe BMW z silnikami 2.0d również posiadają już dwururkę , więc według mnie era wsi się skończyła kilka lat temu

Zakładając dwururkę nie chodzi o "szpan" że Tadzik ma tam 3.0d tylko o wygląd który przy ładnej końcówce poprawia się

Każdemu podoba się coś innego dla mnie większą wioską jest emblemat M3 lub ///M na klapie

  • Odpowiedzi 216
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie zawsze dwururka oznacza większy silnik

Znajomy ma nową c-klasę z silnikiem 1.6 benzyna i ma dwururkę ....

Nowe BMW z silnikami 2.0d również posiadają już dwururkę , więc według mnie era wsi się skończyła kilka lat temu

Zakładając dwururkę nie chodzi o "szpan" że Tadzik ma tam 3.0d tylko o wygląd który przy ładnej końcówce poprawia się

Każdemu podoba się coś innego dla mnie większą wioską jest emblemat M3 lub ///M na klapie

KAmil

Ja się nie czepiam jak producent cos założył i w/g niego tak ma być.

Tylko;Oryg,ok.

Opublikowano

Ja założyłem dzisiaj. Jutro wrzucę fotki. Długo się zastanawiałem i zrobiłem, wieś nie wieś fajnie jest :lol: :lol:

 

Pzdr.

Opublikowano (edytowane)
Ja założyłem dzisiaj. Jutro wrzucę fotki. Długo się zastanawiałem i zrobiłem, wieś nie wieś fajnie jest :lol: :lol:

 

Pzdr.

"wieś nie wieś fajnie jest" fajne hasło,bez jakiegiokolwiek przekąsu.

Pozdrawiam

skippper

Edytowane przez skipper
Opublikowano

Ale hasło dobre co nie? :D

Spoko - to jeszcze są mody ok....

Ja planuje pójść w ślad za AO - nie podoba mi się mój znaczek, mam downgrade zamiar zrobić na 318i :doh: To dopiero będzie się komponowało z rurami dwiema..

Mam już nawet emblemat gotowy z podklejoną taśmą. A i jeszcze może z tylnych lamp zniknie białe światło cofania...

W dodatku myślę o kuracji u Dr Grzegorza :norty: :duh:

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Dwururki sa nawet w paskach i oktawkach 2.0 tdi wiec nie wiem w czym problem a wyglada to po prostu ladniej niz jeden pisior wystajacy

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Dwururki sa nawet w paskach i oktawkach 2.0 tdi wiec nie wiem w czym problem a wyglada to po prostu ladniej niz jeden pisior wystajacy

 

Dokładnie :) :cool2:

 

 

Pzdr.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Praktycznie nie usłyszysz różnicy, jak mi wymieniali plecionke i zdjeli wydech to wzialem autko i chwile pojezdzilem, poza tym ze jakby lepiej szedl i troche turbo gwizdalo ( na codzien o dzino u mnie w ogole nie gwizda i nie syczy a szkoda bo lubie ten dzwiek ) to zadnej roznicy w srodku na zewnatrz minimalnie basowo pierdzial ale to byl raczej fajny dzwiek ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Ja mam problem z tym,ze rura wydaje sie byc za gruba.Nie bardzo wiem jak dosztukowac do niej koncowke np.ultera tak to wyglada u mnie

http://img196.imageshack.us/img196/2732/20120402223200.jpg

By null at 2012-04-02

http://img860.imageshack.us/img860/4861/20120402223036.jpg

By null at 2012-04-02

http://img841.imageshack.us/img841/8656/20120402223022.jpg

By null at 2012-04-02

Jak widac rura w momencie kiedy wychodzi na wprost jest duzo szersza ok 13cm szerokosci.Koncowki ultera maja 60mm obwodu?Czy w takim ukladzie musialbym wymienic caly tlumik?

Opublikowano
Faktycznie pod moj model akurat,ale ok1300zl to sporo tym bardziej,ze mg motorsport wycenilo mi podwojny wydech na 1500zl...Jakies inne bardziej przystepne propozycje?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Czy w Waszych dwururkach też jest taki świst na jałowym przy 4000 obrotach - jak przy gazujecie? Tylko na rozgrzanym silniku. W sobotę zaobserwowałem coś takiego u siebie i przestraszyłem się, że może coś z turbo nie halo... :duh: a tu zonk :mrgreen:, brzmi teraz jak co najmniej 5 litrów :D

 

Pzdr.

Opublikowano
A jak to usłyszałeś? Z auta to słychać czy żeś spaliny wąchał i Ci zagwizdało koło ucha ? :mrgreen:

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

W garażu na postoju depnąłem sobie gaz :mrgreen: i słyszę szuuuuuuuuuuuuuuuuuum :/ myślę... @#$%^ turbo?! :duh: :mad2: silnik był nagrzany bo jeździłem po mieście.

 

Dzisiaj próby to potwierdziły, na zimnym silniku tego nie ma, dopiero jak się nagrzeje, cholera wie ale jakieś zawirowania powietrza muszą powstawać w układzie wydechowym w sensie w tej końcówce :roll:. Napisałem do Ultera czekam na odpowiedź. W zasadzie nie jest to złe ;) - nawet fajny efekt :mrgreen:

 

 

Tak to słychać ;)

 

 

Pzdr.

Opublikowano

To normalne kolego, jeszcze bardziej jest to słyszalne jak silnik pracuje pod obciążenie.

 

Nic Ulter na to nie poradzi, kupiłem kiedyś od nich końcówke z dyfuzorem to było jeszcze gorzej, musiałem ją wywalić, ale w zamian dali mi konkretny rabat na drugą.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
To normalne kolego, jeszcze bardziej jest to słyszalne jak silnik pracuje pod obciążenie.

 

Nic Ulter na to nie poradzi, kupiłem kiedyś od nich końcówke z dyfuzorem to było jeszcze gorzej, musiałem ją wywalić, ale w zamian dali mi konkretny rabat na drugą.

 

Pzdr

 

A no właśnie pisałeś o tym. Ciekawe czy 'prosta' rura końcówki (bez wywinięcia na końcu) też będzie się tak zachowywała? Czy ogólnie różnica może polegać właśnie na tym, że to 'dwururka'?

 

Pzdr.

Opublikowano

Bardzo możliwe, że winne jest właśnie to wywinięcie, można łatwo sprawdzić wystarczy zatkać jedną z rur i jeśli problem nie ustąpi to winne jest to wywinięcie.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

czytam o tych koncowkach i sie zastanawiam

chcialbym zalozyc a z drugiej strony sie boje

teraz proźba do tych ktorz zalozyli koncowke ulter n2 70rsl do e91

zakładac czy raczej odpuscic sobie?

prosze o pomoc :) :) :)

Opublikowano

Zdecydowanie zakładaj, ale gdybym miał dpfa to założyłbym ori nakładkę.

 

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

mozecie jeszcze jeszcze ostatni raz napisac nr katalogowy dokladnie tego ultera n2 70rsl? to znaczy ze "fi" jest 70mm?

duzo trzeba skracac nowa koncowke?

i spokojnie miesci sie w zderzaku? nie trzeba wycinac nic ?

dzieki za pomoc :cool2:

 

jeszcze jedno :) zamowic RSL czy prosta? gdzies na zdjeciu wczesniej widzialem ze koncowki sa jedna krotsza druga dluzsza i ktos zalozyl i to nie ladnie wyglada :)

chce zeby bylo na rowni a nie jedna bardziej wystaje o 1-1,5cm od drugiej

co o tym sadzicie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.